K3G myös Tampereella!

Rani

Hei, kaikki ei-pääkaupunkiseutulaiset, oletteko huomanneet Elokuvateatteri Niagaran Tampereella? Siellä näytetään noin kerran vuodessa K3G eli Ilon Päiviä Surun Päiviä ja Lagaan- Olipa Kerran Intiassa. Suomalaiset nimet siksi, että elokuvat ovat tekstitetty suomeksi.
Seuraavan kerran K3G:tä voi mennä ihastelemaan 29.4, liputkaan eivät maksa kuin 4e, muistaakseni. Minut löytää sieltä ainakin sieltä :)!

5

520

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos tulee Bollyleffoja TURKUUUUUNNNNN!!!!!!!!!!!!
      Ja jos Samir Karnik tai joku muu ohjaaja tulee
      suomeen jälleen etsimään kuvauspaikkoja /
      kuvaamaan leffoja!!! :o)

• Gracy.S

Kiitos informaatiosta, varmasti menen katsomaan vaikka leffa itsellänikin on!! :) Täytyy raahata joku kaverikin loistoleffaa katsomaan ;) Tiedätkös onko tampereella Rakkautta ja anarkiaa- elokuvafestivaaleja? Joku muistaakseni sanoi että treellakin on, mutta en ole ainakaan kuullut että täällä noita bolly-leffoja olis näytetty paitsi tuota k3g:tä?

• Rani
        Gracy.S kirjoitti:

Kiitos informaatiosta, varmasti menen katsomaan vaikka leffa itsellänikin on!! :) Täytyy raahata joku kaverikin loistoleffaa katsomaan ;) Tiedätkös onko tampereella Rakkautta ja anarkiaa- elokuvafestivaaleja? Joku muistaakseni sanoi että treellakin on, mutta en ole ainakaan kuullut että täällä noita bolly-leffoja olis näytetty paitsi tuota k3g:tä?

Heips!

R&A festarin vikana viikonloppuna näytetään yleensä Tampereella elokuvia. Samaisessa yksityisessä Niagara- elokuvateatterissa. Se löytyy Kehräsaaresta ihan kaupungin keskustasta.
        En tiedä miksi Devdas ja Veer-Zaara eivät päässeet Tampereelle. Muistakseni Kal Ho Naa Ho pääsi, mutta en ole varma. Kyse siis edelleen R&A:sta.
        Hienoa ja tervetuloa! Sinne tarvitaankin enemmän meitä Bollyfaneja! ;)

• Rani

Kylläpä oli ihanaa nähdä K3G taas valkokankaalta! Sydäntä oikein lämmitti.

• Se oli varmasti ihanaa! :o)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1450
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1160
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      859
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      782
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      58
      668
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      44
      629
    7. 48
      613
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      558
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      552
    Aihe