DNA PERSEESTÄ!!!!!!!

MAKSUKEHOITUKSIA

Satelee jo ennen ensimmäistä laskua!!!!Syyksi selittelevät etteivät he voi tietää minne lasku on kadonnut matkanvarrella,kyllä muut laskuni aina ovat tiensä löytäneet postilaatikkooni!!!!!


VAIHDOIN TOISEEN!

19

2398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jpph68

      Joo pitää paikkansa kyllä, itsellämme on aikoinaan ollut saman operaattorin liittymät, mutta tuosta syystä vaihdettiin pois.
      Laskuja tuli tai ei tullut, mutta summat ei myöskään koskaan pitäneet paikkaansa. Tuli myös maksukehotuksia, vaikka laskua ei koskaan ollut tullut.

      Myöhemmin seurasin ja kirjasin puhelut ylös ja kun lasku tuli siinä oli noin 50€ liikaa.
      Eivät milloinkaan hyvittäneet, koska heillä näkyi puheluita soitettuna.

      Sen jälkeen vaihdoimme operaattoria ja laskuja tuli edelleen, koska numeroista oli edelleen soitettu. HUOM: SIM KORTIT KATKAISTUINA ROSKIKSESSA!!!!!
      Vaan ei auttanut mikään. Maksettava oli, vaikka ei edes niitä ollutkaan.

      • jpph68

        Siis edellinen liittyy puhelimiin, mutta sama operaattori kuitenkin.


      • meilläkin
        jpph68 kirjoitti:

        Siis edellinen liittyy puhelimiin, mutta sama operaattori kuitenkin.

        liittyy puhelimiin,aivan uskomatonta toimintaa operaattorilta!

        Varmasti lähettelevät vielä liittymätyypin vaihdon jäleen meillekkin..

        Toivottavasti nykyisestä tulee laskut ajallaan ja oikein.

        Ei enää koskaan DNA:ta takaisin!


    • laskuttajat

      ovat ihan sieltä ihtestään, kun niiden laskut "eivät tule ajallaan".
      Usko huviksesi.

      Laskun lähettäjän ja saajan välillä sentään useammat kätöset laskuja sisältäviä kirjeitä käsittelevät...

      Siinäpä onkin selvitettävää, mitkä kätöset kirjeen hukkasivat.

      • laskut

        on siellä dna:aalla jo hukattu,eli ei ole lähetettykkään,ei nyt millään usko että olisi sattumaa että juuri dna laskut menisivät postissa jotenkin hukkaan..


    • huh mitä trollausta!

      Siis todella epätoivoista trollausyritystä, yrittäkää edes olla hivenen uskottavampia jos kerran aiotte väkisellä mollata (kilpailijaanne!).

      Omia kokemuksia: Itse vuosikausia dnan asiakkaana, ei ole ollut valittamista, ei laskutuksessa kuin muutenkaan.
      Naapurini vaihtoi dnahan kännykkäliittymänsä ja heillä on dnan laajakaistakin ja ovat olleet molempiin tyytyväisiä.
      Enkä voi uskoa että vain juuri minua ja naapureitani olisi lykästänyt, kyllä on tukku muitakin tyytyväisiä.

      • ei trollausta!!!!!

        Ihan omia kokemuksia,ei kai täällä kukaan jaksa ihan vittuuttaan dna haukkua!

        Ja nyt onkin kyse kännykkälakuista,meneppä kattomaan kännykät puolelle,siellä on samaa kesukustelua dna:aasta!

        Miten selität sen että aina postin vika kun dna:aan laskut katoaa salaperäisesti?Kaikki muut laskut kyllä tulee ajallaan!!!!

        Juuri eilen tuli maksukehoitus jo ennen kuin olin saanut edes normaalia ekaa laskua!

        Ja kyllä on myös tukku muita jotka ovat kyllästyneitä dna laskusotkuihin!


      • kännykkälaskuista.............
        ei trollausta!!!!! kirjoitti:

        Ihan omia kokemuksia,ei kai täällä kukaan jaksa ihan vittuuttaan dna haukkua!

        Ja nyt onkin kyse kännykkälakuista,meneppä kattomaan kännykät puolelle,siellä on samaa kesukustelua dna:aasta!

        Miten selität sen että aina postin vika kun dna:aan laskut katoaa salaperäisesti?Kaikki muut laskut kyllä tulee ajallaan!!!!

        Juuri eilen tuli maksukehoitus jo ennen kuin olin saanut edes normaalia ekaa laskua!

        Ja kyllä on myös tukku muita jotka ovat kyllästyneitä dna laskusotkuihin!

        ..............


    • Elämä On...

      Eiköhän se ole postin vika, jos ei laskut tule perille... siihen auttaa suoraveloitus. Ja laskut voi kyllä tarkistaa jälkikäteen ja vaatia sitten hyvitystä, jos virheitä on ollut.

      • JA E I O L E !!!!!!

        KAIKKI MUUT LASKUT KYLLÄ TULEE NIINKUIN PITÄÄKIN!MITEN SE OLISI POSTIN VIKA KUN JUURI DNA:AAN LASKUT KATOAA EIKÄ TULE TUOHON POSTILAATIKKOON?????

        EI VARMASTI OLE POSTIN VIKA,JA TÄMÄ ONGELMA ON MONILLA MUILLAKKIN!

        ONKO SE NOIN VAIKEETA USKOA ETTÄ TOSI ON,EN OLE MISSÄÄN VAIHEESSA EDES KERTONUT MIHIN LIITTYMÄÄN VAIHDOIN,ELI EN OLE MAINOSTELLUT TAI MITÄÄN!


    • Elämä On...

      Kyllä voi silti olla postin vika, jos ne on hukannet kaikki laskut jo lähtopäässä. Ei minullekaan tule kirjeet ikinä perille 2~3 eri paikasta, vaikka muualta tulee ihan oikein.

      Oikeasti ongelma onkin siinä, että laskun lähettäjällä tai lähetyksen toimittajalla (esim. posti) ei ole mitään vastuuta asiasta.

      Asiakkaalla on velvollisuus maksaa, vaikka mitään laskua, ei olisi koskaan lähetettu/saapunut perille (uskomatonta, mutta totta), eli itse pitäsi pitää huoli, onko laskua muodostunut ja kysellä perään, jos sitä ei tule postissa.

      Jotkut "firmat", eivät nykyään edes lähetä enään karhulaskua, vaan siirtävät asian suoraan perintatoimistoon 2 viikon päästä eräpäivästä ja sieltä ensimmäinen lasku onkin sitten tuplana.

      • sattumaa...

        kun posti on hukannut juuri dna:aan laskut monesti....?Ikinä ei ole muutkaan laskuni kadonnut,vain dna:aan!

        Ja sitten kun se lasku tulee,se onkin jo maksukehoitus....Kai maksaisin jos olisi laskut tullut ajallaan.


    • Zulle

      Tilanne: posti ei ole tullut perille. Mitä teet?

      a) Vaihdat matkapuhelinliittymän
      vai
      b) Reklamoit Postille

      Minulle on joskus käynyt samoin eli joku lasku jäänyt tulematta ja sitten tullut maksukehotus korotuksen kera. Ei kun sähköposti Postille, jossa korvausvaade (saman kokoinen kuin maksukehotuksessa oleva korotus). Rahat tulevat tilille parissa viikossa.

      >VAIHDOIN TOISEEN!

      DHL:ään vai UPSiin?

      • on->

        Tilanne: posti ei ole tullut perille. Mitä teet?

        a) Vaihdat matkapuhelinliittymän
        vai
        b) Reklamoit Postille

        vastaan a

        koska ei voi olla postin vika jos on toistuvasti saman operaattorin laskut "hukassa"....

        Enkä edes tiedä mitä ovat DHL ja UPS....

        Että silleen..


    • dna laajakaista ei ole dna!!!

      dna on vain isp. Itse kaistan tuo ja laskuttaa ihan muut toimijat.

    • viestiketjun

      voisi vallan tykkänään poistaa kokonaan, koska aloittajan antipatiat kohdistuvat kännykkäliittymään eikä yläotsikon mukaiseen internetliittymään.

      • sua

        liikuttaa..........sitten jaksatte.......


    • Tämäkin vielä

      Päijät Hämeen Puhelimen toimittama Dänä.
      Lue ketjusta alla ( DNA VARASTAA) miten se laskutus pelittää.
      Ps Oli etevä veto vaihtaa toimittajaa, voi laskutuskin alkaa pelittään.

    • huijauslaskut

      Welho DNA: n laskutuksessa ja asiakaspalvelussa on todellakin epäpäteviä, valehtelevia ja typeriä työntekijöitä, jotka eivät noudata Suomessa voimassa olevia lakeja ja asetuksia. Jos Welho DNA: n tai DNA:n työntekijät ovat sinua asiakkaanaan kohdelleet huonosti ja epäoikeudenmukaisesti, niin tee ilmoitus Kuluttaja-virastoon, vaikka reilusti jälkikäteenkin. Ohjeet löytyvät Kuluttajaviraston nettisivuilta.
      Welho Dna katkaisi internetyhteyteni ilman mitään ennakkovaroitusta. Selvisi, että olivat kirjoittaneet sähköisen laskun email-osoitteeni väärin, vaikka olin sen aiemmin kirjain kirjaimelta tavannut henkilökohtaisella käynnilla Welhon asiakaspalvelussa. En siis ollut saanut mitään laskua. Sähköposti palautuu heti lähettäjälle tai ei edes lähde, jos email-osoite on kirjoitettu väärin. Welho DNA: n laskutus ei tästä välittänyt, eikä lähettänyt edes mitään maksukehotusta ennen internetyhteyden sulkemista. Welho DNA: n asiakaspalvelija väitti, että kyllä olivat lähettäneet maksukehotuksen ajoissa, ja on Itellan vika, jos se ei ole minulle tullut ajoissa. Sain laskun vasta seuraavalla viikolla Internetyhteyteni sulkemisesta. Laskusta kävi ilmi, että se oli lähetetty vasta SAMANA PÄIVÄNÄ KUN INTERNETYHTEYTENI OLI JO KATKAISTU. Eli Welho DNA:n työntekijä jäi kiinni valehtelusta. Maksukehotusta ei oltu lähetetty ajoissa. Hävytöntä oli, että työntekjiä vielä syytti Welho DNA:n työntekijöiden omista virheistä täysin aiheetta Itellaa.
      Nyt kehtaavat vaatia maksukehotusmaksua maksettavaksi, vaikka kyse on Welho DNA:n omien työntekijöiden virheistä. Kuinkahan paljon Welho DNA:n työntekijät huijaavat asiakkailta rahaa. Monista pienistä summista kertyy iso potti...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe