Kännykkä

puhelut

Siis osaisiko joku kertoa, millä operaattorilla/liittymätyypillä puhuu edullisimmin? /mistä löytyisi puheluiden hintavertailuita?
Kiitti jokaiselle vastanneelle.

7

999

Äänestä

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tästä.
    • saunalahti1

siis oon näitä piiruntarkkoja ihmisiä, ainakin joissakin asioissa, kuten tässä.

siksi oonkin nyt tyytyväinen saunalahden ykkösen käyttäjä, enkä aio varmaan enää vaihtaa muuhun ellei jotakin ihmettä tapahdu. puhun aikas vähän joten laskut on muutaman kympin luokkaa kerrallaan, sellasta perusmäärää. saan samaan laskuun vielä mukulankin liittymälaskut mukaan, ei tarvi maksaa erikseen laskuja. netistä voin seuraille halutessani kertyneitä hintoja jne.

saunalahdesta saan myös saunabonusta tällä hetkellä kun oon ollut jo yli vuoden asiakkaana, sit joku etutarjous on voimassa jolla puhun elisan, kolumbuksen ja sauniksen liittymiin koko ajan tosi halvalla ja jatkossa viikonloput euron päivähintaan. harmittaa, kun muut ei o huomannu vaihtaa samaan liittymään, joka on niin edullinen, joskus kysäisenkin, mikä liittymä kullakin on.. ja saahan sen tiedon nykyään fiksusti netistäkin, ei tarvi suoraan udella. kuulostaa ihan mainostamiselta, mutta jos jostakin jutusta on oikeasti tyytyväinen, niin miksei..

• assss
    • MsButterfly

Tuolta http://www.gsm.fi/ ei löydy laskuria mutta esiteltynä on muitakin kuin tasahintaisia liittymiä

• lollo

500 min puheluja ja 100 tekstiviestiä maksaa puhepaketissa Tele Finlandilla 19,89 e/kk.
      Elisa ol minulla ennen, oli puolta kalliimpaa.
      Vaihtamaninen kannatti eli vuodessa säästän operaattorin vaihdon vuoksi 240 euroa!

• tuplasti.liikaa

Tuo on lähempänä kahden vuoden säästöä. Et säästä vuodessa kuin 119,34 euroa. Onhan se kuitenkin melkein kymppi kuussa, joten vaihto lienee kannattanut, jos vaan Soneran verkko tyydyttää.

• omeeeeena

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      58
      2510
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      703
      1626
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      117
      1328
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      136
      1156
    5. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      76
      1034
    6. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      89
      993
    7. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      18
      847
    8. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      118
      773
    9. Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella

Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä
      Suomussalmi
      24
      732
    10. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      724
    Aihe