Kolmen kimpasta

Nainen77

Haluan kertoa oman tarinani threesomen kokeilusta.. Ne, jotka eivät usko että tää on totta voivat jättää suosiolla kommentoimatta.

Olen siis 28 -vuotias nainen ja fantasioinut kolmen kimpasta (n n m) niin kauan kuin muistan. Nykyiselle miehelleni uskaltauduin kertomaan fantasiastani pikku huppelissa noin puoli vuotta sitten. Ajatus kiihotti meitä molempia, juttelimme siitä usein ja mietimme millaista se olisi. Ja mitäs sen jälkeen, olemme molemmat hieman mustasukkaisia.. Mieheni on ollut enemmän ajatusta vastaan kuin minä. Kiihottuneena ajatus vaikuttaa aina paljon paremmalta kuin juuri saaneena. Olimme puhuneet (tai minä enemmän) siitä, että haluaisin joskus yllättää mieheni olemalla kotona toisen naisen kanssa kun hän tulisi kotiin.

Pari viikkoa sitten ystäväni oli käymässä kaupungissa ja lähdimme kaupungille istumaan iltaa. Mieheni jäi siis kotiin. Kaupungilla tapasimme myös tämän ystäväni naispuoleisen ystävän. Jossain vaiheessa iltaa ystäväni jatkoi matkaansa erään miehen mukaan ja jäin tämän ystäväni ystävän kanssa kaksistaan istumaan. Joimme viiniä ja tutustuimme siinä, meillä oli oikein mukavaa.

Jossain vaiheessa (liekö alkoholilla osuutta asiaan) ajatuksiini välähti, josko tämä nainen suostuisi mieheni ja minun kanssani sänkyyn... Kiihotuin ajatuksesta todella paljon ja keskustelu kääntyikin miehiin ja seksiin. En kuitenkaan uskaltanut tehdä mitään elettä esittääkseni asiaani, vaikka hiprakassa olinkin. Nainen kertoi olevansa sinkku ja elävänsä puuttessa.. Kerroin hänelle miehestäni ja seksielämästämme jne.

Ilta oli päättyä lyhyeen, sillä arki-iltana tämä ravintola sulki melko aikaisin ja meidän oli lähdettävä. Siinä kuin yhdestä suusta aloimme miettimään jatkopaikkaa. Ehdotin, että hän tulisi meille kumoamaan vielä yhden pullon viiniä. Laitoin vielä tekstarin kullalleni, että käyhän että tulemme vielä istumaan iltaa meille.

Kello oli yli yksi yöllä, mutta mieheni oli hereillä, hän oli ottanut pari olutta myös televisiota katsellessaan. Esittelin mieheni ja tämän uuden tuttavuuteni ja mies istui olohuoneeseen seuraamme juomaan viiniä. Ihan pienenpieni kateudenpisto vihlaisi sydäntäni, kun näin miten mieheni katsoi (sanotaan nyt vaikka Heliä), mutta jollain tavalla kiihotuin siitä. Eikä ihme, hyvännäköinen nainen myös minunkin mielestäni.

Juotiin viiniä ja tämä "Heli" kehui kotiamme ja sitä miten ihanaa olisi asua myös saunallisessa asunnossa, sillä hän pitää saunasta tosi paljon ja mahdollisuuksia päästä saunomaan on harvassa. No, minä tietysti heti laittamaan saunaa päälle ja kohta istuttiinkin jo lauteilla löylyssä. Mieheni oli jo saunonut aikaisemmin, vaikka siinä huppelissa naureskeltiinkin, että voit tulla selänpesijäksi meille..

Nyt pitää ihan vetää henkeä. Ette usko mitä saunassa sitten tapahtui!!! Yhtäkkiä "Heli" siirtyi minua hieman lähemmäksi ja suuteli suoraan suulle. Hätkähdin ja vetäydyin pois. Sydän pamppaili ja olin sekunnissa todella kiihottunut, mutta ajatukset sotivat toisiaan vastaan. Tästähän olin fantasioinut, mitäs nyt??!! Heli selvästi nolostui ja en edes muista mitä sanoi, anteeksi pyyteli tai jotain. Katsoin häntä silmiin ja suutelin takaisin. Korvissa kohisi kun kysyin, haluaisiko hän että mentäisiin tuonne, missä miehenikin on. Heli vaan nyökkäsi. Siinä hetken (ajantaju meni) istuttiin ja hyväiltiin ja suudeltiin toistemme rintoja. Käytiin suihkussa pesulla ja mentiin pyyhkeet ympärillä olohuoneeseen jossa mieheni istui mitään aavistamatta sohvalla..

Hetken aikaa keräsin rohkeutta ja maistelin saunasiideriä, kunnes menin ja suutelin miestäni. Joka, tottakai, oli hieman hämillään, sillä eihän me oltu kahdestaan.. Kuiskasin miehen korvaan, että nyt olis tilaisuus.. Samassa menin Helin viereen istumaan ja suutelin häntä. Mieheltä oli tippua silmät päästä, ei saanut sanaakaan suustaan. Pyyhkeet lähtivät päältämme ja suutelimme ja hyväilimme toisiamme Helin kanssa. Hetken alkujärkytyksestä toivuttuaan huomasin mieheni silmissä kiiman ja käden hierovan hitaasti kohoumaa housunlahkeessa.

Annoimme pienen "näytöksen" miehelleni ja tämän jälkeen minä riisuin mieheni ja siirryimme kaikki makuuhuoneen puolelle. Heli katseli vierestä kun aloin nuolemaan miestäni, mutta pyysin hänet mukaan leikkiin.

Olimme kaikki todella kiihottuneita ja en edes muista mitä kaikkea teimme, mutta mahtavaa oli. Onneksi Heli kantoi kortsuja laukussaan, sinkku kun oli, sillä meillä niitä ei ollut ja muuten koko homma olisi tyssännyt siihen.

Kun touhu oli oli, halusi Heli lähteä taksilla kotiin ja hyvä niin. Olisi ollut "erikoista" herätä aamulla.. Jälkeenpäinkin, kun ajattelen tuota, saa se minut todella kiihottuneeksi, MUTTA valitettavasti myös tuntemaan mustasukkaisuutta...

Miehelleni en ole puhunut tästä mustasukkaisuudesta mitään. Olemme vaan rakastellessamme muistelleet tuota yötä ja kiihottaneet toisiamme muistikuvilla. Silti en pääse tuosta mustasta tunteesta eroon. Ajattelen, että mieheni ajattelee tuota naista masturboidessaan ja muutenkin. Puhelinnumeroita emme vaihtaneet, emmekä ole olleet missään yhteydessä tapahtuneen jälkeen.

Eli summa summarum, kivaa oli, voisin jopa tehdä uudestaan, mutta miten voittaisin tuon inhottavan tunteen!!!!!??? Kertokaa viisaammat.. Ehkä pitäisi valita rumempi nainen mukaan. Olen itse kauniiksi kehuttu, mutta tämä nainen oli ehkä kolaus itsetunnolleni, ja vielä "parempi" monessa suhteessa (pidempi ja hoikempi, kiinteät rinnat ja peppu, pitkät ja tummat hiukset) Itse olen vaalea ja ihannoin tummia naisia. Ai niin, tämä nainen oli myös kokonaan posliini ja mulla pieni kolmio hävyn päällä, ja tiedän miten mieheni haluaisi munkin ajavan kokonaan posliiniksi. Joten toisaalta kiihottaa muistella mieheni suu Helin posliinia nuolemassa, toisaalta se tekee mut sairaaksi kateudesta.. Sairastako?

Ja moraalinvartijoita tämä kysymys ei koske...

Kiitos että jaksoit lukea tänne asti.

5

8381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekis mieli kans...

olipa kiihottava tarina, voi ku pystyis itekki tohon

• Miksu

On varmasti ollu teillä. Tunne katoaa aikaa myöten tai viimeistään sen jälkeen kun teette sen toistamiseen. Tsemppiä

• summarum

meki harrastettiin muijani kan tollasia leikkejä ja ajanmittaan mustasukkasuus katoaa...
      mutta niin katosi muijanikin sen toisenmukaan...

• paskajuttu

Ihan paska juttu. Miksi tänne kirjoitat, kun ei ole totta ollenkaan? Ja mene hoitoon, jos tuommoisia edes ajattelet, lumppu. Tuskin olet edes nainen. Vitun puutteessa elävä pentupaska.

• Mukana ollut

Kiihottavasti kerrottu tilanne ja aivan varmasti totta. Kyllä tuota ihan OIKEASTI tapahtuu, tiedän kokemuksesta. Itse en ole kumppanin kanssa ryhmäseksiä harrastanut, olen ollut vain kolmantena tai neljäntenä, joten mustasukkaisuuteen on vaikea neuvoja antaa. Näillä pareilla kuitenkin joiden seurassa itse olen ollut, on tuohon tilanteeseen auttanut puhuminen. Eli minusta parasta olisi, jos puhuisitte asiasta ja tapahtuneesta miehesi kanssa. Todennäköisesti miehesi käyttää toista naista vain fantasian välineenään, kuten sinäkin teet. Puhu mustasukkaisuudestasi miehellesi ja hän varmastikin voi saada sinut vakuuttuneeksi siitä, ettei pidä tätä toista sinua parempana ja haluttavampana. Teillä tuntuu kuitenkin olevan vahva tunneside, mikä merkitsee paljon. Avoimuus ja tunteiden esiin tuominen on näissä asioissa kaiken a ja o.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      123
      4039
    2. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      185
      3868
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      29
      2616
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      10
      2392
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      32
      2163
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      4
      1756
    7. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      48
      1372
    8. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      1317
    9. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      24
      1271
    10. Ei ne päivät ole samanlaisia...

Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah
      Työpaikkaromanssit
      36
      1029
    Aihe