sisältä tuo rauta oli täysin mätä.Sen jälkeen alkoi mätänemään koko Neuvostoliitto jossa ei ollut todellista kommunismin aatetta.
Stalin oli rautaa
7
723
Vastaukset
- totalitarismi ....
ihmisten oma tahto sotii kommunismin periaatteita vastaan
- eläneiltä ...
vom kirjoitti:
oikeassa. Kommunismissa egoismin osuus on olematon!
vomkuka haluaa vanhan systeemin takaisin? Ei kukaan!
eläneiltä ... kirjoitti:
kuka haluaa vanhan systeemin takaisin? Ei kukaan!
Kyllä entisestä itä-Saksasta ja muista itä-Euroopan kommunistivaltioista löytyy myös niitä ihmisiä, jotka haikailevat edelleenkin entisen järjestelmän perään. Kaikille se markkinatalouden ja kapitalismin voitto ei ollut yhtä hieno asia kun toisille. Ainakin työttömyys on lisääntynyt huomattavasti itä-Euroopassa kommunismin kaatumisen myötä, muistaakseni Puolassa oli koko EU:n suurin työttömyysprosentti.
- sinä typerys
DarkFear kirjoitti:
Kyllä entisestä itä-Saksasta ja muista itä-Euroopan kommunistivaltioista löytyy myös niitä ihmisiä, jotka haikailevat edelleenkin entisen järjestelmän perään. Kaikille se markkinatalouden ja kapitalismin voitto ei ollut yhtä hieno asia kun toisille. Ainakin työttömyys on lisääntynyt huomattavasti itä-Euroopassa kommunismin kaatumisen myötä, muistaakseni Puolassa oli koko EU:n suurin työttömyysprosentti.
löytyyhän niitä haikailijoita, entiset puoluepamput ja stasin virkailijat.
- bonaqua
DarkFear kirjoitti:
Kyllä entisestä itä-Saksasta ja muista itä-Euroopan kommunistivaltioista löytyy myös niitä ihmisiä, jotka haikailevat edelleenkin entisen järjestelmän perään. Kaikille se markkinatalouden ja kapitalismin voitto ei ollut yhtä hieno asia kun toisille. Ainakin työttömyys on lisääntynyt huomattavasti itä-Euroopassa kommunismin kaatumisen myötä, muistaakseni Puolassa oli koko EU:n suurin työttömyysprosentti.
löytyy..mutta aika muistot kultaa..mukavahan se on jälkeenpäin inttiäkin muistella ja ei se mudassa ryömiminen enään ikävältä tunnu.. itä-saksakin koheni silmissä kun sai länsi-saksan tuella paikat kunttoon..kiitos paikkojen tuhoomisesta meneekin sitten neukuille ja komunkoille. edelleenkään työ ilman tarkoitusta on yhtä tyhjän kanssa..lähes kuin sinun vapauden kannatuksesi..molemmissa puhe on aivan eri kuin totuus.
- maailmaa ...
DarkFear kirjoitti:
Kyllä entisestä itä-Saksasta ja muista itä-Euroopan kommunistivaltioista löytyy myös niitä ihmisiä, jotka haikailevat edelleenkin entisen järjestelmän perään. Kaikille se markkinatalouden ja kapitalismin voitto ei ollut yhtä hieno asia kun toisille. Ainakin työttömyys on lisääntynyt huomattavasti itä-Euroopassa kommunismin kaatumisen myötä, muistaakseni Puolassa oli koko EU:n suurin työttömyysprosentti.
toisiinsa, jos näiltä ostalgia-hemmoilta kysyttäisiin haluavatko oikeasti vanhan harppi-Saksan takaisin niin tuskinpa ...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429