TÄNÄ VUONNA PITÄISI TULLA HALLOWEEN ELOKUVASARJAN 9 OSA HALLOWEEN RETRIBUTION KATSO VAIKKA SIVULTA www.imdb.com JA KIRJOITAT HAKUUN HALLOWEEN RETRIBUTION.
HALLOWEEN 9 RETRIBUTION
23
5572
Vastaukset
- LISÄYS
TÄLTÄ SIVULTA PITÄISI LÖYTYÄ LÄHES KAIKKI MAAILMAN ELOKUVAT JA SARJAT JA TULOSSA OLEVAT ELOKUVAT. (www.imdb.com)
- slivery
Johan tässä on saanut odotella Maikin paluuta.
Eikös viimeiksi ilmestynyt osa ollutkin Resurrection? Muistaakseni oli, ja nyt joudun häpeäkseni toteamaan, etten muista edes ilmestymisvuotta.
Joka tapauksessa vihdoinkin ilmestyy tuo osa, jota olen varmasti monien muiden tavoin odottanut hiton malttamattomana. :D
(en tiedä mikä luojan nimeen niissä elokuvissa on niin hyvää) - Mr.Ramone
Viimenkin. Tuota onkin mielenkiinnolla odoteltu.
Tosin aika turhia noi jatko-osat on. Ainakin viimisin. Olisi vaan saanut loppua siihen kun Strode lyö "Vale-Michaelilta" pään irti H20:ssa. Oliko sitäkin vielä pakko väkisin jatkaa? Tuossa olisi ollut juuri sopiva lopetus hyvälle elokuvasarjalle.
Pakkoko sen Michaelin on aina henkiin herätä? Eihän elokuvia ole edes enää mielenkiintoa katsoa koska tietää, ettei se Mike koskaan mihinkään kuole. Joka elokuvassa sama juttu. Pari pääosaesittäjää pitkän kamppailun jälkeen voittaa Michaelin. Ja hups, yhtäkkiä Michael onkin jo kadonnut.
Ok, se on paha tyyppi... Pahuuden ruumiillistuma. Mutta jotain rajaa siinäkin. Odotan kauhulla sitä hetkeä, kun parinkymmenen vuoden päästä julkaistaan joku Halloween 15. Ei tule mitään...
Tajuaisivat vaan lopettaa tuon elokuvasarjan ennenkuin se muuttuu täysin "teinikauhuksi".
Noh joo, eiköhän tuo tule kaikesta huolimatta hommattua tuohon Halloween kokoelmaan. Ei ole mitään järkeä jättää tuota hommaamatta, koska kaikki aikaisemmat osat DVD:nä löytyy :D- MarGues
Mistä hommasit halloween 6 koska itse en onnistu sitä löytämään mistään.
- TIEDÄN
MarGues kirjoitti:
Vaikket minulta kysynytkään niin voin kertoa mistä sen saa. Sen saa esim. filmifriikistä sivulta
(www.filmifriikki.fi) jonka yksi liikkeistä on helsingin keskustan eerikinkadukka mutta sivulla löytyy tarkemmat ohjeet tai voit tilata sen niiden sivuilta. - homio
TIEDÄN kirjoitti:
Vaikket minulta kysynytkään niin voin kertoa mistä sen saa. Sen saa esim. filmifriikistä sivulta
(www.filmifriikki.fi) jonka yksi liikkeistä on helsingin keskustan eerikinkadukka mutta sivulla löytyy tarkemmat ohjeet tai voit tilata sen niiden sivuilta.Unohdin sanoa että sitä halloween 6 ei saa mistään maailmasta
suomenkielisen tekstityksen kanssa mutta siinä on englanninkielinen teksti. - Mr.Ramone
MarGues kirjoitti:
Filmifriikistä pitäisi löytyä, niinkuin joku jo sanoikin. Itse tilasin sen videodivari.fi:stä. Kannattaa muuten katsoa sieltä. Alkuperäinen hinta on joku 30 euroa, mutta aina välillä hinta laskee reilusti. Itse taisin ostaa sen sieltä 15 eurolla aikoinaan. Oli alennuksessa.
Ja joo, suomiteksteillä ei löydy tuota elokuvaa. Valitettavasti. - Mr.Ramone
Mr.Ramone kirjoitti:
Filmifriikistä pitäisi löytyä, niinkuin joku jo sanoikin. Itse tilasin sen videodivari.fi:stä. Kannattaa muuten katsoa sieltä. Alkuperäinen hinta on joku 30 euroa, mutta aina välillä hinta laskee reilusti. Itse taisin ostaa sen sieltä 15 eurolla aikoinaan. Oli alennuksessa.
Ja joo, suomiteksteillä ei löydy tuota elokuvaa. Valitettavasti.Hinta näköjään tälläkin hetkellä VAIN 14,90 euroa. Joten nyt nopeasti tilaamaan. Säästät yli puolet jos nyt tilaat. Ei välttämättä mene montaa päivää, kun hinta on taas tuo perinteinen 30 euroa.
http://www.videodivari.fi - slivery
Muistan itsekin nauraneeni tuolle epätoivoiselle jatkeelle H20:n jälkeen, mutta tosiaan; mikäpä pahan tappaisi?
Mielestäni se, ettei vanha kunnon Maikki kuole sitten millään, alkaa olla jo enemmänkin huvittava pikku lisä kuin varsinainen haitta.
Ja teinikauhuahan tuo on, joten antaa mennä!
(entäs se, kun Michael osaa ajaa autoa oltuaan 6-vuotiaasta lähtien mielisairaalassa? :D) - Heka
slivery kirjoitti:
Muistan itsekin nauraneeni tuolle epätoivoiselle jatkeelle H20:n jälkeen, mutta tosiaan; mikäpä pahan tappaisi?
Mielestäni se, ettei vanha kunnon Maikki kuole sitten millään, alkaa olla jo enemmänkin huvittava pikku lisä kuin varsinainen haitta.
Ja teinikauhuahan tuo on, joten antaa mennä!
(entäs se, kun Michael osaa ajaa autoa oltuaan 6-vuotiaasta lähtien mielisairaalassa? :D)Mutta eikös siinä Naamioiden yössä ohimennen vihjaistukkin, että joku oli opettanut Michaelin ajamaan autoa (joko luvallisesti tai salaa, tiedä häntä)? =0
- slivery
Heka kirjoitti:
Mutta eikös siinä Naamioiden yössä ohimennen vihjaistukkin, että joku oli opettanut Michaelin ajamaan autoa (joko luvallisesti tai salaa, tiedä häntä)? =0
...toisaalta kuka opettaa mielipuoliselle sarjamurhaajalle ajamista? :D
Ja muuten, Michael on suhteellisen hyvässä kunnossa ottaen huomioon tuon saman mielisairaalaseikan. Onhan hän toki voinut punertaa eristyssellissään.
Tuli muuten mieleen, ettei hän (kenties olisi syytä sanoa "se") kuollut myöskään saatuaan useita puukoniskuja rintaansa ja pudottuaan parvekkeelta. Tai tultuaan poltetuksi elävältä.
Mikäs tuossa. Kaikki sujuu loistavasti ja Maikki näyttää jatkavan samaan malliin, propsit siitä hänelle. - MarGues
slivery kirjoitti:
Ja muuten, Michael on suhteellisen hyvässä kunnossa ottaen huomioon tuon saman mielisairaalaseikan. Onhan hän toki voinut punertaa eristyssellissään.
Tuli muuten mieleen, ettei hän (kenties olisi syytä sanoa "se") kuollut myöskään saatuaan useita puukoniskuja rintaansa ja pudottuaan parvekkeelta. Tai tultuaan poltetuksi elävältä.
Mikäs tuossa. Kaikki sujuu loistavasti ja Maikki näyttää jatkavan samaan malliin, propsit siitä hänelle.Kerron nyt yhden salaisuuden........se on fiktiota.
- Heka
MarGues kirjoitti:
Kerron nyt yhden salaisuuden........se on fiktiota.
ihmeessä jos se kerran on fiktiota!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =0
- Heka
Heka kirjoitti:
ihmeessä jos se kerran on fiktiota!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =0
Pieni väärin käsitys, unohda koko juttu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! x(
- Sammakko.
No H20 oli tarkoitettu viimeiseksi Halloweeniksi, mutta sitten Hollywood ihmisten rahanahneus iski ja päätettiinkin, ettei mestattu ollutkaan oikea Michael.
No Resurrectionin jälkeen odotukset ovat täysin nollassa. - jaltsu
Mr.Ramone kirjoitti:
Ja joo, suomiteksteillä ei löydy tuota elokuvaa. Valitettavasti.itse ostin tuon complete collectionin...siihen oli tekstitykset laitettu kutoseenkin
- jaltsu
slivery kirjoitti:
Mikäs tuossa. Kaikki sujuu loistavasti ja Maikki näyttää jatkavan samaan malliin, propsit siitä hänelle.ja mitenköhän se selvis siinä kutosen lopus kun siltä on pää katki
- minä vaan
jaltsu kirjoitti:
ja mitenköhän se selvis siinä kutosen lopus kun siltä on pää katki
Ei se ollu Michael jolta pää katkes. Ku joku perheenisä. Michael oli laittanut vaatteensa sen päälle ja itse se oli laittanu poliisin vaatteet.
- Heka
tuo ihan teatterin valkokankaalle vai meneeköhän suoraan videolevitykseen, niin kuin edellinen osakin muutamaa pienteatteria lukuun ottamatta? Noh, joka tapauksessa kyllähän leffa pitää myöskin hankkia omaan Halloween kokoelmaan ilmestyessään DVD:lle! =/
- Sammakko.
Eiköhän se mene suoraan DVD:lle.
- Heka
Sammakko. kirjoitti:
Eiköhän se mene suoraan DVD:lle.
"Teineiltä rahat pois"-kauden satoa............ =(
- rämekuukkeli
Heka kirjoitti:
"Teineiltä rahat pois"-kauden satoa............ =(
http://import.dvdpure.net/product_info.php?cPath=&products_id=11132
Tämmönen boxi löyty dvdpuren sivuilta ja lupaavat kaikkiin osiin suomitekstejä, joten ilmeisesti ne sitten siitä kutos osastakin löytyy... Nyt sitten pitäis vielä 40 euroa saada jostain kasaan:) - Minä vaan
rämekuukkeli kirjoitti:
http://import.dvdpure.net/product_info.php?cPath=&products_id=11132
Tämmönen boxi löyty dvdpuren sivuilta ja lupaavat kaikkiin osiin suomitekstejä, joten ilmeisesti ne sitten siitä kutos osastakin löytyy... Nyt sitten pitäis vielä 40 euroa saada jostain kasaan:)Outoo on toi että tossa lukee 1978-2006. Kun tänä vuonna tulee 9 ja tossa on vaan kasiin asti:S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485346
- 483718
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963346- 313126
- 592884
- 572740
- 532400
- 381854