posliinina uimahallissa/kylpylässä

max

Miten on naiset, miksei miehetkin, onko tullu kiusallisia kokemuksia uimahalleissa tai vastaavissa karvattomuuden takia? Esim. tuijotusta tai jopa kommentteja?

111

57427

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fröken_Söpölin

      Ei ole kukaan vilkuillut.

      • vilkuilla

        ;))


      • estoinen(ko)
        vilkuilla kirjoitti:

        ;))

        Minua varmaan hävettäisi olla uimahallin/kylpylän sauna-/suihkupuolella jos olisin täysin posliini alapäästä!


      • Miksi häpeilisit posliinipi...
        estoinen(ko) kirjoitti:

        Minua varmaan hävettäisi olla uimahallin/kylpylän sauna-/suihkupuolella jos olisin täysin posliini alapäästä!

        Onhan noita posliinipilluja ollut iät ja ajat,ei posliinipillu yhtään sen huonompi ole kuin tupsullinenkaan pillu.Ihmiset vaan ovat niin kaavoihin kangistuneita että eivät mitään uutta edes kokeile. Ajele vaan pillusi rohkeasti posliiniksi tai teetä sähköisesti ikiposliini ui sen jälkeen sauno ja ui hallissa muista välittämättä,ei posliinipillussa mitään hävettävää ole todennäköisesti tulee vaan enemmän yleistymään.


      • maantie
        estoinen(ko) kirjoitti:

        Minua varmaan hävettäisi olla uimahallin/kylpylän sauna-/suihkupuolella jos olisin täysin posliini alapäästä!

        Ei kuullu niille, jos ei ite uskalla antaa viidakon rehoittaa.


      • mirkku 62
        estoinen(ko) kirjoitti:

        Minua varmaan hävettäisi olla uimahallin/kylpylän sauna-/suihkupuolella jos olisin täysin posliini alapäästä!

        Mitä hävettävää siinä on. Olen 62 vuotias ja edelleen ajan posliiniksi noin kerran viikossa tai mies ajaa. Onneksi karvankasvu on alkanut hidastumaan ja karva ohenemaan. Kuka kehtaa olla ajamatta harmaata tussuaan. Minua hävettäisi uimahallissa, jos minulla olisi hoitamaton harmaa tursake jalkojen välissä. Eivät ymmärrä edes siistiä yhtään.


    • mira89

      ei ole ainakaan minua hävettäny. Käyn usein uimassa enkä ole huomannut että kukaan "kyyläis" enkä ole ainoa kellä ei ole karvoja..rupeaa olemaan yhä nuoremmilla ajeltu tai ainakin siistitty, sekä joillain vanhemmillakin.mulla ja mun muutamalla kaverila on täys posliini emmekä häpeile yhtään.

      • Joosef Armoton

        Oletko ajellut posliiniksi vai eikö karvat ole vielä alkaneet kasvaa ollenkaan?


      • vielä olla

        karvat kasvamatta niin ei ne kasva, odottele rauhassa vuosi pari niin huomaat sen merkityksen, muut alkaa pitämään sinua silloin jo lähes aikuisena.


    • Karvaton55

      Kyllä katseita selvästikin on. Ehkä kateellisia. koska miehet ajelevat karvat harvemmin. Minulle riittää naisten erittäin positiivinen suhtautuminen.

    • älä tuu ollenkaan!

      ..tule sellaisena kuin olet tai,..

    • zipe48

      Noin kymmenkunta vuotta sittenkun aloin ajella;kyllä tuijotettiin.Nykyisin ei.Vähä karvaisuus tai karvattomuus on "in" ei miehilläkään kiinnitetä huomoita.

      • saaraM

        Mun posliinia on eräässä kylpylässä tuijotettu. Tosi kiusallista ja ärsyttävää... Yleensä kikattelevia keskenkasvuisia tai vanhempia naisia.


      • Kata
        saaraM kirjoitti:

        Mun posliinia on eräässä kylpylässä tuijotettu. Tosi kiusallista ja ärsyttävää... Yleensä kikattelevia keskenkasvuisia tai vanhempia naisia.

        Juu, sama juttu minulla, kyllä tuijotetaan. Juuri teinit kikattavat ja tuijottavat avoimesti, joskus olen kuullut puolihuolimattomia, ilkeitä, kommentteja...suurinpiirtein itseni ikäisiltäkin. Vanhemmat naiset todellakin tuijottavat pitkään :)

        Siistiminen on hieman yleistynyt mutta ei mielestäni edelleenkään ole ihan niin yleistä kuin mitä näistä viesteistä täälä voi ymmärtää. Posliineja en ole tainnut nähdä koskaan??

        Kyllähän se tuijottaminen ja tietenkin kikattaminen jne on kyllä todella kiusallista ja ärsyttävääkin. Lasten suusta todellakin kuulee totuuden, mutta he eivät sentään sano sitä ilkeyttään. Monesti olen kuullut jopa vaaleista karvoistanikin. Kerran eräs äiti joutui hankalaan tilanteeseen kun lapsi äänekkäästi huomautti karvoistani...olin kyllä itsekkin posket aika punaisina sen jälkeen :) Kerran olen kuullut karvojeni väristä jopa juuri näiltä kikattelevilta teineiltä, joskus se lapsellisuus kyllä ihmetyttää ja ärsyttää.


      • Sami456
        Kata kirjoitti:

        Juu, sama juttu minulla, kyllä tuijotetaan. Juuri teinit kikattavat ja tuijottavat avoimesti, joskus olen kuullut puolihuolimattomia, ilkeitä, kommentteja...suurinpiirtein itseni ikäisiltäkin. Vanhemmat naiset todellakin tuijottavat pitkään :)

        Siistiminen on hieman yleistynyt mutta ei mielestäni edelleenkään ole ihan niin yleistä kuin mitä näistä viesteistä täälä voi ymmärtää. Posliineja en ole tainnut nähdä koskaan??

        Kyllähän se tuijottaminen ja tietenkin kikattaminen jne on kyllä todella kiusallista ja ärsyttävääkin. Lasten suusta todellakin kuulee totuuden, mutta he eivät sentään sano sitä ilkeyttään. Monesti olen kuullut jopa vaaleista karvoistanikin. Kerran eräs äiti joutui hankalaan tilanteeseen kun lapsi äänekkäästi huomautti karvoistani...olin kyllä itsekkin posket aika punaisina sen jälkeen :) Kerran olen kuullut karvojeni väristä jopa juuri näiltä kikattelevilta teineiltä, joskus se lapsellisuus kyllä ihmetyttää ja ärsyttää.

        Joo kikattavat ne aina.

        Iteltäni on sheivattu ja en enää uskalla mennä ainakaan ruuhka-aikaan Naisten saunaan Kyrpä pystyssä.


      • Väärään saunaan aiot
        Sami456 kirjoitti:

        Joo kikattavat ne aina.

        Iteltäni on sheivattu ja en enää uskalla mennä ainakaan ruuhka-aikaan Naisten saunaan Kyrpä pystyssä.

        Naisten saunaan.Erehtynyt ovestako vai mikä lie moisen aiheuttanut.


    • vaikken ...

      kieltämättä muita karvattomia naisenpuolikkaita ole käyttämässäni uimahallissa nähnytkään . Ei se nykyään enää mikään iso juttu ole , että siihen kannattaisi huomiota suoda ... ainakaan negatiivisessa mielessä .

      Kummityttöni ( 4 v ) tosin erään kerran yhdessä saunoessamme huomautti minulle , että : " Äidillä on kyllä vähän erillainen pimppa " :)... lapset on tarkkasilmäisiä .

    • on paras

      joo kyllähän sitä porukka vähän kattoo kun on karvat pois... olen 28v mies ja ajelen naiseni mieliks karvat veks kerran pari kuussa. kuulemma on kivempi antaa suuseksiä kun on poslari.
      5v tyttöni kyllä kysyi että missä sun karvat on...
      mutta kyllä kestän tuijotukset ja kyselyt, jos saan naiseltani niin taivaallista suuseksiä!

    • Adonis 44

      Eräs mies katseli kylpylässä täysin posliinia kyrpääni. Mulla oli sillee puolijäykkänä eli ei stondiksessa, mut kivasti esillä. Kaveri vilkuili pitkään ja luulenpa että hänen oli pakko lähteä runkkaamaan. Sen verran houkuttelevasti saippuoin pitkin vedoin veitikkaani suihkussa.

      • esillä:)

        Ajeltu kulli näyttää huomattavasti pidemmältä, joten voihan olla että kateellisena katseli.


      • vainko

        Ai jaa, minä en kyllä pystyisi sellaista puolijäykkää "saippuoimaan nautinnollisesti". Eikös se siitä ihan "kokojäykisty" äkkiä ja silloinhan se saippuointikin on jo masturbointia? Minulla ei ainakaan onnistuisi moinen...


      • 11111111111111111111
        esillä:) kirjoitti:

        Ajeltu kulli näyttää huomattavasti pidemmältä, joten voihan olla että kateellisena katseli.

        Totta.


      • Huikente

        Nyt tiedetään, miksi sinä käyt kylpylöissä. Ei me kyllä tuolla tiedolla mitään tehdä


    • Karju

      Eräässä kylpylässä näkee harvasekerta ajeltuja alapäitä ja on jopa yleisempää, että on siistitty ennnen kylpylään lähtöä! Ja itellänikin on sheivattu pallit ja kyllä ne näkyy kiinnostavan naisia, kun muutaman kerran ovat tulleet kysymään illanviettoon ja ...! Joukossa myös pariskuntia!

    • rouva-35v.

      Karvoistani luovuin n. 15 vuotta sitten, enkä ole sen jälkeen niitä kaipaillut.
      Aluksi sheivaten, nyppien, vahaten, ja nyt 3 vuotta lopullisesti valoimpulssi menetelmän avulla.
      Silloin aikaisemmin joitakin tuijottelijoita oli mm. uimahallissa, salilla tms. paikoissa. Nyt ei enää moneen vuoteen ole tätä tapahtunut.

      • Posliininako viisitoista vu...

        Vaikka rouva onkin ollut viisitoista vuotta posliinina kiinnostaisi vaan tietää kuinkakohan aktiivista salilla käynti on.


    • halli/allaskokemuksia

      Minä ajelin (mies) karvoja ja minusta se tuntui tosi kiihottavalta. Olin sitten kylpylän miesten saunassa hiljaisena iltana yksin ja sinne tuli toinen mies. Minä sitten ajattelin ettei se vaan näkisi ja menin uimaaltaaseen "piiloon". Mutta sitten minä kiihotuin niin että alkoi seisoa oikein kunnolla. Menin suihkuun ja toivoin ettei se näkisi seisovaa kalua ja se oli kamalaa mutta toisaalta ihan valtavan kiihottavaa ajatella "jos se näkee minut". Olin kuin mitään ei olisi ja kävelin pukuhuoneeseen. Hän tuli kohta ja sitten minulla olikin jo pyyhe ympärillä ja olutpullo kädessä...

    • mindeK

      Kaikkein ärsyttävimpiä on teinit jotka kikattelevat keskenään saunassa tai suihkutiloissa. Naureskelevat myös muillekin ruumiillisesti huomiota herättäville, esim. lihavemmille tai rintavammille naisille. Tosi lapsellista... Kerran nauroin matkimalla takaisin.

      • Uimari Hesasta

        Kyllä karvattomuus lisääntyy miestenkin puolella ainakin Helsiangin uimahalleissa arki-iltoina. Omakohtaista kokemusta on.


    • Helppo Heikki

      Kerran kun olin baarissa kusilaarilla, niin joku jamppa kysäs, et missäs sun karvat on vai eikö oo vielä alkanu kasvaa. Olin ite "vähän" kännis tietenkin ja tokasin takas; Mikäs kumman homo sä oikein oot kun noin paljon mun vehkeet kiinnostaa.
      Turpa keikkahan siit sitten tuli.

    • Niina

      Jep, onhan noita katseita tullut.. Tälläkin hetkellä vietän lomaa Katinkullassa ja saunamaailmassa on tullut ahkerasti vierailtua. Vauhtiviiva löytyy ja muut teinit todellakin kikattelevat (itsekin olen vielä huima teini-ikäinen :D). En vaan tykkää pitää karvaisena, kivempi olo ilman :)

      • maza78

        nina, kuinka vanha siis olet? olitko ainoa poslari saunamaailmassa?


      • Niina
        maza78 kirjoitti:

        nina, kuinka vanha siis olet? olitko ainoa poslari saunamaailmassa?

        Täytin vastikään 15


    • Rouva X

      Ei kai tänä päivänä kattele paheksuvasti ku vanhat ihmiset?
      Mun äitiki ajelee(48v).
      Eiköhän se ole paheksuttavampaa jos karvat tursuaa rumasti bikineiden alta...yök!
      Olen kuule nähny naisia jolla on häpykarvoja reisien sisäpinnoissaki..... Ei ollu kuule kaunis näky.

      • Äitini

        48 wee posliinivittu tosi rohkea nainen.


      • missä yläraja

        Onko 75 w liian vanha ajelemaan pillunsa posliniksi vai mihin yläikäraja on laitettu.


      • No mutta
        missä yläraja kirjoitti:

        Onko 75 w liian vanha ajelemaan pillunsa posliniksi vai mihin yläikäraja on laitettu.

        Siinähän on raja, kun on näkökykyä niin paljon, että tehtävän suoritus onnistuu.


    • tyttö111

      ..etenkin vanhempien naisten tai alaikäisten osalta.
      En häpeä juuri yhtään, mutta lasten tuijottelu käy joskus vähän häiritseväksi.
      Pidän paljaana nykyään vain omista hygienia- ja mukavuussyistä, en tykkää siitä piikikkäästä pehkosta.. Sellainen koru alapäässä vois jo hävettää, enkä mihinkään yhteissaunaan menis vieraiden miesten sekaan..

      • Pimppiparturi

        Minä ajelen naisystäväni pimpin normaalisti kahden päivän välein, ja olen joskus kysellyt häneltä onko hänelle huomauteltu hänen alapäänsä karvattomuudesta uimahallin pesutiloissa. Kukaan ei ole koskaan hänen omien sanojensa mukaan sanonut mitään, hän ei ujostele ja uimahallissa käydessämme hän tulee miesten vuorolla höyrysaunaankin.


      • Åiti
        Pimppiparturi kirjoitti:

        Minä ajelen naisystäväni pimpin normaalisti kahden päivän välein, ja olen joskus kysellyt häneltä onko hänelle huomauteltu hänen alapäänsä karvattomuudesta uimahallin pesutiloissa. Kukaan ei ole koskaan hänen omien sanojensa mukaan sanonut mitään, hän ei ujostele ja uimahallissa käydessämme hän tulee miesten vuorolla höyrysaunaankin.

        Enenpi minua ainakin hävettäis rantamakkarat vartalossa kuin karvat.


      • jussi50v.
        Åiti kirjoitti:

        Enenpi minua ainakin hävettäis rantamakkarat vartalossa kuin karvat.

        Olen ajellut läheskaikki karvat jo vuosia. Uimahalleissa miesten saunailloissa eikä muuallakaan ole kuulunut mitää huomauttelua kikattelua tai tuijottelua. Olen muutes 120 % hetero.....
        Stringien käyttöä on muutamat katsoneet pitkään pukuhuoneen puolella. ( stringejä muutes käytetään aika paljon kun ovat aina loppu kaupasta kukn menen ostaan uusia.


      • Harri Höylä
        Pimppiparturi kirjoitti:

        Minä ajelen naisystäväni pimpin normaalisti kahden päivän välein, ja olen joskus kysellyt häneltä onko hänelle huomauteltu hänen alapäänsä karvattomuudesta uimahallin pesutiloissa. Kukaan ei ole koskaan hänen omien sanojensa mukaan sanonut mitään, hän ei ujostele ja uimahallissa käydessämme hän tulee miesten vuorolla höyrysaunaankin.

        Ajelen aina emäntäni alapään se tuntuu ihanalta pikkurapsuttelua, kun sänki katkeilee.
        Kyllä siinä sitten mennään aina loppuun sen jälkeen eikä 2minuutin jälkeen tarvi enää foamiakaan.hehe
        omat liukasteet.


      • Ihmiskunta Sinde
        Harri Höylä kirjoitti:

        Ajelen aina emäntäni alapään se tuntuu ihanalta pikkurapsuttelua, kun sänki katkeilee.
        Kyllä siinä sitten mennään aina loppuun sen jälkeen eikä 2minuutin jälkeen tarvi enää foamiakaan.hehe
        omat liukasteet.

        kaveri uiskentelee oikeesti? Kuulosti sen verran tutulta nimeltä. Tiedätkö jo miksei näin saa tehdä? Vähän tiloissa siellä, ihanastikko, uida syvällä ja silleen. Mä oon ainakin läski nyt.


      • On kesä nautitaan!
        Ihmiskunta Sinde kirjoitti:

        kaveri uiskentelee oikeesti? Kuulosti sen verran tutulta nimeltä. Tiedätkö jo miksei näin saa tehdä? Vähän tiloissa siellä, ihanastikko, uida syvällä ja silleen. Mä oon ainakin läski nyt.

        Jokainen tyylillään, hyvä et kaikki ei oo samanlaisia.


      • Sillä siisti
        On kesä nautitaan! kirjoitti:

        Jokainen tyylillään, hyvä et kaikki ei oo samanlaisia.

        Siistitty on aina sillä siisti = puhtaus on puoli ruokaa.


      • *Minna
        Sillä siisti kirjoitti:

        Siistitty on aina sillä siisti = puhtaus on puoli ruokaa.

        Viikonloppuna olisin menossa kylpylään, pitäisköhän ajella vai pitää luonnollisena?


      • Kuka häh
        *Minna kirjoitti:

        Viikonloppuna olisin menossa kylpylään, pitäisköhän ajella vai pitää luonnollisena?

        Mikäs on vallitseva muoti syksyllä?


    • aina posliinina

      Yrjönkadun uimahallissa on kiva näyttäytyä kokonaan sheivattuna. Aika usein siellä näkee muita poslareita. Jotkut äijät vähän vilkaisee, mutta kukaan ei ole rullut kommentoimaan.

    • SexOnTheBeach

      Aina ajan posliiniksi jos menen uimaan. Ne kikkarat pitkät karvat ovat epähygieeniset altaalla ja näyttää rumalta kun voi tulla pistävät karvat läpi uimapuvusta. :D
      Eipä ole katellu.

    • vaitteri vaan.

      Poijjaat ,olin makedoniassa yk-joukois ja kävimme pulgaarias niin sanotusti vareksen pesillä,olihan naisil kunnon karvotus,mikäs sen kiihottavampaa ol.kyl lähti niinku sanotaan.

    • stringi fani

      posliili kullisena uimahalissa ja tietysti stringeissä

    • Katoava luonnonvara?

      Vkolla 8, taisi olla hesalaisten hiihtolomaviikko, kun olin Katinkullassa, huomasin miten on maailma muuttunut. Viikon aikana olin usein saunamaailmassa ja totesin ettei teinitytöillä kasva enää karvoitusta. Muutamaa pokkeusta lukuun ottamatta neideillä oli pieni viiva / tupsu karvoitusta, mutta selvästi yleisin oli täysin karvaton alapää. Jäin miettimään johtuiko se siitä että ko. paikassa ollaan alasti, joten tämä oli tietoinen valinta, vai eivätkö karvat enää kuulu sinne nuorilla naisilla?

      • kirsinen93

        No kyllä se kasvaa, mutta nyky yhteiskunta, lue; toiset nuoret, velvoittaa ajamaan ne pois tai melkein pois. Itse nyt 19v ja muistan hyvin kun 15-17 ikäisenä koulun jumppatuntien ja uimahallikäyntien osalta piti olla varalta siistittynä ettei saa ns karva apinan mainetta.


    • posliini on ihan ok

      No ihan normaalia tyttöjen karvan ajelu on, itselläni (mies19v) ollut parin-kolmen vuoden aikana 6 eri tyttökaveria (16-18v), joista kaikki on kyllä karvojansa ajelleet, osittain tai kokonaan eli ei kyllä yllätä mitenkään. Nykyistä tyttöystävää, 17v., en ole edes karvaisena nähnytkään, on ollut seurustelun alusta saakka posliinina.

    • Minulla aikuisella miehellä on ollut jo ainakin 10 vuotta alapää posliinina, enkä ole asiaan enää kiinnittänyt huomiota, katseleeko joku vai ei.

    • nooooniiin

      Eipä tuota kukaan ole uimahallin suihkuhuoneessa kommentoinut vaikka käyn siellä joka arkipäivä. Tuijottelusta en tiedä, ei kiinnosta mitä muut ajattelee, elän itselleni en muille. Mielestäni karvattomuus on miehellekkin siistimpi..mukavampi suuseksiäkin harrastaa kun ei ole pehkot esteenä.

    • Baarien farkkupeput

      Kyllä enemmän kuin puolet 18 ikäisistä tytöistä tuntuu olevan posliineja.
      Itse viimeaikoina baarista seuraa saaneena voin todeta että karvaisempi on harvinaisempi kuin karvaton ... no posliinia on kyllä kivempi nuolla

    • missä mennään?

      Olen nyt 48 nainen, ja seurustelin 16 ikäisenä itseäni paljon vanhemman miehen kanssa. Hän halusi aina ajaa karvani pois. Sitten kun erosimme jatkoin tapaa. Ei ole kukaan valittanut. Joskus 90-luvun alussa joku vilkuili uimahallissa, mutta nykyisin vilkuillaan, kun jollain on karvoja!
      Olisiko tässä jokin ero eri puolilla maatamme? Jos vaikka täällä Turussa, ja vaikka Helsingissä ollaan enemmä tässä asiassa edellä? Kun taas jossain Kuopion suunnalla pidetään karvoista kiinni?

    • Kukaan ei ole koskaan kiinnättynyt huomiota, oli sitten kalju eli posliini tai täysi pöheikkö.

    • Posliinimies2

      Olen nyt 53 (mutta ihan hyvässä kunnossa). Olen ajellut ja trimnnut karvat jo 30 vuotta.. ehkö joskus uimahallissa tai saunassa joku on tuijottanyt mutta enemmän on naiset olleet positiivisesti kiinnostuneita kun huonaneet ajelun. ( sexkumppanit).

      Viime vuosina paljon enemmän kiinnitetty huomiota hopeiseen penisrenkaaseen, olen jopa jättänyt ylsiesaunat vähemmälle, mutta renkaasta en ruovu.
      P.s. Olen 120 % hetero, et ei tarvi ruveta homottelemaan.

    • åpu

      Olen 52-vuotias nainen palveluammatissa. Kerran hävetti posliini kun tapasin asiakkaani uimahallissa.

      • Mtäh?

        Myytkö huonoa posliinia, vai mitä häpesit?


    • poslariteini

      olen 15v ja ajelen alapääni posliiniksi, koska muuten voi joutua kiusatuksi 'puska', 'viidakkonainen' jne, itse tykkäään posliinista myös.

      • Anonyymi

        Poslari pimppi maistuu paremmalta ja siitä nauttii pitempäänkin, pöhheikkö on vähän sama juttu kun tyhjennät pölynimurin säkin vaikka pizzan tai letun päälle, ei oikein herätä ruokahaluja.


    • M.29.

      Salilla "karvan" verran enemmän täys plosareita kuin ajamattomia. Itse kuusi vuotta pitänyt paljaana. Siellä se on täysin tavallista ja heitetään siitä läppääkin. Karvaset kundit jotka ei halua syystä tai toisesta vetää paljaaksi, trimmaavat itseään siistiksi ja lähes kaikki pitävät pallit ajeltuina. Siellä se on aivan arkipäivää.
      Yleisissä uimahalleissa tai kylpylöissä joku tyyppi saattaa edelleen jäädä tuijottamaan, mutta kommentti ei juurikaan ole tullut.
      Minusta tämä karvan huolto on täysin oma asiani, (asiamme puoliso myös paljas ja kiva... :) omassa saunassa, ajella toiselta sänkeä pois) jos jotain kiinnostaa katsella - voi minun puolestani katsella - ompahan tuossa mitä katsella.

    • eimikäänRobinHood

      Eipä nykyään tule. Olen 45 vuotias kundi ja ajelen välillä kaikki pois... Muuten ajelen kivekset säännöllisesti. Virossa olen kerännyt uimahallissa katseita koska siellä pitävät melkein kaikki uikkarit visusti päällä, ainakin nuoremmat... Tykkään toisalta tuijotuksesta ja pidänkin usein paljastavia uikkareita. Yhdessä uimahallissa on miesten puolella saunaosatolla poreallas. Sinne on erityisen kiihottavaa mennä ilman uikareita.

    • rekoli

      Olen 73 ja posliinina aina jo vuosia, uimahallissa käyn 1-2 kertaan viikossa ja aina saan olla rauhassa ilman tuijottelua tms.

    • Posliini41v

      Eipä ole ainkaan tähän mennessä kukaan sanonut mitään. Olen 41v karvaton mies.

    • Kyllä jää jotkut tuijottaa.. Mulla täysin posliini. Ei se haittaa

    • Minnarix

      Itse 22v nainen ja posliinina käyn uimahallin ja kuntosalin saunoissa eikä mitään ihmeellistä. Siellä on n. 50% ikäluokasta 16-30 vuotiaista posliineja joten ei se mitään outoa ole. Miesten puolella voi olla eri juttu, siihen en ole perehtynyt.

    • maaret12
    • RakastajaRajuu

      Onko Maaret sun oma kuvasi? Olisi tarjolla 20cm. posliiinia ja kestävää kullia, noin kauniiseen pilluun. Nätti on!

    • uinsyvyyksissäusein

      Eeiii... Kai. En ainakaan muista. Olen 25 ja käyn uimassa 2-3 kertaa kuukaudessa. Alapäässäni on hyvin harvoin karvoja. En ole ainakaan huomannut mitään normaalia katselua oudompaa suihkutiloissa. Normaalilla katselulla tarkoitan sitä, että mielestäni on normaalia että joskus huomaa jonkun katsovan sua kohti. Mitään tuijottelua tai muuta awkwardia en kuitenkaan muista havainneeni.

      Ainoastaan yksi kerta on jäänyt mieleen kiusallisena. Se oli kun törmäsin sattumalta poikaystäväni äitiin uimahallin suihkussa. Satuimme olemaan vielä molemmat alasti, mikä oli aika kiusallista. Minulla ei ole mitään häntä vastaan ja meillä on ihan hyvät välit. Alastomuus hänen edessään oli silti turhan outoa. En tosin edes tiedä että mikä siinä nolotti, sillä ihan normaalista asiastahan siinä on kyse. Kyse ei ollut siitäkään että olisin hävennyt karvattomuuttani, sillä hänkin oli ajellut kaikki pois. Onneksi hän oli tekemässä jo lähtöä ja selvisin tilanteesta lyhyellä kuulumisten vaihdolla.

    • hp22

      Eipä ole ainakaan pahoja komentteja tullut täysin posliini ja vielä tatuointikin
      on alapäässä

    • Posliinitar123

      Eipä kukaan ole katellut mun posliinia, enpä kyllä ole nähnyt kellään muulla!!! Eli katselen ja olen bi, tosin en sillä mielellä katsele kuin tosi harvoin, kunhan teen gallupia... Tutut naiset kyllä ovat posliineja.

    • Possiliini

      Miksi kukaan nyt ensinnäkin puuttuis jonkun toisen alapään karvoitukseen? Varsinkin uimahallissa tai kylpylässä? Toisilla on karvoja ja toiset niitä ajelee.
      Mä tykkään itse olla mahdollisimman karvaton alapäästä, mutta ei se kai ketään häiritse?

    • 68vmies

      kuuskasi mies ,posliinina 70 luvun lopusta lähtien,käyn uimahallissa ja kylpylässä n.pari-kolme kertaa viikossa pienilläkin paikkakunnilla.alussa ehkä vähän pientä vilkuilua,ei enää nykyään..vaikkakin pienemmissä paikoissa ainakin sheivattuja tai posliini miehiä tosi vähän. että siitä vaan ajelemaan poslariksi.

    • aul

      Kyllähän noita näkee nykyään enemmän. Aulangon kylpylässä oli molemmilla puolilla posliini ja siitä innoittamana voisi ajella itselle ja vaimollekin sellaisen.

      • klä57M

        2.5-18 Aulangon kylpylässä,posliini mies. Ajoin kotona itseni posliiniksi vaimo on tyytyväinen,on myös poslari.


      • Likka

        Leidi kysyy..oliko melkoinen vai hyvä varustus ?


      • klä57M

        Mielestäni...n.melkoinen


    • 60pari

      60aviopari.molemmilla posliini.Minulla (mies)posliinina 80luvun alusta,alkuaikoina ehkä pientä pitempään katselua. Asuimme silloin pääkaupunki seudulla.Kukaan ei ole kommentoinut ,ainakaan edessäpäin.Suosittelemme yhdessä posliinia miehille ja naisille.

    • Pjoklaiset

      Aulangon kylpylässä eilen ainakin 2 posliinia miestenpuollella .Minä olin toinen ,en huomannut tuijotuksia tms. Vaimon mukaan myös muutama nainen. Myös me suosittelemme posliinia !!

    • vm58jla

      Tulin just kylpylästä (Aulanko) .ainakin yksi mies posliini. Myönnettävä on se on, näyttävämpi. Ajoin samantien itsekkin posliiniksi. Vaimolle ylläri, kun tulee töistä. Näyttää hyvältä, seisokissa.

    • PerHe

      Olemme eläkeläisaviopari. Eilen iltapäivällä olimme Aulangon kylpylässä,kummallakin posliini. Naisia useampia,miehiä ei kuulemma silläkertaa muita. Kumpikaan ei huomannut mitään negatiivistä.

    • HePPE

      Tänään Aulangon kylpylässä yksi mies posliinina. Voisi käydä useampiakin.

    • Alfauros01

      Ei v*ttu. Maailmassa tapetaan ihmisiä, soditaan, raiskataan ja poltetaan. Karvoitus vartalolla. Mikä siinä on niin iso juttu? Jos joku haluaa olla karvainen, niin antaa olla karvainen. Ehkä kumppani tykkää tai mies/nainen on luonnostaan sellainen. Entä jos on karvaton. Joillakin on alopecia ja joillakin syöpä tai hormonilääkitys, joka aiheuttaa karvojen putoamisen koko vartalolta. Kuinka pikkumaista se oikeasti on, että ruvetaan toisia arvostelemaan noin pienen ulkonäköjutun takia.

      Itse muuten pidän naisilla joko lyhyistä tai sokeroituista alapäistä ja miehistä ajattelen, että vaikka suhtautuminen ei ole seksuaalista, niin jos karvoitus vaikka alapäässä muistuttaa viidakkoa, niin se on sama kuin ei olisi pessyt hampaita tai ei kävisi parturissa. Ei tee kenestäkään k*sipäätä, mutta olisi se kyllä ihan hyvä pitää hiukset järjestyksessä, hampaat pestynä ja alapääkarvoitus kohtuullisena. Siinä vaiheessa kun villat tursuaa pikkareista tai boksereista ulos, niin se nyt vaan näyttää ja tuntuu siltä kuin liian tiukan ja lyhyen paidan alta pilkottava maha...

    • 60pari

      60aviopari molemmilla posliini. Kävimme tänään Aulangolla, ei muita posliinina. Ei kiusallisia kokemuksia.

    • Äidinpoika

      Olin isäni kanssa selällä meidän kesä mökillä. Me olimme alaste kumpikin ja olin silloin 14 poika lapsi.
      Me olemme kumpikin posliini eli ei ole meillä karvoja koristeena. Meillä oli kädet niskan alla ja veto päällä. Kohta tulee sun äitisi paikalle ja poika häviää eli lähden yksin kaupunkille rahaa tuhlaamaan kiusasi isäni minua. Niinhän sinä luulet kun olet jo noin vanhakin minä sanoin sille. Kun me kuultiin auton moottorin äänen isäni otti nopeesti mun penikseni yläs. ja sillä itselläänkin se seisoi komeesti.
      Minä jäin sille heti hopialle. Auto tuli pihalle ja mun äitini sekä isäni äiti sekä muut tuli paikalle. Mummu oli heti poikansa kimpussa ja repi sen yläs ja meinas antaa sille selkään. Jos satutat mun muijaani ja vaari näytti pojalleen asetta vyötäröllään. Homma meni puhumiseksi ja vaari antoi mulle sen pyssyn. Kuole ja ampui sillä kukkasen. Se pamahti kuuluvasti se oli startti pyssy minkä vaari antoi
      sen mulle lahjaksi.

    • Uimarityttö1

      En ole edes ajatellut asiaa kun käyn uimassa. Olen nainen. Naiset ei pahemmin katso toistensa alapäitä, en tiedä miehistä.

    • pitkäänposliini

      Olen ollut posliini jo vusia. Ei mitään huomautuksia eikä pitkiä katseitakaan. Käyn Yrjönkadulla aika usein ja posliineja on joka kerralla.

    • Karvattomuus

      Mä en kyllä kans käsitä, miten se voi olla kiusallista? Jos joku huomauttais, niin kiusallista se ois huomauttajalle. Mun karvattomuuden ei luulis muita haittaavan ja mua ei kyl kiinnosta, jos se jotakin vaivaa.

    • Anonyymi

      Eipä ole tullut kommentteja, muutamia vilkuiluja vaan, mutta antaa katsoa jos kiinnostaa. Kiusallisuudesta en tiedä, kun itse olen posliinini kanssa sinut, niin mitä väliä sillä on mitä muut on mieltä asiasta?
      t. M56v

    • Anonyymi

      Arvostelevaa vilkuilua esiintyy julkisissa pukkareissa / suihkuissa aika ajoin ja omien kokemusteni perusteella väitän sen periaatteessa olevan riippumatonta siitä, sattuuko olemaan poslari / trimmattu / karvainen - kyse on lähinnä siitä että ihmiset ovat perusolemukseltaan paitsi uteliaita niin myös taipuvaisia vertaamaan itseään muihin, eikä kaikki valitettavasti ole saaneet / omaksuneet peruskasvatukseen kuuluvaa sinällään hienoa periaatetta siitä, ettei toisia pidä "osoitella sormella".

      Itse olen käynyt Itäkeskuksen uimahallissa häpy melko karvaisena (kolmio kummulla ja pientä rönsyä huulilla) mikä poiki posliineiksi itsensä ajelleilta parilta teinitytöltä kummastelevat katseet ikään kuin olisivat ensi kertaa elämässään nähneet aikuisen naisen karvaisen alapään. Toisella kerralla olin itse posliini ja silloin pari itseäni vanhempaa mummelia katselivat paheksuvin mulkaisuin kuin halpaa makkaraa. Useimmiten kuitenkaan ei kukaan katso arvostelevasti ja hyvä näin :).

      Annetaan vaan kaikkien kukkien kukkia ja jokaisen taapeltaa tyylillään.

    • Höpö höpö! Posliinina on lampsittu julkisiin saunoihin ja uimahalleihin jo 10.v! Itse oon ainakin ylpeä posliinilookista, mut joskus on satunnaisia yhden illan juttuja ollut, ja nämä kun oli semmoiseen aikaan et miehillä ei posliini ollut niin yleinen kuin nykyään, niin kieltämättä sillä sai naisen katseen pysähtymään hetkeksi, kun ei ollutkaan karvan karvaa! =D

    • Anonyymi

      Olin äskettäin Lapissa lomalla ja paikallisessa kylpylässä oli lisäkseni muutama posliini. Vaivihkaa vilkaisin että olenko ainoa. Itseasiassa vain yksi oli sellainen 80- luvun pehko, olihan se nykyään aika karsea. Jos ei kaikkea pois aja niin vois edes siistiä ja lyhentää, siinä missä parran ja hiukset. No, kukin tyylillään miten viihtyykään.

    • Anonyymi

      Mies 71v täysposliinina jo vuodesta 1978 Käyn vakituiseen kerran viikossa uimahallissa,ei mitenkään noloa.

    • Anonyymi

      Onko Kuusamon kylpylässä nähty tai joku käyny posliinina? Mies siis. Ollaan vaimon kans menos sinne nyt hiihtolomalla, aattelin oonko ainoo ja onko Lapissa kuinka yleistä moinen.

      • Anonyymi

        Minä ainakin kävin viime talvena posliinina.
        M55


    • Anonyymi

      Oltiin hiihtolomalla kylpylässä ja siellä näin ekan kerran karvattomia miehiä. Oli mm. 2 parikymppistä (veljekset?) joilla ei karvan karvaa ja ihan miehekkäät pelit oli. Sekä muutama vanhempi olisko ollut 35-40. Kyselin vaimolta kotimatkalla että onko toi ajelu naisilla yleistä ja onhan se. Arviolta 17-30 v ajelee eniten. Sanoin vaimolle herjalla että mitäs jos myös ajan pois niin tuntu innostuvan että ihan siitä vaan, on kuulemma nähnyt juttuja aiheesta että miehet aika usein myös ajelee kaikki pois. No, tänä iltana saunan jälkeen höylä käteen ja kaikki pois. Saa nähä jääkö tavaksi...

    • Päin vastoin pelkkiä kehuja.

    • Anonyymi

      Mies 75v olen täys posliini n.80luvun alusta asti.Myös terskani on jatkuvasti kokonaan paljas nuoresta asti. Mynnettävä on ,että on näyttävämpi. ( ympärysmitta 15,3cm) kokonaan posliinina . En ole huomannut negatiivista. Voin suositella.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Jos on mitä näyttää kaikki pois vaan ja näyttää paremalle. Koskee niin miehiä kuin naisiakin.


      • Anonyymi

        Hah. Kuka nyt muniaan edes mittailee. Ei ole koskaan ollut tarvetta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aulanko-ke-to

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen ollut pitkään karvaton sieltä, koska mieheni ja erityisesti minä itse olen todennut, että se on kaikkein kiihottavin malli. Itse sytyn sekä naisista, että miehistä ja se on miehelläni hyvin tiedossa.

      Oltiin Leppävirran kylpylähotellissa ihan loppukesästä mieheni kanssa ja menin tietysti naisten osastolle. En mitenkään peitellyt tai esitellyt alapäätäni, vaan käyttäydyin kuin normaalisti ihmisen pitääkin.

      Myöhemmin jostain syystä aloitin keskustelemaan itseäni useamman vuoden nuoremman naisen kanssa mistä lie päivän aiheesta. Tällä naisella itsellä oli pimppansa päällä vain pieni mutta tosi söpö karvatupsu. Keskustelu ei alkuun koskenut seksiä millään saralla.

      Uitiin, saunottiin, kylvetiin jne ja siinä meni päivä. Tämän toisen naisen kanssa keskustelu tuntui sujuvan. Jostain naurettiin molempien miehille ja meillä oli kaikin puolin hauskaa. En muista koska olisin nauranut vedet silmissä niin paljon.

      Oltiin sitten illalla suihkuissa kahden sillä hetkellä ja keskustelu siirtyi siinä vaiheessa seksiinkin. Mikä lie sai tunnustamaan tälle toiselle naiselle lähes kaiken. Kerroin miten olen itse varsin avomielinen, kuten on miehenikin. Hetkeä myöhemmin puhe siirtyi pimpin karvojen ajeluun. Kerroin miten meillä asiat on ja aloin jopa häpeillä täysin karvatonta pimppaani syystä jota en tajua. Vastahan olin ylpeillyt vapaamielisyydellämme.

      Tämä toinen nainen huomasi reaktioni ja sanoi "helppoahan se on kun on noin nätti pillu. Viivapillu kuin pornotähdellä. Kyllä tuota kelpaa esitellä. Itsellä tursottaa tuo toinen puoli vähän ulkona" ja samalla hän kuin näytti omaansa. En parhaalla tahdollakaan löytänyt mitään vikaa hänen pimpistään. Hänen toinen häpyhuulensa näkyi ulkona niin snadisti, että sitä oli vaikea havaita.

      Kerroin hänelle, että hän on hupsu ja hänellä on myös todella kaunis pillu. Sanoin, että mistä ihmeestä hän on saanut päähänsä moista roskaa ja kuin vitsinä heitin, että kelpaisi minulle ja miehellenikin varmasti jos maailma olisi toisin.

      Tämä toinen nainen mykistyi ja tunsin mokanneeni pahasti. En todella mennyt sinne kylpylään iskemään KETÄÄN. Muutaman sekunnin vaivaannuttavan hiljaisuuden jälkeen hän sanoi "Älä puhu tollasia, mulla on pillu ollu märkänä jo tovin kun katselen sua, mutta minun mies ei ole kuin sinulla. Sille ei uskaltais moista edes vitsinä heittää. Sulla on niin nätti pillu, että antaisin mitä tahansa jos saisin maistaa. Tai siitä että joku toinen nainen maistaisi minua. Se vaan ei tule toteutumaan tässä elämässä. Miehellä on liiian perinteiset arvot. Ja minä rakastan sitä. Muuten lähtisin mielelläni sinun ja miehsi matkaan silmääni räpäyttämättä. Luulen, että se olisi aivan uskomatonta seksiä".

      Olin täysin hämilläni, mutta samalla tunsin oman pimppani kostuvan jo ajatuksesta. Emme tietenkään tehneet siellä kylpylän sauna tai -pukutiloissa mitään. Tunnelma oli kyllä muuttunut totaalisesti.

      Lähdettiin huoneisiimme ja lähtiessään tämä toinen nainen vinkkasi minulle silmää ja sanoi "pusu kauniille pillullesi kun tänä iltana nait miehesi kanssa. Minä ainakin kuvittelen sinua kun ukko tänä yönä kiipeää päälleni".

      Kerroin miehelleni tapauksesta ja se todella sai molempiin potkua. Mieheni kyseli miltä hänen pillunsa näytti ja olisinko minä halunnut suudella sitä. Naitiin kahdesti sinä yönä ja vielä kerran aamulla.

      Aamupalalla tämä nainen vilkuili pöytäämme ja me vilkuilimme häntä. He poistuivat aamupalalta ensin ja tämä toinen nainen käveli ulos ohittaen meidän pöydän. Hänen miehensä meni maksamaan tai mitä lie. "Kiitos oli tosi villi yö, toivottavasti nähdään joskus" ja hän poistui "ylikeimaillen" paikalta.

      Emme nähneet enää koskaan, eikä tullut kysytyksi puhelinnumeroa harmi. Että tämä on Tanjalle sinne jonnekin. Kiitos myös itsellesi lisäpotkusta meidän seksileikkeihin. Ja edelleen ottaisimme sinut mieheni kanssa mielellämme sänkyymme. Ja tällä kertaa se ei ole vitsi.

    • Anonyymi

      H­­­e­­i! Ku­­­ts­umme sinu­­t kä­­ym­­­ään u­­­ude­­ssa cha­­tis­sa! Mei­tä on yl­­­i mil­­­jo­­­ona! 👉 http://antikbutik.com/H/C1o4Z5

    • Anonyymi

      Oon pitkään seurannut näitä keskusteluita aiheesta eri sivuilla. Oon ajanut tai viime aikoina käynyt brassissa jo muutaman vuoden. En enää osaa aatella itseeni karvaisena, varsinkin jos meen uimahalliin. Eipä tuo nyt vaan kovin yleistä miehillä ole mut joka kerta on vähintään muutama muukin posliini näkynyt. Ei siinä vaan ole mitään kummallista, toiset vaan haluaa paikat sileeksi. Tulee sitä kieltämättä vilkaistua jos vastaan kävelee hyväkroppainen uimari. Ja oon huomannut että samalla on vilkaistu myös takaisin. Huomenna taas viikoittainen uintipäivä... Niin, olen siis naimisissa ja perheellinen. Suotta homokorttia vedetään esiin. Vaimo alkoi käymään eka brassissa ja kerran houkutteli mukaan. Sillä tiellä mennään.

    • Anonyymi

      H­ei! Ku­­ts­­­um­­me sinu­­­t käym­­ään u­ude­­­ssa cha­­tissa! Meitä on yl­­i mil­­­jo­­ona! 👉 http://amisagroup.net/H/P5m4O0

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe