hyvää yötä kaikille :=))))
Buenos noches, good night jne...
Itse sefu on jo täydessä unessa :=)))
Sefutar toivottaa
9
628
Vastaukset
- TheDragonLord
hyvää yötä, sefulle ja sulle:))
- NoitaNainen
sanon...hyvää yötä!!!!!!!!!!!!!
- NoitaNainen
kuinka sefutar loistaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- TheDragonLord
välität, onhan niitä muitakin murheita. Niinku nuo pitätukkaset, voi voi oli ihan pakko kirjoittaa kommentti sinne:))
- NoitaNainen
TheDragonLord kirjoitti:
välität, onhan niitä muitakin murheita. Niinku nuo pitätukkaset, voi voi oli ihan pakko kirjoittaa kommentti sinne:))
ne on mun rakkaus
- TheDragonLord
NoitaNainen kirjoitti:
ne on mun rakkaus
itkeä, nyt en ymmärrä, mitä hiton väliä onko ne sinun rakkauksia voi muita nynnyjä... Jatka samaa rataa kyllä se tukka vielä tippuu niiltäkin... Toivoa saa että olis vielä yks aivo solu ettei tarvis sitäkin peittää:))
- NoitaNainen
TheDragonLord kirjoitti:
itkeä, nyt en ymmärrä, mitä hiton väliä onko ne sinun rakkauksia voi muita nynnyjä... Jatka samaa rataa kyllä se tukka vielä tippuu niiltäkin... Toivoa saa että olis vielä yks aivo solu ettei tarvis sitäkin peittää:))
keljuilu! On yks muita ylempänä..se jonka sinäkin tiijät!!!!!!!!!!!!!!!!Mutta älä lopeta tätä suhdetta..toivon niin..koska sinä oot cool!!!!!!!!!!
toivotan hyvää huomenta kaikille *kun koskaan kukaan muu ei sitä tällä palstalla tee*
>Itse sefu on jo täydessä unessa :=)))<
- enpä ollut vielä tuohon aikaan - muistaakseni puoliunisena yritin katsoa telkkua, mutta ei siitä mitään tullut
Sefutar? Mitä ihmettä - mikäs titteli tuo oikein on? *odottaa selitystä*
Jo heränneenä, MM.- yksitypy
pakkohan mun on olla sun vaimo, kun kuulema samalta näppikseltä kirjoitetaan. :=))))
Vaikka voisinhan tietenkin olla myös sinun rakastajatar :=)))))))))))))))))))
Että miten on MM. Pitäiskö meidän alkaa seurustelemaan, kun niin innolla porukka on laittamassa meitä yhteen :=)))))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261740
- 1051225
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381091- 49999
- 130900
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni52887Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240868Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?73757Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178739Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55729