Ravun seksuaalisuus

Rapu25

Onko rapu yleensäkään kuinka seksuaalinen?
Elän parisuhteessa ja mies on hätää kärsimässä mun kanssa...

63

21510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raputar

      rapu on hyvin seksuaalinen, runsas seksi on hänelle lähes pakkomielle. Haluaa saada ja antaa hellyyttä/rakkautta. Olen oinasmiehen kanssa alku oli kiihkeetä, nyt seksiä ravun mukaan liian vähän. Tämä mies ainakin kehuu ettei ole vastaavaa upeaa rakkauselämää minkään muun merkin kanssa kokenut:-)

      • timanttimies

        mun tuntemat ainaski menee kokoajan takaperin,siis pakenee,on monta samaa huomiota monesta ravusta,"paperipetojako vaan"


      • Rapu25
        timanttimies kirjoitti:

        mun tuntemat ainaski menee kokoajan takaperin,siis pakenee,on monta samaa huomiota monesta ravusta,"paperipetojako vaan"

        pakenee mies kun ei sillä riitä voimat ja jaksaminen mun haluihin. Kyllä seksi on mulla mielessä heti aamulla kun herään ja viimesenä enneku nukahdan.Myös päivällä haaveilee siitä mitä ihanaa vois tehdäkään.Sit se into kuitenkin lopahtaa kun mies ei innostukaan.Enkä tosiaan vaadi kymmeniä kertoja päivässä...


      • Rapurapanen

        Olen rapunainen ja nyt seukannu jo kolmatta vuotta jouskarimiehen kanssa. Seksi on mahtavaa ja itse haluan ehkä enemmän kun mies. Joskus pieni tauko petipuuhissa tuottaa itselleni valtavaa tuskaa :D viikko ilman seksiä on kamalaa!! :D Mies ei ole ennen kokenut omien sanojensa mukaan vastaavanlaista ja loistavaa seksiä. Hän on alusta asti kehunut, miten hienoa on, kun olen niin halukas kokoajan. Minulle on myöskin todella tärkeä tuntea oloni halutuksi. Suurta nautintoa tuottaa myös se, että näen ja tunnen miten saan mieheni nauttimaan!!


    • sängyssä

      niin silloin kyllä tekee mieli aamuin illoin ja vielä päivälläkin tulee töissä mietittyä mitä kaikkea kivaa voisi oman kullan kanssa tehdä/ kokeilla...eikä ole kaurismies valittanut. =)

      • Rapu25

        mies on skorpioni.. ja pitäis synkata sängyssä.Siis pitäis. Huh huijaa en tahtois olla ilkeä mutta rupee jo kattelee muita sillä silmällä.:(


      • rapurouva
        Rapu25 kirjoitti:

        mies on skorpioni.. ja pitäis synkata sängyssä.Siis pitäis. Huh huijaa en tahtois olla ilkeä mutta rupee jo kattelee muita sillä silmällä.:(

        Mullakin oli skorppari viimex, missään muualla se ei sitten pätenytkään kuin sängyssä. Loppujen lopuksi aina sai ite vongata ja tehdä aloitteet. Harmi ettei tullu sillon ostettua paitaa kotioloihin tekstillä "anna edes säälistä"... :) Oiskohan toiminu tosin sekään, muuten kun herättäny hilpeyttä miehessä että "etkö sä muka oo tyytyväinen?"

        Nyt seukkaan neitsyen kans ja tyytyväinen olen kyllä ollut. Harmistus vaan että neitsyt on semmonen viikonloppu kuksija. Tai siis aktiivisimmillaan viikonloppuna, olen huomannut. :D Ravulla kun on seksi riettailuineen mielessä päivin, öin ja ihan viikonpäivästä riippumatta. Onneksi miehen saa toisinaan syttymään ihan vaan käymällä kimppuun, jos hieronta, hyvä ruoka tai lasi viiniä ei toimi. ;) Kaikki miehet ei taida tykätä naisista, jotka käyvät päälle, mutta omallani ei ole ollut valittamista sen suhteen. :)

        Sika ehkä olen ja olenki, mut jos seksi ei toimi, olis mulla ainakin aika vaikee elää ihmissuhteessa... Joten ymmärrän jos alkaa mieli tehdä katella ympärilleen, et josko sieltä jotai löytyis... ;)


      • timanttimies

        sopia ravulle,kuin myös jousimies


      • Kauris petti

        Olin aviossa kaurismiehen kanssa.
        Itse kaipasin sexiä paljon,mutta ei hän pystynyt minua tyydyttämään:)
        Olenmme olleet erossa jo 10v.
        Mutta en ole sitä "oikeaa"viel löytänyt.


      • J-mies
        timanttimies kirjoitti:

        sopia ravulle,kuin myös jousimies

        joo jousimies vois sopiakkin ravulle aika hyvin ton aktiivisuuden suhteen. omaa kokemusta ei ole kuin yhdestä ravusta mutta hyvin se ainakin synkkas.


      • uris

        Se on kyllä ihan tosi, se riippuu ihan kumppaanista halut.. Joutskarimiehen kanssa upeeta seksiä:)


    • vesi kielellä

      Olen tyylikäs rapunainen, jolla Se on aina mielessä;) Haluan rakastaa, rakastella, kokea ja antaa hellyyttä. Nam nam. Toisen ihmisen läheisyyttä ja hellää kosketusta ei voita mikään!

    • rapuakka

      Aina olen ollut seksuaalinen, ihan pienestä pitäen. Se on sitten ollut vähän kumppanista kiinni, miten olen päässyt seksuaalisuuttani ilmentämään ja sitä elämään.

      Nyt yli 40-vuotiaana ravun seksuaalisuus on täyttä tavaraa. Ja aina kun vain voi, niin on seksi ja sen kehittäminen, ideoiminen ym. mielessä. Ravun seksi ja seksuaalisuus ovat kuin viini, paranee vanhetessaan, ja ihan eksponenteissa.

      • rapunainen vm-54

        Toden totta, osuvasti sanottu - ravun seksuaalisuus kasvaa eksponentiaalisesti iän myötä. Ongelmana on vaan se, että mistä löytyy sellainen adonis, joka pystyy pitämään tällaisen tyytyväisenä. Olen eroamassa miehestäni puutteellisen seksieläman vuoksi. Joku vielä sanoo, että yli 50-vuotiaat naiset eivät ole kiinnostuneet seksistä. Pötypuhetta, eikö vaan uhkeat rapunaiset!


      • I like sex:)
        rapunainen vm-54 kirjoitti:

        Toden totta, osuvasti sanottu - ravun seksuaalisuus kasvaa eksponentiaalisesti iän myötä. Ongelmana on vaan se, että mistä löytyy sellainen adonis, joka pystyy pitämään tällaisen tyytyväisenä. Olen eroamassa miehestäni puutteellisen seksieläman vuoksi. Joku vielä sanoo, että yli 50-vuotiaat naiset eivät ole kiinnostuneet seksistä. Pötypuhetta, eikö vaan uhkeat rapunaiset!

        Ei ole löytynyt miestä,kuka minulle riittäisi:)
        Yks hyvä hakusessa ...tuskimpa löytyy.
        Eli vanhemmiten vain haluu lisää ja lisää:)


      • nymfomaanitar
        I like sex:) kirjoitti:

        Ei ole löytynyt miestä,kuka minulle riittäisi:)
        Yks hyvä hakusessa ...tuskimpa löytyy.
        Eli vanhemmiten vain haluu lisää ja lisää:)

        Nimimerkki jo kertoo kaiken minun seksuaalisuudestani. Kaurismies on tähänastista paras tyydyttäjä....mutta silti haluan lisää sillä rakastan sextailua ja rakastelua :)


      • KUULE NIIN MINÄKIN
        I like sex:) kirjoitti:

        Ei ole löytynyt miestä,kuka minulle riittäisi:)
        Yks hyvä hakusessa ...tuskimpa löytyy.
        Eli vanhemmiten vain haluu lisää ja lisää:)

        OLEN JO KYPSÄSSÄ IÄSSÄ MUTTA IKUINEN POLTE ON JA OLEN RAPU,,
        OLEN JO TOIVONI MENÄTTÄNYT SE LAATU SE LAATU,,RAVUT EIVÄT OLE MITÄÄN KAHDEN MINUUTIN RAKASTAJIA ,OTTAKAA SE HUOMIOON.


      • uris

        Pitää täysin paikkaanasa..


    • härän kanssa!

      Totta turiset, rapu pursuaa seksiä ja on aina valmiina.

    • Neitsytnainen

      Rapu on paras kokemani mies henkilö sängyssä.
      Teitää kaikki asennot ja tunteet ja kaiken... huh huh.. seksijumala, se on totta!

    • :).

      Totta ku vesi, rapu on himokas merkki x) . itse touhuilen vaa'an kanssa, eikä ole valittanut ;) . mielelläni touhuaisin ainakin sen 3 kertaa päivässä, mutta aina ei aika & voimat riitä. Ja se on kyllä ihan huuhaata ettei rapu ja vaaka muka sopisi yhteen, yhtä hyvää suhdetta/seksiä ei ole ollut minkään muun merkin kanssa. :)

      • rapu38

        Tosiaankin rapu ja vaaka hyvä pari. tosin vaa`an mielenkiinto ei jaksa riittää ainaiseen haluuni.suorastaan pakenee ainaista haluani. alussa yhtä innokas kuin miä,mut innostus loppunu. anelemaan en enää rupee...


      • vanha rapu

        juu kyl vaaka on yhtä peto sängys, kuin rapukin,mut väsyy ennemmmin,HEHEHH


      • saksikas

        Monesti on kuullut sanottavan, ettei rapu ja vaaka sovi toisilleen alkuunkaan... Itse kuitenkin olen suhteessa vaa'an kanssa ja hyvin menee :) Ja seksi on parasta! Vaaka on oikeastaan ensimmäinen merkki, joka pysyy tahdissani ja jolta ei tarvi sen kummemmin seksiä vonkua... Pienestä vihjauksesta on vaaka jo samalla aaltopituudella, eikä teeskentelemässä päänsärkyä ;) Ja ehtiipä vaaka itsekkin tekemään aloitteita, ennen minua!


      • :).
        saksikas kirjoitti:

        Monesti on kuullut sanottavan, ettei rapu ja vaaka sovi toisilleen alkuunkaan... Itse kuitenkin olen suhteessa vaa'an kanssa ja hyvin menee :) Ja seksi on parasta! Vaaka on oikeastaan ensimmäinen merkki, joka pysyy tahdissani ja jolta ei tarvi sen kummemmin seksiä vonkua... Pienestä vihjauksesta on vaaka jo samalla aaltopituudella, eikä teeskentelemässä päänsärkyä ;) Ja ehtiipä vaaka itsekkin tekemään aloitteita, ennen minua!

        Mäki oon kuullu tosi monta kertaa ettei vaaka ja rapu sovi yhteen. Ja ei muuten tarvi kinuta kummankaan ;) (itse olen siis naispuolinen rapu) .


    • romantika

      mitä täällä kerrotaan ravun seksuaalisuudesta!! Itse vasta tutustumis vaiheessa erään ravun kanssa, ja kovasti on jo tullut sellasia tekstiviestejä että oksat pois. Itse vaakana olen kans erittäin seksuaalinen, joten saas nähä mitä meistä tulee ja tuleeko mitään, kun vasta kerran ollaan tavattu. Ollaan kyllä varattu yhteinen matka Tallinnaan pääsiäiseks ja mies sano mulle että odota kun saan sinut käsiini, heh

      • rapuakka

        No sullehan on kivasti käymässä. Anna mennä!! Älä vielä mieti mitä teistä tulee, mieti vaan mitä kivaa tästä tulee... ;))


    • rapumies22

      Vai niin. Mun rapunainen ei kuulemma ole kiinnostunut enää pitkää aikaan seksistä, mut silti se käy panemassa muualla kun mä elän puutteessa ja elätän perheen... Että sillälailla

    • rapuakka

      Tämä oli ihana ketju. Kerrankin ravut puhuivat, eikä kukaan ole ainakaan vielä käynyt taas kerran monottamassa meitä rapuja.

      • varmaan

        masentunu rapunainen ollu jo kauan, kun en seksiä ajattele ollenkaan..kaikki muutkin masentumisen merkit ilmassa ja tää ikäkin vielä (49).


      • hyvää seksiä
        varmaan kirjoitti:

        masentunu rapunainen ollu jo kauan, kun en seksiä ajattele ollenkaan..kaikki muutkin masentumisen merkit ilmassa ja tää ikäkin vielä (49).

        moi. kuule masis menee ohi. ku otat ittees niskasta kii ja meet kevät jäälle aurinkoa ottamaan.. saman ikäinen ja toi toimi mulle..seksikin auttaa masennukseen,meet vaan täysillä mukaan, avaa porttis.OLET PARHAAS SEKSI-IÄS ÄLÄ heitä sitä nurkkaan.


      • uris
        varmaan kirjoitti:

        masentunu rapunainen ollu jo kauan, kun en seksiä ajattele ollenkaan..kaikki muutkin masentumisen merkit ilmassa ja tää ikäkin vielä (49).

        Hae apua masennuksellesi. Olet nainen ihanassa iässä. Rakasta itseäsi! Siitä se kaikki muu alkaa..


    • tykkäävä

      kyllä rapumiehetkin tykkää, parin kanssa on kokemusta, mutta mielikuvituksettomia molemmat. Kielimiehiä ei ollut kumpikaan.. ikävä kyllä.

      • Löytänyt

        Vaakamies ja Rapunainen on mahtava yhdistelmä.mutta täällähän tiedettiin jo.Siinä seksi pursuaa.


      • Rapurapanen
        Löytänyt kirjoitti:

        Vaakamies ja Rapunainen on mahtava yhdistelmä.mutta täällähän tiedettiin jo.Siinä seksi pursuaa.

        Vaakamiehen ja rapunaisen seksi sujuu loistavasti, mutta mikään muu ei sitten sujukkaan... Noin 10 vuoden kokemuksella voin sen todeta...


    • rapunen

      hyvinkin seksuaalinen, mutta arka.

    • rapunainen36

      mulla sama onkelma.....nauraaa....

    • Rapunainen45v

      Rapu on hyvin seksuaalinen. Elän parisuhteessa, jossa koen olevani puutteessa seksin suhteen :-(. Meillä on mies (kalat) se joka pihtailee. Haluasin seksiä lähes päivittäin; aamulla, päivällä (jos mahd.) illalla ja yöllä. Olen kokeilunhaluinen seksin suhteen, mutta silti normiseksin rajoissa. Pidän kauniista ja seksikkäistä alus- ja yövaatteista. Ikävä kyllä joudun hakemaan tyydytykseni muualta kun en sitä kotoa saa :-(. En koe tästä huonoa omaatuntoa, koska minä tarvitsen seksiä ja koskettelua ym. Minulla on ihana vakituinen rakastaja, jonka kanssa seksi on upeaa. Miehelleni riittää muutama kerta vuoteen!!! Olenkin alkanut harkita eroa tästä miehestä. Ilman seksiä en tule toimeen.

    • ja pöh

      Ainakaaan oma rapumieheni ei oo juurikaan seksin perään. viime kerrasta 8 viikkoa, sitä ennen taiski olla marraskuussa. Epäilisin jopa kyvykkyyttä, jollei sitä olisi suhteen alussa todistetu toimivaks.

      Että missä on se kuuluisa seksuaalisuus? En minä enää vonkaa. Tosin nyt viime viikon aikana taisin kuvitella jonkinlaista lähentymisyritystä. Arvaappa vaan heruuko.

      Ja itse siis härkä, ja KYLLÄ, haluan seksiä vähintään pari kertaa viikossa. Kyseinen rapu tietää sen kyllä. ja molemmat alle 30-vuotiaita.

      (Pitänee tilata netistä, pari Jormaa, Petteri, ja Reiska) :(

    • MasterZeromus

      Seksijumalako? No enemmän mielikuvituksessa kuin todellisuudessa sillä vakiintuminen ja toisen tunteminen sekä luottaminen vie aikaa. Sitäpaitsi ei omantunnonvaivainen rapu lähde kenenkään kuukautis tilassa olevan tai raskaana olevan naisen kanssa makaamaan kun on niitä kauniita miehiäkin saatavilla(naisravut voivat samoin inhota kuukautisiaan mutta pidättäytyy pois seksistä omantunnon vuoksi ja p-pillereistä sekä aborteista koska rakastaa mikäli on perinteellinen rapu lapsistaan). Varsinkin rapumiehet ovat täten biiseksuaaleja mutta yksi molemmista sukupuolistahan pitäisi riittää. Mutta peräpää hommat ovat oinaitten ja vesimiesten erikois aluetta. Oinas koska pitää riski käyttäytymisestä yleensäkin ja vesimies koska on niin erikoinen, uppiniskainen perinteitten rikkoja.

      • Nais-Neitsyt

        Miksi siis Rapumieheni sujautti peukalon "taka-alalleni" sängyssä? Mä taisin vähän järkyttyä vaikka toisaalta tykkäsin ihan uteliaisuudesta... xDDD


    • rapurapu

      No minä taas olen useammin kärsimässä mieheni takia... olen aina ollut hyvin seksuaalinen ja kiinnostunut kaikesta siihen liittyvästä. edes jousimies-puolisoni ei tunnu pysyvän AIVAN tahdissani tässä asiassa, vaikka yhtä kiinnostunutkin onkin kaikesta erilaisesta kuin minäkin. :D oikein hyvää seksiä meillä kyllä on, mutta minä vain haluaisin vielä enemmän... kjeh..

      • rapunainen-minäkin

        Olin liitossa 15 vuotta härkämiehen kanssa..ja koko ajan uskollinen. Kun liitto alkoi rakoilemaan, loppui seksi melkein kokonaan..vaikka härkä oli ihana sängyssä..vaadin henkistä yhteyttä, että seksi onnistuu. Noh erohan siitä tuli sitten. Kun siitä selvittiin.."seurustelin" jousimiehen kanssa..UPEAA!! Mutta mies oli varattu..joten se siitä. Sen jälkeen skorpionin kanssa..seksi alkoi aina hyvin..tosi kiihkeää, mutta YLLÄTYKSETÖN mies..odotin skorpionilta tosi paljon..pettymys oli. Sen jälkeen taas oli jousimies..UUUUUHHHH mikä MIES!! Tiesi mitä teki..IKINÄ EN OLE NIIN HYVÄÄ SEKSIÄ SAANUT!!! Mutta asumisjärjestelyt vetää meitä erilleen..sääli :( Noooh..nyt olen tutustunut vaakamieheen..vähän piti houkutella ja pikkutuhmia vitsejä viljellä, että avautui..mutta nyt kun on vähän rentoutunut, on jutut muuttuneet todella kiihkeiksi. Vielä ei olla oltu sängyssä..mutta odotan sitä kovasti :)) Jännittävä nähdä millainen vaakamies on.. :D Kai aika seksuaalinen olen..ja varsinkin nyt sinkkuna, tekee mieli ihan koko ajan. En harrasta yhden illan juttuja ollenkaan. Pahimpaan hätään on tyypillisen ravun tyyliin seksileluja loova täynnä :D


    • G-mini

      Entäs nuoret ravut? Teinit ja n. 20v?
      On tullut oltua useemman eri merkin edustajan kanssa, mutta en (vielä) ravun.

      • rapun84

        mä ihan hämmästyin! elämäni ensimmäistä kertaa löysin tälläisen palstan joka vastasi aika moneen mieltäni vaivanneeseen kysymykseen..

        siis mä olen meillä se joka kerjää ja kärttää, oinasmiehelläni on välillä pitkiäkin haluttomia kausia. mitkä taas on ajanut muut vieraisiin sängyihin. sen oinaskin tietää ja muistaa taas hetkeksi parantaa tapansa.


      • Rapuinen..
        rapun84 kirjoitti:

        mä ihan hämmästyin! elämäni ensimmäistä kertaa löysin tälläisen palstan joka vastasi aika moneen mieltäni vaivanneeseen kysymykseen..

        siis mä olen meillä se joka kerjää ja kärttää, oinasmiehelläni on välillä pitkiäkin haluttomia kausia. mitkä taas on ajanut muut vieraisiin sängyihin. sen oinaskin tietää ja muistaa taas hetkeksi parantaa tapansa.

        Kyllähän tuo seksi on mielessä joka päivä :) Onneksi kauris mieheni on kanssa hyvin seksuaalinen, joten halut kohtaavat ja seksiä piisaa!


      • Kalat 30+
        Rapuinen.. kirjoitti:

        Kyllähän tuo seksi on mielessä joka päivä :) Onneksi kauris mieheni on kanssa hyvin seksuaalinen, joten halut kohtaavat ja seksiä piisaa!

        olen itse kalat nainen ja on kokemusta rapu miehen kanssa, siis on todella huomaavainen sängyssä ja seksi peto


    • gooseberries

      Kyllä rapu on seksuaalinen, siis mikäli tämän saa pois kuorestaan. Minä taas olen siellä visusti kunnes joku saa sen väännettyä auki.

    • RapuMies34v.

      Todella mukavaa lukea muidenkin rapujen ajatuksia seksuaalisuudesta sekä toisten kokemuksia ravuista. Ja vielä näin asialliseen tyyliin.

      Olen itse rapumies ja seksi aivan koko ajan mielessä. Ei nyt arjen askareissa päälimmäisenä, mutta aina on semmoinen tunne, että nyt kyllä maistuis ... ;) Olen monesti miettinyt, että olenko jopa mieheksi epänormaalin seksuaalinen olento. Halut kun ei tyydyty. Mieli tekee vaikka olis esim. viettäny kuinka tahansa ihanan villin ja seksintäyteisen yön.

      Juuri tuo nautinnon kokonaisvaltainen saaminen ja tuottaminen. Ainakin minulla on uskomattoman tärkeää saada kumppanini nauttimaan jokaisesta pienestä kosketuksestakin ja nähdä se miten saan hänet koko ajan kuumemmaksi. Vastapainoksi toivon myös, että minut huomioidaan ja saan tuntea sen kaiken seksuaalisen mielihyvän, jokaisessa solussani kehoni läpi virtaavana voimana.

      Jollain kummallisella tavalla olen kokenut olevani jonkinlainen seksuaalisen mielihyvän lähettiläs, sillä monet naiset ovat ihmetelleet taitavia ravun käsiäni, kielitaitoa sekä naisen seksuaalisuuden ymmärtämystä. Mutta sehän ei ole ollutkaan minun yksilöllistä taitavuutta, vaan rapumaisuutta. ;)

      Ainoa ongelma minkä ravun seksuaalisuus minulle tuottaa on, etten koskaan voi olla vain yhden naisen mies. Tämä on suuri ongelma ravulle, joka haluaa ja yrittää olla uskollinen. Maailmassa suuressa on vaan niin paljon ihania kauniita naisia ja kiihkeitä haluavia katseita. Liian paljon houkutuksia ja juuri sitä seksuaalista sähköä mikä antaa rapumiehelle sen tietyn veikeän pilkkeen silmiin. ;)

    • Joku vaan

      Täytyy ainakin omalta kohdaltani kertoa ihan päinvastaisia juttuja, eli olen 24-v. rapumies. En koskaan ole seurustellut, harrastanut seksiä, suudellut, käynyt treffeillä, jne. Olen siis lähes täysin kokematon. Vanhojen tansseissa olin, mutta tuo koko homma lähinnä kuvotti. Koska piti olla lähekkäin, mutta kun en itse henkilökohtaisesti pidä siitä. En halua että kukaan koskettaa minua, koska ärsyttää ja puistattaa.

      Olen tavannut paljon erilaisia naisia opiskeluissa, työpaikoilla, harrastuksissa, ravintoloissa, matkoilla ja reissuilla, konserteissa, jne. mutta ikinä en ole seksuaalisesti ollut kiinnostunut. En koskaan. Minua vain ei innosta mikään seksiin viittaava asia, paitsi itsetyydytys. Sitä harrastan montakin kertaa päivässä, mutta en todellakaan halua, että kukaan jakaisi sitä kanssani. Olen kiinnostunut seksistä vain itseni kanssa, en toisten.

      "Jollain kummallisella tavalla olen kokenut olevani jonkinlainen seksuaalisen mielihyvän lähettiläs, sillä monet naiset ovat ihmetelleet taitavia ravun käsiäni, kielitaitoa sekä naisen seksuaalisuuden ymmärtämystä. Mutta sehän ei ole ollutkaan minun yksilöllistä taitavuutta, vaan rapumaisuutta. ;)"

      Tuota vain jaksan ihmetellä, että mitä ihmeen rapumaisuutta? Ei todellakaan tulisi mieleeni käpälöidä yhtäkään naista, saatikka sitten vielä kielellä jotain yrittää. Toisen likaiseen alapäähän, hyi helvetti. Ja naisen seksuaalinen ymmärtäminen, mitä ihmettä? Naista ei kykene yksikään mies tällä maapallolla ymmärtämään, ei todellakaan.

      Seksuaalisen mielihyvän lähettiläs, voi jeesus mitä juttuja. Kuvittelenhan minäkin olevani välillä Rambo, välillä lottovoittaja, välillä Kiinan Keisari, mutta en kai nyt oikeasti ole tosissani noiden juttujen kanssa? No en.

      "Maailmassa suuressa on vaan niin paljon kiihkeitä haluavia katseita"

      Voisitko mahdollisesti kertoa, missä tuollaisia kiihkeitä haluavia katseita on noinkin paljon? Ei sillä, että se suuremmin kiinnostaisi, mutta jännä juttu vain, etten ole eläessäni nähnyt ensimmäistäkään.

      "Etten koskaan voi olla vain yhden naisen mies."

      No sehän on hienoa, kun sinulla kerran on halukkaita naisia joka sormelle. Joillakin miehillä ei ole yhtään sellaista, joten saat olla aika tyytyväinen itseesi.

      • Huh..........

        Melkeen sanoisin et sääliks käy.

        Mut tyydyn sanomaan että parempi ettet arvostele toisten seksuaalisia mielitekoja ja yleisesti ottaen seksielämää koska sulla ei selkeästi ole mitään kokemusta muusta kun itsestäsi.


    • Joku vaan

      Niin siis sitä vain tarkoitin, että kun aloittaja tuossa kyseli, että ovatko ravut kuinka seksuaalisia ja monesti sanotaan, että ravut ovat hyviä sängyssä, seksipetoja, jne. niin kerroin vain omasta puolestani.

      Ja eihän minulla mitään kokemuksia seksistä tai parisuhteista olekkaan, vaikka olenkin rapu horoskoopiltani. Ensinnäkään yksikään nainen ei ole ollut kiinnostunut ja vaikka olisikin, niin aivan sama, koska ei kiinnosta. Itselläni on sen 150 harrastusta ja kiinnostuksen kohdetta ja muutenkin seksi on täysin yliarvostettua sontaa.

      Eli tämä siis vain minun näkökulmastani, varmasti monet rapumiehet/naiset ovat eri mieltä.

      • Minun mielipiteeni

        Sinulle, Joku vaan. Olen jonkin verran lukeut vietejäsi täällä, ja olen oikeasti vain tullut tulokseen, että olisiko sinulla todella paha ongelma itsesi kanssa, huono itsetunto ja näin edelleen? En sano tätä kritiikkinä. Haluaisin kovasti tietää ikäsi? Kirjoituksestasi on vaikea sitä tulkia. En vain pidä tavastasi arvostella asiaa, josta sinulle ei ole henk.koht. kokemusta. "seksi on täysin yliarvostettua sontaa." Paha noi on sanoa jos ei sitä ole edes harrastanut. "Ensinnäkään yksikään nainen ei ole ollut kiinnostunut ja vaikka olisikin, niin aivan sama, koska ei kiinnosta" Tämä lause taas esimerkiksi kielii siitä, että oikeasti sinua kiinnosaa seksi ja naiset tai miehet, mutta jostain syysytä ehkä pelkäät seksin harrastamista? Seksi on kaunis ja hienoa asia, oli minkä ikäinen kokoinen seksuaalinen tai horoskooppi tahansa.
        Tarvit ehkä jonkun aukomaan sisäiset solmusi, joiden kanssa kamppailet, koska tuo sinun "ei silä että kiinnostaisi mutta jauhampa nyt kuitenkin" asenteesi todistaa mitä oikeasti tahdot.

        Tai sitten tarvitset vaan kunnon panon.


      • hrrrrrr
        Minun mielipiteeni kirjoitti:

        Sinulle, Joku vaan. Olen jonkin verran lukeut vietejäsi täällä, ja olen oikeasti vain tullut tulokseen, että olisiko sinulla todella paha ongelma itsesi kanssa, huono itsetunto ja näin edelleen? En sano tätä kritiikkinä. Haluaisin kovasti tietää ikäsi? Kirjoituksestasi on vaikea sitä tulkia. En vain pidä tavastasi arvostella asiaa, josta sinulle ei ole henk.koht. kokemusta. "seksi on täysin yliarvostettua sontaa." Paha noi on sanoa jos ei sitä ole edes harrastanut. "Ensinnäkään yksikään nainen ei ole ollut kiinnostunut ja vaikka olisikin, niin aivan sama, koska ei kiinnosta" Tämä lause taas esimerkiksi kielii siitä, että oikeasti sinua kiinnosaa seksi ja naiset tai miehet, mutta jostain syysytä ehkä pelkäät seksin harrastamista? Seksi on kaunis ja hienoa asia, oli minkä ikäinen kokoinen seksuaalinen tai horoskooppi tahansa.
        Tarvit ehkä jonkun aukomaan sisäiset solmusi, joiden kanssa kamppailet, koska tuo sinun "ei silä että kiinnostaisi mutta jauhampa nyt kuitenkin" asenteesi todistaa mitä oikeasti tahdot.

        Tai sitten tarvitset vaan kunnon panon.

        Hyvin sanottu...

        Sivusta myös seuranneena mua alkoi jossain välissä itseasiassa kylmäämään noi tekstit.. alkoi tulla sellainen fiilis että tässäpä meillä seuraava potentiaalinen massamurhaaja.

        Sori vaan jos olen ilkeä, ei ole tarkoitus pahoittaa mieltä.


    • nuori-rapu-neiti

      neitsyet on ollu aikalailla se miun juttu, tai voi se toki olla ihan niistä kyseisistä yksilöistäkin kiinni tottakai?

      olenko outo kun ei ravut, tai skorppioonit, tai varsinkaa härät tai kalat kiinnosta, mitkä kyllä pitäisi sopia parhaiten ravun kanssa?

      niin ja leijonatkin on jostain syystä ollut miun mieleen.

    • Rappurapu

      Itsellläni on ehdottomasti parhaimmat merkit olleet härkä ja skorpioni.

      Skorpparin kanssa tuntui että koko maailma yksinkertaisesti räjähti, ihan käsittämätöntä halun määrää.

      Oma mieheni on härkä, hänen kanssa ensimmäisestä kerrasta lähtien tuntuu että kaikki tuntuu paremmalta kerta kerralta, joka kerran on mieletön tunneyhteys, himo ja valtava tarve olla osana ja "hengittää" sitä hetkeä..
      ja on aivan i-ha-naa että härkä jaksaa tuottaa nautintoa ihan käsittämättömissä määrin naiselleen! Mieheni on ainoa henkilö kenen kanssa tahdon uudestaan ja uudestaan, hän saa minut syttymään aina.

      Huonoimmat tai vähiten mieleenpainuvimmat hetkeni ovat olleet toisen ravun kanssa.. minä ainakin tarvitsen kiihkeän kumppanin joka nimenomaan sytyttää minut, ravun kanssa kaikki oli niin..no, ujoa. Tuntui että mies nolosteli jokaista tekoaan ja pelkäsi hajottavansa minut. Ei hyvä.

    • Joku vaan

      Itselläni siis ikää 24 vuotta. Okei, nuori ikä vielä, mutta seksi vain ei ole se minun juttuni. Kuten totesin, itsetyydytys on se, mitä haluan.

      Aivan varmasti harrastaisin seksiä naisen/naisten kanssa, jos olisin toisenlainen. Monesti esim. sanotaan, että ei se koko, vaan se, miten sitä käyttää. Vaikka noin sanotaankin, niin kyllä sillä koolla on myös merkitystä. Eli isoa kalua käyttää taidokkaasti. Isoa kalua minulla ei ole, joten en halua harrastaa seksiä lainkaan. Ei minua tässä vaiheessa kiinnosta se käyttötaito. Iso kalu yhdistettynä käyttötaitoon.

      Samoin komeat ja maskuliiniset kasvot puuttuvat. miehistä pituutta, miehinen ääni, tummat piirteet, karisma, jne. Naisilta monesti kuultu, että se kokonaisuus on se, mikä miehessä merkitsee. Ulkonäkö yhdistettynä fiksuuteen, luonteeseen ja persoonaan.

      En todellakaan ala harrastaa seksiä tällaisena miehenä, joten jätän sen niille, ketkä sitä haluavat.

      Kyllä ne on ne ihan muunlaiset miehet, joilla on vientiä naisten keskuudessa. Itselläni ei ole lähelläkään sellaista, enkä muutenkaan ole sellainen mies. Seksi saa minun puolestani jäädä kokonaan. Itsetyydytyksessä, haaveissani ja unelmissani voin olla aivan mitä haluan, nainen voi olla aivan mitä haluan, nainen voi haluta minua juuri niin paljon kuin haluan, jne. Ei se seksi ja naiset ole minulle todellakaan niin tärkeä juttu, että niitä pitäisi saada keinolla millä hyvänsä.

      Ja kuten sanoin, tietyntyyppisillä miehillä riittää vientiä vaikka muille jakaa, heillä on sekä ulkonäkö että sisäinen miehekkyys kunnossa, keskustelutaitoja, fiksuutta, karismaa, jne. Jos minulla on vain keskustelutaitoja, niin ei kiinnosta minkäänlainen seksi todellakaan. Saa minun puolestani jäädä ihan kokonaan.

      Mitään kunnon panoa en halua, ennen kuin olen sellainen mies kuin haluan ja voin tarjota naisille/naiselle, sitä mitä haluan. Tällä hetkellä en voi. Sen verran kuitenkin ajattelen myöskin sitä toista osapuolta, etten siihen hommaan lähde mukaan, jos ei ole sitä tarjottavaa, mitä haluan.

      Tiedän yhden sellaisen miehen (rapu horoskoopiltaan myös), jonka ei tarvitse kuin tulla jonnekkin paikalle, niin naiset ovat jo kiinnostuneita. Kauniit naiset tulevat tekemään hänelle aloitteita ja seksiehdotuksia. Minulle ei ole tehty koskaan. Tuolla miehellä kuitenkin on ulkonäköä, karismaa, jne, joka näkyy ihan päällepäin.

      Minun ulkonäköäni EI OLE KOSKAAN kehuttu. Joten se siitä. Eivät kauniit naiset tule tekemään minulle aloitteita. Ehkä minun pitäisi, mutta se onkin ihan eri asia. Kertoo todella paljon miehestä, jolle naiset tulevat tekemään aloitteita. Eli mies on jo niin kiinnostava ja puoleensavetävä naisten keskuudessa, että naiset tulevat tekemään miehelle seksiehdotuksia. Harvalla miehellä on näin ja he itse joutuvat tekemään työn.

      Se vain on niin eri asia, niin eri asia olla joku perusmies, joka joutuu tekemään todella paljon töitä, että saa edes jonkun naisen. Sitten jollekin miehelle tulevat naiset koko ajan tekemään aloitteita, aloittavat flirttailun, jne. Siinä vain on sitten sellainen mies, josta naiset ovat kiinnostuneita.

      Jos en ole tuollainen mies, niin seksi saa minun puolestani olla ihan kokonaan, en minä sitä silloin elämääni kaipaa yhtään enempää. Kuitenkin haaveissani ja unelmissani voin olla aivan mitä vain, nainen voi olla juuri sellainen kuin haluan, nainen voi haluta minua ihan niin paljon kuin haluan, jne. Jos en oikeassa elämässä ole tuota, niin sitten en ole. Seksi saa jäädä osaltani kokonaan.

      • Sit oikeesti...

        Tumputa kuule ihan rauhassa vaan jos siltä tuntuu, kaikki ymmärsi jo.


      • Ainakin sulla näyttää olevan kova tarve todistella valintaas. Jos vika on vain siinä ettet ole tyytyväinen itseesi/omaan ulkonäköösi niin tuo kuulostaa enemmän masennukselta kuin miltään aseksuaalisuuden muodolta.
        Ja ei todellakaan ole totta että pitäisi olla juuri tietynlainen, jotta naiset kiinnostuisivat. Osa naisista jopa karttaa niitä ns. "parhaan näköisiä". Itselläkin ollut vuosien varrella ihastuksia vähän joka ääripäästä. Liikut selkeästi väärissä paikoissa tai porukoissa, kun kuvittelet ulkonäön olevan kaikki kaikessa..


    • Rapu24v

      Ei ole naista joka jakaisi sänkyni kanssani.

      Mutta olen kuitenkin hyvin seksuaalinen, ajattelen seksiä monta kertaa päivässä.

      Elämänkumppania etsiessä.

      Olen rapumies 24vuotias.

      • Noh noh.. Aina sitä jonkun löytää, kun vaan oikeasti on valmis suhteeseen, eikä vajoa itsesääliin. Omat kriteeritkin kannattaa pitää tasokkaana vähäisestä tarjonnasta huolimatta. (Ellei sitten sitoutuminen ole toisarvoista.. saahan niitä naisia rahallakin.) Kokeile vaikka nettideittailua tai aloita uusi harrastus, missä tutustut mielenkiintoisiin ihmisiin..


    • Joku vaan

      Tuossa onkin juuri se, että kyllä jonkun löytää. Itse kun en ole kiinnostunut ihan kenestä vain. Eli vaikka joku nainen olisikin kiinnostunut, niin olenko itse sitten?

      Ja kyllähän sitä nyt muutamasta tuhannesta naisesta löytää paljon varmemmin itselleen kumppanin kuin jos vain se yksi nainen on kiinnostunut. Ja kertoohan se jo miehestäkin jotain, jos on runsaasti kauniita ja fiksuja naisia ympärillä verrattuna siihen, että vain joku yksi nainen on kiinnostunut.

      Eihän se ulkonäkö olekkaan kaikki kaikessa vaan on yksi asia, joka lisää seksuaalista vetovoimaa. Eli komeus ei ole se tärkein asia, mutta kyllä naisetkin kiinnittävät miehen ulkonäköön huomiota paljonkin. Vaikkei se tärkein ominaisuus olekkaan, niin kyllähän komeaa miestä/kaunista naista on aina kiva katsoa, vaikkei se KAIKKEIN tärkeintä olekkaan.

      Senpä takia se KOKONAISUUS onkin se tärkein. Kasvot, pituus, lihaksikkuus, vaatteiden, hiusten, rannekellojen, jne. tuoma tyylikkyys, hygieniä, karisma, sosiaaliset taidot, fiksuus, sosiaalinen asema ja status, käytös, persoona, luonne, varakkuus, asenne, ryhti, urheilullisuus, jne.

      Se kokonaisuus on se kaikkein tärkein. Käytän tyylikkäitä vaatteita ja käyn kolme kertaa viikossa salilla, pidän hygieniastani huolta, käyn suihkussa joka päivä, pesen hampaani kaksi kertaa päivässä, käytän deodoranttia, jne. mutta siltikin minulta puuttuvat komeat kasvot ja miehekästä pituutta. MInkähän takia naiset muuten aina sanovat ihannepituudeksi miehellä 185 senttiä? Itse kun olen 178 senttinen, ei nyt lyhytkään, mutta jää aika paljon tuosta 185:stä.

      Harrastan jalkapalloa, jalkapallovalmennusta, salibandyä, kuntosalia, lenkkeilyä, elokuvien katselua, penkkiurheilua, konserteissa käymistä, kitaran soittoa, lumilautailua, silloin tällöin käyn teatterissa, tietokoneella surffaamista, erilaisten lehtien lukemista, jne. Luen joka päivä Helsingin Sanomat sekä lueskelen paljon erilaisia tietokirjoja. Olen ollut perustamassa erästä yhdistystä, jossa vaikutan edelleen, sekä olen suorittanut asepalveluksen.

      Olen opiskellut ja käynyt töissäkin monissa paikoissa, joista lähes kaikki ovat olleet naisvaltaisia. Kumma juttu kun näistä asioista huolimatta kukaan nainen ei ole ollut kiinnostunut. Luulisi että tällaisella miehellä on vientiä vaikka kuinka ja paljon, mutta ei.

      Kun menen johonkin ravintolaan, kuten aina joka viikonloppu, niin ei kukaan nainen siellä ikinä huomiota minuun kiinnitä, vaikka olisinkin tanssilattialla, baaritiskillä, jne. Ei kukaan nainen tule minulle aloitetta tekemään tai esittämään seksiehdotuksia. Kun menen kuntosalille, niin ei siellä yksikään nainen tule mitään juttelemaan.

      Kun lumilautailen jossakin laskettelukeskuksessa, niin ei yksikään naispuolinen tule iskemään. Vaikka snoukkaajapoikien pitäisi kuuleman mukaan naisia kiinnostaa.

    • Joku vaan

      Joku voi sanoa, että menisin itse tekemään aloitteen. Mutta en todellakaan. Kaikista suosituimpia ja halutuimpia miehiä tullaan naisten toimesta iskemään ihan jo muutenkin, eli ei niiden miesten tarvitse itse tehdä mitään aloitteita naisille. Kun tällainen mies menee ravintolaan, niin kauniita naisia pyörii ympärillä, ilman, että mies on tehnyt aloitteita. Komeille ja lihaksikkaille miehille tulevat naiset kuntosalilla juttelemaan, mutta koska itse en kuulu siihen ryhmään, niin minulle ei tulla juttelemaan.

      Koska ei tuollaisten miesten tarvitse tehdä aloitteita, niin en itsekkään tee. Haluan olla aivan samalla lailla yhtä haluttava mies kuin hekin, joiden ympärillä pyörii kauniita naisia. Minäkin haluan olla mies, jolla on varaa valita parhaat naiset päältä. Minäkin haluan olla mies, jolle naiset tulevat tekemään aloitteita ravintoloissa, työpaikalla, opiskelupaikoilla, rokkikeikoilla, jne. Minäkin haluan olla mies, jolle naiset itse tulevat ehdottelemaan seksiä, treffejä, yhden illan juttuja, jne.

      Suurin osa miehistä joutuvat itse tekemään töitä sen eteen, että saisivat edes jonkun naisen. He joutuvat esim. supliikillaan tekemään vaikutuksen naisiin. Mutta kaikista laadukkaampien ja korkeatasoisten miesten ei tarvitse itse tehdä tuota, koska ovat jo valmiiksi kiinnostavia naisten mielestä. Komeita ja hyväkroppaisia, pitkiä, tummapiirteisiä, jne. Monestihan aina USEAT naiset sanovat ihannemiehekseen pitkän, tumman ja komean. Ja onhan tuollaisilla miehillä vientiä naisten keskuudessa todella paljon, olen sen itsekkin moneen kertaan jo todennut.

      Ei minun ulkonäköni, karismani, urheilullisuuteni, jne. ole sitä luokkaa, että naiset tulisivat tekemään aloitteita ja keskustelemaan minulle. Eivät kauniit ja hyvännäköiset naiset, eivät fiksut ja viehättävät naiset minun ympärilläni pyöri. Kyllä ne ovat ihan muut miehet, jotka tuota osakseen saavat.

      Mitä hyötyä nettideittailusta on? Moni mies laittaa sinne profiilin, eikä yksikään nainen ota yhteyttä. Kyllä sen huomaa jo tosielämästäkin, että jos on runsaasti vientiä, niin aivan varmasti myös nettitreffeissä otetaan kontaktia. Mutta taas jos ei vientiä ole, niin ei siellä treffipalveluissakaan ne kaikista kauneimmat ja viehättävimmät naiset tule aloitteita tekemään. Jos ylipäätään tulee kukaan. Kyllä ne aloitteet kohdistuvat ihan muihin miehiin.

      Eli pointti tässä onkin juuri se, että toisilla miehillä on varaa valita 2:sta naisesta, toisilla miehillä 10:stä, toisilla 50:stä, toisilla 100:sta, toisilla 500:sta, toisilla 2000:sta, toisilla 5000:sta, jne. Eli tasan eivät mene onnen lahjat. Hyvin harvat miehet voivat valita aina ne parhaat naiset päältä, hyvin harvat miehet saavat ravintoloissa aloitteita kuvankauniilta naisilta, hyvin harvat miehet viehättävät SUURINTA OSAA NAISISTA. Eihän kukaan kaikkia naisia viehätä, mutta SUURINTA OSAA.

      Tunnen ihmisiä vaikka kuinka ja paljon, kun kerran kaikenlaista aina teen. Mutta mitä se auttaa tässä naisten saamisessa? Kyllähän minulla olisi jo aiempienkin tuntemieni naisten kanssa ollut jo juttua, jos olisin kiinnostava ja seksikäs mies. Ei sitä yksikään mies yhtäkkiä muutu mieheksi, josta naiset käyvät kovaa kilpailua. Kyllä siihen vaikuttavat paljon myös synnynnäiset ominaisuudet, kuten ulkonäkö. Se kuitenkin aina vaikuttaa miehen SEKSUAALISEEN VETOVOIMAAN.

      Toisilla miehillä sitä seksuaalista vetovoimaa on PALJON ENEMMÄN kuin toisilla ja saavat myöskin nauttia naisten huomiosta vaikka kuinka ja paljon. Niin se vain menee. Kuten olen itsekkin huomannut, tasan eivät käy onnen lahjat ja läheskään aina ei mene nallekarkit tasan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe