PMMP VUODEN YHTYE

Hyvä PMMP

EMMA-Gaalassa lauantaina 4.3. jaettiin palkintoja.

PMMP:lle annettiin kolme palkintoa, mukaan lukien
VUODEN YHTYE ja
VUODEN ALBUMI - KOVEMMAT KÄDET

Jos bändi ei ole tuttu, niin Emma-gaala uusitaan jo tänään
TV2 sunnuntaina 5.3. klo 22:55 - 0:45

Jos miellyttää niin levykauppaan ostoksille:
PMMP:n Kovemmat kädet on ollut Suomen virallisella albumilistalla jo 51 viikkoa,
kauemmin kuin mikään muu albumi!

Siis Vuoden yhtye ja Vuoden Albumi - tästä on hyvä jatkaa.
Hyvä PMMP !!!

34

6307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alamäki

      Jos PMMP olisi vakavastiotettava yhtye, niin palkinnot olisivat ansaitut. Vaan kun ei ole. Heidän koko tuotanto on melkoista sekamelskaa, eikä siitä voi edes hattua heille nostaa. Pahin viime aikojen moka oli levyttää ja tulkita Pikkuveli "heidän tavallaan", mutta jostain syystä se nousi hitiksi niin radiossa kuin MTV:lläkin. Tämä jos mikä kertoo vastuussa olevien arvostelukyvyttömyydestä. Silkkaa paskaa, but who cares?

      Toinen täysin ansiottomasti palkittu oli Maija Vilkkumaa. Jos känisevä ääni, sössöttäminen ja Suomen musiikkihistorian irvokkaimmat ilmeet ovat kova juttu, niin lähes jokainen kännissä karaokea laulava pitäisi palkita. Sinne vaan lähiökapakkaan ensi vuonna Emmoja jakamaan!

      • syvällistä

        Et ole tainnut kuunnella kappaleiden sanoja?
        ne on niin koskettavia ja syvällisiä.
        ihmiselämän koskettavimmat ja traagisimmat jutut on mukana.

        Jos itse pystyt tekemään paremman levyn,
        sellaisen joka on yli vuoden listoilla,
        niin haluaisin nähdä!

        Mutta sulla ei taida olla edes bändiä?


      • EllæN
        syvällistä kirjoitti:

        Et ole tainnut kuunnella kappaleiden sanoja?
        ne on niin koskettavia ja syvällisiä.
        ihmiselämän koskettavimmat ja traagisimmat jutut on mukana.

        Jos itse pystyt tekemään paremman levyn,
        sellaisen joka on yli vuoden listoilla,
        niin haluaisin nähdä!

        Mutta sulla ei taida olla edes bändiä?

        Olet oikeassa,
        Sanomaa löytyy joka Biisissä.

        (*.*)

        http://www.pmmp.fi/kovemmat_kadet.php

        (*.*)


      • pmmp
        EllæN kirjoitti:

        Olet oikeassa,
        Sanomaa löytyy joka Biisissä.

        (*.*)

        http://www.pmmp.fi/kovemmat_kadet.php

        (*.*)

        Pikkuveli kappaleen tulkitsin viikko sitten niin että Suomi pysyy aina sekä iankaikkisesti isoveli - Ruotsin pikkuveljenä, koskaa enempää taikka vähempää siitä miehistymättä.

        Niin syvällistä ettei voi olla täyttä paskaa ja siksi jään odottelemaan kun muutkin kipaleet vähitellen aukevat, sillä niin hyvässä kuin pahassakin pmmp on suomirockin davinci-koodi..


      • EllæN
        pmmp kirjoitti:

        Pikkuveli kappaleen tulkitsin viikko sitten niin että Suomi pysyy aina sekä iankaikkisesti isoveli - Ruotsin pikkuveljenä, koskaa enempää taikka vähempää siitä miehistymättä.

        Niin syvällistä ettei voi olla täyttä paskaa ja siksi jään odottelemaan kun muutkin kipaleet vähitellen aukevat, sillä niin hyvässä kuin pahassakin pmmp on suomirockin davinci-koodi..

        Minusta se kipale taas kertoo rakkaudesta.

        Ei liity lainkaan vihaamaani
        Suomi-sve.jääkiekkoon, prkl.hurrit.


      • sanat

        suustani. Kaksikko ja Vilkkumaa sais mennä hevon ....


      • ...pitää jatkuvasti olla, ihan hyvähän se on että osaavat tehdä monenlaista musiikkia. Baddigin tuotanto on ehkä kaikkein monipuolisin suomessa, mutta silloin ei suomessa taidettu vielä tuntea räppiä eikä heviä.


      • MULKQVIST
        Gingston kirjoitti:

        ...pitää jatkuvasti olla, ihan hyvähän se on että osaavat tehdä monenlaista musiikkia. Baddigin tuotanto on ehkä kaikkein monipuolisin suomessa, mutta silloin ei suomessa taidettu vielä tuntea räppiä eikä heviä.

        Kielipolitiikkapalstan sheriffin hommat! Kukaan ei jää kaipaamaan sinua. Ei kukaan.


      • rauhotu
        MULKQVIST kirjoitti:

        Kielipolitiikkapalstan sheriffin hommat! Kukaan ei jää kaipaamaan sinua. Ei kukaan.

        Sinä ja muut mulkvistit voitte viedä vihakampanjanne jonnekin muualle.
        Täällä on tarkoitus keskustella asiallisesti.
        Tämän palstan otsikko on PMMP.
        Jos et osaa keskustella aiheesta ja asiallisesti, niin pysy poissa.
        Morjens!


    • Elko Aulamaa

      PMMP:n saamat Emmat ovat hyvä esimerkki siitä, että ns. ammattilaisten ei saa antaa päättää mistään. PMMP:n levymyynti puolestaan toimii hyvänä esimerkkinä siitä, että Suomen kansan ei saa antaa päättää kansanäänestyksessä mistään vakavasta asiasta, esim. Natoon liittymisestä. Parempi kun senkin hoitavat ammattilaiset, ja suomalaiset keskittyvät vain kaikenmaailman piperrykseen (Esim. Idols, Bib Brother yms. paska)

      • mie ^^

        Se on Big Brother


    • muuttanut mieltäni

      Poppoo tuottaa kovin hyvää mieltä, se on arvo sinänsä. Tietty "yksinkertaisuus/naiivius" musiikissakaan ei ole pahe. Mikä tämä matkalaulu nyt olikaan, se on erittäin kaunis ja salaviisas teos.

    • kiinnostaa!!!

      vaan niitten tyttöjen perseet!!!!

      • kuulla...

        Eikä siinäkään mitään pahaa ole :-)


    • arvoitus

      Mikä perkele, ettei yhtyeen nimi ole selkeästi Pimppi, eikä semmoinen vaikeasti lausuttava kerakepitoinen pötkö.

      • sanoista....:

        Paulan & Miran Molemmat Puolet


      • Wagner
        sanoista....: kirjoitti:

        Paulan & Miran Molemmat Puolet

        puolet on seksikkäitä, eritoten takapuoli tai monikko tällä kertaa tässä asiayhteydessä!


      • se ihmeen
        Wagner kirjoitti:

        puolet on seksikkäitä, eritoten takapuoli tai monikko tällä kertaa tässä asiayhteydessä!

        paula on helvetin seksikäs muija :D


      • käsimies
        se ihmeen kirjoitti:

        paula on helvetin seksikäs muija :D

        Olisko mitään linkkiä, että saisi kuvan heistä. Tarevitsen sitä WC:ssä.


      • Iso-Valte
        käsimies kirjoitti:

        Olisko mitään linkkiä, että saisi kuvan heistä. Tarevitsen sitä WC:ssä.

        Mulla on niin karvaiset kädet, ettei tarvitse kuvia. Riittää kun kuuntelee Kovemmat kädet. Mälli lentää ainakin viisi metriä.


      • tieto...
        sanoista....: kirjoitti:

        Paulan & Miran Molemmat Puolet

        olen luullut näin: Paula Mira Mira Paula= etukirjaimet


      • täyttä tietoa
        sanoista....: kirjoitti:

        Paulan & Miran Molemmat Puolet

        että koko "paulan ja miran molemmat puolet" -juttu keksittiin vasta, kun abbalta kopioitu logoidea joudutiin selittämään...

        pmmp on siis nimenä siksi, että se oli symmetrinen ja muistutti abba-nimeä visuaalisesti.

        tämä on faktaa.


      • neno
        täyttä tietoa kirjoitti:

        että koko "paulan ja miran molemmat puolet" -juttu keksittiin vasta, kun abbalta kopioitu logoidea joudutiin selittämään...

        pmmp on siis nimenä siksi, että se oli symmetrinen ja muistutti abba-nimeä visuaalisesti.

        tämä on faktaa.

        et se on oikeest PIMPPI


    • jazted

      Oli muuten mimmit kohtalaisen gänässä siellä Emma gaalassa kun pystejä hakivat!

      • spun123

        eli toivottavasti olivat kännissä tai aineissa. Eihän tommosia akkoja kukaan selvinpäin kukaan kestä, ku minä en kestänyt maisteissakaan.


      • farkuissa!!
        spun123 kirjoitti:

        eli toivottavasti olivat kännissä tai aineissa. Eihän tommosia akkoja kukaan selvinpäin kukaan kestä, ku minä en kestänyt maisteissakaan.

        On herkut nam... tekis mieli haukata ja maistaa...


      • peput
        farkuissa!! kirjoitti:

        On herkut nam... tekis mieli haukata ja maistaa...

        oisko noin?


      • -----------

        eivät kyllä olleet...


    • isledudiable

      Jos lukevat!!

      • suomineito

        Mulle tulisi mieleen tuosta "oo siellä jossain mun" biisistä,että siinä lauletaan etäsuhteesta..Mitä muille tulee mieleen?


      • isledudiable
        suomineito kirjoitti:

        Mulle tulisi mieleen tuosta "oo siellä jossain mun" biisistä,että siinä lauletaan etäsuhteesta..Mitä muille tulee mieleen?

        sitä tuli mullekin mieleen! ja toinen kauniisti sanottu on "aurinko maalaa maailmaan meidätkin" ps. en ole varma menikö ihan oikein, mutta sinnepäin!


      • tosiaanko
        isledudiable kirjoitti:

        sitä tuli mullekin mieleen! ja toinen kauniisti sanottu on "aurinko maalaa maailmaan meidätkin" ps. en ole varma menikö ihan oikein, mutta sinnepäin!

        Tuo on hieno lause, kukas siellä muuten sanat rustaa? Mahdottomasti hyvää mieltä tuottava joukkue. Ja minä siis tuskin olen ensisijaista kohderyhmää tahi kuluttajasegmenttiä (34v).


      • tietoalöytyy
        tosiaanko kirjoitti:

        Tuo on hieno lause, kukas siellä muuten sanat rustaa? Mahdottomasti hyvää mieltä tuottava joukkue. Ja minä siis tuskin olen ensisijaista kohderyhmää tahi kuluttajasegmenttiä (34v).

        paula ja mirahan ne sanat tekee, paula pääasiassa.

        taitaa toi "oo siellä jossain mun" kertoa paulan ja laurin suhteesta...


      • Jep jep
        tietoalöytyy kirjoitti:

        paula ja mirahan ne sanat tekee, paula pääasiassa.

        taitaa toi "oo siellä jossain mun" kertoa paulan ja laurin suhteesta...

        Tosin Oo siellä jossain mun on sekä Paulan että Miran sanoittama. Eikä kaiken aina tarvitse olla omakohtaista...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7621
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4556
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3201
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      354
      1473
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1429
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1119
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1070
    Aihe