Onko joku teettänyt pohjatutkimusta Keski-Uudenmaan alueella?
Jos olet niin
- minkä hintainen tutkimus oli (oma arvio 600-750€ ALV)
- mitä firmaa käytit
- saitko kunnollisen loppuraportin jossa maalajit on eriteltynä rakeisuuden mukaan ja arvio pohjmaan kantavuudesta(leikkauslujuudesta) KN/m2?
Kiitän etukäteen.
Pohjatutkimus Keski-Uusimaa
7
2713
Vastaukset
- tätä itse
uudenmaan maaperätutkimus oy (jos nyt muistan oikein) 2 talolle hinta oli jotain 600 alv. toi yhtiö on tuusulalainen!
- ...löytyy...
Geohorisontti. Hinta yhdelle talolle (4 mittauspistettä) 600 eeroa, alvi mukana hinnassa.
Hintaan sisältyi lausunto (kuvajaiset kirjallinen selostus maalajeista ja kerrospaksuuksista) sekä karkea vaaitus.
- Arppa
Itse käytin Tuusulan Maaperätutkimus Oy:tä. Maksoi 750eur sis. alv. Toinen vaihtoehto on Uudenmaan Pohjatutkimus Oy.
- Kari
Moi!
Olen käyttänyt parissa kohteessa Pohjolan Pohjatutkimusta ja hinta/laatu oli kohdallaan. Sain vankan tietopaketin tonttini maaperästä ja meidän kodille turvallisen perustamistavan.
Homma toimi. Kairaus maanantaina ja paperit meillä perjantaina. Hinta oli 500 alvit eli 610 erkkiä. Sama firma on kairannut Espoon asuntomessujen ok-talotkin. www.pohjatutkimus.fi
Suosittelen!
- inssi
Ei mitään arviota, vaan asiantuntijan tieto. Eli ei kairaajan mielipidettä, vaan insinöörin laskelmat. Kokemusta löytyy.
- JohanNK
Liity Facebookin raksakimppaan. Sieltä saat kimppaostona pohjatutkimuksen edullisemmin. Me saatiin tutkimus hintaan 550eur (vuonna 2011)
https://www.facebook.com/pages/Raksakimppa/120617824678078?sk=wall#!/pages/Raksakimppa/120617824678078?sk=info - tömy
Megelli paiskoo ihan paskaks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau576816Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414785- 752577
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411969- 181688
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81502- 301497
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151319- 241234
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671127