Kuka saa myydä luontaistuotteita, minkälaisia lupia siihen tarvitaan. Hieman ihmetyttää kun lehdestäkin ja netistä niitä voi tilata ja posti tuo paketin kotiin.
Ajattelin asiaa siksi, kun yksityishenkilönä en saanut myydä omega3 ja muita vastaavia kirpputorilla, siihen tarvittaisiin joitakin lupia, mitähän ?
On minulla kyllä firma, senkö nimissä voin luontaistuotteita myydä, vaikkapa kirpparilla ?
Luontaistuotteiden
5
830
Vastaukset
- Terve
Ymmärtääkseni luontaistuotteiden valmistaminen ja myyminen ei edellytä mitään lupaa. (Laki on voinut muuttua, tietoni ei ole päivitetty.) Kirppiksellä voi olla kuitenkin omat sääntönsä, ainakaan minä en sallisi kirpputorillani luontaistuotteiden myyntiä. Missään tapauksessa en myöskään ostaisi luontaistuotteita kirpputorilta.
Miksi ja miten paljon sinä niitä kirpputorilla olisit myynyt? Mistä sinä tuotteet hankit? Et vain käyttäisi kirpputoria ammattimaiseen pimeään bisnekseen? Luontaistuotteet ovat elintarvikkeita ja elintarvikkeiden myynti kirppiksellä on kiellettyä.
- hämärä mielikuva
mutta juuri noin asia on. luontaistuotteet katsotaan elintarvikkeiksi ja luvat niiden myymiseen tarvitaan.
- Anonyymi
Taas ilmoita
- Anonyymi
Aina näin luvat vaaditaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058869Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723288- 171764
- 771146
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79985- 55973
- 65920