Minulla on n.20 v vanha Marcello -keittiö, vielä erittäin hyväkuntoinen. Olisi tarve vähän laajentaa. Kuka tietää mistä saisi käytettyjä tai käyttämättömiä ovia ja tai laatikoston etulevyjä. Malli on täyspuinen holvikaari antiikkipetsattu tammi.
Mistä saisi Marcello-keittiön ovia
7
8467
Vastaukset
- kuvaa
kyseisestä ovesta.tai osoitetta jossa vois käydä katsomassa.
- Puuseppä JV
Katso www.hahle.com sieltä löytyy malleja aika hyvin, vois vaikka olla lähellä vanhaa.
Ne ei kyllä myy kuin Yrityksille mutta niiden kautta kyllä varmaan löytyy jälleenmyyjä.- malleja
Hahle Oy:n ovitehdas Josadoor on tehnyt aikanaan Marcellon puuovia. Taitaa edelleen olla samat mallit tuotannossa. Kannattaa kysyä suoraan ovitehtaalta.
- Pasi
malleja kirjoitti:
Hahle Oy:n ovitehdas Josadoor on tehnyt aikanaan Marcellon puuovia. Taitaa edelleen olla samat mallit tuotannossa. Kannattaa kysyä suoraan ovitehtaalta.
Kiitos vinkeistä. Samaa mallia ei liene enää tuotannossa. Jos joku haluaa tarjota vanhan mallin tammiovia (koolla ei ole väliä runkojahan saa), vastaisitteko ystävällisesti osoitteeseen [email protected]
- lienee jälleenmyyjä
Ei näytä ovia olevan tarjolla, mutta saattaa silti kannattaa kysyä kun muut tuotteet on kohtalaisen inhimillisin hinnoin tarjolla:
http://www.kodintarvike.com
- Anonyymi
Kuka tietäisi Marcellon valkoisen oven värisävyn? Valkoinen himmeä tai puolihimmeä lienee meillä.
- Anonyymi
Onko kellään tietoa värisävysta, kun meillä on ns. valoiset puolihimmeät valkoiset kaaapin ovet. Muutama ovi kaipaisi hiukan uutta maalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882