Jousimiehet ovat

epäluotettavaa

sorttia.
Pelkäävät että menettävät jonkun jota rakastavat ja
haluavat raa alla tavalla näyttää sen.
Eivät kestä suoria kommentteja,suuttuvat tai kinaavat olevansa oikeessa.
Naurettavia.Puhua ja kirjoittavat osaavat,mutta niitä ei kannatta uskoa.
Että olkaa varovaisia.
Ei he Jumalia ole.

26

4317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miiiiiiii

      Mä oon jousimies ja mulla ei oo pelko menettää ketää.. Ja mä saatan ehkä hiukan vihastuu suorasta kommentista, jos en pidä siitä. Ja mä en todellakaan kinaa mistään asioista. No me ei olla jumalia, mut en mä ainakaa valehtelekkaa, (paitsi jos on ERITYISEN hyvä syy)
      Niin, että noihin horoskooppeihin ei saa täysin uskoa.. Ei se tarkota, että ihmine olis täysin sellane, mitä siinä on kerrottu.. Vaan ihminen voi olla osa sitä.. Muutenhan kaikki jousimiehet olisivat samanlaisia?? Mulla ei meinaan mikään pitänyt noista paikkaansa, ja saankos jo arvata, että te luulette, et mä kinaisin nyt olevani oikeessa?? No voin sanoa, et itseni kun tunnen ni kait nyt enemmä tietää ku kukaan muuu :)

    • tosi?

      Mustasukkaisuutta ilmassa? ;)

      Jousimiehet joko ihastuttaa tai vihastuttaa, riippuu asetelmista.

    • jousinainen;)

      Voisin vähän analysoida... Kirjoittaa et ainakaan osaa.

      Ei me jumalia olla, tosiaankaan, ihan vaan jumalasta seuraavia.
      Eikä vaatimattomuus kuulu paheisiimme.

    • TheDragonLord

      on, olisko joku loukannut? Miksi just Jousimies olis sellanen johon ei voisi luottaa? Eiköhän näitä ihmisiä löydy muista merkeistäkin!

      Jos taas Jousimiestä ei kiinosta seurasi sille ei yksinkertaisesti mahda mitään... Katsele omaa merkkiäsi mikä voisi olla se joka ärsyttää meitä Jousimiehiä! Ehkä vastaus löytyy sieltä...

    • jousimies nainen

      Olen minäkin saanut välillä vihamiehiä ja ilkeitä kommentteja joiltakin ilkeiltä ylimielisiltä ihmisiltä. Tiedän tuon tunteen kun oikein toinen kadehtii ja noilla sanoilla sitten jousimiestä solvaa. Taidat olla loukattu ja sydän juuria myöten vihainen ihminen. Hellitä vähän ei jousimies tahallaan toista kiusaa ja voi vahingossa loukata ja saada toisen noin vihaiseksi. Käännä syyttävä sormi itseesi päin ja tutkiskele missä meni vikaan oliko itsessäsi joatin vikaa. Kuuntele omat lauseesi käänteisesti niin kuulet vastauksen. Jospa haluaisit ollakin samanlainen kuin hän jota et voi sietää ja solvaat.

    • sineraalia

      MUTTA ME OOMMAKII. HELEVETILLISEN HALUTTAVII JA RAKASTETTAVII IHA SEMMOSENA KU OOMEHII. JA AINA OOMMA PARIMME LÖYTÄNEET NII, EIKÄ ITKETÄ KAKSIA PÄIVIÄ PERÄKANNAA EMMÄKÄ OO SIELLÄ MÄRISIJÖITTENJOUKOSSA ASUMASSA EIKÄ HYLÄTÄ KETTÄÄN PERINJUURIN IKUNA. ANTEEKSI OSATAHAN ANTAA JOS TARVE VAATIIPI. MUTTA ENTÄS SIE JULMUUELLA TÄNNE KIRJOITTELET?

    • härkä/f

      eivät mielestäni ole mitään jouskarin erityispiirteitä. Puhumisen taito heiltä kyllä löytyy, sekä hyvässä että pahassa mielessä =) ja kirjoittajinakin ovat usein lahjakkaita/Heidän on helppo purkaa tuntojaan paperille , mutta nuo muut piirteet ovat varmasti kyllä yksilöllisiä ominaisuuksia jossain tietyssä tuntemassasi jousimiehessä ja mahdollisesti syy johtuu jostain ihan muusta kuin kyseisestä horoskooppimerkistä. Sitä paitsi kuka nyt ei pelkäisi menettävänsä rakastamaansa ihmistä???!!!

    • Nun nun

      Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että jousimiehet eivät kovin hyvin kestä suoraa arvostelua, vaikka olisivat selvästi itse toimineet väärin; he eivät kokemukseni mukaan myönnä virheitään koskaan. Ristiriitatilanteessa jousimies on kuitenkin minusta usein pikemminkin hiljaa kuin haastaa riitaa. Suuttumus ilmenee ennemmin äkkipikaisena päätöksenä häippästä ovet paukkuen paikalta. Minusta jousimiesten olisi hyvä 'opetella' riitelemään 'rakentavasti'; asiat voidaan selvittää puhumalla. Mitä mieltä itse olette jousimiehet, olenko yhtään oikeassa?

      • ole-

        kylläkään oikeassa!! koska itse jousimiehenä(m) ainakin "osaan" riidellä enkä koskaan poistu paikalta ovet paukkuen.pikemmin haluan sanoa viimeisen sanan.sulla varmaan kokemusta kork. muutamasta jousim. ja sen perusteella ajattelit laukoa mielipiteesi ilmaan.tunnen lisäksi 2 lisää tämän merkin edustajia, eikä heilläkään (n m) ole kuvaamiasi piirteitä.jotenkaan ei vaan kuulosta tyypilliseltä jousimieheltä


      • eeh

        mä olen jousimies tyttö. olen kiltti, mutta sanon välillä asioita suutuspäissäni ja sit kadun niitä. ensin teen ja sit ajattelen vasta. en tiedä johtuuko et olen jouskari vai geeniperimästä. olen yrittänyt harjoittaa itsehillintää koska välillä olen riitaantunut ihmisten kanssa, mut onneksi olen tosi nopea leppymään ja osaan myös pyytää anteeksi.


      • jousimies nainen

        Riippuu varmaankin asioista mitä sanotaan ja miten. Jos sanot epäkohdista rakentavasti niin jousimies mielellään keskustelee, mutta jos sanot vain kritisoidaksesi jousimiestä, niin ei ole ihme jos jousimies loukkaantuu.Sillä jousimiehet ovat usein luonnoltaan tunne ihmisiä. Jos jousimies poistuu " pakenee" paikalta selventämään ajatuksiaan voi olla tarpeen ja viisaampaa ottaa aikalisä ja käydä viilentymässä jotta voi koota ajatuksensa takasin kasaan ja sitten analyytisesti ilman tunnekuohua keskustella asiasta. Kas kun me ihmiset olemme eri laatuisia ja reagoimme eri tavoin. Kuinkas hyvin itse kestät arvostelua itseäsi kohtaan? Jousimies kuitenkin ottaa opikseen ja yksin miettii mikä avuksi ongelmaan jos on korjattavaa. On helppoa neuvoa muita ja nähdä vain muiden viat.


      • sunnuntai
        jousimies nainen kirjoitti:

        Riippuu varmaankin asioista mitä sanotaan ja miten. Jos sanot epäkohdista rakentavasti niin jousimies mielellään keskustelee, mutta jos sanot vain kritisoidaksesi jousimiestä, niin ei ole ihme jos jousimies loukkaantuu.Sillä jousimiehet ovat usein luonnoltaan tunne ihmisiä. Jos jousimies poistuu " pakenee" paikalta selventämään ajatuksiaan voi olla tarpeen ja viisaampaa ottaa aikalisä ja käydä viilentymässä jotta voi koota ajatuksensa takasin kasaan ja sitten analyytisesti ilman tunnekuohua keskustella asiasta. Kas kun me ihmiset olemme eri laatuisia ja reagoimme eri tavoin. Kuinkas hyvin itse kestät arvostelua itseäsi kohtaan? Jousimies kuitenkin ottaa opikseen ja yksin miettii mikä avuksi ongelmaan jos on korjattavaa. On helppoa neuvoa muita ja nähdä vain muiden viat.

        Jousimies on tunne ihminen, itsekkin olen.
        En hyvähsy huonompi osaisten syrjintää.Mitä tänäpäivänä esimerkiksi työpaikoilla paljon tapahtuu,mutta nähtävästi sen takia en saanut jatkaa työpaikassa. Koska puutuin liikaa toisten asioihin, enkä osannut puolustaa itseäni.
        En osannut lipoa työnjohtajaa.Sillä halusin että pystytään juttelemaan edessäpäin ja sanomaan asiat niinkuin ne ovat, eikä juoruta takana päin, mutta sehän ei kaikille käy.


      • jousimiehen muija

        Jousimies ei kestä arvostelua!
        Hänen huumorintajunsa loppuu heti jos se vähänkään kohdistuu häneen itseensä.
        Hän ei osaa nauraa itselleen.
        Hän ei myöskään koskaan tunnusta tehneensä mitään väärin,syy on aina toisissa.
        Hänellä on myös eriomaisen ilkeä kieli jolla hän pystyy saamaan aikaan ikäviä tilanteita.
        Niin metsä vasta kuin sinne huutaa!

        Siitä huolimatta hän osaa olla rakastettavakin jos haluaa!

        Kaikesta huolimatta rakastan häntä edelleen!


      • TheDragonLord
        jousimiehen muija kirjoitti:

        Jousimies ei kestä arvostelua!
        Hänen huumorintajunsa loppuu heti jos se vähänkään kohdistuu häneen itseensä.
        Hän ei osaa nauraa itselleen.
        Hän ei myöskään koskaan tunnusta tehneensä mitään väärin,syy on aina toisissa.
        Hänellä on myös eriomaisen ilkeä kieli jolla hän pystyy saamaan aikaan ikäviä tilanteita.
        Niin metsä vasta kuin sinne huutaa!

        Siitä huolimatta hän osaa olla rakastettavakin jos haluaa!

        Kaikesta huolimatta rakastan häntä edelleen!

        oli tekstiä, aika hyvä vielä siihen rapukuussa tulee tosi paha masis:)) Mutta loputkin pitää paikkaansa jousimiehenä:))


      • sineraalia

        minä opettelen koko ajan..olenhan ikuinen oppija


      • jousimiestyttö
        jousimiehen muija kirjoitti:

        Jousimies ei kestä arvostelua!
        Hänen huumorintajunsa loppuu heti jos se vähänkään kohdistuu häneen itseensä.
        Hän ei osaa nauraa itselleen.
        Hän ei myöskään koskaan tunnusta tehneensä mitään väärin,syy on aina toisissa.
        Hänellä on myös eriomaisen ilkeä kieli jolla hän pystyy saamaan aikaan ikäviä tilanteita.
        Niin metsä vasta kuin sinne huutaa!

        Siitä huolimatta hän osaa olla rakastettavakin jos haluaa!

        Kaikesta huolimatta rakastan häntä edelleen!

        Minun huumorintajuni tosiaankin loppuu useimmiten, kun se kohdistuu minuun itseeni. Riippuu tietysti aiheesta.
        Osaan nauraa itselleni, tosin se on joskus vaikeaa kun häpeän jotakin tekoa, jolle muut nauravat. Silloin yleensä tyydyn olemaan hiljaa ja punastelemaan ja mutisemaan jotain epämääräistä...
        En tunnusta tehneeni väärin. Se ei kuitenkaan tarkoita että mielestäni syy olisi toisissa.
        No, joskus tulee sanottua jotain ja siitä seuraa niitä "ikäviä tilanteita".


    • suvi

      no,emmehän me tietenkään jumalia ole...mut melkeen..:)eikä tarvitse enää varovainenkaan olla,enkä ole täysin tyypillinen jouskari,vaikka mut sellaiseksi helposti tunnistaakin,en tykkää esim väitellä ja kinata asioista ihmisten kanssa,annan mieluummin olla ja jätän sellaiset ihmiset omiin oloihinsa,he kun ovat kuitenkin väärässä;)
      Olen yleensä todella kohtelias ihminen ja odotan aina, kaikissa tilanteissa muiltakin ihmisiltä samanlaista kohtelua kuin itse heitä kohtelen,koska uskon siihen,että jos on mukava ja ystävällinen kaikille ,saa sen joskus ehkä kokea itsekin jotenkin,olen vain huomannut,että läheskään aina näin ei ole,mutta epäkohteliaat eivät ole sitä tahallaan,he ovat muuten vain idiootteja:)

      • katA

        Mä oon jousimies nainen(tyttö) ja olen huomannut että aina kotona kun riitelen vaikka porukoitten kans ni lähden huutaen pois huoneesta ovet paukkuen ja sit n.minsan päästä tuun takasin huoneeseen huutaan koska tuntu et olin jättäny jotain viel sanomatta.. Itse en kauheen mielelläni myönnä virheitäni ja jankkaan ettei asia ole niinkuin toinen väittää vaikka tietäisin hänen olevan oikeassa. Enkä tykkää jos mua moititaan mutten silti luule olevani täydellinen. Kinastelu on mielestäni välillä mukavaakin. En kuitenkaan tykkää kenenkään kanssa riidoissa olla, mutta usein en halua olla kuitenkaan se joka ensiksi pyytää anteeksi. Olen usein porukasta aina se joka päättää kaikesta ja olen tietynlainen "johtaja" vaikken sitä niin tarkoittaisikaan. kova juhlija olen ja energinen ja selviän hämmästyttävän pienellä uni määrällä vaikka aamuisin vähän saattaa väsyttääkkin, mutta olenkin syntynyt 1.12. eli olen siitä jousimiehen jostain keskivaiheilta ja siinä kohdin syntyneet jousimiehet ovat kaikistä vähiten unta tarvitsevia henkilöitä koko maailmassa. :) Hihii. Usein horoskoopit pitävät itseni ja kavereitteni kohdalla ainkin paikkaansa, mutta silti eiväthän ne kaikkien kohdalla paikkaansa voi pitää. Niinkuin tuolla aiemmin jo joku mainitsi niin eiväthän kaikki jousimiehet voi olla samanlaisia vaikka olisivat syntyneet samana päivänä ja vaikka olisivat syntyneet samassa 'jaksossa'. :)


    • JouskariNainen

      Vaikuttaa itsekehulta, mutta on totta että jousimies seisoo järkkymättä sanojensa takana.
      Jos minä jotain lupaan, sen pidän vaikka olis joskus vaikeaakin - kun tuli luvattua.. Ja niin tekevät muutkin tuntemani jouskarit.
      Ja vaikka usein näyttää siltä että päätän isompiakin asioita lähes miettimättä, on siinä pikaharkinta tehnyt töitä, enkä siksi kadu juuri koskaan.
      Jousimiehen jääräpäinen yritteliäisyys johtaa menestykseen, mutta ei hän silti polje muita jalkoihinsa. Liian reilu muita kohtaan tehdäkseen sellaista.
      Näin viiskymppisenä on terävimmät särmät jo kummasti hioutuneet ja tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa. (vai johtuuko jalo luonne siitä kun on myös lohikäärme itämaisessa..?)
      Olinhan minäkin nuorena tyttönä melkoinen ruutipussi, kun tarkemmin muistelen.

      No väliäkös tuolla. Kaikissa merkeissä on fiksuja ja ihania ihmisiä! Kannattaa ottaa ihmiset ihmisinä ja jättää nuo horoskooppimerkkipohdinnat vähemmälle. Poikkeuksiakin kun nähkääs on.. joka suuntaan.

    • itseni

      osasta tekstiä... Jokaiselle miehelle annan ymmärtää, että he ovat ainoani, mutta aina oven takana kolkuttaa yksi vielä mielenkiintoisempi.

    • ja pahasti

      Mahdatko tuntea jousimiehiä. Itse olen jouskarin ja kylläkin todella luotettavaa sorttia. Kestän suorapuheisuuden ja myös toivon ystäviltäni sitä. Olet tavannut mädän yksilön ja huom vain yksilön.

    • jousimies

      mä oon ite jousimies ja mulle elämässä on tärkeintä perhe ja ystävät.mitä sun mielestä pitäs tehä kun oon ihastunu yhteen härkään ja se ei taida pitää musta niin miten saisin sen ihastuun muhun

      • juostari

        jousimiehet on kivoja


      • mitään??????????

        vilkas ja jalat irti maasta olevan jousimies ei välttämättä jaksa elää härän kanssa joka tuumaa joka asiaa "puoli vuotta".
        Härkä on liian tasainen ja rauhallinen jouskarille.


      • omasta kulmasta

        'Kyllä jousinainen aina yhden härän(miehen) saa kaadettua(hurmattua)', heh..vitsi, ei pahalla.
        Mun kokeman mukaan härkäpojat voivat olla ujoja ja tuumailevat asioita sietämättömän kauan (härkänaisista en tiedä), kuitenkin härkäpojat on mahdollista valloittaa vaikkeivat tunteitaan uskaltaisikaan heti näyttää. Kärsivällisyyden rajoja kuitenkin joutuu jousena rutkasti kasvattaa jos haluaa olla härän kanssa.

        Muuten uskon ettei meillä jousimiehillä ole yleensä ketään vastaan mitään todella pahaa. Puhumme vain aika suoraan mielipidettä kysyessä tai emme kerro yhtään mitään jos haluamme pitää kohtuullisen rauhan maassa..


    • NesSsu

      mitähän sulla mahtaa olla meitä vastaan..itse en ole tuollainen..en vänkää joka asiasta vaan suorastaan vihaan riitelyä. ja kuka tahansa pelkää menettävänsä rakkaansa mutta en minä sitä ainakaan mitenkään huonolla tavalla näytä.kuka tahansa loukkaantuu jostakin asioista mutta kyllä minä raa`an totuuden kestän. valehtelu taas on kiinni ihan ihmisestä eikä riipu mitenkään horoskooppi merkistä. myös lapsuuden asiat liittyvät näihin asioihin että äläpäs yleistä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe