Mitä eroa on piippu tupakalla ja sätkä tupakalla?
Hinnan ja aromin lisäksi?
Piippu vs sätkä tupakka
10
11292
Vastaukset
- ----
Sätkätupakka on leikattu paljon pienemmäksi kuin piipputupakka. Hienommaksi leikattu kun palaa savukkeessa paremmin kuin karkea. ;)
- R.T
Kuten jo sait vastauksen,leikkauskoossa on eroa.
Ja toinen on raakatupakan käsittely tapa.Piipputupakastahan nikotiini imeytyy pääasiassa suun limakalvojen kautta,kun piippua ei pääasiallisesti vedetä henkeen.Sätkätupakassahan ei taas teknisessä mielessä ole mitään eroa tehdasvalmisteisten savukkeiden tupakkalaatuihin verrattuna.Toki sätkäpuruista löytyy monia laatuja,joita ei savukkeina ole tarjolla,hyviäkin. - Aromaa
Onko tämä Aroma tupakka sopivaa piipussa poltettavaksi?
- aloittelijapiippu
parempi pitäytyä vain oikeissa piipputupakoissa jos piiputtelee,noi sätkätupakat jopa pilaa hyvän piipun kun palavat nopeasti ja liian kuumana.
poltttaa piipun piloille äkkiä,
mutta hätävarana R-kioskeilta löytyy jokunen oikeakin piiputupåakka,
kilta,clen,carawell niitä perinteisiä,sit muitakin oli viimeks kun klattelin. - piiputtelija3
kilta,clan,carawel,ei nykymuodossaan ole lähelläkään OIKEAA piipputupakkaa,lähinnä kuumana palavaa sätkä ja roskis laatua leikkauksensa vuoksi,osta mieluummin oikeaa tupakkaa eli karkeaa,borkum riff,harmony,amhora,hamilton,esimerkiksi.löytyy r-kioskeilta.half. &half on ok myös.
sit oikeat piipputupakat tupakkakaupasta tai netistä. - riuttala76
Poltan piippua, kun en sätkäpaperia viitsi ostaa. En mä kyl erityistä piipputupakkaa tarvi. Yleensä poltan vihreää Pall Malia ku se suhteellisen edullista. Niin ja mä vedän aina henkeen kun piippua tai sikaria poltan.
- KIKANDDER
Porukat jotka on lusimassa poltaa sätkätupakkia.
itse .Polttelen piipussa HALF AND HALF. - exaroma
paljonko maksaa esim carawell
- HEKANDER
Careavelle maksaa R.8.60.pussi
Älä osta maistuu bensalle. - Anonyymi
Mistä kannattaa ostaa Haaparannasssa sätkätupakkaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315736- 363781
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833313- 122728
- 292202
- 122147
- 1621906
- 161484
- 1051362
- 1371174