Venäjä tipahti lähes 3 prosenttia yhdessä paäivässä !!!!!. Hermot menee. Nyt meinaan romahtaa Venäjän rahastot. Vetäkää sassiin pois vielä kun kerkeette.
Nyt romahtaa
10
4206
Vastaukset
- Ei hätää
Venäjän markkinoiden arvostustaso on edelleen erittäin alhainen (P/E = 8) eikä energiantarve maailmalta mihinkään ole hävinnyt. Nousu jatkuu varmasti vielä pitkään, vaikka lyhytaikaisia korjauksia nähdäänkin.
Oletpa heikkohermoinen, kun yhden päivän tapahtumat saavat sinut paniikkiin. Myy ihmeessä ja sijoita vaikka pitkiin korkoihin. Nukut sitten paremmin. No niinpä näkyi tehneen, kuten monet muutkin hieman laskivat.
Päinvastoin, voisi hommata kohta lisää. Ties vaikka nousee vielä vaikka 30 %, tai tippuu 33 %, tai ... "Se ei pelaa, joka pelkää", vai miten se vanha sanonta menikään.- Spekulantti
Laitoin Seligson Prosperity Russian rahastoon juuri edellispäivänä ja kirjautui sopivasti pudotuspäivänä.
On muuten noussut todella mahtavasti. :-)
Sampo pankki jo vähän varoittelee kehittyviin liikaa painottamasta:
http://www.yle.fi/uutiset/talous/oikea/id29076.html
Helmikuun alussa ite tasapainoitin pitkään korkoon päin kun Mandatum Baltc rahaston vaihdoin pois. - Ei hätää
Spekulantti kirjoitti:
Laitoin Seligson Prosperity Russian rahastoon juuri edellispäivänä ja kirjautui sopivasti pudotuspäivänä.
On muuten noussut todella mahtavasti. :-)
Sampo pankki jo vähän varoittelee kehittyviin liikaa painottamasta:
http://www.yle.fi/uutiset/talous/oikea/id29076.html
Helmikuun alussa ite tasapainoitin pitkään korkoon päin kun Mandatum Baltc rahaston vaihdoin pois. - Ihmettelijä
Spekulantti kirjoitti:
Laitoin Seligson Prosperity Russian rahastoon juuri edellispäivänä ja kirjautui sopivasti pudotuspäivänä.
On muuten noussut todella mahtavasti. :-)
Sampo pankki jo vähän varoittelee kehittyviin liikaa painottamasta:
http://www.yle.fi/uutiset/talous/oikea/id29076.html
Helmikuun alussa ite tasapainoitin pitkään korkoon päin kun Mandatum Baltc rahaston vaihdoin pois.Miksi olla varovainen jos kerran laskee niin sit kuitenkin nousee. Jos myy niin hyödyn kuittaa ainoastaan verottaja ja rahsto lunastus- ja merkintäpalkkioiden kautta.
- puolestani
Spekulantti kirjoitti:
Laitoin Seligson Prosperity Russian rahastoon juuri edellispäivänä ja kirjautui sopivasti pudotuspäivänä.
On muuten noussut todella mahtavasti. :-)
Sampo pankki jo vähän varoittelee kehittyviin liikaa painottamasta:
http://www.yle.fi/uutiset/talous/oikea/id29076.html
Helmikuun alussa ite tasapainoitin pitkään korkoon päin kun Mandatum Baltc rahaston vaihdoin pois.laitoin samaan rahastoon pikkusumman joka kirjautui pudotuspäivää edeltävänä päivänä.
Onneksi vain muutaman tonnin.
No katsotaan miten käy. - kohtalainen
puolestani kirjoitti:
laitoin samaan rahastoon pikkusumman joka kirjautui pudotuspäivää edeltävänä päivänä.
Onneksi vain muutaman tonnin.
No katsotaan miten käy.Reilut 6% nousua!
Oikein hyvä.
- - haukotus -
Sinusta ei ole ammattilaiseksi kuin unissas.
Olet tainnut ennenkin rommautella, on niin tutun kuulosta tekstiä...
Sori vaan, mutta tällä palstalla liikkuu sen verta fiksua sakkia ettei sun 3% panikoinnit mene läpi kenellekään.
Vai luuletko ihan tosissasi että muutaman prosentin heilunta heiluttaisi meitä?- paineensietokyky
lisään saletisti vänäjän osakkeisiin tulossa huima vuosi
- en ota pois
nythän swe alko vasta nousemaan jess oikeaan aikaaan sijoitin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602