Ryhdikäs Siimes

paavo

Siimes osoitti harvinaista suoraselkäisyyttä ja ryhdikkyyttä suomalaisessa politiikassa sanomalla suoraan, mistä kenkä puristaa. Muutama vanha taistolainen änkyräkommunisti pääsee vasemmistopuolueen siivellä aina eduskuntaan. Jaakko Laakso ja kumppanit perustakoot oman puolueen.

4

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hem.Pukka

      Siimes oli väärässä puolueessa,ei hän koskaan mikään köyhien ja työläisten edustaja ole ollutkaan!Porvari seura häntä tuntui kiinnostavan,ja tapa millä mielistellä heitä.
      Ei puheenjohtaja mikään diktaattori ole,enemmistön mielipiteen mukaan asiaa viedään eteenpäin.Äänestäjien pettäminen oli ainoa mitä hän sai aikaiseksi,niin ja lisäksi joka vaalissa tuli alaspäin menoa.Mistähän mahtoi johtua,hampaattomasta politiikasta.Eikö olisi jo korkea aika alkaa hoitamaan sitä köyhien ja työntekijöiden ainoaa puolustajan roolia.Eikä lipsutella valtapuolueita!

      • köyhien asiaa

        ajetaan? Haikailemalla vanhojen kommariaikojan peräänkö? Toimimalla Venäjän asiamiehenä Suomessa? Myymällä isänmaata Venäjälle, jotta itse sitten pääsisi asemiin kun aika koittaa?

        Onneksi NL hajosi ja marxismi-leninismi meni manan majoille. Sinne kuuluvat Laakso ja muutkin änkyrät. Heidän toiminnallaan ja köyhien edulla ei ole mitään yhteistä. Vasemmistoliiton katastrofi on selviö, kun Suvi-Anne lähti. Siinä oli ryhdikäs tahtopoliitikko, jolla oli näkemystä.

        Toivottavasti Suvi-Anne palaa vielä jossakin paremmassa puolueessa politiikkaan!


      • köyhien asiaa kirjoitti:

        ajetaan? Haikailemalla vanhojen kommariaikojan peräänkö? Toimimalla Venäjän asiamiehenä Suomessa? Myymällä isänmaata Venäjälle, jotta itse sitten pääsisi asemiin kun aika koittaa?

        Onneksi NL hajosi ja marxismi-leninismi meni manan majoille. Sinne kuuluvat Laakso ja muutkin änkyrät. Heidän toiminnallaan ja köyhien edulla ei ole mitään yhteistä. Vasemmistoliiton katastrofi on selviö, kun Suvi-Anne lähti. Siinä oli ryhdikäs tahtopoliitikko, jolla oli näkemystä.

        Toivottavasti Suvi-Anne palaa vielä jossakin paremmassa puolueessa politiikkaan!

        Timo Soinin, vai Jyrki Boy`n puoluetta??
        vom


      • Köyhän asialla
        köyhien asiaa kirjoitti:

        ajetaan? Haikailemalla vanhojen kommariaikojan peräänkö? Toimimalla Venäjän asiamiehenä Suomessa? Myymällä isänmaata Venäjälle, jotta itse sitten pääsisi asemiin kun aika koittaa?

        Onneksi NL hajosi ja marxismi-leninismi meni manan majoille. Sinne kuuluvat Laakso ja muutkin änkyrät. Heidän toiminnallaan ja köyhien edulla ei ole mitään yhteistä. Vasemmistoliiton katastrofi on selviö, kun Suvi-Anne lähti. Siinä oli ryhdikäs tahtopoliitikko, jolla oli näkemystä.

        Toivottavasti Suvi-Anne palaa vielä jossakin paremmassa puolueessa politiikkaan!

        Eiköhän työväenasioiden eteenpäin ajaminen ole vasemmistoliiton luontainen tehtäväalue.Toinen on köyhien puolustaminen,ja inhimillisyyden ulottaminen tähän maailmaan!Muut puolueet sitä eivät tee,eikö pidä keskittyä olennaiseen eli äänestäjille luvattujen asioiden toteuttamiseen.
        Eikä syleillä valtapuolueita,kun ollaan niin suojatyöpaikka kipeitä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe