Onko joku teettänyt pohjatutkimusta Keski-Uudenmaan alueella?
Jos olet niin
- minkä hintainen tutkimus oli (oma arvio 600-750€ ALV)
- mitä firmaa käytit
- saitko kunnollisen loppuraportin jossa maalajit on eriteltynä rakeisuuden mukaan ja arvio pohjmaan kantavuudesta(leikkauslujuudesta) KN/m2?
Kiitän etukäteen.
Pohjatutkimus Keski-Uusimaa
7
2775
Vastaukset
- tätä itse
uudenmaan maaperätutkimus oy (jos nyt muistan oikein) 2 talolle hinta oli jotain 600 alv. toi yhtiö on tuusulalainen!
- ...löytyy...
Geohorisontti. Hinta yhdelle talolle (4 mittauspistettä) 600 eeroa, alvi mukana hinnassa.
Hintaan sisältyi lausunto (kuvajaiset kirjallinen selostus maalajeista ja kerrospaksuuksista) sekä karkea vaaitus.
- Arppa
Itse käytin Tuusulan Maaperätutkimus Oy:tä. Maksoi 750eur sis. alv. Toinen vaihtoehto on Uudenmaan Pohjatutkimus Oy.
- Kari
Moi!
Olen käyttänyt parissa kohteessa Pohjolan Pohjatutkimusta ja hinta/laatu oli kohdallaan. Sain vankan tietopaketin tonttini maaperästä ja meidän kodille turvallisen perustamistavan.
Homma toimi. Kairaus maanantaina ja paperit meillä perjantaina. Hinta oli 500 alvit eli 610 erkkiä. Sama firma on kairannut Espoon asuntomessujen ok-talotkin. www.pohjatutkimus.fi
Suosittelen!
- inssi
Ei mitään arviota, vaan asiantuntijan tieto. Eli ei kairaajan mielipidettä, vaan insinöörin laskelmat. Kokemusta löytyy.
- JohanNK
Liity Facebookin raksakimppaan. Sieltä saat kimppaostona pohjatutkimuksen edullisemmin. Me saatiin tutkimus hintaan 550eur (vuonna 2011)
https://www.facebook.com/pages/Raksakimppa/120617824678078?sk=wall#!/pages/Raksakimppa/120617824678078?sk=info - tömy
Megelli paiskoo ihan paskaks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3192382Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2632232Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511377Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.221312- 871291
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta451246- 1021236
- 821221
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1621215Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e861141