Hei kaikki!
Lisäys edelliseen viestiin. Ennen elokuvaa on tarjolla myös mielenkiintoinen luento:
Luento intialaisesta elokuvasta Tennispalatsissa, Finnkinon sali 2
lauantaina 4.3. klo 10.15
Elokuvatutkija ja –kriitikko Amrit Gangar Mumbaista kertoo:
Bollywood – Indian Cinema, Histories and Aesthetics.
Luento sisältää runsaasti näytteitä intialaisen elokuvan historiasta.
Luento on maksuton ja osa Taidemuseo Tennispalatsin India Express –näyttelyn ohjelmistoa.
Sen jälkeen (klo 11.45) samassa salissa esitetään elokuva Kabhie Khushi Kabhie Gham.
Sinnekin vaan kaikki!
Luento Bollywoodista
Kaisa
3
484
Vastaukset 3
Tarttis ehdottomasti asua Helsingissä, tai ainakin lyhyen matkan sisällä sieltä...!
IHANIA JUTTUJA!
Aion tulla ainakin siihen Bollywood -näyttelyyn, sehän on heinäkuun loppuun asti! :)- Rani
Vähänkös huippua, Bollywood luento ja vieläpä Suomessa! Tänne kun harvoin mitään kivaa sattuu tulemaan.. Meikäläinen ainaskin rientää juosten tuonne luennolle. :) Elokuvaa en jää katsomaan, sen kun olen nähnyt kymmenisen kertaa (hai!). Pakko palata takaisin tutkintotyötä vääntämään, aiheesta: Bollywood!
Shahrukh on ihana.. - AROSUSI-09
löytyy vaikka millaista ohjelmaa.../Taidemuseo.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571470Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46675
- 52670
- 76576
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568