Onko kellään lihasnykinää siis sellasta ku kokoajan joku vipeltäs ihion alla.
Mulla on pohkeet ollu ainakin vuoden "elossa",ja ne nytkimiset leviää aina sillontällön ympäri kehoa.
jatkuva elohiiri
7
4895
Vastaukset
- elohiiri II
Mulla on ympäri kehoa koko ajan lähes. Stressi päällä.
- Alpo Kurkinen
-mieti, käytätkö paljon alkoholia tai kahvia, jotka kuluttavat elimistön magnesium-varantoa.
-kokeile myös syödä lisää valkuaisaineita, proteiinijuomia tai kananmunia, kuntoile.
-käy lääkärillä.- mä vaan
Mulla oli myös pohkeissa jatkuvia elohiiriä. Lopulta syy löytyi niskanikamien alueelta. Nikama oli liikkunut ja selkäydin puristuksissa.
Jouduttiin luuduttamaan 3 nikamaa yhteen. - poju
mä vaan kirjoitti:
Mulla oli myös pohkeissa jatkuvia elohiiriä. Lopulta syy löytyi niskanikamien alueelta. Nikama oli liikkunut ja selkäydin puristuksissa.
Jouduttiin luuduttamaan 3 nikamaa yhteen.No hyvä!
Mulla on nimittäin 2 ja kolmos nikaman välissä pieni pullistuma ja nikamat on yli´liikkuvat.
Olen pitkään miettinyt yhteyttä sit mulla on aikalailla huimausta kyseisestä viasta johtuen - magnesiumia
poju kirjoitti:
No hyvä!
Mulla on nimittäin 2 ja kolmos nikaman välissä pieni pullistuma ja nikamat on yli´liikkuvat.
Olen pitkään miettinyt yhteyttä sit mulla on aikalailla huimausta kyseisestä viasta johtuenMulla oli elohiiri ja suonenvetoa usein eri puolilla kehoa, mutta kun silmässä oli muutaman kerran todella voimakas ja kivulias suonenveto, kysäisin silmälääkäriltä apua vaivaan ja hän suositteli magnesiumialisää. Otan sitä kuureina aika ajoin ja elohiiret on todellakin vähentyneet, en edes muista, milloin oli viimeksi.
- poju
magnesiumia kirjoitti:
Mulla oli elohiiri ja suonenvetoa usein eri puolilla kehoa, mutta kun silmässä oli muutaman kerran todella voimakas ja kivulias suonenveto, kysäisin silmälääkäriltä apua vaivaan ja hän suositteli magnesiumialisää. Otan sitä kuureina aika ajoin ja elohiiret on todellakin vähentyneet, en edes muista, milloin oli viimeksi.
Arvaa vaan oonko koittanu magneesiumia ja kaikkia b-vitamiineja ym...
Niistä ei ole ollut apua yhtään - yleinen
poju kirjoitti:
Arvaa vaan oonko koittanu magneesiumia ja kaikkia b-vitamiineja ym...
Niistä ei ole ollut apua yhtäänJos osaat englantia, katso tämä linkki (elohiiri on englanniksi BFS): http://nextination.com/aboutbfs/forums/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362779Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381602Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511565- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 331251
- 261161