Muurahaiskarhu

Pikku-Jaakko

Mistä vois ostaa muurahaiskarhun? onko kellään tietoa? Ne on niin ihania oon aina halunnu semmosen. olen epätoivoinen.:/

9

4096

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoitinvain..

ei mistään, ei saa tuoda suomeen, laki kieltää pitämästä lemmikinä..
      vaikka temä taitaa olla trolli, silti vastasin

• mulle mulle

Minä ainaskii haluaisin semmoisen nokkaelikon Tasmaniasta. Sille vois tehdä kunnon terraario-akvaariorakennelmat. Vähänkö olis ykkös peto.

Lainauksia (http://www.kirveskoskenkoulu.net/australia/Vesinokkaelain.htm)

"Vesinokkaeläimen ajatellaan olevan yksi maailman harvinaisin eläin."
      "Ne ovat munivia nisäkkäitä (nokkaeläin) joka on epäilemätön vesipeto."
      "Niillä on tapana asua keski-etäisyydellä valosta."
      ja vielä
      "Vesinokkaeläimillä on yhteinen kohtauspaikka."

Voiskii perustaa tommosen yleisen kohtauspaikan niille =)

• voi martti

Siis sinä joka sanoit ettei ole mahdollista hankkia muurahaiskarhuu ni pilasit mun elämän

• tomtom7

oon ite miettiny samaa mut evira kieltää semmose hankinnan. on se varmaan mahdollista mutta saisit rahaa laittaa varmaan ihan pirusti semmoseen ja lakipykälien kans tappelemiseen

• Hihihi_
        tomtom7 kirjoitti:

oon ite miettiny samaa mut evira kieltää semmose hankinnan. on se varmaan mahdollista mutta saisit rahaa laittaa varmaan ihan pirusti semmoseen ja lakipykälien kans tappelemiseen

Kyllähän semmosen saa joissan maissa hankkia lemmikiksi, joten sitten vaan muuttamaan sellaseen maahan ;)

• Käärmemies

Osa muurahaiskarhuista on CITES-sopimuksen suojaamia. Mutta mikään niistä ei kuulu voimakkaimmin suojeltuun luokkaan. Ja yhtä lajia ei CITES suojaa ollenkaan. Sama pätee EU:n vastaaviin suojelusopimuksiin. Enkä usko Eviralla muutakaan estettä näille eläimille olevan.
      Joten sinäänsä muurahaiskarhun hankinta ei olisi vaikeaa tai byrokraattista. Senkun ostat moisen ja tuot rajan yli.

Mutta millä ilveellä te ajattelitte saada kasvatettua läpi vuoden kilotukulla juuri sopivanlajisia huurahaisia ja termiittejä eläimelle ruoaksi? Vaikka laki ei tällaisen eläimen hankintaa estäisikään, saisi maalaisjärki kertoa ettei muurahaiskarhun ylläpito Suomessa ole mahdollista sopivan ravinnon puutteen takia.

• mäki haluuun!

Mekin just etittiin mist sais.. mökillä ku niin paljon kusiaisia et se vois syyö ne (8 katottiin tori.fi'stäkin mut ei ollu )8

• tori. fi

no hei haloo..

• toorista

kaikille hyvät kaupat tori.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      189
      2704
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2407
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1132
    4. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      94
      989
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      921
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      826
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      820
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      288
      791
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      90
      785
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      718
    Aihe