Poliisi ei saa mua kiinni!

Tänään 13:35 parkkeerasi parkkipaikalleni auto, jossa oli kaksi virka-asuista naispoliisia. Katsoin vierestä, kun menivät taloon, jossa asun. Onhan siinäkin 3 kerrosta ja jokaisessa 3 asuntoa, mutta uskon että tulivat hakemaan mua. En kyllä tiedä syytä. Sama se...jos tulevat otan kirveeni esille...tulisi sillekin käyttöä!!! :)

14

2263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alpo Stasi

      Oletko Reijo syyllistynyt johonkin rikokseen tai lainvastaseen tekoon ? Rikos eri kannata. Onko sinut kutsuttu kirjallisesti poliisikuulusteluun, etkä mennyt? Se saataa olla syy, jos poliisi "vieraili" ovellasi. Heillä on tuolloin laillinen oikeus noutaa sinut kuulusteluun. Otappa maanantaina yhteyttä Turun poliisin, niin eiköhän asiat selviä. Koita pysyä elämässäsi "kaidalla tiellä".

      • Ei ole tullut poliisilta postia aikoihin. Viimeksi kun tilasin henkkarit. Ja sitä ennen kun mulle tuli paperit esitutkinnan päättymisestä kun olin laittanut ihan vahingossa 30 tappouhkausta yhdelle tytölle. Mutta se olikin sen syy!

        En ota yhteyttä poliisiin! Kismitti kun yli vuosi sitten laitoin palautetta eivätkä vastanneet niihin. Olin tosi ystävällinen - kerroin mitä rikoksia niiden pitäisi tutkia.


    • shield.

      hamaralla vai ihan terällä.?

      • Kirveen hamaralla tistysti niin kuin Rannanjärvikin. =)


      • Alpo Stasi
        UnOpened82 kirjoitti:

        Kirveen hamaralla tistysti niin kuin Rannanjärvikin. =)

        Jos kirveellä joudut lyömään, lyö hamarapuolella ja käsivarteen. Se katkeaa kun sorsan jalka ja sakoilla selviät. Jos lyöt teräpuolella, linnahan vievät. En tosin kehoittasi väkivaltaa käyttämään, koska väkivalta luo aina väkivaltaa.


      • PerSE
        Alpo Stasi kirjoitti:

        Jos kirveellä joudut lyömään, lyö hamarapuolella ja käsivarteen. Se katkeaa kun sorsan jalka ja sakoilla selviät. Jos lyöt teräpuolella, linnahan vievät. En tosin kehoittasi väkivaltaa käyttämään, koska väkivalta luo aina väkivaltaa.

        ihan kokemuksella voin kertoa..joskus pelkkä ilmapiirikin muuttaa tunnelmaan huomattavasti..


      • TOI.
        PerSE kirjoitti:

        ihan kokemuksella voin kertoa..joskus pelkkä ilmapiirikin muuttaa tunnelmaan huomattavasti..

        oo kivaa jos kaks tytzyy on kimpus????


      • nero
        PerSE kirjoitti:

        ihan kokemuksella voin kertoa..joskus pelkkä ilmapiirikin muuttaa tunnelmaan huomattavasti..

        Tuon kyllä uskon takuulla. Kerrot takuulla tuosta ihan ikiomasta kokemuksesta. Ja tämä on varmasti sattunut sinulle usein.


    • juippi!

      Kaks NAISTA tulossa kylään ja hemmo ei halua tavata!!!????
      Gay?

      • Mun veli kertoi että ne menikin katsomaan luultavasti mun naapuriani, joka on entinen linnakundi.

        Totta kai haluan naisia...mutta ei kai sitä pidä olla helppo!!!

        Sitä paitsi rima on korkealla. Esim. Riitta Väisäsen, Einin tai Kylie Minoguen näköiset kelpaisi. Nuo kaksi poliisia oli ihan OK. Olikohan niillä käsiraudat mukana?

        Jos katsotte kotisivujani (linkki profiilissani), niin näette, että rakastan naiskauneutta.


      • EI PIZZANAAMA
        UnOpened82 kirjoitti:

        Mun veli kertoi että ne menikin katsomaan luultavasti mun naapuriani, joka on entinen linnakundi.

        Totta kai haluan naisia...mutta ei kai sitä pidä olla helppo!!!

        Sitä paitsi rima on korkealla. Esim. Riitta Väisäsen, Einin tai Kylie Minoguen näköiset kelpaisi. Nuo kaksi poliisia oli ihan OK. Olikohan niillä käsiraudat mukana?

        Jos katsotte kotisivujani (linkki profiilissani), niin näette, että rakastan naiskauneutta.

        Jos et itse muista/kykene/osaa niin yhteiskunta auttaa !!!.


    • tsippatsappa..

      vaikkakin kunnioitettavaa rohkeutta kertoo että omalla nickillä tuollaisia älyttömyyksiä tänne kirjottelee, taitaa kuitenki kyseinen ikiteini- pullansyöjä piiloutua sen äidin ostaman tietokoneruudun taakse... ja kirves unohtuu mummolaan. :))
      kaikenlaisia sitä onki... *huoh*

      • Ite olen ostanut tietokoneeni, enkä piiloudu sen taakse. Haluatko osoitteeni, jotta voit tulla tänne?


    • minä vaan

      Et ehtisi sanoa edes kissaa takaperin, kun olisit jo maassa taserin neulat käsivarressasi ... Saatika sitten lyödä sillä kirveelläsi ...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe