Onko suomessa mitään vastaavaa tunaamopajaa kun esim. toi west coast customs minne voi viedä autonsa ja kaiken saa kerralla asennettua?
Missä suomen west coast customs?
4
2124
Vastaukset
toimii ainakin pitstop E18, siel on ainakin jonkun-näkönen asentamo ellen väärin muista, maalaamoo siel ei kylläkään taida olla mutta muuten taitaa olla PK seudulla lähinnä West Coast customs tyylistä pajaa.
- sumsan
löytyy täältä ..
http://www.vaivaton.com/shops_systems.php - Jos näin on
Triangle motorissa olisi ainakin ammattitaitoa. Yritys taitaa olla keskittynyt lähinnä vanhojen ajoneuvojen entisöintiin ja ihan pikkurahalla tuskin tekevät mitään. Jos lompakossa kuitenkin on riittävästi pelimerkkejä, eivätköhän he tuninghärpäkkeetkin autoosi asenna.
- arvoauto
copy pastea kysymästäsi aiheesta:
Demec
DEMEC (Design Mecklin) on Oy Pacecar Ltd:n kansainvälinen brandi, jonka alla toteutetaan arvoautojen erikoisvarusteluita sekä Suomen markkinoille että vientiin.
Markkinajohtaja
Olemme Pohjoismaiden johtava Exclusive Styling & High Performance – kokonaisuuksien toteuttaja.
Valikoimaamme kuuluvat muutospaketit nykyaikaisiin tuotannossa oleviin autoihin, mm. Audi, BMW, Chrysler, Jaguar, Land Rover, Lexus, Mercedes-Benz, Porsche, Volkswagen ja Volvo.
Toiveiden täyttäminen
Asiantuntemuksemme avulla laadimme asiakaskohtaisen kokonaisuuden, onpa kysymyksessä pienempi varustelu tai täydellinen varustelukokonaisuus. Palvelemme varustelutoteutuksissa pääasiassa avaimet käteen -periaatteella.
Vahvuutenamme on omien muotoilutuotteiden kehittäminen ja valmistuttaminen.
Asiakkaitamme ovat monet alansa johtavat yritykset ja yrittäjät Suomessa, sekä yksilöllisyyttä ja mukavuutta arvostavat kuluttajat.
Verkostoituminen
Teemme kiinteää yhteistyötä autojen maahantuojien kanssa sekä muiden globaalien autoalan yritysten kanssa Venäjällä, Euroopassa ja USA:ssa.
Toimitamme autoliikkeiden kautta uusien autojen varustelupaketteja. Nämä varustelut voidaan liittää kätevästi auton tilaukseen sekä rahoitukseen yhteistyössä kyseisen autoliikkeen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477