Vähän ulkomaalaisia

tekee tästä

kaupungista hyvän paikan asua!!

Minusta se on hyvä syy jäädä tänne! Toista on jossain Helsingissä missä niin hirveesti asuu kaiken maailman ulkolaisia ja tyhmääkin tyhmemmät läskit tuovat niitä lisää!

Paljonkohan esim. Vietnamilaisesta tällä hetkellä joutuu pulittamaan? Ja onkohan se sen arvoista?

14

1329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • temppeliherra

      hinta on katukaupassa noin 450euroa! Tietysti ikä ja sukupuoli vaikuttavat hintaan! Tottakai kunnat ottavat mielellään pakolaisia, kun valtio niille siitä maksaa! Se on ilmaista rahaa kunnalle, josta osa menee itse pakolaisille! Suhteuta esim. Helsingissä asuvien pakolaisten määrä kaupungin väkilukuun! Kyllä savonlinnassa on kokoonsa nähden varmasti yhtä paljon maahanmuuttajia! Mutta jos haluaa, ettei niihin törmää, niin kannattaa perustaa oma valtio!

      • että kovinkaan

        moni somalimies täällä asustaa, mitä tekemistä heille olisi kun ei edes bingoa löydy!!

        Yksi tummaihoinen taitaa oleilla, sekin varmaan jo haluis pois päästä!


      • temppeliherra
        että kovinkaan kirjoitti:

        moni somalimies täällä asustaa, mitä tekemistä heille olisi kun ei edes bingoa löydy!!

        Yksi tummaihoinen taitaa oleilla, sekin varmaan jo haluis pois päästä!

        sanalla maahanmuuttaja voi viitata myös muihin kansalaisuuksiin? Mutta tuohan kertoo kaiken sinun maailmankatsomuksestasi:D On se vaan kumma, että täällä saa kirjottaa rasismin paskaa, mutta ei omasta hiihtolomasta!


      • sinunkin
        temppeliherra kirjoitti:

        sanalla maahanmuuttaja voi viitata myös muihin kansalaisuuksiin? Mutta tuohan kertoo kaiken sinun maailmankatsomuksestasi:D On se vaan kumma, että täällä saa kirjottaa rasismin paskaa, mutta ei omasta hiihtolomasta!

        hiihtolomas kiinnostaa??


      • temppeliherra
        sinunkin kirjoitti:

        hiihtolomas kiinnostaa??

        Romaniyhteisöä:D


      • eikös se ollu
        temppeliherra kirjoitti:

        Romaniyhteisöä:D

        jo poistettu sieltäkin?!!


      • temppeliherra
        eikös se ollu kirjoitti:

        jo poistettu sieltäkin?!!

        Joku selvästikkin istui jonkun toisen piuhojen päällä!


      • ja peiliin
        temppeliherra kirjoitti:

        Joku selvästikkin istui jonkun toisen piuhojen päällä!

        julman tuimalla katseella ja kysy joltain sivupersoonaltasi:
        "Kuka teistä keleen riippaperseistä taas mokas"

        Odota vastausta - älä anna periksi! Kyllä se
        vastaus sieltä irtoaa........

        Onko se joku näistä urheilullisista nuorukaisista.
        Ken tietää....Barbie ei :D heitä kajarit kybälle!

        Http://www.ukko.fi/ruotsi

        Södee on :D


      • temppeliherra
        ja peiliin kirjoitti:

        julman tuimalla katseella ja kysy joltain sivupersoonaltasi:
        "Kuka teistä keleen riippaperseistä taas mokas"

        Odota vastausta - älä anna periksi! Kyllä se
        vastaus sieltä irtoaa........

        Onko se joku näistä urheilullisista nuorukaisista.
        Ken tietää....Barbie ei :D heitä kajarit kybälle!

        Http://www.ukko.fi/ruotsi

        Södee on :D

        erektion valtaan, jos kiinnostaa:D


      • zero
        että kovinkaan kirjoitti:

        moni somalimies täällä asustaa, mitä tekemistä heille olisi kun ei edes bingoa löydy!!

        Yksi tummaihoinen taitaa oleilla, sekin varmaan jo haluis pois päästä!

        hei mummosko leikkas lettis ja pappa osti pilottirotsin vai hä???? Herätys, nyt vuosi 2006, tuo sinun äärioikeistoasentees ei vie sinua elämässäs yhtään mihinkään. natsi.


      • jääsilimä
        zero kirjoitti:

        hei mummosko leikkas lettis ja pappa osti pilottirotsin vai hä???? Herätys, nyt vuosi 2006, tuo sinun äärioikeistoasentees ei vie sinua elämässäs yhtään mihinkään. natsi.

        Minäkin rakastan sinua ja kaikkia turkkilaisia ystäviäsi.


      • nehän ne mullekkii
        zero kirjoitti:

        hei mummosko leikkas lettis ja pappa osti pilottirotsin vai hä???? Herätys, nyt vuosi 2006, tuo sinun äärioikeistoasentees ei vie sinua elämässäs yhtään mihinkään. natsi.

        kaiken ostaa, minkä sossu jättää ostamatta!!


    • hhhhmmmhhhh

      Aika kovista oloista pitää tulla että kestäisi siellä savolaisten junttien keskellä. Eihän siellä kestä suomalaisetkaan, kun ei sitä miesie-sönkötystäkään edes ymmärrä.

      Tyypillisistä tyypillisin savolaispiirre, mikä juuri siellä parhaiten näkyy, on muuten muitten ihmisten jatkuva aliarviointi ja mollaaminen, jopa suoranainen vittuilu. Ilmeisesti huonoa itsetuntoa, mikä näkyy varsinkin suhtautumisena ulkomaalaisiin. Purkautuu usein väkivaltaisuutena, tosin keskenäänhän ne juntit siellä kaljapäissään tappelee. Ja Helsinki, se se on kauhea ja pelottava paikka savojuntille, kun siellä on niin hirveästi ihmisiäkin...

      • Kyllä kalvaa taas stadinyyhkyn mieltä oikein kovasti kun savolaisilla menee hyvin ja ollaan muutenkin parempia kuin te.

        Ymmärrän että te siellä Helsingin kivi- ja sementtihelvetissä tulette juuri noin vinksahtaneiksi että pitää tulla purkamaan tuntojaan ihan Savonlinnan palstalle.

        Mitä jos menisit välillä haukkaamaan meri-ilmaston hyydyttämää happea ja katselet siinä sivussa kun deekut makaa katukiveyksillä ja kuseskelevat seiniin. Katsele samalla myös kuinka muutama somalipakolainen ahdistelee naisia ja junnut kriminaaliporukoineen hakkaa jonkun vanhan mummon ja ryöstää sen rahat.

        Kielimuurista on turha myöskin tulla tänne sönkkäämään, kukas helvetti teidän pellejankkauksesta saa mittään selvää?

        Ja olen kuule käynyt Helsingissä hyvin usein, ei ole kuule pelottanut tippaakaan. Kuka teitä pelkää? Vätyksiä lökäpöksyissään ja persevako paistaa Tukholmaan. Varsinaisia tuulipukujuntteja! Häpeä, tollo!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe