Hei!!
Kumpi olisi rauhallisempi paikka asua.
Millainen paikka on Hiironen?
Kiitoksia vinkeistä etukäteen!
Hiironen ja Maikkula
7
2605
Vastaukset
- Nimetön
Pari kk:ta hiiroisessa asuneena voin sanoa seutua mukavaksi ja rauhalliseksi paikaksi majailla...
- seura
Maikkulassa paljon väkivaltaisia juoppo hulluja.
- Hiirulainen
2,5v Hiirosessa asunut. Rauhallista on aina ollut, suosittelen. Toista sanoo ystäväni joka Maikkulassa asustaa...
- Maikkulalainen
Mä olen asustellut maikkulassa lokakuusta lähtien ja olen huomannut että tämä kylä hiljenee noin 22.00..kymmenen jälkeen kun pihalle mennee nii ei ihan ketään missään ja minusta tämä on kyllä ihan rauhallista aluetta asua.
- koska siksi
että Hiirosessa ei ole kapakkaa, eikä yhteisiä tiloja. Lidl löytyy ja kioski ja huoltoasema... Työssäkäyvien varakkaiden asumapaikka. Naapureiden lapset ovat päivät hoidossa, joten kotiäidille ei mikään ihanteellinen paikka. Bussiyhteydet hyvät, jos jaksaa kävellä Kiilakiventien bysäkille. Bussi nro 24 hakee perukoilta "laiskat". 24 ei ole koskaan matalalattiabussi, joten lastenvaunullisten kannattaa kävellä risteykseen tai sitten Kaukovainion puolelle alikulun kautta. Hiirosessa on hyvä talvileikkikenttä - kesällä siellä saa auringonpistoksen, kun mitään varjoa ei ole.
- on rauhallinen
Ilman muuta Hiiroseen, tosi rauhallista ja hiljaista ja ulkoilumaastot ihan vieressä.
- hiiroseen
Talvella voit käydä hiihtelemässä tai kävelemässä siinä isolla kentällä ja kesällä siellä voi tehdä kesä-askareita tai vaikka mennä piknikille.
Kyllä me tänne aina yks Kati saadaan mahdutettua jos oot hyvännäköinen ja mukava ja tuut sitten vaikka mun luo saunomaan joku päivä tai kutsut tupareihin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202238
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4182140Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971176Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13958Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34780- 44774
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109756Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!14740Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32669