Minua ainakin ärsyttää nuo keskustelut, joissa joka toisessa kysellään "MIKÄ ON IHQUN GAYN FANIOSOTE!?" "MISTÄ VOIN LÖYTÄÄ NE LONTOOSTA!?" "KEIKKOJA LONTOOSSA SILLON JA SILLON!"
Koittakaa ensin itse etsiä ongelmiinne ratkaisut, ja vasta sitten turvautukaa tähän keskustelupalstaan.
Noita keskusteluja on täällä miljoonittain, siksi että ne huomattaisiin ja joku vastaisi.
Se vaan oikeasti ärsyttää, kun ihmiset ei edes yritä, vaan tulee heti kyselemään jotain huuhaata, jonka varmasti löytää esimerkiksi Googlettamalla jos vain VIITSII ja YRITTÄÄ vähän.
Kiitos, ja anteeksi kaikille jotka vetivät herneen nenäänsä.
PS: TIEDÄN ETTÄ TÄMÄ EI KOSKE COLDPLAYTÄ, MUTTA OIKEASTI ÄRSYTTÄÄ TÄLLÄNEN TYPERÄ KYSELEMINEN JOKA TOISESSA VIESTISSÄ. Goodbye.
Hei kuulkaas nyt..
2
561
Vastaukset
- mutta
Olen kyllä yrittänyt löytää googlesta Guyn osoitetta, mutta en ole löytänyt!Siksi tulen täältä kysymään jos joku voisi auttaa minua.Minusta tuntuu, että moni täällä palstalla ei vaivaudu auttamaan minua, mikä taas saa minut ärsyyntymään!Kaikille se ei ole vain niin yksinkertaista hakea googlesta kaikkea tarvitsemaansa tietoa.Esimerkiksi joidenkin on vaikeaa ymmärtää englantia, mikä vaikeuttaa huomattavasti!Mutta ymmärrän sinua, sillä kyllä minuakin ottaisi päähän jos Coldplay palstalla puhuttaisiin vain Guysta, mutta valitan että olen itsekkin Guyn fani, joten minua ei nuo Guy keskustelut haittaa...hah;D Mutta ehkä ihmisten pitäisi vaivautua välillä auttamaan niitäkin, jotka eivät välttämättä liity heihin itseensä.Siis ei aina itsekkään tarvitse olla Guyn fani, jotta voisi auttaa toista.Sinun ehkä kannattaisi lukea noita Guy juttuja tällä palstalla lisää, niin huomaat että joku on kovasti yrittänyt etsiä GOOGLESTA ILMAN TULOSTA!
- Guy juttuja..
Ja melkein jokaiset Guy kysymykset ovat samoja, että sellasta...
Minäkin pidän Guysta ja on oma mielipiteeni missä menee raja, ja mielestäni se menee siinä että joka toisessa viestissä kysytään jotain missä Guy asuu..
Huomautan, että tämä palsta on aika uusi(?) ja täällä varmaan on jotain 10 kävijää päivässä, joten ehkä vaikuttaa hieman vastauksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783