Merikarvia forever!
Best in Satakunta!
Kaikki tän ens kesänä!
MERIKARVIA
25
4927
Vastaukset
- kusee
pröttiksellä noin niinku muuten...
- muuta?
No ei sitten muuta!
- No joo
muuta? kirjoitti:
No ei sitten muuta!
Musta tuntuu että meno on aika kuollutta vai ...?
- ---
No joo kirjoitti:
Musta tuntuu että meno on aika kuollutta vai ...?
ihan vitun kuollu näin talvella, :D
- aurinkoinen-
--- kirjoitti:
ihan vitun kuollu näin talvella, :D
jep mutta kesällä sitte senkin edestä!!!!!
- aivan paras
Merikarvialle vaa kaikki komeet miehet ens kesänä... Sais merikarvianki naiset vähä silmän ruokaa ja säpinää! Tänne vaan kaikki ihanat!
- RonJeremy11
Ei täälä talvella ainakaa oo kiimasia naisia näkyny
- menkää ihastelee
Vaikka se onki melko pieni paikka, niin ihmiset siellä on todella ystävällisiä ja sosiaalisia. Rakastan Merikarvian rauhaa ja maisemia...
- Annika vain
Juu ja siellähän se aurinkokin paistaa sata päivää enempi kuin muualla!
Merikarvia on paras kesäpaikka! - pois muuttanut
Annika vain kirjoitti:
Juu ja siellähän se aurinkokin paistaa sata päivää enempi kuin muualla!
Merikarvia on paras kesäpaikka!vai että mukavia ja sosiaalisia?? my ass
prkl pelkkiä sisäsiittosia juntteja ja narkkareita koko kylä täynnä!!! sata pilvistä päivää sopis paremmin!
- rulettaajaruletttaa
menkää teinit ja pikkulapset nukkumaan jo. en pidä teistä
- Uudetruletukset
No tän jutun teinit ja pikkulapset on jo kasvaneet aikuisiksi. Ketju on 10 vuotta vanha.
- ketjuperseessäs
aikuisiksi? hahahahaha....
- Pekka-P-
Merikarvian Ouraluoto on upea paikka.
Oli mukava veneretki sinne. - AjanLujaaOhi
Merikarvialta on kotoisin kaikista vähä-älyisimmät juntit. Hyi helvetti. Vieläkin etoo kun muistelen miten jouduin kuuntelemaan "pröttikarvialaisten" "keskusteluita". Ellei ne ole entisiä alkkiksia, niin vähintään kakarat ovat päästään sekaisin tai homoja.
- haluutkonimestänne
ruma muijasi etoo vielä enemmän ja sua vituttaa kun sai vieraan miehen kädet kaulalleen. hahaa!
ja älä huutele täällä enempää tai laitetaan sun nimes tänne, urpo.
ja laitetaan muijaskin. - Jms56
Paikkakuntana parhaimpia mitä tulee luonnon ja rauhan monipuolisuuteen. Hyvä pieni kunta.
- Tuorila
Vielä Bröttikarvialla järjestetään niitä eheytys-kursseja ja entäs onkos vielä niitä huumebileitä tiedossa, niin kuin vanhaan aikaan mieslaulutalolla.
- Anonyymi
Merikarviaa surkeampi paikka on vain naapurikunta Siikainen. Sukurutsainen ilkeämielinen ja kiero kyläpahanen. Tunnettiin parhaiten paskalla maustetusta pontikastaan jota Sammissa tekivät!
- Anonyymi
Tonne ehdottomasti minä siippa
- Anonyymi
sata punkkia
TONNE ON AINA IKÄVÄ. KAIPAAN MERIKARVIALLE.....JA SATAKUNTAAN
- Anonyymi
Pääsisköhän Isännättären kanssa pukille?
- Anonyymi
sahaa puita joo
- Anonyymi
saako merikarvialta silakkaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191622
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35859Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29829Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50756Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?35740Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42689Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37653