Varoitan jo nyt että en tarkoita tätä valistukseksi vitamiinien ym. hyödystä. Normaalit määrät ranvinteita eivät minulle auttaneet mitään. Sitten tutustuin vilantae- nimiseen tuotteeseen, jonka väitettiin olevan yhtä tehokas kun antibiootit. Nauroin kun kuulin tuotteen olevan b5 - vitamiinia. hain keskustelupalstoilta ympäri maailmaa viestejä aineesta, ja yllätys; amerikoissa se on jo yleisesti käytetty ja todella suosittu tuote! tilasin itsekin (kylläkin vitamiinia vain, sain halvemmalla) ja käytin valtavia päiväannoksia sitä. en nähnytkään mitään eroa parin viikonkaan käytön jälkeen ja olin jo luovuttaa mut ajattelin käyttää kuukauden kuurin loppuun. NYT, 3,5vkoa mennyt ja vain kaksi näppyä naamassa!! en tarvitse enää matta- voiteita kun iho EI RASVOITU, ja entiset 25 finniä on lähtenyt niin että vain pari on nykyään naamassa kerralla.
tämä ei ole provo, jos ette usko lukekaa vilantae.com sivulta selitys tuotteen toimintaan ja esim acne.org sivulta löytyy kommentteja pantoteenihapon toiminnasta (b5 vitam.)
lisäksi uk netistä voi tilata tuota vitamiinia halvalla (käytin itse), päivittäinen annos onkin lähes 2,5g eli satoja kertoja normaali määrä. jos olette epätoivoisia niin jopa 75% ihmisitä akne on kadonnut lähes kokonaan viim. muutaman kuukauden kuluttua käytöstä (yksilöllinen vaikutusaika, itsellä toimi nopeaa)
electron toimii, luotettava paikka
www.mailordervitamins.co/uk
SUOSITTELEN! kysykää lisää jos kiinnostuitte. saattaa kuulostaa uskomattomala mutta lukekaa lisää asiasta ennen kun tuomitsette.
tehokas akneen
16
3044
Vastaukset
- pöööööööööö
en saanut auki nettiosoitetta. asia kiinnostaa...
- pitäisi löytyä
näyttää olevan joku vika sivun aukasemisessa. googlella löytyi sama osoite ja toimi sieltä
ja www.vilantae.com oli toinen - ex-acnenaama
pahoittelen kirjoitusvirhettäni :(
- jooseppi
Kun kerran nyt aiheesta kirjoitit niin olisit hyvin voinut mainita että b5-vitamiinilla suurilla annoksilla on todettu myös haittavaikutuksia. Eli monella käyttäjällä seurauksena on ollut hiusten lähtö pysyvästi. Ja taisi sillä olla miespuolisilla myös mieskuntoon olevia vaikutuksia. Yleensäkään en suosittelisi pysyvään käyttöön tuota kovilla annoksilla, sitä kuitenkin joutuu käyttämään jatkuvasti jos haluaa vaikutuksen säilyvän.
- haittavaikutuksia todistettu
vitamiini on vesiliukoinen ja jos sitä käyttää rasvaiseen ihoon niin sivuvaiukutuksia ei ole todistettu. korkeintaan alkuviikoilla voi olla löysä vatsa mutta minulla ei ollut semmoistakaan ongelmaa. kaiken kaikkiaan edes mahdolliset sivuvaikutukset on todella harvinaisempia ja lievempiä kuten esim. roalla tai e-pillereillä mutta tuo toimi mulle paremmin kuin esim. diane nova. ja kun tuloksia on alkanut tulemaan, annoskokoa pienennetään asteittain, ei niin suuria määriä syödä loppuelämää! puolen vuoden -vuoden kuluttua enää yksi päivässä ja pitäisi pysyä silti acne kurissa.
- jooseppi
haittavaikutuksia todistettu kirjoitti:
vitamiini on vesiliukoinen ja jos sitä käyttää rasvaiseen ihoon niin sivuvaiukutuksia ei ole todistettu. korkeintaan alkuviikoilla voi olla löysä vatsa mutta minulla ei ollut semmoistakaan ongelmaa. kaiken kaikkiaan edes mahdolliset sivuvaikutukset on todella harvinaisempia ja lievempiä kuten esim. roalla tai e-pillereillä mutta tuo toimi mulle paremmin kuin esim. diane nova. ja kun tuloksia on alkanut tulemaan, annoskokoa pienennetään asteittain, ei niin suuria määriä syödä loppuelämää! puolen vuoden -vuoden kuluttua enää yksi päivässä ja pitäisi pysyä silti acne kurissa.
Tutustuisit ensin kunnolla aiheeseen ennen kuin rupeat tuollaisia typeryyksiä latelemaan. En suinkaan sanoisi ettei haittavaikutuksia ole jollei niitä olisi paljon todettu. Se vesiliukoisuus ei todellakaan tee siitä vaaratonta. Lähes kaikki aineet, myös vitamiinit, aihettavat elimistössä suurina annoksina pysyvän myrkytystilan.
- olen tutustunut
jooseppi kirjoitti:
Tutustuisit ensin kunnolla aiheeseen ennen kuin rupeat tuollaisia typeryyksiä latelemaan. En suinkaan sanoisi ettei haittavaikutuksia ole jollei niitä olisi paljon todettu. Se vesiliukoisuus ei todellakaan tee siitä vaaratonta. Lähes kaikki aineet, myös vitamiinit, aihettavat elimistössä suurina annoksina pysyvän myrkytystilan.
aiheeseen erittäin hyvin, kun kerta olen ravitsemustieteitä opiskellut jo monta vuotta. b- vitamiinit ovat yksi myrkyttömimmistä vitamiineista, ja vaikka sivuoireita olisi, ne iittyvät yleensä vatsan ja suoliston häiriöihin. ne eivät ole vaarallisia lyhyillä käyttöjaksoilla. ja todellakaan, kuuria EI ole tarkoitus jatkaa ikuisuutta! ja toisaalta ihan sama mitä syöt niin voit saada jonkin myrkytyksen jos menet kohtuuttomiin määriin. Mielestäni nuo sivuoireet ovat erittäin lievät ottaen huomioon kuinka isoja tuloksia sillä saa. ja itselläni ei ole ollut minkäänlaisia sivuoireita. ja kun otetaan huomioon kaikkien aknetuotteiden hyödyt ja haitat, olen sitä mieltä että luonnonmukaiset hoidot ovat parempia. esim. maksa ei rasitu, hiustenlähtö on PALJN epätodennäköisempää ja muutkin oireet ovat olleet selvästi pienempiä. Jos olet sitä mieltä että b5 vitamiini on myrkky, niin miten sitten appelsiinit? niissä on vitamiineja kans paljon. kyse onkin siitä mihin vertaa ja minkä verran käytttää. tutustupa aiheeseen lisää itse esim.
www.holistichealthtopics.com/HMG/Bvitamin.html
www.numarkpharmacists.com/hn/Supp/Vitamin_B5.htm
www.acu-cell.com/bx2.html - lisätietoa
liittyen hiustenlähtöön.
Nimittäin b5 vitamiinin on todettu VÄHENTÄVÄN hiustenlähtöä!
VITAMIN B5 OR PANTOTHENIC ACID
This vitamin improves digestion and fortifies resistance to stress and fatigue. In conjunction with vitamin B8 or biotin, it also revives the immune system, which prevents the loss of hair. To date, this process is not yet fully understood. B5 can be found in large quantities in royal jelly, dairy products, whole grain germ, and mushrooms, which for every 100g consumed yield one-third of the recommended daily amount, 3mg of B5. - jooseppi
olen tutustunut kirjoitti:
aiheeseen erittäin hyvin, kun kerta olen ravitsemustieteitä opiskellut jo monta vuotta. b- vitamiinit ovat yksi myrkyttömimmistä vitamiineista, ja vaikka sivuoireita olisi, ne iittyvät yleensä vatsan ja suoliston häiriöihin. ne eivät ole vaarallisia lyhyillä käyttöjaksoilla. ja todellakaan, kuuria EI ole tarkoitus jatkaa ikuisuutta! ja toisaalta ihan sama mitä syöt niin voit saada jonkin myrkytyksen jos menet kohtuuttomiin määriin. Mielestäni nuo sivuoireet ovat erittäin lievät ottaen huomioon kuinka isoja tuloksia sillä saa. ja itselläni ei ole ollut minkäänlaisia sivuoireita. ja kun otetaan huomioon kaikkien aknetuotteiden hyödyt ja haitat, olen sitä mieltä että luonnonmukaiset hoidot ovat parempia. esim. maksa ei rasitu, hiustenlähtö on PALJN epätodennäköisempää ja muutkin oireet ovat olleet selvästi pienempiä. Jos olet sitä mieltä että b5 vitamiini on myrkky, niin miten sitten appelsiinit? niissä on vitamiineja kans paljon. kyse onkin siitä mihin vertaa ja minkä verran käytttää. tutustupa aiheeseen lisää itse esim.
www.holistichealthtopics.com/HMG/Bvitamin.html
www.numarkpharmacists.com/hn/Supp/Vitamin_B5.htm
www.acu-cell.com/bx2.htmlEi, vaan kysymys on siitä, että käyttökokemuksien mukaan sillä harvoin saadaan pysyviä tuloksia kuuriluontoisesti. Eikä niitä oireita nyt muutamassa viikossa tule. Voi Luoja. Ei se hiustenlähtö kaikkia koske mutta mielestäni oli vain käsittämätöntä ettet edes maininnut sitä.
Tuo vertaus appelsiineihin osoittaa että olet ajattelussa vielä aivan lapsen tasolla tai sitten vain haluat esittää typerystä. - sivustaseuraaja...
jooseppi kirjoitti:
Ei, vaan kysymys on siitä, että käyttökokemuksien mukaan sillä harvoin saadaan pysyviä tuloksia kuuriluontoisesti. Eikä niitä oireita nyt muutamassa viikossa tule. Voi Luoja. Ei se hiustenlähtö kaikkia koske mutta mielestäni oli vain käsittämätöntä ettet edes maininnut sitä.
Tuo vertaus appelsiineihin osoittaa että olet ajattelussa vielä aivan lapsen tasolla tai sitten vain haluat esittää typerystä.luuleeko tämä kirjoittaja et joka helvetin kommenttiin pitäis kirjoittaa koko lista kaikista mahdollisista vaikutuksista ja hinnoista ja muusta?!? tämä on keskustelupalsta ja jos joku haluaa kertoa omasta hyvästä kokemuksesta niin miksi ihmeessä pitäisi alkaa luettelemaan kaikki nippelitiedot?!?! vittu et oot tyhmä. ja minusta tuo appelsiinivertaus oli aika hyvä lohkaisu sun ajattelutasolle. ei täällä mitkään lääkärit ole valistamassa vain käyttäjät keskustelemassa.. tongi se herne pois nenästäs
- roapoika87
lisätietoa kirjoitti:
liittyen hiustenlähtöön.
Nimittäin b5 vitamiinin on todettu VÄHENTÄVÄN hiustenlähtöä!
VITAMIN B5 OR PANTOTHENIC ACID
This vitamin improves digestion and fortifies resistance to stress and fatigue. In conjunction with vitamin B8 or biotin, it also revives the immune system, which prevents the loss of hair. To date, this process is not yet fully understood. B5 can be found in large quantities in royal jelly, dairy products, whole grain germ, and mushrooms, which for every 100g consumed yield one-third of the recommended daily amount, 3mg of B5.En jaksa oikeen ottaa osaa tähän keskusteluun, koska suoraan sanoen mua ottaa päähän kaikki ravintoaine ja -lisä keskustelut! Itse oon kokeillu monta kertaa syödä mahdollisimman terveellisesti ja kaikki vitamiinit ja maitohapot ja öljyt päälle, mutta ei se akne mihinkään häipynyt :P
Nyt vannon vain roaccutanin nimeen, meinaan se on kirjaimellisesti pelastanut mun kasvot =)
Mutta halusin vain sivusta huomauttaa, että tuossa listassa, missä lukee b5-vitamiinin saatavuudesta eri ruoka-aineista
"royal jelly, dairy products, whole grain germ, and mushroom"
niin monet väittävät maitotuotteiden ja kokoviljan AIHEUTTAVAN AKNEA! Siksi en uskokkaan että on aina olemassa jokin TIETTY aknea aiheuttava ainesosa, koska tuokin väittämä on ristissä toisen väittämän kanssa. - akne-enka
jooseppi kirjoitti:
Ei, vaan kysymys on siitä, että käyttökokemuksien mukaan sillä harvoin saadaan pysyviä tuloksia kuuriluontoisesti. Eikä niitä oireita nyt muutamassa viikossa tule. Voi Luoja. Ei se hiustenlähtö kaikkia koske mutta mielestäni oli vain käsittämätöntä ettet edes maininnut sitä.
Tuo vertaus appelsiineihin osoittaa että olet ajattelussa vielä aivan lapsen tasolla tai sitten vain haluat esittää typerystä.En usko, että on lapsen tasolla jos vertaa korkeata vitamiinipitoisuutta esittävää tuotetta appelsiiniin, sillä appelsiini todellakin sisältää paljon vitamiineja:
http://www.fineli.fi/food.php?foodid=11045&lang=fi
Itselläni appelsiini aiheuttaa kihelmöintiä ihossa parin appelsiinin syönnin jälkeen, eli kyllä appelsiini on vahvaa kamaa, jos puheenaiheena on ravintolisät.
En kuitenkaan ole mitenkään muuten kannalla tähän keskusteluun, koska B5-vitamiini tuottaa steroidihormonien muodostumista, joka itseasiassa ei ole hyvä asia, oli sitten kyseessä mikä tahansa hormoni - kun karvatissit eivät ole minun trendini.
Ja vielä tällaista itse keskustelun aloittaneelle. Elikä, tohtori.fi sivulta lainaten:
# Pantoteenihappoa saadaan monesta ravintoaineesta. Hyviä lähteitä ovat
# maksa
# munuaiset
# munankeltuainen
# juusto
# liha
# palkokasvit
# vihannekset
# kokojyvävilja
# oluthiiva.
Joten miksi edes tuhlata rahaa ostaen mitään tällaisia yllämainittuja vitamiinipurnukoita, jos saman tuloksen saa näilläkin? - akne-lisä
roapoika87 kirjoitti:
En jaksa oikeen ottaa osaa tähän keskusteluun, koska suoraan sanoen mua ottaa päähän kaikki ravintoaine ja -lisä keskustelut! Itse oon kokeillu monta kertaa syödä mahdollisimman terveellisesti ja kaikki vitamiinit ja maitohapot ja öljyt päälle, mutta ei se akne mihinkään häipynyt :P
Nyt vannon vain roaccutanin nimeen, meinaan se on kirjaimellisesti pelastanut mun kasvot =)
Mutta halusin vain sivusta huomauttaa, että tuossa listassa, missä lukee b5-vitamiinin saatavuudesta eri ruoka-aineista
"royal jelly, dairy products, whole grain germ, and mushroom"
niin monet väittävät maitotuotteiden ja kokoviljan AIHEUTTAVAN AKNEA! Siksi en uskokkaan että on aina olemassa jokin TIETTY aknea aiheuttava ainesosa, koska tuokin väittämä on ristissä toisen väittämän kanssa.Kun monet ovat keskustelleet, että iän myötä akne häipyy Unholaan - sisältää ripauksen totuusperää. Terveellinen ruokavalio ja elämäntapa esim. tätä koskien liikunta on ratkaisevassa asemassa, eikä pelkästään aknen kannalta vaan terveellisen elämänkin kannalta.
Kun sanot, että "Roaccuttan on kirjaimellisesti pelastanut kasvosi", mitä oikein tarkoitat tällä? Eikös mielestäsi tämä sisällä minkäänlaista ravintolisää puhumattakaan lisäaineista ja muista kuorrutuksista?
Olen tehnyt oman viestiketjun kalsiumille ja voin sanoa seuraavaa, että maito kyllä itseasiassa aiheuttaa ripauksen aknea - lue seuraava:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4000000000000037&posting=22000000014463644
Eli "Kalsium = hormonien tuotantoa" eli kalsium horjuttaa hormonitasapainoa.
Jos saan päätellä, niin hormonit ovat itseasiassa se suurin "ainesosa" aknen aiheuttajasta. - minä
akne-lisä kirjoitti:
Kun monet ovat keskustelleet, että iän myötä akne häipyy Unholaan - sisältää ripauksen totuusperää. Terveellinen ruokavalio ja elämäntapa esim. tätä koskien liikunta on ratkaisevassa asemassa, eikä pelkästään aknen kannalta vaan terveellisen elämänkin kannalta.
Kun sanot, että "Roaccuttan on kirjaimellisesti pelastanut kasvosi", mitä oikein tarkoitat tällä? Eikös mielestäsi tämä sisällä minkäänlaista ravintolisää puhumattakaan lisäaineista ja muista kuorrutuksista?
Olen tehnyt oman viestiketjun kalsiumille ja voin sanoa seuraavaa, että maito kyllä itseasiassa aiheuttaa ripauksen aknea - lue seuraava:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4000000000000037&posting=22000000014463644
Eli "Kalsium = hormonien tuotantoa" eli kalsium horjuttaa hormonitasapainoa.
Jos saan päätellä, niin hormonit ovat itseasiassa se suurin "ainesosa" aknen aiheuttajasta.Joo, hölkkää aknesi pois !
Ei ei ei. Jos todella on akne, niin siihen täytyy hakea lääketieteellistä apua. Kaikki muu vain sinnittelyä epätoivoista vastaan. - akne-enka
minä kirjoitti:
Joo, hölkkää aknesi pois !
Ei ei ei. Jos todella on akne, niin siihen täytyy hakea lääketieteellistä apua. Kaikki muu vain sinnittelyä epätoivoista vastaan.Monet ovat menneet suoraan lääkärille ja kokeilevat nyt jo kuudetta Roaccuttan kuuriaan kuitenkaan saavuttamatta yhtään mitään. Uskon, että yhtä epätoivoista lääkärinkin vastaanottokin voi olla tai ainakin reilusti kalliimpaa kun terveellinen elämäntapa.
Ehket nyt ymmärtänyt aivan oikein, mutta esimerkkinä tähän elämäntapaan tätä liikuntaa tarkoitin. Jos ei liiku senttiäkään popsien Roacuttanista vitamiiniliemiin, ei ihon pitäisi ainakaan kovin terveen näköisenä pysyä, puhumattakaan muista haitoista kuin akne.
Hyvä liikunta päivässä on hyväksi iholle kuin muillekin elimille. Ihon hyvinvointiin vaikuttaa paljon tasapainoinen elämänlaatu. - roapoika87
akne-enka kirjoitti:
Monet ovat menneet suoraan lääkärille ja kokeilevat nyt jo kuudetta Roaccuttan kuuriaan kuitenkaan saavuttamatta yhtään mitään. Uskon, että yhtä epätoivoista lääkärinkin vastaanottokin voi olla tai ainakin reilusti kalliimpaa kun terveellinen elämäntapa.
Ehket nyt ymmärtänyt aivan oikein, mutta esimerkkinä tähän elämäntapaan tätä liikuntaa tarkoitin. Jos ei liiku senttiäkään popsien Roacuttanista vitamiiniliemiin, ei ihon pitäisi ainakaan kovin terveen näköisenä pysyä, puhumattakaan muista haitoista kuin akne.
Hyvä liikunta päivässä on hyväksi iholle kuin muillekin elimille. Ihon hyvinvointiin vaikuttaa paljon tasapainoinen elämänlaatu.Terveelliset ja tasapainoiset elämäntavat! MY ASS!
Tarkotin vaan et mun iho on tällä hetkellä virheetön eli ei yhtään finniäm, SIIS EI YHTÄÄN! Lähtökohdat oli pahimmat mahdolliset, eli mulla oli kystinen akne joka aiheutti arpia, melkein jokainen finni jätti aina pysyvän jäljen. Nytkin niitä on jäljellä, mutta ne vaalenevat ja tasoittuvat koko ajan.
Kuurin aikana oon käynyt vetää perseet, syönyt miten huvittaa (siis roskaruokaa, kebua, mäkkäri, hese, karkkia, limsa jne.), valvonu 2 päivää putkeen ja tehny muutakin iholle "haitallista", mutta silti mun iho on ja pysyy virheettömänä! Finnejä ei vaan tule! Sitä tarkoitin pelastamisella. Tämän takia tä lääke on niin mahtava. Ei tartte välittää mitä syö, liikkuuko vai ei jne. Tosin elän oikeasti varsin siivosti, enkä tee noita asioita mitenkään vakituisesti.
Mutta noista elämäntavoista sekin, että eikö suurin osa suomalaisista elä hyvin epäterveellisesti (70% liikalihavia jne.), tiedän lukuisia ihmisiä ketkä tekevät tuota mitä minä ylhäällä kirjoitin eli vetelevät parin päivän hirveitä känniralleja monta kertaa kuussa, mutta silti heidänkin naamansa ovat kuin vauvan pyllyt. Miksei useampi siis sairasta aknea jos se selittyy ruokavaliolla ja huonoilla elämäntavoilla?
Akne on hormonaalista, periytyvää ja kehon perityvästä immuunijärjestelmästä johtuvaa. Ei roaccutankaan kaikilla auta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6015018Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?252884HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2652381- 1251710
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1271453Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3461358Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101193- 121085
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P73926- 100853