kaikki jotka pitävät kauhuelokuvista!
Kauhu.info
5
704
Vastaukset
- revennyt-viuhka
Mistähän sais todella hyviä kauhu elokuvia?!
Kun tv:ssäkin näytetään niitä niin vähän.- slivery
Hiton hyvä kysymys, hyvä kauhuelokuvahan on makuasia.
Voisin tässä aikani kuluksi ilmoittaa, että vaikkapa Voodoo -tummempi kuin veri on hyvä kauhuelokuva, vaikka se ei juurikaan sinuun iskisi.
Voisin muuten ehdottaa vaikkapa videovuokraamoa, siellähän noita näkyy olevan...
[Tee palvelus äläkä katso tuota Voodoota, hiton huono elokuva] - revennyt-viuhka
slivery kirjoitti:
Hiton hyvä kysymys, hyvä kauhuelokuvahan on makuasia.
Voisin tässä aikani kuluksi ilmoittaa, että vaikkapa Voodoo -tummempi kuin veri on hyvä kauhuelokuva, vaikka se ei juurikaan sinuun iskisi.
Voisin muuten ehdottaa vaikkapa videovuokraamoa, siellähän noita näkyy olevan...
[Tee palvelus äläkä katso tuota Voodoota, hiton huono elokuva]Musta tuntuu että mä oon jo kattonut kaikki videovuokraamoiden kauhuelokuvat,nyt kaipailisinkin uusia leffoja.En mitään b-luokan kauhupätkiä.Hellraiserit on hyviä elokuvia,samoin kummitusleffat.Paitsi että hyviä on todella vähän.
- slivery
revennyt-viuhka kirjoitti:
Musta tuntuu että mä oon jo kattonut kaikki videovuokraamoiden kauhuelokuvat,nyt kaipailisinkin uusia leffoja.En mitään b-luokan kauhupätkiä.Hellraiserit on hyviä elokuvia,samoin kummitusleffat.Paitsi että hyviä on todella vähän.
Tosiaan, ei kun vain nettiin etsimään jotakin uutta.
Ja kannattaa käydä vaikka viereisen kaupungin videovuokraamossa katsomassa, itse olen suosinut sitä jos tuntuu siltä että kaikki on jo nähty.
Eihän sitä koskaan tiedä vaikka löytäisit todellisen suosikkielokuvasi tai jotakin. :D - revennyt-viuhka
slivery kirjoitti:
Tosiaan, ei kun vain nettiin etsimään jotakin uutta.
Ja kannattaa käydä vaikka viereisen kaupungin videovuokraamossa katsomassa, itse olen suosinut sitä jos tuntuu siltä että kaikki on jo nähty.
Eihän sitä koskaan tiedä vaikka löytäisit todellisen suosikkielokuvasi tai jotakin. :DEn oikein usko että toisessa kaupungissa olis sen parempia kauhuleffoja tarjolla.Ne on yleensä niitä samoja jo katottuja,tai tosi vanhoja b-luokan leffoja.Odottelen tässä vaan koskapa tulis uusia katottavia leffateatteriin.Ois kyl yks varmaankin katottava mitä en ole nähnyt:Tumma vesi.Ja toinenkin jota en ehtinyt kattomaan leffateatterissa nimittäin Emily Rosen riivaaja.En ole nähnyt että ois dvd:nä missään mutta onkohan edes katottava?!Oletko nähnyt?!Jos olet nähnyt,mitä pidit?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2346120Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492715- 1562262
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne432238Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161779- 821424
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621407Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241321Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351291Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091007