Kännykkä

puhelut

Siis osaisiko joku kertoa, millä operaattorilla/liittymätyypillä puhuu edullisimmin? /mistä löytyisi puheluiden hintavertailuita?
Kiitti jokaiselle vastanneelle.

7

933

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tästä.
    • saunalahti1

siis oon näitä piiruntarkkoja ihmisiä, ainakin joissakin asioissa, kuten tässä.

siksi oonkin nyt tyytyväinen saunalahden ykkösen käyttäjä, enkä aio varmaan enää vaihtaa muuhun ellei jotakin ihmettä tapahdu. puhun aikas vähän joten laskut on muutaman kympin luokkaa kerrallaan, sellasta perusmäärää. saan samaan laskuun vielä mukulankin liittymälaskut mukaan, ei tarvi maksaa erikseen laskuja. netistä voin seuraille halutessani kertyneitä hintoja jne.

saunalahdesta saan myös saunabonusta tällä hetkellä kun oon ollut jo yli vuoden asiakkaana, sit joku etutarjous on voimassa jolla puhun elisan, kolumbuksen ja sauniksen liittymiin koko ajan tosi halvalla ja jatkossa viikonloput euron päivähintaan. harmittaa, kun muut ei o huomannu vaihtaa samaan liittymään, joka on niin edullinen, joskus kysäisenkin, mikä liittymä kullakin on.. ja saahan sen tiedon nykyään fiksusti netistäkin, ei tarvi suoraan udella. kuulostaa ihan mainostamiselta, mutta jos jostakin jutusta on oikeasti tyytyväinen, niin miksei..

• assss
    • MsButterfly

Tuolta http://www.gsm.fi/ ei löydy laskuria mutta esiteltynä on muitakin kuin tasahintaisia liittymiä

• lollo

500 min puheluja ja 100 tekstiviestiä maksaa puhepaketissa Tele Finlandilla 19,89 e/kk.
      Elisa ol minulla ennen, oli puolta kalliimpaa.
      Vaihtamaninen kannatti eli vuodessa säästän operaattorin vaihdon vuoksi 240 euroa!

• tuplasti.liikaa

Tuo on lähempänä kahden vuoden säästöä. Et säästä vuodessa kuin 119,34 euroa. Onhan se kuitenkin melkein kymppi kuussa, joten vaihto lienee kannattanut, jos vaan Soneran verkko tyydyttää.

• omeeeeena

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2502
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      33
      1672
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1562
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1478
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1273
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      347
      1165
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      63
      1071
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1025
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      84
      864
    10. 122
      851
    Aihe