Candy Candy

fucking_lunatic

Tietääkö kukaan missä nettiosoittees on koko candy candy anime sarjan kaikki jaksot..? Kun multa on päässy se osoite hukkumaan..

75

19896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dragon-Queen

      Minäkin halluisin tietää mistä ne saisi. En ole koskaan nähny niitä mutta tosissaan tahtoisin nähä. ^^ Mulla on yksi erittäin vanha anime leffa. Joku näkymätön ystävä va mikä sen nimi oli en muista oikeen. Mutta siinä on se ihana totoro. En tiijä miksi kerron tai jotain mutta se on maailman ihanin animaatio!

      • animeja

        Minä näin Tonari no totoron vuosia sitten ku se tuli telkkarista. Nyt on haku päällä löytyiskö sitä jostain...haluan sen kovasti itselleni!!! :) Se on ihana!
        Ja myös candy candyn ja lady ladyn...muistoja lapsuudesta! :) Olis kiva saada nuo itelle!


      • kaigbhgb
        animeja kirjoitti:

        Minä näin Tonari no totoron vuosia sitten ku se tuli telkkarista. Nyt on haku päällä löytyiskö sitä jostain...haluan sen kovasti itselleni!!! :) Se on ihana!
        Ja myös candy candyn ja lady ladyn...muistoja lapsuudesta! :) Olis kiva saada nuo itelle!

        oli niitä joskus, tosin vhs:nä.
        heitin muuten vittuun ne kaikki


      • NoJopas
        animeja kirjoitti:

        Minä näin Tonari no totoron vuosia sitten ku se tuli telkkarista. Nyt on haku päällä löytyiskö sitä jostain...haluan sen kovasti itselleni!!! :) Se on ihana!
        Ja myös candy candyn ja lady ladyn...muistoja lapsuudesta! :) Olis kiva saada nuo itelle!

        Tuostahan sen totoron saisi...


        http://www.blippo.com/store/advanced_search_result.php?keywords=totoro

        [tai näköjään se ei juuri nyt ole tilapäisesti saatavilla....]


      • tesha
        animeja kirjoitti:

        Minä näin Tonari no totoron vuosia sitten ku se tuli telkkarista. Nyt on haku päällä löytyiskö sitä jostain...haluan sen kovasti itselleni!!! :) Se on ihana!
        Ja myös candy candyn ja lady ladyn...muistoja lapsuudesta! :) Olis kiva saada nuo itelle!

        Heiii.. toi oli mun lempparianime ku olin pieni :D tai no silloi se oli vaan piirretty..
        Vitsi ku niit sais viel jostai


    • puupää
    • Kimppu

      Jos saat tietoa mistä candy candyt löytyy tai mistä voisi hommata tai mitä tietoa vaan niin ilmoitelkaahan tänne palstalle!

      • elaisa

        mullakin on candy leffoista 12 jaksoakohan niitä oli vai 11...plus yks special...haluaisinkin tietää onko niitä olemas viel enemmän??osaako kukaan sanoa?


      • candy
        elaisa kirjoitti:

        mullakin on candy leffoista 12 jaksoakohan niitä oli vai 11...plus yks special...haluaisinkin tietää onko niitä olemas viel enemmän??osaako kukaan sanoa?

        Candejä on suomennettu vain ne 11 osaa ja special, Muualla maailmassa niitä on jopa yli sata viseota!!! suomeen ei ehditty niitä dupata ennen kuin sarjan tekijät joutuivat riitoihin...=(


      • elaisa kirjoitti:

        mullakin on candy leffoista 12 jaksoakohan niitä oli vai 11...plus yks special...haluaisinkin tietää onko niitä olemas viel enemmän??osaako kukaan sanoa?

        Hei! Haluaisin ostaa candy candy sarjan kokonaan tai yksittäin. Sarja saa olla videona, dvd:nä tai kopioituna. Jos joltain löytyy niin olisin enemmän kuin kiitollinen. Sähköpostiosoitteeni on [email protected]


      • elaisa kirjoitti:

        mullakin on candy leffoista 12 jaksoakohan niitä oli vai 11...plus yks special...haluaisinkin tietää onko niitä olemas viel enemmän??osaako kukaan sanoa?

        Mun mielestä se on aivan valtavan ihana sarja, meilläkin on ollu noi 12 kasettia, mut kulutuksessa menny rikki. Pari pv sit huomasin että you tube ssa on lisää osia, mutta eri kielillä, mutta ei se mitään sillä sarja on niin hyvä. osa johon jäin suomenkielisissä on num. 40 et siitä eteenpäin kannattaa kattoo niitä oli 115 asti muistaakseni :D mut ois kyllä kiva saada suomeksi ja koko sarja vaikka boxina, tykään myös lady oscar, lady georgie. :D kanattaa mennä kattoon.


      • elaisa kirjoitti:

        mullakin on candy leffoista 12 jaksoakohan niitä oli vai 11...plus yks special...haluaisinkin tietää onko niitä olemas viel enemmän??osaako kukaan sanoa?

        oikeesti noita candy jaksoja on 115 mutta suomeksi niitä on tiivistetty elokuviksi.


    • Candy-fani

      Suomessa on ymmärtääkseni 10 videota special. Niissä kymmenessä videossa on yhteensä noin 40 jaksoa. (Viimeinen osa päättyi siihen, kun Candy sai kuulla, ettei saakaan osallistua toukokuun juhlaan). Ymmärtääkseni noita videoita on julkaistu suomessa ainakin kaksi eri kertaa, mutta kummallakaan kerralla sarja ei tuon pidemmäksi ole päässyt. En tosin ole asiasta ihan varma...

      Minäkin olisin iloinen, jos löytäisin ne kaikki 115 jaksoa englanniksi dubattuina tai edes tekstityksillä. Nyt olen törmännyt vain ranskan ja italian kielisiin.

      • ^__^

        Candy Candy videoita dupattiin 11 VHS kasettia.
        Minä aikoinaan löysin kirpputorilta yhden Candy Candy VHS kasetin ja luulin, et se ois niist videoist toinen tai kolmas, kun lähtee pois sielt Poni hillist etc.
        Mut miten must jotenkin tuntuu, et se suomes oleva on (kuinka ollakkaan) leikattu? :D
        Siin se lähti Englantiin jonnekkin kouluun opiskeleen ja tapas sen ruskea hiuksisen tyypin.
        Mut just tänään sain katottua alkuperäisii Candy jaksoi (jap aud ja eng sub) ni katoin 29 jakson ni ei vieläkään oo menny opiskelee sinne nii nähtävästi se VHS oli joku 8-11? En tiie. ^^
        Anyways, aloin vain miettiä, et näytettiinkö siin ne kaikki törkeydet mitä Neil ja Eliza teki Candylle? Entäs näytettiinkö siinä Anthonyn kohtalo? Mietin vain. ^^


      • Tytöntyllerö.
        ^__^ kirjoitti:

        Candy Candy videoita dupattiin 11 VHS kasettia.
        Minä aikoinaan löysin kirpputorilta yhden Candy Candy VHS kasetin ja luulin, et se ois niist videoist toinen tai kolmas, kun lähtee pois sielt Poni hillist etc.
        Mut miten must jotenkin tuntuu, et se suomes oleva on (kuinka ollakkaan) leikattu? :D
        Siin se lähti Englantiin jonnekkin kouluun opiskeleen ja tapas sen ruskea hiuksisen tyypin.
        Mut just tänään sain katottua alkuperäisii Candy jaksoi (jap aud ja eng sub) ni katoin 29 jakson ni ei vieläkään oo menny opiskelee sinne nii nähtävästi se VHS oli joku 8-11? En tiie. ^^
        Anyways, aloin vain miettiä, et näytettiinkö siin ne kaikki törkeydet mitä Neil ja Eliza teki Candylle? Entäs näytettiinkö siinä Anthonyn kohtalo? Mietin vain. ^^

        Sinulla on kasetti numero 8. Candyhan lähtee ensin kerran Pony-kodista Lakewoodiin Leganin perheelle, jossa asuvat mainitsemasi Eliza ja Neal. Kaikenlaista ilkeyttähän he Candylle tekivät. Myöhemmin Candy lähetetään Meksikoon, koska hänet lavastettiin varkaaksi. Siellä ollessaan hänet kuitenkin adoptoidaan Ardlayn sukuun, ja hän pääsee asumaan Anthonyn luo. Seuraavalla kasetilla Anthony kuitenkin kuolee, jolloin Candy palaa Pony-kotiin. Myöhemmin hän lähtee mainitsemallesi laivamatkalle Englantiin ja tapaa Terencen.

        Minulla on kaikki Candyt, jotka suomessa on julkaistu, ja olen niitä erittäin ahkerasti n. seitsenvuotiaasta kuluttanut. :) Tosiaan niitä siis on 10 se special, joka on mielestäni kyllä huonompaa laatua kuin kymmenen ensimmäistä.


      • Tytöntyllerö. kirjoitti:

        Sinulla on kasetti numero 8. Candyhan lähtee ensin kerran Pony-kodista Lakewoodiin Leganin perheelle, jossa asuvat mainitsemasi Eliza ja Neal. Kaikenlaista ilkeyttähän he Candylle tekivät. Myöhemmin Candy lähetetään Meksikoon, koska hänet lavastettiin varkaaksi. Siellä ollessaan hänet kuitenkin adoptoidaan Ardlayn sukuun, ja hän pääsee asumaan Anthonyn luo. Seuraavalla kasetilla Anthony kuitenkin kuolee, jolloin Candy palaa Pony-kotiin. Myöhemmin hän lähtee mainitsemallesi laivamatkalle Englantiin ja tapaa Terencen.

        Minulla on kaikki Candyt, jotka suomessa on julkaistu, ja olen niitä erittäin ahkerasti n. seitsenvuotiaasta kuluttanut. :) Tosiaan niitä siis on 10 se special, joka on mielestäni kyllä huonompaa laatua kuin kymmenen ensimmäistä.

        Hei! Sinä (tytöntyllerö) olla on kaikki candy candy jaksot niin olisiko mahdollista kopoida minulle ne kaikki joko vhs tai dvd muodossa? Maksan kyllä hyvin jos vaan olisi sinulla mahdollista kopioida. Olen yrittänyt etsiä jaksoja vaikka mistä mutta tuloksetta. Kiitos jo etukäteen. Tässä minun sähköpostiosoitteeni [email protected]


      • kattriii
        ^__^ kirjoitti:

        Candy Candy videoita dupattiin 11 VHS kasettia.
        Minä aikoinaan löysin kirpputorilta yhden Candy Candy VHS kasetin ja luulin, et se ois niist videoist toinen tai kolmas, kun lähtee pois sielt Poni hillist etc.
        Mut miten must jotenkin tuntuu, et se suomes oleva on (kuinka ollakkaan) leikattu? :D
        Siin se lähti Englantiin jonnekkin kouluun opiskeleen ja tapas sen ruskea hiuksisen tyypin.
        Mut just tänään sain katottua alkuperäisii Candy jaksoi (jap aud ja eng sub) ni katoin 29 jakson ni ei vieläkään oo menny opiskelee sinne nii nähtävästi se VHS oli joku 8-11? En tiie. ^^
        Anyways, aloin vain miettiä, et näytettiinkö siin ne kaikki törkeydet mitä Neil ja Eliza teki Candylle? Entäs näytettiinkö siinä Anthonyn kohtalo? Mietin vain. ^^

        Mustki tuntuu et niit on leikelty kaikki ns romanttiset kohtaukset ja muut pois ku ei se tunnu kauhee järkee käyvältä et esim. terry ja candy on nii rakastuneita ilma et juurikaa mitää ehtiny tapahtuu :D


    • Tytöntyllerö.
      • Rihannha

        Kaikki jotka etsii Candy Candy sarjaa alkuperäisellä kielellä ja englannin teksteillä, niitä on myynnissä osoitteessa www.Huuto.net ja hakusanalla Candy Candy. Ostin itse tuolta oman kokoelmani ja siinä tosiaan on kaikki koskaan julkaistut osat eli 115 bonusmateriaalia. Tuolta samaisesta paikasta löytyy myös Candy Candy sarja suomennettuna siihen asti, mitä sitä nyt on koskaan suomennettukaan... Löytyy myös Candy Candy Movie ja Soundtrack, et sinne vaan ostoksille. Itse olen nyt todella iloinen että löysin nämä jaksot ja paljon vielä muutakin !!!


      • Anonyymi
        Rihannha kirjoitti:

        Kaikki jotka etsii Candy Candy sarjaa alkuperäisellä kielellä ja englannin teksteillä, niitä on myynnissä osoitteessa www.Huuto.net ja hakusanalla Candy Candy. Ostin itse tuolta oman kokoelmani ja siinä tosiaan on kaikki koskaan julkaistut osat eli 115 bonusmateriaalia. Tuolta samaisesta paikasta löytyy myös Candy Candy sarja suomennettuna siihen asti, mitä sitä nyt on koskaan suomennettukaan... Löytyy myös Candy Candy Movie ja Soundtrack, et sinne vaan ostoksille. Itse olen nyt todella iloinen että löysin nämä jaksot ja paljon vielä muutakin !!!

        Voitko sää julkaista nettiin ne YouTube saa. Pliis vastaa


      • Anonyymi
        Rihannha kirjoitti:

        Kaikki jotka etsii Candy Candy sarjaa alkuperäisellä kielellä ja englannin teksteillä, niitä on myynnissä osoitteessa www.Huuto.net ja hakusanalla Candy Candy. Ostin itse tuolta oman kokoelmani ja siinä tosiaan on kaikki koskaan julkaistut osat eli 115 bonusmateriaalia. Tuolta samaisesta paikasta löytyy myös Candy Candy sarja suomennettuna siihen asti, mitä sitä nyt on koskaan suomennettukaan... Löytyy myös Candy Candy Movie ja Soundtrack, et sinne vaan ostoksille. Itse olen nyt todella iloinen että löysin nämä jaksot ja paljon vielä muutakin !!!

        Voitko julkaista YouTube


    • löytyy

      youtubesta kaikki jaksot! Ennen ainakin oli. Tosin englanniks ei oo kaikki, suurin osa espanjaks... :/

      www.youtube.com

      • NeitiWhite

        Hei, näin pienenä vain osan candycandeistä ja rakastuin niihin! youtubesta en löydä ymmärrettävällä kielellä olevia jaksoja muita kuin pilotin. onko jollain edes niitä suomeksi dupattuja tai alkuperäiskielellä (eng. tekstitys) ja pystyisi niitä minulle kopioimaan, kun ei niitä dvd boxeja löydy muuta kun espanjaksi! mun maili: [email protected]


      • Nimetön
        NeitiWhite kirjoitti:

        Hei, näin pienenä vain osan candycandeistä ja rakastuin niihin! youtubesta en löydä ymmärrettävällä kielellä olevia jaksoja muita kuin pilotin. onko jollain edes niitä suomeksi dupattuja tai alkuperäiskielellä (eng. tekstitys) ja pystyisi niitä minulle kopioimaan, kun ei niitä dvd boxeja löydy muuta kun espanjaksi! mun maili: [email protected]

        suomessa julkaistut candycandyt loppuu kesken.
        japanissa tehdyt eli alkuperäisiä jaksoja on päälle 100. Suomessa tuli joku ihme ongelma eteen ja candyjen duppaus lopetettiin, joten sarjahan jää ihan kesken.
        Youtubesta tosiaan löytyi kaikki ihanasti japaninkielisinä enkku subein, mutta kököt PIIIIIPit youtuben tyypit poisti kaikki. nykyään tuolta löytyy ainoastaan espanjaksi ja kreikaksi sun muuksi joita ei todellakaan kestä katsoa.

        itse olen päässyt 54. jaksoon asti, ja enempää en ole löytänyt netistä vaikka kuinka pengon. ;< pitää katsella jos löytyisi joku kaunis päivä..


    • Candyforever
    • myöjä

      Mullapa on DVD:llä koottu ne kaikki suomeksi dubatut jaksot. Läl läl lää. :)

      • tiinalovescandy

        paljonko maksaisi jos polttaisit minulle candyt?? olen niitä joskus nuoruudessani katsellut, ja nyt haluaisin ne tyttärelleni. :)


      • myöjä
        tiinalovescandy kirjoitti:

        paljonko maksaisi jos polttaisit minulle candyt?? olen niitä joskus nuoruudessani katsellut, ja nyt haluaisin ne tyttärelleni. :)

        laita vaik sähköpostiosoite niin voin ottaa yhteyttä.


      • tiinalovescandy
        myöjä kirjoitti:

        laita vaik sähköpostiosoite niin voin ottaa yhteyttä.

        tässäpä [email protected]


      • heavyreak

        Olisiko mahdollista että polttaisit mullekin candyt dvd:lle korvausta vastaan tietenkin? Mä ja 4 sisarusta haluttais ne kaikki lapsille katsottavaksi, tykätään niistä hirveesti! :) Niitä kun ei oikeen mistään dvd:lle löydä.. Voit laittaa sähköpostia osoitteeseen [email protected]


      • Driksu
        myöjä kirjoitti:

        laita vaik sähköpostiosoite niin voin ottaa yhteyttä.

        Moi, laitatko mullakkin mailia cadyistä??
        Kiitos!! [email protected]


      • Candy fan

        Ne dubatut jaksot on kauheeta kuraa. O.O
        Pitää olla originaalikielel, et voi katsella.
        Hullut katsoo sil kauhea dupil. :/


      • Minä Vaan...
        myöjä kirjoitti:

        laita vaik sähköpostiosoite niin voin ottaa yhteyttä.

        Hei, tiedustelisin josko sinulla olisi nämä Candyt vielä ja jos on niin millä hinnalla olisit valmis myymään ne?


      • myöjä
        Minä Vaan... kirjoitti:

        Hei, tiedustelisin josko sinulla olisi nämä Candyt vielä ja jos on niin millä hinnalla olisit valmis myymään ne?

        onko sulla sähköpostiosoitetta?


      • Minähän Tässä Vaan...

      • friikkisirkus
        Candy fan kirjoitti:

        Ne dubatut jaksot on kauheeta kuraa. O.O
        Pitää olla originaalikielel, et voi katsella.
        Hullut katsoo sil kauhea dupil. :/

        samaa mieltä edellisen kanssa, alkuperänen kieli, enkku/suomi sub! Ja ihan turhaa on kattoa vaan niitä suomeksi dubattuja, kun sarja tosiaan jää kesken. Oikeastihan siinä on se 115jaksoa ja suomeksi vaan 40.. ihan epäreilua. huoh. kun ne kaikki saia kätöseen, niin jopas olisi tämä tyttö hurjan onnellinen. kuten varmaan monet muutkin.


      • psjp
        myöjä kirjoitti:

        laita vaik sähköpostiosoite niin voin ottaa yhteyttä.

        Hips !

        Jos sulla viel on ne dvd: ilmottelisitko vähän lisää osoitteeseen: [email protected].


      • HeiniT
        myöjä kirjoitti:

        laita vaik sähköpostiosoite niin voin ottaa yhteyttä.

        Hei. Sovitaanko hinnasta ja lähetät minulle dvd:llä candy candyt? Ota yhteyttä.
        [email protected]

        OLETHAN KILTTI! Tarvitsen todella ne.


      • firia
        friikkisirkus kirjoitti:

        samaa mieltä edellisen kanssa, alkuperänen kieli, enkku/suomi sub! Ja ihan turhaa on kattoa vaan niitä suomeksi dubattuja, kun sarja tosiaan jää kesken. Oikeastihan siinä on se 115jaksoa ja suomeksi vaan 40.. ihan epäreilua. huoh. kun ne kaikki saia kätöseen, niin jopas olisi tämä tyttö hurjan onnellinen. kuten varmaan monet muutkin.

        mun kaverilla on kaikki jaksot originellina, lupas polttaa mulle...voisin laittaa eteenpäin kunhan saan ensi itelle


      • CandyCandy :)

        Hei voisitko ottaa myös minuun yhteyttä sähköpostitse? Olisi ihanaa saada nuo kaikki suomeksi dubatut Candyt DVD:llä, Vhs:t kun menevät ajan myötä niin huonoon kuntoon. Sovitaan sitten myös hinnasta.
        Ja kaikki muutkin jotka omistatte kaikki Candyt (hyväkuntoisina) olisin valmis ostamaan levylle poltettuna tai alkuperäisenäkin mieluusti.
        sp. [email protected]


      • hanna
        firia kirjoitti:

        mun kaverilla on kaikki jaksot originellina, lupas polttaa mulle...voisin laittaa eteenpäin kunhan saan ensi itelle

        oletko jo saanut itsellesi? olen tosi kiinnostunut kyseisistä candyistä..
        [email protected]


      • mie vaan
        heavyreak kirjoitti:

        Olisiko mahdollista että polttaisit mullekin candyt dvd:lle korvausta vastaan tietenkin? Mä ja 4 sisarusta haluttais ne kaikki lapsille katsottavaksi, tykätään niistä hirveesti! :) Niitä kun ei oikeen mistään dvd:lle löydä.. Voit laittaa sähköpostia osoitteeseen [email protected]

        olisko kellään tai mistä sais nuita lady oscar animaatioita suomeksi dupattuna... :D se on nii hyvä.


      • firia kirjoitti:

        mun kaverilla on kaikki jaksot originellina, lupas polttaa mulle...voisin laittaa eteenpäin kunhan saan ensi itelle

        Hei! haluaisin kans kaikki candy candyt dvd:lle ja suomeksi kaikki mitä on tulleet ja loput voivat olla muulla kielellä kunhan saisin vaan kaikki ja tietenkin korvausta vastaan. Olisiko joku niin kiltti ja voisi polttaa kaikki candy candyt minulle? Olen yrittänyt niitä metästää vaikka mistä mutta tuloksetta ja haluaisin ne kovasti. Minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostilla [email protected]


      • MulleKans
        myöjä kirjoitti:

        laita vaik sähköpostiosoite niin voin ottaa yhteyttä.

        Pystyisitkö lähettään mesellä mulle niitä candycandyjä..?


      • mirasofia

        Hei! Voisitko mitenkään kopioida suomennetut jaksot candy candystä myös minulle?:) Paljonko pyytäisit levyistä? Olisin todella kiitollinen!! Sähköpostini on [email protected]


      • ostava

        Hei, vieläkö teet kauppaa candyillä...myös minä olisin kiinnostunut ostamaan nuo suomenkieliset candyt levylle poltettuna. Mikä mahtaa olla hintasi? s-postini on [email protected]


      • heiduuuuu

      • CANDY FANI

        MOI SATUIN NÄKEMÄÄN VUODEN VANHAN VIESTISI JA AJATTELIN KYSELLÄ CANDY :STÄ ONKO SINULLA 9 JAKSOA SUOMEKSI VIELÄ MINULLA ON VAIN 10 ASTI MUTTA 9 UUPUU ETTÄ paljonko maksaisi jos polttaisit minulle candy 9:SIN


      • kattriiii
        tiinalovescandy kirjoitti:

        paljonko maksaisi jos polttaisit minulle candyt?? olen niitä joskus nuoruudessani katsellut, ja nyt haluaisin ne tyttärelleni. :)

        huuto.net sivustolla niitä candy candy kokoelmia myydään :) Joko kaikki jaksot jollain espanjan kielellä tai vaan suomen kielelle dupatut vika jakso espanjaksi :)


      • emt2

        moi. voisiks mullekki polttaa ne ja mitä se maksais. haluisin nähä kaikki ku se on nii ihana sarja.


      • Anonyymi

        No julkaise ne nettiin eli kuvaa ja laita ne YouTube en


      • Anonyymi
        firia kirjoitti:

        mun kaverilla on kaikki jaksot originellina, lupas polttaa mulle...voisin laittaa eteenpäin kunhan saan ensi itelle

        Voitko julkaista ne vaan nettiin pliis mää tulisin onnelliseksi jos se olisi mahdollista. Ilmoita vaikka tänne jos se on mahdollista jollain tapaa


      • Anonyymi

        Hei voisitko minullekin polttaa ne niin et on suomeksi katsoin pienenä tuota sarjaa innoissani ihan Huippu!! ❤️


    • Lady LAdy

      Onkohan LAdy Ladyja DVD:nä? Niitähän oli vain 2 jaksoa?

    • ----

      Mulla onkin kaikki 115 jaksoa japaniksi puhe ja subit enkuksi LÄLÄÄLLÄÄ!!!

      • jannaap

        myy minulle muutama? ;


      • Pähkinäpää

        Hei! Tää keskustelu on ihan sika vanha ja huomasin tän vasta nyt... :( oon armoton Candy Candy fani ja haluiaisin niin katsoa ne uudestaan ja tietää miten tarina päättyy. Onko sinulla vielä noi 115 jaksoa?
        Ota yhteyttä: [email protected]


    • runoilijanarsissi

      puhummesuomea.com

    • anelhu

      Teen erikseen vielä topicin, mutta koska näyttää olevan saman ajan lapsia täällä, niin kysynpä nyt tätä. Kun itse pienenä vuokrailin Candy Candyjä paikalliselta ärrältä, muistan vuokranneeni myös animaatioleffan (en muista sitä olleen kuin yhden osan) jossa oli nättejä pitkähiuksisia tyttöjä joilla oli oravan/kissan näköisiä lemmikkejä. Näillä eläimillä oli myös tosi pitkät "hiukset" ja hännät, varmaan kaikki oli jotain sateenkaarenvärisiäkin..? Saattoi olla jotain taikavoimia tai muita skillssejä..? :D Muistan ajatelleeni, että ihania ja kauniita juttuja, että oisko ollu animea.

      Muistikuvat on erittäin hatarat, mutta ykkösluokalla (1994) vielä niitä eläimiä koulussa vihkoihin piirtelin. On jäänyt todellakin vaivaamaan, että mikä oli, muistaako kukaan vastaavaa? Olisin ikionnellinen, jos joku tietäisi niistä mitä tahansa.

      • anelhu

        Ok, kehtasin tässä selata tän alueen viimesille sivuille, ja sieltähän se löytyi, Lady Lovely Locks. :)


    • :))
      • KTii

        www.fin-tv.com

        Tuolta löytyy candy candyt. ja paljon muutakin.


    • Candy*

      Tietääks kukaan mitä se CandyCandyn alkulaulu on niinko suomeks?! Voisko joku kertoo mullekki..?

    • :)

      Tuo fin-tv.com on kyllä hyvä paikka, mutta mm. Candy Candy vol 9 ei ole siellä. Toisaalta tuon levyn jaksoja tuntuu muutenkin vaikealta löytää. Itse kyllästyin etsimiseen ja tilasin sieltä huuto.netistä sen koko boksin japanin kielisenä. Ja joku kysyi niistä Lady ladyistä. Siitähän on se Hello! Lady Lynn sarja, mutta jollain ihme kielillä löytyy muutamia jaksoja tubesta. Olisi kyllä mukava nähdä senkin sarja kun aina pienenä kattelin (:

    • tahtoo kattoo

      hei tietääkö kukaan onko candy candyjä missään suomen teksteillä? tuo kieli pää ei mistään parhaasta päästä oo :(

    • Candytt..<3

      Kaikki Candyt löytyy jos pistää hakusanaksi Candy Candy watsh online. Sen jäljeen siigen tulee sella anime sub, tai jtn sinne päin :D Siellä on niitä 42 asti. Niitä oli ennen 100 asti ainakin, mutta ne jotenkin vain hävisivät D: Enkuks txt ja japanilaist puhetta!

    • Rouva Chloe Dawes

      Oletko kokeillut hakevat lainaa? Oletko minkäänlaista taloudellista sotku tai tarvitset varoja käynnistää oman yrityksen? Tarvitsetko lainaa ratkaista teidän velka tai maksaa pois laskujaan tai aloittaa mukava liike? Onko sinulla pieni luotto-pisteet ja olet erittäin vaikea saada pääomalainan paikallisten pankkien / muut rahoituskulut koteja? Tarvitsetko lainaa tai rahoitusta jostain syystä, kuten:

      * Ajoneuvo Lainat
      * Real Estate Lainat
      * Vakauttamislainat
      * Henkilökohtaiset lainat,
      * Business lainat
      * Muut lainat
      Ota minut nyt kautta [email protected] ja meidän on oltava palveluksessanne.

      terveisin
      Rouva Chloe Dawes

    • ERKKULI3

      KIRJOTAT VAAN ET CANDY CANDY PUHUMME SUOMEA.

    • Cansy Candy 2

      OON umpi rakastunu toho animesarjaan! Nin ihana tarina

    • sishkebab1
    • candyman

      Meillä oli joskus tuo Candy Candy Special ja joskus oli myös kirjastosta lainassa muita videoita. Sisareni taisivat kuitenkin katsoa näitä kirjastosta lainattuja videoita enemmän. Itse muistan, kun meillä oli lainassa video, jossa Candy oli tanssiaisissa ja Eliza huijasi hänet pimeään huoneeseen. Sitten Candyn sänky siirrettiin talliin ja Candy joutui nukkumaan siellä. Vai on niin ikävästi käynyt, että sarjan tekijät joutuivat riitoihin eikä sarjaa ehditty kokonaan dubata suomeksi. Tiedättekö sitten, missä kaikkialla sarja on esitetty kokonaan?

    • terryforever
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe