aamuhymyni kera :=))))))))))
En enempää ehdi tässä haastamaan ennen iltaa, mutta oikein hyvää päivän jatkoa kaikille. Erityisesti huuhaan pojille.
Ulkoministeri HerraX:lle erityisesti :=))))
Minua hän alkoi nyt todella kiinnostamaan, kun ihan ulkoministeris-miehiä vielä on :=))))
Huomenia taas
15
675
Vastaukset
Vastahan me eilen........
Tuon "ulkoministerin" tulisi muuten osata joitain poliitikolle välttämättömiä taitoja, mm. takinkääntö ja selkäänpuukotus *faktaa*
Että otahan ensin selvää tuosta puolesta "ministerin" kohdalla, ennen kuin alat mihinkään sen kanssa *etkä muuten ala*
Työn iloa, t. MM.- yksitypy
että pidellyt kiirusta tää ilta. Ei ole ehtinyt tännekään kurkistaa.
Joo... en mä taida alkaa ulkoministeriä. Jos vaan jatkais tällasena hulluna typynä.
Varsinkaan kun en selkään puukottajista tykkää :=))))
- perskuti
Ihan oikeeta maaliskuista huomenta:=))
Ajattelin tänään "ottaa" rennosti näin kevään kunniaksi...Vanha sanonta, ne ottaa kenellä on siihen mahdollisuus, joten hyvää työpäivää Sinulle yksitypy:=))- ykköskolli evk
Kas kun sattuikin ihan samanlainen otsikko kuin sinulla.
Huomenta sullekin.
Taitaa mennä tää aamu ihan toivotteluksi.
Pian aion toivotella kaikille hyvää päivää.
Sitten iltapäivää...iltaa... ja yötä.
Se on pää asia, että toivottelee jotain aina.
Toivottelu on erittäin tärkeää, varsinkin näin aamutuimaan.
:-ö))) - perskuti
ykköskolli evk kirjoitti:
Kas kun sattuikin ihan samanlainen otsikko kuin sinulla.
Huomenta sullekin.
Taitaa mennä tää aamu ihan toivotteluksi.
Pian aion toivotella kaikille hyvää päivää.
Sitten iltapäivää...iltaa... ja yötä.
Se on pää asia, että toivottelee jotain aina.
Toivottelu on erittäin tärkeää, varsinkin näin aamutuimaan.
:-ö)))Mukavampaa toivotella kuin voivotella:=))
Pitää lähteä aamuol.., piti sanoa aamulenkille. - yksitypy
Missä päin maailmaa olet pätenyt, kun ei sua ole aikoihin näkyillyt?
Eikö tämä lyhyt elämä kannattais tehdä mahdollisimman rennoksi muutoinkin kuin kevään kunniaksi? :=))))
- ykköskolli evk
Hyvää sullekin.
Tässä tulee minun kuuluisa aamuhymyni.
:-ö)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))- yksitypy
melkein parempi hymy kun minulla :=)))
Eikö tulekin kiva tunne itsellekin kun oikein leveästi hymyilee? :=)))) - ykköskolli evk
yksitypy kirjoitti:
melkein parempi hymy kun minulla :=)))
Eikö tulekin kiva tunne itsellekin kun oikein leveästi hymyilee? :=))))Aamuhymyäsi silti mikään voita.
Mites se sinun palapeliprojektisi etenee?
Kyllä minäkin olen joskus nuorna poikana sellaisen 500 palan pelin koonnut.
Ihan mielenkiintoista puuhaa...(?)
Tässä sulle "kuuluisa" iltahymyni.
:-ö))))))) - yksitypy
ykköskolli evk kirjoitti:
Aamuhymyäsi silti mikään voita.
Mites se sinun palapeliprojektisi etenee?
Kyllä minäkin olen joskus nuorna poikana sellaisen 500 palan pelin koonnut.
Ihan mielenkiintoista puuhaa...(?)
Tässä sulle "kuuluisa" iltahymyni.
:-ö)))))))aika alkutekijöissään. Mutta nyt viikonloppuna ajattelin panna tuulemaan :=)))
Mitä vähänkään itseäni tunnen, ehkä parin kuukauden päästä valmis. Nuorena niitä minäkin kokosin aika paljon, mutta eihän niissä montaa palaa ollut :=)))
Nukkumatti huutelee taas tuolla ovella.
Öitä. Tässä iltahymyni.
Ajattelin jos vaihtelua vähän :==))) :==))) :==))) - ykköskolli evk
yksitypy kirjoitti:
aika alkutekijöissään. Mutta nyt viikonloppuna ajattelin panna tuulemaan :=)))
Mitä vähänkään itseäni tunnen, ehkä parin kuukauden päästä valmis. Nuorena niitä minäkin kokosin aika paljon, mutta eihän niissä montaa palaa ollut :=)))
Nukkumatti huutelee taas tuolla ovella.
Öitä. Tässä iltahymyni.
Ajattelin jos vaihtelua vähän :==))) :==))) :==)))Sinähän nyt oikein hienon iltahymyn "repäsit".
Minulta pääsi täällä oikea live hymy, kun sinun hymyäsi katselin.
Sinä se osaat aina yllättää.
:) :-)) :--))) :---)))) :----)))))
- Herra_X
Mysteeri-mies tuossa peräänkuuluttikin muutamaa poliitikolta vaadittavaa ominaisuutta, selkäänpuukottamista ja takinkääntöä, ja myönnettävä on että takinkäännön hallitsen alusta loppuun ja palstan ulkoministerinä tulen tuota temppua varmasti aika paljon käyttämäänkin.
Selkäänpuukottaminen ei taas ole oikein tyyliäni. Jos sivallan, niin teen sen reilusti edestäpäin ja rintaan. Selkäänpuukottajat ovat mielestäni yhtä halveksittavia kuin puskahuutelijatkin enkä halua missään nimessä kuulua kumpaankaan ryhmään.- yksitypy
periaate HerraX. Sinussa on ainesta :=)))
Mutta oletkohan sittenkin liian hyvä luonne ministeriks? Jos harkitsisit asiaa vielä :=)))
Puskahuutelu ei ole tietenkään kivaa, enkä itsekään sitä harrasta. Tai... olen muuten joskus jotain huutanut, mutta siitä on kauan aikaa. Silloin kun en ollut rekannut vielä nikkiäni huutelin paljonkin :=)))
- hyvää_
hyvää hyvää
- Yxitypy
Taas täällä 4 vuotta vanha ketju. Miks?
Noh..Lukaisinpä läpi, ja pakkas naurattamaan, kun mulla on se palapeli vieläkin tekemättä :=)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2055104Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy404546Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2002741Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171352318- 611952
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121831- 671794
- 2081664
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1521232Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.241964