Naisia kireissä farkuissa

Nami nami

Kylläpä on upean näköisiä peppuja.
Mites on naiset,käytättekö itse kireitä farkkuja ?

http://www.upythia.com/

11

5395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käytän

Olen 37-v nainen ja kyllä todella käytän kireitä farkkuja. Parasta on kun alle laittaa stringit ja sitten tiukat farkut... kiva kun huomaa miten vieraat miehet tuijottaa piukkaa peppua... katselu kiihottaa kun tietää että toisilla alkaa puntissa kiristää kun näkevät. Olen kai sitten vähän narsisti, mutta onneksi aika terveellä tavalla kylläkin! Ja kyllä kookkaampikin peppu ja pyöreät pakarat on kivan näköinen farkuissa vaikka itse omistan pienen pepun.

• shortallbaby

Farkkuhaalarit puristaa kestoerektiossa...

• Naisista pitävä

Ihanaa, että kaltaisiasi naisia on, jotka pitävät ja vieläpä kiihottuvat siitä kun he pukeutvat erottisesti. Ja nauttivat siitä. Voi kun kaikki naiset pitäsivät laillasi haluaisivat näyttää parhaat puolensa...

mutta meidänKIN "mamma" vetää kotiin tullessaan lökäverkkarit jalkaan ja jonkun vieläkin epäeroottisemman collegen...

• laikikiki

Etenkin valkoiset tai mustat reisistä tiukat ja pakaroista (siis molemmista) tiukat farkut saa mut aivan hulluksi.
        Kiitos naisille, jotka ilahduttavat kyseisellä tavalla.
        Sitten vielä jos on vielä blondi ja punainen paita, niin kyllä tarttuu himo paisuvaiseen.

• Anonyymi

Joo on kyllä kiva katsella hyvän näköisiä pyllyjä, ja joissain verkkareissakin naisilla tulee hyvännäköinen pylly

• jakke

Oon aivan hulluna noihin farkkukuviin. Oiskos jossain lisää kuvia ?

• Levis

Harmi että noinkin kivat bebat on pilattu niinkin kuvottavilla farkuilla mitä kuvissa on. Hirveitä farkkuja.

Upea naisen peppu on upea vain Leviksissä !

• miekin

Kiitos ketjun aloittajalle. Ei kai muissakaan farkuissani mitään vikaa ole, mutta päätin yllättää miehen, joka on aivan hulluna pyllyyni, ja kävin ostamassa kireät vaaleat farkut. Sain oikein hyvän kiitoksen farkkujen ostamisesta. Voitte vain kuvitella korvauksen suuruutta ja maksuajan pituutta :) Joku vinkkasi vielä blondista punaisessa paidassa. Kiitos siitäkin vinkistä (blondi kun olen ja punaisia paitoja on kaappi täynnä). Mutta noita farkkuja täytyy käydä ostamassa lisää.

• laikikiki

Aina parempi jos paita on tiukka, iso kaula-aukkoinen ja LIUKASTA materiaalia. Punainen on blondille paras mutta mustakin menettelee.
        Tällaset värittömät harmaat ja beiget yms silloin päälle, kun ei halua ........ Sitten vielä isorenkaiset korvikset. Luulisi ukkosi sekoavan, ainakin mä sekoan kun naiseni näyttää edellämainitulta.

• paitsi

että tokavikan sivun tyttö ei varmasti ole täysi-ikäinen.

• googlen

kuvahakuun jeansgirls niin tulee heti paljon parempia kuvia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      239
      4613
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3055
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2463
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1767
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1703
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      79
      1451
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      948
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe