KIITOS TRE KRONOR. KIITOS, KUN TAAS KERRAN ALISTITTE JÄÄKÄÄKKÄ-APINAT. KIITOS KUN PILASITTE JUNTTIEN TORITAPAHTUMAN. KIITOS KUN PÄÄTITTE KENDOHUUMAN.
FOPPA, SUDDE & CO. TACK! KIITOS!
7
500
Vastaukset
- ...
vittu! kyllä ruotsin pellet ei suomalaisia opeta. ruotsalaiset on kyrpiä ja turhia vätyksiä kuten sinäkin!
- TACK SVERIGE
Paskaiset naurut kaikille kendo-aivoinvalideille.
- Swedu
TACK SVERIGE kirjoitti:
Paskaiset naurut kaikille kendo-aivoinvalideille.
voitti!!!!!!!!!!!!
- Mats Sundin pistää sisään
Jos ruotsalaiset on kyrpiä niin suomalaisille jää se reiän rooli. Kyllä nyt suomalaisten on vaikea kävellä, sillä sen verta leijonia puikotettiin ja vielä ilman liukuria.
- Sverige är bäst!
Älä muuta sano! Ruotsi pelasti (odotetusti) minun päiväni ja viikkoni. En olisi todellakaan jaksanut kuunnella sitä ylistystä suomalaisista pelaajista, jos he olisivat SATTUNEET voittamaan. Onneksi nyt ei tarvitse :) Heja Sverige!!
- Swedu
että ruotsalaiset eivät osaa ainoastaan peliä vaan myös taktiikka toimii, vai mitä sanotte Ruotsi 3häviötä Suomi 1.
Ei se kyllä sattumaa olisi ollut. Silloinhan Suomi olisi piessyt joka ikisen joukkueen joka tuli vastaan. Idiootti..! =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘591059Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814