Nyt romahtaa

Ammattilainen

Venäjä tipahti lähes 3 prosenttia yhdessä paäivässä !!!!!. Hermot menee. Nyt meinaan romahtaa Venäjän rahastot. Vetäkää sassiin pois vielä kun kerkeette.

10

4206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei hätää

      Venäjän markkinoiden arvostustaso on edelleen erittäin alhainen (P/E = 8) eikä energiantarve maailmalta mihinkään ole hävinnyt. Nousu jatkuu varmasti vielä pitkään, vaikka lyhytaikaisia korjauksia nähdäänkin.

      Oletpa heikkohermoinen, kun yhden päivän tapahtumat saavat sinut paniikkiin. Myy ihmeessä ja sijoita vaikka pitkiin korkoihin. Nukut sitten paremmin.

    • No niinpä näkyi tehneen, kuten monet muutkin hieman laskivat.

      Päinvastoin, voisi hommata kohta lisää. Ties vaikka nousee vielä vaikka 30 %, tai tippuu 33 %, tai ... "Se ei pelaa, joka pelkää", vai miten se vanha sanonta menikään.

      • Spekulantti

        Laitoin Seligson Prosperity Russian rahastoon juuri edellispäivänä ja kirjautui sopivasti pudotuspäivänä.
        On muuten noussut todella mahtavasti. :-)

        Sampo pankki jo vähän varoittelee kehittyviin liikaa painottamasta:
        http://www.yle.fi/uutiset/talous/oikea/id29076.html
        Helmikuun alussa ite tasapainoitin pitkään korkoon päin kun Mandatum Baltc rahaston vaihdoin pois.


      • Ei hätää
        Spekulantti kirjoitti:

        Laitoin Seligson Prosperity Russian rahastoon juuri edellispäivänä ja kirjautui sopivasti pudotuspäivänä.
        On muuten noussut todella mahtavasti. :-)

        Sampo pankki jo vähän varoittelee kehittyviin liikaa painottamasta:
        http://www.yle.fi/uutiset/talous/oikea/id29076.html
        Helmikuun alussa ite tasapainoitin pitkään korkoon päin kun Mandatum Baltc rahaston vaihdoin pois.

        http://www.rts.ru/index.cfm?tid=2


      • Ihmettelijä
        Spekulantti kirjoitti:

        Laitoin Seligson Prosperity Russian rahastoon juuri edellispäivänä ja kirjautui sopivasti pudotuspäivänä.
        On muuten noussut todella mahtavasti. :-)

        Sampo pankki jo vähän varoittelee kehittyviin liikaa painottamasta:
        http://www.yle.fi/uutiset/talous/oikea/id29076.html
        Helmikuun alussa ite tasapainoitin pitkään korkoon päin kun Mandatum Baltc rahaston vaihdoin pois.

        Miksi olla varovainen jos kerran laskee niin sit kuitenkin nousee. Jos myy niin hyödyn kuittaa ainoastaan verottaja ja rahsto lunastus- ja merkintäpalkkioiden kautta.


      • puolestani
        Spekulantti kirjoitti:

        Laitoin Seligson Prosperity Russian rahastoon juuri edellispäivänä ja kirjautui sopivasti pudotuspäivänä.
        On muuten noussut todella mahtavasti. :-)

        Sampo pankki jo vähän varoittelee kehittyviin liikaa painottamasta:
        http://www.yle.fi/uutiset/talous/oikea/id29076.html
        Helmikuun alussa ite tasapainoitin pitkään korkoon päin kun Mandatum Baltc rahaston vaihdoin pois.

        laitoin samaan rahastoon pikkusumman joka kirjautui pudotuspäivää edeltävänä päivänä.
        Onneksi vain muutaman tonnin.
        No katsotaan miten käy.


      • kohtalainen
        puolestani kirjoitti:

        laitoin samaan rahastoon pikkusumman joka kirjautui pudotuspäivää edeltävänä päivänä.
        Onneksi vain muutaman tonnin.
        No katsotaan miten käy.

        Reilut 6% nousua!
        Oikein hyvä.


    • - haukotus -

      Sinusta ei ole ammattilaiseksi kuin unissas.

      Olet tainnut ennenkin rommautella, on niin tutun kuulosta tekstiä...

      Sori vaan, mutta tällä palstalla liikkuu sen verta fiksua sakkia ettei sun 3% panikoinnit mene läpi kenellekään.

      Vai luuletko ihan tosissasi että muutaman prosentin heilunta heiluttaisi meitä?

      • paineensietokyky

        lisään saletisti vänäjän osakkeisiin tulossa huima vuosi


    • en ota pois

      nythän swe alko vasta nousemaan jess oikeaan aikaaan sijoitin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1628
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      124
      1248
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    9. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe