jouskarimies ja oinas-tyttö?

oinas-tyttö

moikka kysyisin miten nämä tulevat toimeen? :)oon palavasti ihastunu jousimieheen =) onko suhteella tulevaisuutta, kun mietitään horoskooppeina ;) kiitos jos vaivannäöstä :))

5

1353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zagitta

      No jos lähtökohtana pidetään täysin näitä horoskooppimerkkejä, niin tulevaisuutta löytyis, todellakin!
      Oinaan suhdetta jousimieheen pidetään ihanteellisimpana. Molemmat ovat avoimia, aktiivisia tulen merkkejä ja pitävät vaihtelusta. Tylsää suhteesta tuskin saa!

      onnea vain:)

      • oh yes

        Vilpittömät onnitteluni! Siinäpä sulla on nyt se mahdollinen "perfect match", jos vaan muuten sujuu. Itse jousinaisena olen juuri oinasmiesten edessä ihan heikkona, kai se on se tulimerkkien välinen kuuluisa kemia. Ja tälläkin hetkellä onnellisesti yhden pässin vietävissä;) Taitaa olla molemminpuolista kesytystä ja väsytystä, samanlainen ajatusmaailma, perusarvot, huumorintaju, ja kiinnostuksen kohteistakin päästään yksimielisyyteen. Pientä 'vääntöä' jostain asioista toki on, mutta niinhän se pitää ollakin. Ja sitten se fyysinen vetovoima, oh my, eipä ole oinaan voittanutta makuuhuoneen puolella. Että mitä muuta sitä voisi suhteelta toivoa, en keksi enää mitään. Täydellinen pari, ainakin omasta mielestäni. Ja tämän jouskarin kokemus ei perustu ainoastaan yhteen oinasmieheen, niitä on riittänyt ja aina samaa actionia:)


    • yvokki2

      Tulevat ens alkuun ihan loistavasti,mut sit vanhoilla päivillä ovat aika äreitä toisilleen.Ollut pian 30 vuotta aviossa ja ollaan edelleenkin vielä!...)Oinas (N) ja jousi (M) Kyllä on sillä suhteella varmaankin pitkä perinne jos ajattelee mitä on ollut itse aviossa. Toivottavasti tämä auttoi sua ratkaisussa?

    • kokemusta on

      Hyvä yhdistelmä!

      Kokemusta kertynyt 27 vuotta! Ainoa ongelma on se, että joskus kun pitäis saada kunnon riita pystyyn se ei oikein onnistu.

      Hellyyttä ja rakkautta on riittänyt.

    • oinas-apina

      mutta siten ettei hän sitä huomaa..muuten hän ahdistuu....jos hänellä on kanssasi hyvä olla, hän tulee kyllä takaisn "lenkiltään"
      Ihana yhdistelmä
      oinas vm68 ja jouskari vm70

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe