mikko koivu

on ihana

mun ehdoton leijonasuosikki on mikko koivu. mut mua ärsytti, et kun mertaranta selosti, sakusta se puhu nimellä koivu, mut mikko oli sille mikko koivu. ja sit mua ärsytti ku koko ajan vaan puhuttiin et sakun veli. ihan ku mikko ei ois mitään muuta. kuka tietää, oliko mikko kännissä hopeajuhlis? mikko on paras!!!

10

1015

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepa

Kyllä saku koivu on paras!! mutta onhan se varmaan ihan ärsuttävää kun sanotaan vaan sakun veli..

• Anonyymi

Kyllä mikko maksaa kovan hinnan virolaiseta naisesta erossa. Virolaiset on tunnetusti rahanahneita. Virolainen haistoi rahan. Nainen ei halua mitään maksaa.

• ...

ja sit Antero Mertaranta sanoi Mikkoa nuoremmaksi Koivuksi!

Saku Koivu oli pelkkä "Koivu" ja Mikko Koivu ihan "Mikko Koivu" tai sit "nuorempi Koivu"!

• ......

Koivuja kuitenkin..

• Mikko vielä
        ...... kirjoitti:

Koivuja kuitenkin..

jäädä kotiin kasvamaan, hankkimaan taitoja, älystä ei ollut vielä merkkiäkään. Järjettömiä yli-intojääjhyjä turhissa paikoissa.

• juupeli

eihän se varmaan mukavalta tunnu ku aina vaan jonkun veljenä esitellään. olis ollut kiva kuulla miten j.koivu puhu veljeksistä... mun mielestä mikko pelas ihan hyvin, enemmän se saku niitä turhia jäähyjä otti. ens kisoissa mikko varmasti isommassa roolissa, vaikka varmaan vielä sillonkin sakun veljeks puhutellaan

• se vanhempi

koivu tais jurrissa olla siel juhlis. ainakin kuvien perusteella ja muutenkin. tai sit mikko ei oo niitä miehiä, jotka kännissä muuttuis puheliaammiks.

• otetaan

Teemun veli aloitusketjuun.

• jfbjksd

Saku on vanhempi ja tunnetumpi. Kyllä mikkokin viiden vuoden päästä on pelkkä Koivu. Saku on silti yksi Suomalaisista kaikkien aikojen pelaajista muutenkin kuin taitotasollaan. Jääkiekkoa seuraamattomatkin tietävät hänet.

• minä tiedän aina

mä en usko että mikko ikinä pääsee eroon tittelistä sakun veli. ja toisaalta ihan hyvähän se on selostajan kertoa, koska katsojina voi olla joku joka ei pahemmin lätkää seuraa ja saattaa sit alkaa miettimään et onko toi sukua vai ei. mut varmana on mikolle rasite tulla tunnetuks vaan toisen veljenä. mutta itte on tiensä valinnu. kuka sano et elämä on helppoo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      159
      7037
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4173
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      115
      2211
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      63
      1968
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      83
      1470
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      197
      1458
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1101
    8. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      989
    9. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      14
      986
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      957
    Aihe