ESA JA VESA AURINGONLASKUN RATSASTAJAT

ALEKSI MÄKELÄ

Onko kukaan nähnyt Aleksi Mäkelän Esa ja Vesa auringonlaskun ratsastajat elokuvaa sitä kun ei mistään enää löydy muusta kun Aleksi Mäkelä dvd boxista joka maksaa 40 euroa. Siinä tulee varmaan kaikki sen leffat mutta minulla on jo kaikki muut elokuvat siitä boxista paitsi se Esa ja Vesa
voisiko joku neuvoa mistä sen pelkän Esan ja Vesan saisi.
kiitos vinkeistä.

14

6268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo joo

      tiedä mistä saa mut aika hyvä kuva. mikä tämä on? se on airbag!!!

      • justus7

        Älä tuskaile!!!Eööööööörbäg!!


    • Esa tai Vesa

      Ei taida kyseinen elokuva ainakaan dvd:llä olla muuta kuin tossa boxissa. Kai se videolta jostain kirpparilta löytyy. Googlella kannattaa katsoa jos jostain sattuis löytymään.

      "Olen muuten Etelä-Suomen kovin jätkä. Jotkut sanoo, että hulluin, mutta sehän on saatana sama asia!"

      • Menolippu Mombasaan

        Hieno teko Aleksilta että laittoi kaikki omat elokuvansa DVD muotoon !

        Kiitos


      • Ihan paras suomalainen!!
        Menolippu Mombasaan kirjoitti:

        Hieno teko Aleksilta että laittoi kaikki omat elokuvansa DVD muotoon !

        Kiitos

        Se juttu menee että "mä oon kemppainen, ja mä oon etelä-suomen kovin jätkä, tai hulluin mut sehän on saatana sama asia". :)

        Se leffa tuli kerran telkkarista, mtv3. Ruinaa niitä näyttämään se uusiks ja laita nauhalle! Itse olen kans ko. elokuvaa etsinyt kaupoista, pääkaupunkiseuden kirjastosta, makuunista, filmtownista.. kaikissa myydään eioota!

        Koska mistään ei saa, turvauduin piratismiin ja hain netistä leffan koneelle!


      • nopeammin korkeammalle
        Ihan paras suomalainen!! kirjoitti:

        Se juttu menee että "mä oon kemppainen, ja mä oon etelä-suomen kovin jätkä, tai hulluin mut sehän on saatana sama asia". :)

        Se leffa tuli kerran telkkarista, mtv3. Ruinaa niitä näyttämään se uusiks ja laita nauhalle! Itse olen kans ko. elokuvaa etsinyt kaupoista, pääkaupunkiseuden kirjastosta, makuunista, filmtownista.. kaikissa myydään eioota!

        Koska mistään ei saa, turvauduin piratismiin ja hain netistä leffan koneelle!

        Taitaa olla Suomen ensimmäinen action elokuva ?


    • Esa tai Vesa

      Sama tauti kuin muillakin. Kovasti on käännelty kivet ja kannot, eli kotimaiset ja ulkomaiset dvd-kaupat, sekä netin kautta että liikkeissä vierailemalla, samaten videovuokraamot ja kirjastojen laina-dvd:t siinä missä myös huutonetit ja keltaiset pörssit.
      Ainoa missä olen tuohon leffaan törmännyt, on tosiaan se DVD-boksi, jonka ihan oikeasti joudun pian ostamaan, vaikka ne muut leffat ei juuri kiinnostakaan, vaan juuri se Esa ja Vesa olisi saatava.

      • Anonyymi

        Elisa Viihde. Siellä on. jos se auttaisi siihen saakka et löytyy dvd


    • joku enska pena

      Mistäs sais tota boksia vai onko jo poistunut elokuvayhtiöltä. Löytyykö tuota edes torrenttina mistään.On meinaa sen verran hyvä leffa näyttäis mtv3 sen vaikka telkkarista nii sais tallenttua.

    • joku enska pena

      tarkoitan siis esaa ja vesaa pelkästää torrenttina en niitä muita

    • Panttereita housussa

      Kyseistä leffaa & Romanovin Kiviä ei saa tosiaan erikseen mistään, aika ihme kylläkin. Se Ossi Kemppaisen kohtaus menee muuten näin:

      "satun nimittäin olemaan Etelä-Suomen kovin jätkä, toiset sanoo että hulluin, mutta sehän on saatana sama asia!"

      Löytyy hyllystä nuokin, ja tuli juuri viikonloppuna katsottua Romanov sekä Ratsastajat.

    • jokke joensuusta

      Voihan perhana eikö esaa ja vesaa löydy edes torrenttina mistään. Olen itsekkin etsinyt sitä joka puolelta.

      • pavel

        löytyy nordic-tv.com


    • Anonyymi

      Elisa Viihde. Siellä on ollut. Jos auttaa sen aikaa että dvd löytyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe