yllättävät bileet

juulia

Minua otti suunnattomasti päähän, kun ihana mieheni ei pystynyt tulemaan parhaan kaverini järjestämille kutsuille. Paikalla oli kaikki tutut ja iso liuta tuntemattomia. Juhlat olivat todella upeat, ne järjestettiin ystäväni kotona ja puitteet olivat todella hienot. Juhlissa oli avoin juomatarjoilu kaikille ja herkkuja oli pöydät täynnä.

Hieman toista tuntia olin jo ollut juhlissa ja jutellut monien kanssa. Tunnelma oli ihana ja iloínen. Jaana tuli huikkaamaan minulle, että nyt tytöt mennään saunomaan ja uimaan. Tietysti lähdin mukaan, sillä rakastan saunomista ja uimista. Istuimme, minun lisäkseni viisi naista, lauteilla siideriä juoden ja miehistä jutellen. Siinä puntaroitiin kaikki tutut miehet sekä henkisesti että ulkoisesti. Parhaat pisteet sai ehdottomasti Jarkko, urheileva poikmies. Vertailimme omia mieltymyksiämme ulkonäön suhteen, samalla puhuimme tietysti myös miesten varustusten koosta. Keskustelu ajautui omiin mieltymyksiimme ja fantasioihimme. Vertailimmejopa toistemme karvoituksia. Kuka oli ajanut kaikki pois ja kuka vain osan. Kellään meistä ei ollut kaikkea tallella. Aloimme kukin vuorollamme kertoa jotakin ihanaa seksifantasiaamme toisillemme. Piti kertoa mahdollsiimman tarkkaan ja siinä kyllä oma pipsani ainakin kostui juttuja kuunnellessa. Haaveita siitä, kuinka rintoja tulisi puristella, toiveita siitä, kuinka mies tulisi yllättäen pimeässä ja ottaisi rajusti. Jaana kertoi kuinka hän haaveilee aina nukkumaan mennessään, siitä kuinka hän on työpaikkahaastattelussa ja haastattelijoina on mies sekä nainen. Lopulta hänen fantasiansa päättyy kaikkien kolmen hurjaan naimiseen ja valtaviin orgasmeihin. Myös itse kerroin omasta fantasiastani naisen kanssa.

Lauteilla alkoi tulla liian kuuma ja kukin vuorollaan kävi suihkussa ja meni uima-altaaseen vilvoittelemaan. Allas oli todella iso ja ihana. Se oli puoliksi sisällä ja puoliksi ulkona. Uimaan mentiin sisätiloista, mutta pystyi uimaan ulkoilmaan. Oli ihanaa uida ja huomasin kiinnostuneita katseita, kun uimme porukalla ulkopuolelle. Eihän meillä tietenkään ollut uimapukuja päällämme. Nousin altaasta ja menin viileän suihkun alle ja aloin peseytyä. Hieroin nestemäistä saippuaa kiinteille ja pystyille rinnoilleni. Omien käsieni kosketus tuntui poikkeuksellisen hyvältä ja nännini nöpöttivät kovina ja vaativina keskelää nännipihoja. Hieroin saippuaa rintoihini hieman tavallista kauemmin. Levitin saippuaa joka puolelle vartaloani ja lopulta vein saippuaisen käteni pimpsalleni. Hieroessani saippuaa sinne, tunsin kostuvani oikein kunnolla. Ehkä syynä oli se, että kaipasin miestäni ja jutut lauteilla olivat olleet hyvin kiihottavia. Lisäksi muistin katseet uima-altaan reunalta. Silloin muutkin tulivat uimasta ja jouduin huuhtomaan saippuat pois iholtani.

Halusin mennä vielä uudestaan uimaan, kun altaassakin oli nyt paremmin tilaa. Jaana sanoi tulevansa mukaan ja hyppäsimme altaaseen. Uimme toisen päähän allasta ja jäimme päätyyn nojaten juttelemaan ja kehumaan upeita juhlia. Miehet olviat kadonneet altaan reunalta, eikä muitakaan näkynyt missään. Yllättäen Jaana kysyi, olenko koskaan ollut naisen kanssa, kun sellaisesta kuitenkin haaveilen. Kerroin olleeni naisen kanssa useampaankin kertaan ja niin myönsi Jaanakin olleensa. Kysymyksen jälkeen tunsin oloni hieman "ahtaaksi". Tuntui kuin en saisi happea vaikka olimme ulkoilmassa. Sydämeni hakkasi rintaani ja rintani nousivat voimakkaasti hengitykseni tahdissa vesirajan tuntumassa. Yllättäen kuulimme jonkin äänen varsin läheltä allasta ja käännyimme katsomaan läheistä pensasta kohti. Havaitsimme kaksi hahmoa, jotka selvästikin olivat kietoutunneet toisiisna. He liikkuivat rytmikkäästi ja tajusimme heidän harrastavan seksiä muutaman metrin päässä meistä. Tuijotimme aivan hiljaa heidän tekemisiään ja kuuntelimme heidän äntelyään. Nainen voihki ja inisi selvästi miehen työntyessä häneen uudestaan ja uudestaan. Nainen käski miestä naimaan lujempaa, mutta ilmeisesti tahti ei riittänyt, sillä nainen käski miehen selälleen ja nousi itse ratsastamaan. Hänen vauhtinsa olikin todella hurjaa ja molempien ääntely oli myös sen mukaista.

Katsoessamme heidän naintiaan, tunsin kuinka Jaana laittoi kätensä lantiolleni ja siirtyi taakseni. En reagoinut millään tavalla, vaan jäin odottomaan hänen seuraavaa siirtoaan. Jaana siirtyi taakseni ja laittoi toisenkin kätensä lantiolleni. Hänen kätensä tunnustelivat ihanan pehmeästi ihoani, liukuen pitkin vyötäröäni ja lantiotani. Pikkuhiljaa kädet liukuivat vatsalleni ja hitain liikkein ne nousivat kohti pystyjä rintojani. Jaanan kädet tunnustelivat kiinteitä rintojani ja hän puristi niitä kevyesti. Silloin jalkani notkahtivat ja päästin suustani pienen voihkaisun. Jalkojeni notkahtaessa lantioni työntyi hieman taaksepäin ja tunsin Jaanan pehmeän ihon pakaroillani. Rintani ovat hyvin herkät ja Jaana huomasi myös sen. Jaanan kädet jäivät hyväilemään rintojani ja tunsin olevani tulessa. Jaana painoi aluksi kevyen suudelman paljaalle niskalleni ja jatkoi suudelmien sarjaa kaulalleni. Tunsin olevani totaalisessa kiimassa ja aivan märkänä.

Katsoin kuinka nainen ratsasti edelleen ja nyt heidän voihkintansa oli jo niin äänekästä, että omat äänemme eivät olisi kuuluneet minnekkään. Olimme kuitenkin aivan hiljaa. Jaanan toinen käsi oli edelleen rinnallani, napaten nännini sormien väliin ja saaden minut haukkomaan henkeäni. Samalla hän vei toisen kätensä lantiolleni ja kiertäen hitasti kohti pimpsaani. Halusin hänen painavan kätensä sinne heti ja hierovan minua rajusti, mutta odotin. Viimein odotus palkittiin ja Jaanan käsi kosketti kiihkeänä odottavaa pimpsaani. Hänen pitkät sormensa hyväilivät häpyhuuliani aina välillä kuin luiskahaen niiden väliin ja hipaisten klitoristani kuin vahingossa. Yhtäkkiä Jaana puristi rintaani voimakkaasti ja samalla hän tunki sormensä syvälle minuun. Hänen peukalonsa painoi turvonnutta klitoristani ja tunsin maailman kieppuvan silmissäni. Selkäni jänittyi kaarelle ja silmäni painuivat kiinni. Jokainen lihas minussa jännittyi äärimmilleen enkä kyennyt estämään kimakkaa kiljahdusta, joka pääsi suustani. Kiljahdusta seurasi vielä kaksi kiljahdusta lisää, jotka johtuivat siitä, että Jaana jatkoi vielä käsittelyään.

Jaana irrotti ottensa ja käänsi minut itseään vasten. Samalla kuulimme kuinka nainen kiljui orgasmin saatuaan ja mies korisi ja karjui lauetessaan naisen sisälle. Kietouduimme toisiimme ja suutelimme intohimoisesti kieltemme kisaillessa keskenään. Kätemme seikkailivat toistemme ihoilla ja tunne oli sanoinkuvaamattoman ihana ja kiihottava. Autoin Jaanaa nousemaan altaan reunalle istumaan ja hellästi levitin hänen jalkansa erilleen ja näin edessäni todella kauniin pienihuulisen pimpsan. Se oli todella kaunis, kuin pieni kukka, joka haluaisi puhjeta täyteen kukkaan elämänsä alkutaipaleella. Vein käteni hänen häpyhuulilleen ja levitin niitä varovasti ja painoin kasvoni lämpimään jalkoväliin. Tein kaikki parhaat temppuni häpyhuulten ja klitoriksen kanssa, mutta kauaa ei tarvittu, kun Jaana kiljahteli voimakkaan orgasmin veloessa sisällään. Puskassa ollut pariskunta hiipi hiljaa ohitsemme ja toivotti meille ihanaa illan jatkoa. Meitä rupesi naurattamaan ihan älyttömästi ja lähdimme uimaan takaisin saunalle.

Tulimme suihkutilaan ja huomasimme muiden jo lähtevän, mutta me halusimme vielä otta yhdet löylyt ja ehkä jotakin muutakin. Suihkssa suutelimme ja kiihotuimme jälleen lisää. Jaanan suudellessa rintojani, olin tulla hulluksi. Minä suorastaan valuin jalkovälistäni ja otin Jaanaa kiinni kädestä ja vein hänet löylyyn. Istuin ylimmälle lauteelle ja suorastaan käskin Jaanaa antamaan mulle todella rajua kyytiä, sillä pipsani ei kestänyt enään yhtään kidutusta. Jaana nussi minua sormillaan ja näykki hampaillaan ja kidutti kielellään. Minä painoin hänen kasvojaan lujemmin pimpssani vasten ja tein lantiollani vastaliikkeitä aina kun voin. Olin juuri laukeamassa, kun Jaana painoi minut selälteen ja nousi päälleni kuusysiin. Jälleen edessäni oli tuo ihana kukka, mutta nyt se oli jo puhjennut täyteen kukkaansa. Terälehdet olviat kasvaneet ja auenneet täysin avoimiksi ja mesitipat kiilsivät sen terälehdillä. Painoin kieleni terälehtiä vasten ja maistoi hänen ihanaa mettään. Kun orgasmini oli viimeistä silausta vailla, saunan ovi aukesi ja jähmetyimme Jaanan kanssa paikoillemme. Jari ja Jarkko tulivat löylyyn ja vasta oven suljettuaan he tajusivat mitä näkivät lauteilla. Tuijotimme kaikki neljä toisiamme hetken aivan paikoillamme. Lopulta minua lakoi naurattamaan ja Jaana yhtyi nauruuni. Jaana nousi päältäni ja sanoimme, etä pojat voivat tulla saunaan, olimmekin juuri lähdössä. Jarkon mielestä olimme juuri tulossa ja taas nauroimme koko porukka. En voinut olla vilkasiematta miesten jalkovälejä ja ensin vilkasituani Jarin veijaria ajattelin että ihan kivan kokoinen ja näköinen, mutta kun vilaksin Jarkon jalkoväliä, jäin sanattomana tuijottamaan sitä. En ikinä ollut nähnyt niin isoa kullia. Minun valtasi valtava kullin himo ja kuiskasin Jaanalle, että halusin Jarkon kullia, se oli niin ihanan ja himottavan näköinen. Jaana katsoi Jarkon kullia ja nyökkäsi minulle.

Käskimme pojat ylälauteelle istumaan ja heidän istuttuaan käännyimme lauteiden edessä seisaalteen Jaanan kanssa toisiamme vasten. Keikistellen hyväilimme toisiamme ja suutelimme hellästi. Aina välillä vilkuilimme miehiin päin ja huomasimme heidän hiukan piilottelevan veijareitaan. Kietouduimme toisiimme ja suutelimme intohimoisesti. Suutelumme ja olomme muuttui kuitenkin todella kiimaiseksi, emmekä kyenneet vastustamaan toisiamme. Kätemme painuivat toistemme pimpsoille ja suudellen hyväilimme toisiamme. Lähes väkisin jouduin irrottautumaan Jaanasta ja lähdin nousemaan lauteille. Näimme Jaanan kanssa kuinka molemmilla uroksilla seisoi todella komeasti. Jarin kulli oli ohuehko, mutta todella pitkä ja ihana. Jarkolla taas oli aivan omaa luokkaansa. Se oli yhdellä sanalla sanottuna järkyttävä. Pituutta oli varmasti yli 20 senttiä ja se oli hurjan paksukin.

Menin Jarkon eteen ja käännyin selin häneen päin. Tunsin kuinka hänen isot vahvat kätensä tarttuivat minua lantiolta ja aloin istua hänen syliinsä. Otin kiinni tuosta valtavasta aisasta ja ohjasin sen häpyhuulilleni. Istuin hitain liikein hänen syliinsä ja huomasin Jaanan saaneen jo koko kalun sisäänsä. Jaana ratsasti villisti Jarin sylissä, kun itse vasta sovittelin. Lopulta Jarkon kulli täytti minut ja nautinto oli valtava. Ratsastimme Jaanan kanssa ihanat orgasmit ja lopulta nussimme ristiin rastiin toistemme kanssa vielä suihkuhuoneessakin. En tiedä kuinka monta ihanaa orgasmia sain, mutta enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Miehet puolestaan kiittelivät meitä saunaseurasta ja oli kyllä syytäkin. Saivathan he kahta ihanaa naarasta ja laukesivat kumpikin kahdesti session aikana.

Juhlista soitin miehelleni ja sanoin jääväni yhstävättäreni luokse yöksi ja hän sanoi olevansa iloinen, että en lähde pimeässä yössä yksin tulemaan kotia kohti. Lupsin olla kotona seuraavana iltapäivänä. Tosin mieheni ei saanut koskaan tietää, että myös Jaana, Jarkko ja Jari yöpyivät samassa talossa. Tarkemmin sanottuna vietimme hurjan yön keskenämme.

Tapailimme toisiamme aina välillä eri juhlissa ja onnistuin jopa saamaan mieheni mukaan seksileikkeihin Jaanan ja itseni kanssa. Muita miehiä hän ei koskaan halunnut mukaan. Kyllä elämä on ihanaa..

1

8654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siellä oli

      On tainnut remppa-reiska kasata, ja testata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe