Onko kellään lihasnykinää siis sellasta ku kokoajan joku vipeltäs ihion alla.
Mulla on pohkeet ollu ainakin vuoden "elossa",ja ne nytkimiset leviää aina sillontällön ympäri kehoa.
jatkuva elohiiri
7
4920
Vastaukset
- elohiiri II
Mulla on ympäri kehoa koko ajan lähes. Stressi päällä.
- Alpo Kurkinen
-mieti, käytätkö paljon alkoholia tai kahvia, jotka kuluttavat elimistön magnesium-varantoa.
-kokeile myös syödä lisää valkuaisaineita, proteiinijuomia tai kananmunia, kuntoile.
-käy lääkärillä.- mä vaan
Mulla oli myös pohkeissa jatkuvia elohiiriä. Lopulta syy löytyi niskanikamien alueelta. Nikama oli liikkunut ja selkäydin puristuksissa.
Jouduttiin luuduttamaan 3 nikamaa yhteen. - poju
mä vaan kirjoitti:
Mulla oli myös pohkeissa jatkuvia elohiiriä. Lopulta syy löytyi niskanikamien alueelta. Nikama oli liikkunut ja selkäydin puristuksissa.
Jouduttiin luuduttamaan 3 nikamaa yhteen.No hyvä!
Mulla on nimittäin 2 ja kolmos nikaman välissä pieni pullistuma ja nikamat on yli´liikkuvat.
Olen pitkään miettinyt yhteyttä sit mulla on aikalailla huimausta kyseisestä viasta johtuen - magnesiumia
poju kirjoitti:
No hyvä!
Mulla on nimittäin 2 ja kolmos nikaman välissä pieni pullistuma ja nikamat on yli´liikkuvat.
Olen pitkään miettinyt yhteyttä sit mulla on aikalailla huimausta kyseisestä viasta johtuenMulla oli elohiiri ja suonenvetoa usein eri puolilla kehoa, mutta kun silmässä oli muutaman kerran todella voimakas ja kivulias suonenveto, kysäisin silmälääkäriltä apua vaivaan ja hän suositteli magnesiumialisää. Otan sitä kuureina aika ajoin ja elohiiret on todellakin vähentyneet, en edes muista, milloin oli viimeksi.
- poju
magnesiumia kirjoitti:
Mulla oli elohiiri ja suonenvetoa usein eri puolilla kehoa, mutta kun silmässä oli muutaman kerran todella voimakas ja kivulias suonenveto, kysäisin silmälääkäriltä apua vaivaan ja hän suositteli magnesiumialisää. Otan sitä kuureina aika ajoin ja elohiiret on todellakin vähentyneet, en edes muista, milloin oli viimeksi.
Arvaa vaan oonko koittanu magneesiumia ja kaikkia b-vitamiineja ym...
Niistä ei ole ollut apua yhtään - yleinen
poju kirjoitti:
Arvaa vaan oonko koittanu magneesiumia ja kaikkia b-vitamiineja ym...
Niistä ei ole ollut apua yhtäänJos osaat englantia, katso tämä linkki (elohiiri on englanniksi BFS): http://nextination.com/aboutbfs/forums/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2262541- 601374
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621187Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871088- 981073
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221058Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153982