Olen tänään viimeistä kertaa palstalla, ja kiitän kaikkia veljiä, sisaria Herrassa, tiedämme että Herramme tulo on lähellä, nostakaa päänne, sillä vapautuksemme on lähempänä kuin uskommekaan. Siunausta teille ja Jumala saakoon lisääntyä rakkaudessa teidän sydämissänne entistä enenpi. Herra siunatkoon tätä nuorta *Toni veljeä, on siunattua nähdä mitä Jumala tekee armossaan.
Haluan vielä tuoda tämän yhden kaverin joka tuli uskoon tammikuulta, hän joka palvoi saatanaa ja seurusteli hänen kanssaan, käytti alkoholia jonkin verran huumeita, nyt on elävässä uskossa Jeesukseen, viinanhimot kaikosivat häneltä ja hänelle kuuluu tänään pelkkää hyvää. Kiitos siitä Jumalalle, hänelle mikään ei ole mahdotonta, Kristuksessa on kaikki mahdollista jos vain haluat uskoa sen.
Jeesus on tie totuus ja elämä. Siitä kiitän näitä vuosia joita olen saanut Hänen kanssaan kulkea, kiitän rakkaasta aviopuolisosta, rakkaista lapsistani, rakkaista ystävistäni jne.
Toivon kaikille foorumilaisille kaikkea hyvää.
Seriffille runsainta Jumalan siunausta. Jumalan Sana ei koskaan tyhjänä palaja, Hän antaa apuansa kun sitä pyydät hän ojentaa kätensä ja ruokkii sinua Sanallaan.
Olemme täällä Jeesuksen kristuksen todistajina, ja toivon sydämestäni että joka vielä kulkee Hänestä erossa, tarttuu tuohon käteen joka on maksanut meidät kalliisti omalla hengellään, mutta kuolema ei häntä pidätellyt.
Runsasta Jumalan rauhaa kaikille keskustelukumppaneille.
Aika on:
Saarnaaja:
3:2 Aika on syntyä ja aika kuolla. Aika on istuttaa ja aika repiä istutus.
3:3 Aika on surmata ja aika parantaa. Aika on purkaa ja aika rakentaa.
3:4 Aika on itkeä ja aika nauraa. Aika on valittaa ja aika hypellä.
3:5 Aika on heitellä kiviä ja aika kerätä kivet. Aika on syleillä ja aika olla syleilemättä.
3:6 Aika on etsiä ja aika kadottaa. Aika on säilyttää ja aika viskata pois.
3:7 Aika on reväistä rikki ja aika ommella yhteen. Aika on olla vaiti ja aika puhua.
3:8 Aika on rakastaa ja aika vihata. Aika on sodalla ja aika rauhalla.
Hei foorumilaiset
43
1628
Vastaukset
- Miksi olet tänään
viimeistä kertaa täällä? Mihin häippäset?
- hansutuulia
asiat tärkeysjärjestykseen. Sydämelleni on tänään annettu Sanat jotka ovat minua puhutelleet, eräs aikakausi on päättynyt ja uudet haasteet ovat edessä. Aika ei riitä kaikkeen. :)
- No seuraa
hansutuulia kirjoitti:
asiat tärkeysjärjestykseen. Sydämelleni on tänään annettu Sanat jotka ovat minua puhutelleet, eräs aikakausi on päättynyt ja uudet haasteet ovat edessä. Aika ei riitä kaikkeen. :)
sitten sydämesi ääntä! :)
- minä.
Uskoisinkohan tuota?
Tiedän lukuisia nimimerkkejä palstoilta jotka ovat lähteneet ja palanneet takaisin. Eivät ne malta poissa pysyä. Miksi omasta "lähtemisestä" pitää numero tehdä?
Mutta pitäähän sitä Dramatiikkaa olla. Ettet vaan hansu siirtyisi puskasta ampujaksi?
Tervetuloa kun tulet takaisin tuolla tai kertakäyttönimimerkillä. Sulla on kone kotonasi joten taatusti luet palstaa jatkossakin.
Täältä lähti muistaakseni Ritari viimeksi. Näyttää kyseinen nimimerkki kuitenkin päivittäin kirjoittelevan. - Iippa
Siunausta sinulle tulevina päivistä ja kiitokset kirjoituksistasi, joita olen mielenkiinnolla lukenut.
Kiitokset rukouksistasi pienen pojan poikani puolesta ja myötäelämisestäsi surussani. Vauva on jo kotona ja voi hyvin. Käy vielä kuukauden vanhana tutkimuksissa. Kyllä meillä on ihana Herra. Hän kuulee meidän rukouksemme ja lohduttaa sanallaan.
Siunausta sinulle ja perheellesi tulevina päivinä ja on ollut kiva kirjoitella kanssasi.- hansutuulia
Runsainta Jumalan siunausta sinullekkin ja koko perhekunnallesi, Herramme on todella hyvä! :)
- Kukas nyt
ottaa sinun paikkasi? Tässä tulee ikävä sua..
Ykä-Puska- hansutuulia
Kiitos sinusta Ykä, se paikka on hyvinkin helposti täytetty, Ykä puskalla! :) Runsainta siunausta sinulle!
Raamattu sanoo, tulkaa te kaikki työn uuvuttamat ja raskautetut, niin minä annan teille levon. - ole kuin ajattelit
hansutuulia kirjoitti:
Kiitos sinusta Ykä, se paikka on hyvinkin helposti täytetty, Ykä puskalla! :) Runsainta siunausta sinulle!
Raamattu sanoo, tulkaa te kaikki työn uuvuttamat ja raskautetut, niin minä annan teille levon.Katos kun Jumala on antanut Sinulle Manttelin kannettavaksi ja minulle Hän on antanut toisenlaisen manttelin.. Ne käy vain niille, joille Jumala on ne sovittanut.. [email protected]
valloilleen haureus, epäjumalanpalvelus, irstaus ja riivaajahenget, varsinkin kun aurinkolasipäätäkään ei ole näkynyt toviin.
- toinen otsikko
helluntailaisuuden sijaan? Olisko Työmiehellä ehdotuksia, jotka sopisivat paremmin sinun aiheisiisi? Ykä
- hansutuulia
täällä näyttää olevan hyvä seriffi joten eiköhän se siitä. :)
- hyvä kun poistut
turhaan täällä aikaasi vietät, kun ei sullakaan ole muuta ollut kuin toisten mollaaja ja jonkinlainen akuistenkasvattaja.tyypillinen hellari, sorry vaan mutta totta puhun.
- hansutuulia
väistää kun olen vain mollaaja. Kiitos sanoistasi.
Parannus on jokaisen tehtävä, myös minunkin. - kun sulle sanoo suoria
hansutuulia kirjoitti:
väistää kun olen vain mollaaja. Kiitos sanoistasi.
Parannus on jokaisen tehtävä, myös minunkin.mene nyt ainakan itseesi, ja Herran kasvojen eteen.
olen kokenut sinut tekopyhäksi.
eräs uskova. - hansutuulia
kun sulle sanoo suoria kirjoitti:
mene nyt ainakan itseesi, ja Herran kasvojen eteen.
olen kokenut sinut tekopyhäksi.
eräs uskova.hyvää jatkoa, sillä kukaan ei ole täydlellinen, ei ole hansukaan ja siksi tarvitsee koko ajan Jumalan armoa että tiellä pysyy.
- poikalapsi
hansutuulia kirjoitti:
hyvää jatkoa, sillä kukaan ei ole täydlellinen, ei ole hansukaan ja siksi tarvitsee koko ajan Jumalan armoa että tiellä pysyy.
Olen iloinen siitä, että ymmärrät parantaa palstan ilmapiiriä poistumalla täältä. Toivon mukaan lupauksesi ovat luotettavampia kuin Ritarin, joka mm. vastikään lupaili, ettei lue viestejäni enää koskaan - ja on taaskin käynyt vastaamassa yhteen.
Toivon mukaan tulet järkiisi ja lopetat valehtelun ja viettelijöiden puolustamisen. Kaikkea hyvää! - hansutuulia
poikalapsi kirjoitti:
Olen iloinen siitä, että ymmärrät parantaa palstan ilmapiiriä poistumalla täältä. Toivon mukaan lupauksesi ovat luotettavampia kuin Ritarin, joka mm. vastikään lupaili, ettei lue viestejäni enää koskaan - ja on taaskin käynyt vastaamassa yhteen.
Toivon mukaan tulet järkiisi ja lopetat valehtelun ja viettelijöiden puolustamisen. Kaikkea hyvää!näin on parasta :)
- RitariOlevainen
poikalapsi kirjoitti:
Toivon mukaan tulet järkiisi ja lopetat valehtelun ja viettelijöiden puolustamisen. Kaikkea hyvää!ylimieliseen röyhkeyteesi on välillä vastattava.
Sinusta ja "hansutuuliasta ei kuule voi puhua samana päivänä.
Palstan suuri menetys on,että hansutuulia meidät jättää,enkä sanoisi samaa,jos sinä häippäiset täältä,vaikka omalle palstallesi,siitä monet iloitsisi ja ehkä jopa kunnioittaisikin sinua ,kun lopulta ymmärtäisit asian niikuin se on ! - poikalapsi
RitariOlevainen kirjoitti:
ylimieliseen röyhkeyteesi on välillä vastattava.
Sinusta ja "hansutuuliasta ei kuule voi puhua samana päivänä.
Palstan suuri menetys on,että hansutuulia meidät jättää,enkä sanoisi samaa,jos sinä häippäiset täältä,vaikka omalle palstallesi,siitä monet iloitsisi ja ehkä jopa kunnioittaisikin sinua ,kun lopulta ymmärtäisit asian niikuin se on !Olet täysin väärä henkilö puhumaan moralisoivasti ylimielisyydestä, sinä, joka luulet olevasi juamala. Röyhkeytesi on myös huipputasoa täällä: valehtelet, parjaat, yritit seriffinä jopa likaisa juonia, et ota asiatietoa vastaan. Mene itseesi.
Jopa lupauksesi petät AINA. Onneksi helluntailaislla on hyviäkin esikuvia, kun heidä vanhusväestössään on tuommoisia katalia tyyppejä.
- RitariOlevainen
mitä olet palstalla sanonut ,olit HELMI täällä meidän karskien ja kovien joukossa,kaikkea hyvää ja runasasta Jumalan läsnä oloa elämääsi edelleenkin,olkoon Kristuksen täydellinen siunaus aina mukanasi,minne sitten kuljetkin.
Ja sydämellisesti tervetuloa takaisin palstalle,jos vielä joskus vaikka palaisit !
T: RitariOlevainen !- hansutuulia
joskus on vain aika lopettaa ja katsoa eteenpäin.
Jumala olkoon voimasi ja virtasi, Hän ravitsee tarvitsevan, hän antaa yltäkylläisen elämän.
Jumlalan omalta ei tule koskaan puuttumaan mitään.
Hän on varjelijamme joka ei torku. Ovet auki 24 tuntia, ja joka Hänen tykö tulee, hän ei ketään ulos heitä.
Jumalan runsainta siunausta, saakoon Jumalan armo olla ylenpalttinen kohdallasi. T. Hansu
- Nasse
palstan kannalta on etu että hulluimmat ja vähä-älyisimmät poistuvat.
frihet, ritari, "yö-hoitsut" ja kaikki ne ryhmään kuuluvat, joita en jaksa muistaa, ottakaa mallia.- hansutuulia
jos sillä tarkoitit minua, mutta on parempi kaikille ettei minun elämäni ole kenellekkään kompastukseksi.
- veliRiepu
Olipa yllättävä uutinen. Olet sentään niin aktiivinen ja hyvä keskustelija, että teet aika radikaalin tempun.
No, jokainenhan valintansa itse tekee. Eikä tämä sentään ihan elämää suurempi asia kai olekaan.
Olen itsekin ollut vasta pari kuukautta ja välillä käy ajatus lopettamisesta minullakin mielessä.
Pääasia, että Jeesus saa johdattaa ja hänen johdatuksessaan onkin mahtavaa kulkea.
Toivotan sinulle ja perheellesi tolkuttoman paljon siunausta ja varjelusta!
Pidetään Jeesuksesta kiinni loppuun asti!
Kiitos vielä kaikesta!- hansutuulia
on mukava tehdä saman Herran työtoverina, ja tiedämme että Hän on H Y V Ä !
Runsainta siunausta sinulle ja koko perhekunnallesi.
T. Hansu
- Ykä-Puska
helluntailaiset: Työmies2, Nasse, Poikalapsi jne. Tuntuu, että peränkin haukkuvat. Kyllä se niin on, että edellämaiminut ovat niitä, jotka ilmapiirin sotkee täällä, ei Hansa.. Ei tämä palsta enää kiinnostakaan......... Tää on rienaajien juhlapäivä.. Sorry Hansa, mä en osaa oikein kauniisti kertoa asioita.. :o)
- hansutuulia
oma itsesi, äläkä koskaan muutu. Muutu lähinnä Kristuksen mielen mukaiseksi, mutta ole oma persoonasi. :) :)
- manttelilla
hansutuulia kirjoitti:
oma itsesi, äläkä koskaan muutu. Muutu lähinnä Kristuksen mielen mukaiseksi, mutta ole oma persoonasi. :) :)
Ei käy toisen takki päälle.. Siukkuja :o) Ykä
- takki
hansutuulia kirjoitti:
Ei tämän maailman ajan mukaan vaan...
- frihet
Siunaus- rikasta tulevaa tehtävää, ei Herra sinua tänne pitkäksi aikaa tarkoittanut, kun nyt on sinut muulalle siirtämässä.
Antakoon Kristus tulevaisuudessakin sinulle taivaallista viisautta, rakkauden maustamana.
Paavalikin muisti efeson seurakuntaa, että herra heille viisautta antaisi ja kun siihen on rakkaus sisällostetty, niin evankeliumi Jeesuksesta saa siunatun voiman.
Olet opetuksillasi ollut esimerkillinen, joten kiitos tästä ajasta, jonka olemme saaneet lukea kirjoituksiasi.
KristukseSSA on tänäkin päivänä vastaus.
Pidä sinäkin kruunu joka sinulle on annettu,siunaten sinua muistan , fri.- hansutuulia
kauniista ja lämpimistä sanoistasi. Herra olkoon väkevästi teidän kanssanne, olkoon perheenne yllä runsas siunaus joka kantaa hedelmää taivaan aittoihin. :)
- Yrjö.
Mua oksettaa se kuinka imelästi uskovat lässyttävät siunaten toisiaan. Juuri tälläisiä sisäänpäinlämpiäviä tekopyhiä te olette.
Silloin kun pitäisi osoittaa todellista lähimmäisenrakkautta ja ymmärtämystä, alkaa tuomitseminen,syrjintä ja omaan näkemykseen painostaminen. Pahimmillaan uskovien puheet ovat pelkkää sanahelinää vailla käytännön katetta.
Uskovat käyttäytyvät juuri siten mistä Jeesus varoitti.- frihet
Minullekin tuli mieleen, kun avustuksia olen vuosien varrella "hätää-kärsiville" vienyt.
Eräänä aamuna taas kotiin lähdön aikaan eräs auvun saaneista ryhmistä tuumi, että ehkä olisi aika "verta-vaihtaa" ja päättivät asiasta lähemmin keskustella.
Minua ei myös kiinostanut saada selkääni suuremmin ja "varoitin" hiukan "ajattelemattomasti" ja se kyllä tepsi, eivät ole senkummemmin aikoneet iljetyksiään esittää.
Eli ei kaikki ole kiitoksia jakamassa, vaikka ehkä olisi joskus senkin aika.
Meillä uskovillakin kiitos hiukan vähiin jää, vasta muisto-tilaisuudessa kehutaan. - kuin uskovainen
Hyvä malliesimerkki, kuinka uskovaisten pitäisi kirjoitella tänne. Ei tässäkään ole hituista Jeesuksen esimerkkiä hyvä mies.
- sun-glasses
Kaikkea hyvää elämääsi, Jumalan siunausta, varjelusta, johdatusta.
- hansutuulia
Siunausta ja varjelua sinunkin elämääsi. :) T.Hansu
Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi.
Jeesuksen kanssa on turvallista vaeltaa
Hän johdattaa Rakkauden tietä.
*
Herra varjelee sinut kaikelta pahalta
Hän suojelee koko elämäsi.
Herra varjelee kaikki sinun askeleesi
sinun lähtösi ja tulosi
nyt ja AINA.
Ps.121:7-8
Heippa...nähdään!
T. runis- hansutuulia
ja kiitos viestistäsi! olet hyvin tutun näköinen kun kävin sivullasi, muistutat erästä naista, joka on paikkakunnaltamme.
laitanpa yhden kuvan minusta ja miehestäni sinun sähköpostiisi jos osaan sen liittää sinulle.
Siunausta taivaallinen runoilija, tuo on ihana lahja minkä Isi on sinulle antanut. Nähdään! :)
Hansutuulia kaikesta, ja runsasta Jumalan siunausta sinulle ja perheellesi! Jeesukseen uskovina saamme silti jatkaa matkaa samassa hengessä, vaikka emme enää näkisikään.
Tulehan silloin tällöin silti moikkaamaan :)- hansutuulia
Oli kiva kohdata eri ikäisiä uskovia. On ilo nähdä että olet nuorena antanut elämäsi Herran käsiin.
Minulla on vanhin tytär kohta 19 vuotias hän antoi elämänsä jo 8 vuotiaana, sai kielet armolahjana ja on nyt evankelioinut Venäjän aktioleireillä (Love ford kids) vei viime vuonna sinne yksin ryhmän, ja olen todella ylpeä hänen rohkeudestaan, siitä saan yksin kiittä Jumalaa, Sana ei palaja tyhjänä koskaan.
Hänen sydämelleen on laskettu lähetystyö, ja nyt hänellä on poikaystävä, uskova hänkin ja yhteinen näky näyttää olevan molemmilla.
Niin Jumala ihmeellisesti johdattaa meidän elämäämme. Herran runsasta siunausta, kulje tiesi suorssa Herran kanssa, älä anna sijaa viholliselle, Jeesuksen kanssa on siunattua kokea, sen saat huomata miten Hän siunaa sinua, et ehkä aina näe sitä omin silmin, mutta monet arkiset asiat vain loksahtelevat paikalle, saat ehkä elää tervvettä elämää ja nähdä asioita joita tulet vain ihmettelemään.
Ole siunattu Jeesuksen nimessä, Herra sinua suojelkoon ja varjelkoon kaikilla teilläsi. T Hansu, taivaasa tavataan.
Minulla on myös sana sanottavana Sinulle ja se tulee sydämestäni tässä:
K I I T O S
Toivotan Sinulle Herran siunausta ja varjelusta matkallesi. Usko ei ole joka miehen eikä naisen, mutta Jumala on uskollinen ja tahdon jättää Sinut Hänen armon käsiinsä siksi, kunnes Hän asettaa meidät tahrattomina ja moitteettomina Valtaistuimensa eteen riemuun; Hänelle kunnia ja valta sekä nyt että maailmanajoista toisiin iankaikkisesti. Totisesti. Näin päättyvät minulle siunaukselliset ja rakentavat kirjoitukset kanssasi tällä palstalla ellei Kuningas toista määrää.- hansutuulia
ajattelin etten tule enää tänne koska kirjotin viestini eilen.
Kiitos sinulle Jukka, olet esimerkillinen uskova, Jumalan ase, jolla on paljon sanottavaa ja joka rakkaudessa ja totuudessa niitä täällä on julistanut. Totuus ei koskaan tulessa pala, siihen luotan, koks Jumalan Sana niin sanoo.
Kiitos ystävällisyydestäsi, Herra sinua runsaasti siunatkoon ja varjelkoon, Herra valistakoon sinulle kasvonsa ja antakoon sinulle rauhan, Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Amen, siunausta koko perheellesi. Taivaassa tavataan :) oli ilo seurata sinun keskustelujasi ja ammentaa niistä esimerkkiä ja sitä mitä meistä uskovina pitäisi näkyä, rakkaus. siukkuja :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328467Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61985Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571133Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?67682Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28663En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627- 37619