Takapillu?

Mirkku

Mikä on takapillu?:)

22

23890

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fussy

Takapillu on persereijän yläpuolella

• Sami the man

Moi Mirkku!

Takapillu on sellainen muodoltaan, että pillu asettuu ikään kuin suorassa kulmassa taakse päin naisen nojatessa eteen päin tai ollessaan kontallaan. Takapillua on helppo naidaa takaa päin.

• Ari

Yhdellä naisistani oli häpyluu kaareutunut niin paljon taakse ettei nainti edestäpäin luontunut laisinkaan.
        Myönnän että asia häiritsi minua todella niin paljon että häivyin tuttavuudesta vähin äänin.
        Muita varsinaisia takapilluja en ole kohdannut.

• kysymys...

Jos takaa päin-asento tuottaa naiselle erityisen suurta nautintoa, jopa suurempaa kuin edestä päin, niin onkos nainen silloin ns. "takapillu"?

• muna-make
        kysymys... kirjoitti:

Jos takaa päin-asento tuottaa naiselle erityisen suurta nautintoa, jopa suurempaa kuin edestä päin, niin onkos nainen silloin ns. "takapillu"?

Moni nainen saa parhaat nautintonsa juuri takaapäin,ei tarvitse olla takapillu kun se takaapäin tuntuu parhaalta.

Tuntuu olevan joillain naisilla pieni kynnys siihen takaapäin naimiseen mutta kun tuntuma on saatu niin sitten se sopii ja maistuu.

• muna-make
        muna-make kirjoitti:

Moni nainen saa parhaat nautintonsa juuri takaapäin,ei tarvitse olla takapillu kun se takaapäin tuntuu parhaalta.

Tuntuu olevan joillain naisilla pieni kynnys siihen takaapäin naimiseen mutta kun tuntuma on saatu niin sitten se sopii ja maistuu.

Takapilluiset kyllä saavat todellisen nautintonsa takaapäin tai kylkiasento takaapäin,myös tyyny pyllyn alla lähetyssaarnaajassa toimii hyvin.

Kyllä takapilluinen on tunnistettavissa ruumiinrakenteestakin,eikä siinä ole mitään häpeämistä.

• valaisusta:)
        muna-make kirjoitti:

Takapilluiset kyllä saavat todellisen nautintonsa takaapäin tai kylkiasento takaapäin,myös tyyny pyllyn alla lähetyssaarnaajassa toimii hyvin.

Kyllä takapilluinen on tunnistettavissa ruumiinrakenteestakin,eikä siinä ole mitään häpeämistä.

Kiitos tiedoista! Joskus olen aiemminkin kuullut tuon sanan "takapillu", mutten oikein yksityiskohtaisesti ole tiennyt mitä se tarkoittaa. Jotenkin vain tuli mietittyä sitten tuota omalla kohdallani, koska erityisesti nautin takaa päin-asennosta (vaikka kyllä edestäkin jonkin verran, mutten NIIIIIIN paljon!)

• Loner
        muna-make kirjoitti:

Kuulun niihin joiden mielestä takaa on parasta, (vaik kaikki muutkin asennot on hyvii!)varsinkin ratsastus takaperin on namia! (Ite oon nainen) Mut kerroppa mistä tunnistat ns. takapilluisen päältäpäin?

• Loner
        muna-make kirjoitti:

Onhan tuota aihetta näköjään puitu täällä ennenkin! Kiitti, sain jo vastauksen!

• pilluministeri
    • Yksi tuttavuus

Jóka on sekä takapillu että oravapillu.
      Aivan mahtava yhdistelmä.

• onnen poika

melkein tekisi mieli sanoa että kateeks käy.

Kyllä on taatusti mahtava yhdistelmä.

• ihmeen

oravapillu??!!

• selväksi...

Takavittuinen nainen se todella KÄÄNTÄÄ mun pään,
      Takavittuinen nainen se todella KÄÄNTÄÄ mun pään.

• katsoneet urheilua

Tiedetään että tummaihoisilla naisilla on takavärkki.

Katsokaapas niitä suklaanruskeita pikamatkan juoksijatyttöjä,pylly nousee korkealle ja vatsa kaartuu jyrkästi alaspäin,ei tämä ole mitään pervoa vaan täyttä faktaa,viimeisetkin epäilyt varmaan poistuvat,ulkoisesti on tunnistettavissa tp.

• taas sellainen

Takapilluhan on nimensä mukaisesti naisella hyvin takana, lähellä peräreikää ( < 2cm).Homma onnistuu parhaiten takaapäin. Jos on notkeaselkäinen ja hyvin kehittyneillä istumalihaksilla varustettu niin silloinhan ongelma poistuu jos vaan tarjota osaa.

• Jussi

No kun tyttö tykkää enämpi nussia takaapäin nin sitä jo voidaaan kutsua siksi

• Jarmo.Pohto

Hei Mirkku! Jokainen nainen on eri lailla rakennettu. Tavallisin on ns. keskipillu, mutta joillakin on etupillu, ja joillakin takapillu. Seiso ryhdikkäänä alasti peilin edessä jalat yhdessä. Jos näet pillusi, sinulla on etupillu. Jos löydät sen helposti takaa tunnustelemalla, sinulla on takapillu. Useimmilla on siis sillä välillä, ja tietenkin myös kulma vaihtelee ja merkitsee paljon. Kaikki vaihtoehdot ovat hyviä, ja on viisasta tiedostaa, miten parhaastaan nauttii. Takana sijaitseva pillu, jonka kulma on eteenpäin, voi olla vaikea herkku, mutta vain aluksi!

• Severi Suhonen

Olin 70-luvun lopulla Varkauden kihlakunnanoikeudessa ja siellä käsiteltiin aviorikoksen yhteydessä käsitettä "takapillu".
        Siitä asti minä olen sen tiennyt ja tunnistanut.
        Nykyisellä työpaikallani on yksi nainen, jolla on takapillu. Olen muutaman kerran vieraillut hänen luonaan ja hän antaa "takapilluaan " lähetyssaarnaaja asennossa muuten, mutta jalat on taivutettu korvien sivuille.
        Arvaatteha, kyllä se tällä laillakin onnistuu ja ainakin hän tykkää siitä asennosta..samoin minä..

• tunnistaa.....

helposti wc-pytyllä. jos naisella on takapillu, neste lorisee suoraan veteen. etupillut suihkuttavat hieman eteenpäin pytyn seinämälle. asiassa ei ole mitään ihmeellistä, molempia tyyppejä löytyy tasapuolisesti. takapilluista naista hieman vaikeampi naida norm. läh.saar. asennossa. kerrostaloissa takapilluiset naapurimuijat tunnistaa helposti hyvin kuuluvasta lorinasta.

• paras

juttu aikoihin:" kerrostaloissa takapilluiset naapurimuijat tunnistaa helposti hyvin kuuluvasta lorinasta"

voi v... kun repesin..

• pihatalkoot . . .
        paras kirjoitti:

juttu aikoihin:" kerrostaloissa takapilluiset naapurimuijat tunnistaa helposti hyvin kuuluvasta lorinasta"

voi v... kun repesin..

on sellainen mukava tapahtuma, jossa voi noin niinkuin yleisesti keskustella talon äänieristyksestä. siinä voi samalla katsella naapurin rouvaa sillä silmällä, ja kyllähän se itsekin sitten tajuaa, mistä puhe....heh heh heee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      64
      2618
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      27
      2594
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1694
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1407
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1406
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      101
      1359
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1173
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1106
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1083
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      995
    Aihe