Kylläpä on upean näköisiä peppuja.
Mites on naiset,käytättekö itse kireitä farkkuja ?
http://www.upythia.com/
Naisia kireissä farkuissa
11
5292
Vastaukset
- käytän
Olen 37-v nainen ja kyllä todella käytän kireitä farkkuja. Parasta on kun alle laittaa stringit ja sitten tiukat farkut... kiva kun huomaa miten vieraat miehet tuijottaa piukkaa peppua... katselu kiihottaa kun tietää että toisilla alkaa puntissa kiristää kun näkevät. Olen kai sitten vähän narsisti, mutta onneksi aika terveellä tavalla kylläkin! Ja kyllä kookkaampikin peppu ja pyöreät pakarat on kivan näköinen farkuissa vaikka itse omistan pienen pepun.
- shortallbaby
Farkkuhaalarit puristaa kestoerektiossa...
- Naisista pitävä
Ihanaa, että kaltaisiasi naisia on, jotka pitävät ja vieläpä kiihottuvat siitä kun he pukeutvat erottisesti. Ja nauttivat siitä. Voi kun kaikki naiset pitäsivät laillasi haluaisivat näyttää parhaat puolensa...
mutta meidänKIN "mamma" vetää kotiin tullessaan lökäverkkarit jalkaan ja jonkun vieläkin epäeroottisemman collegen... - laikikiki
Etenkin valkoiset tai mustat reisistä tiukat ja pakaroista (siis molemmista) tiukat farkut saa mut aivan hulluksi.
Kiitos naisille, jotka ilahduttavat kyseisellä tavalla.
Sitten vielä jos on vielä blondi ja punainen paita, niin kyllä tarttuu himo paisuvaiseen. - Anonyymi
Joo on kyllä kiva katsella hyvän näköisiä pyllyjä, ja joissain verkkareissakin naisilla tulee hyvännäköinen pylly
- jakke
Oon aivan hulluna noihin farkkukuviin. Oiskos jossain lisää kuvia ?
- Levis
Harmi että noinkin kivat bebat on pilattu niinkin kuvottavilla farkuilla mitä kuvissa on. Hirveitä farkkuja.
Upea naisen peppu on upea vain Leviksissä ! - miekin
Kiitos ketjun aloittajalle. Ei kai muissakaan farkuissani mitään vikaa ole, mutta päätin yllättää miehen, joka on aivan hulluna pyllyyni, ja kävin ostamassa kireät vaaleat farkut. Sain oikein hyvän kiitoksen farkkujen ostamisesta. Voitte vain kuvitella korvauksen suuruutta ja maksuajan pituutta :) Joku vinkkasi vielä blondista punaisessa paidassa. Kiitos siitäkin vinkistä (blondi kun olen ja punaisia paitoja on kaappi täynnä). Mutta noita farkkuja täytyy käydä ostamassa lisää.
- laikikiki
Aina parempi jos paita on tiukka, iso kaula-aukkoinen ja LIUKASTA materiaalia. Punainen on blondille paras mutta mustakin menettelee.
Tällaset värittömät harmaat ja beiget yms silloin päälle, kun ei halua ........ Sitten vielä isorenkaiset korvikset. Luulisi ukkosi sekoavan, ainakin mä sekoan kun naiseni näyttää edellämainitulta.
- paitsi
että tokavikan sivun tyttö ei varmasti ole täysi-ikäinen.
- googlen
kuvahakuun jeansgirls niin tulee heti paljon parempia kuvia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.676113- 1325455
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4633375Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091747Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3761266- 321159
- 671071
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46956Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110922Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52889