Jos minulla on USB ADSL modeemi, onko näin, etten tarvitse verkkokorttia?
Onko kenelläkään tietoa onko A-Link RoadRunner 32 aivan turha kapine vai toimiva? Saako itse asennettua toimimaan Elisan laajakaistan kanssa? Meinaan kun asennuspalvelu on aika hintava.
USB ADSL modeemi
4
689
Vastaukset
- _ _ _
Jos kytket usb väylän kautta,ett tarvitse verkkokortti.Mutta ei ole hyvä kytkentä.Hanki verkkokortti niin ei ainakaan sen takia toimi epävakaasti.
- Ossi
Tosin USB-verkkojutut ovat epävarmoja. Joko toimivat tai sitten ei. Oikea ethernetverkko taas toimii aina.
- ppq
Kiitoksia paljon!
Taidankin ottaa laajakaistan Saunalahdelta kun tulee Zyxell Prestige 660HW asennuspaketin mukana ja avaus on 0 €. Onko kannattava tarjous?
Muutenkin millaisia on kokemukset noista asennuspaketeista? Kai tuo toimii, kun koneessani on ilmeisesti sisäänrakennettu verkkokortti. Ainakin siinä on sisääntulo verkkopiuhalle. - hmm.
ppq kirjoitti:
Kiitoksia paljon!
Taidankin ottaa laajakaistan Saunalahdelta kun tulee Zyxell Prestige 660HW asennuspaketin mukana ja avaus on 0 €. Onko kannattava tarjous?
Muutenkin millaisia on kokemukset noista asennuspaketeista? Kai tuo toimii, kun koneessani on ilmeisesti sisäänrakennettu verkkokortti. Ainakin siinä on sisääntulo verkkopiuhalle.en ole aivan varma tuosta, koska itselläni on tuommoinen zyxelin prestige 630 ja olen aikeissa vaihtaa koska en jaksa tuota usb modeemia :P en oikein tykkää siitä mutta oma on valintasi...sanon että ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2224098Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382315Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891- 45886