Blade Runner

Ridley Fan

Osaako joku kertoa, mistä voisi ostaa tai tilata uuden Blade Runner DVD:n suomenkielisellä tekstityksellä. Joskus oli Anttilassa myynnissä halvalla, muttei nykyään (kysyin). Ensi vuonna tulee muuten 25 vuotta elokuvan ilmestymisestä, joten saattaa tietysti tulla jossain vaiheessa "the 25th anniversary DVD" markkinoille. Mutta onko kukaan viime aikoina ostanut jostain liikkeestä Blade Runneria?

16

2650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sami79

Kato olisko www.filmifriikki.fi

• Ridley Fan

Vaan eipä löytynyt sieltäkään

• eipä löydy

Itsellänikin löytyy tämä klassikko sci-fi pätkä, pahvikansissa, eng. kansitekstein, halpiskorista. Vaikka täällä keskustelupalstalla muutaman kerran joku väitti ettei poistokorista olisi voinut Blade Runneria saada.
      Tällä hetkellä ei ko. leffaa taida saada mistään, suomesta.

• Ridley Fan

Jep, ei taida tosiaankaan löytyä. Täytyy varmaan sitten vaan toivoa ja odotella, että ensi vuonna tulisi kauppoihin "the 25th anniversary edition". Luulisi, ettei tämän sortin klassikko unohdu kokonaan markkinointikoneistoilta.
        On muuten outoa, ettei Blade Runner ole tullut myöskään Suomen TV kanavilta pitkiin aikoihin. En minä ainakaan muista.

• oululainen pelle
        Ridley Fan kirjoitti:

Jep, ei taida tosiaankaan löytyä. Täytyy varmaan sitten vaan toivoa ja odotella, että ensi vuonna tulisi kauppoihin "the 25th anniversary edition". Luulisi, ettei tämän sortin klassikko unohdu kokonaan markkinointikoneistoilta.
        On muuten outoa, ettei Blade Runner ole tullut myöskään Suomen TV kanavilta pitkiin aikoihin. En minä ainakaan muista.

Blade Runneria. Ei löydy mistään. :(

• Ridley Fan
        oululainen pelle kirjoitti:

Blade Runneria. Ei löydy mistään. :(

Tein uudestaan google-hakuja Blade Runnerista ja löysin seuraavaa tietoa osoitteesta http://www.brmovie.com/BR_Special_Edition.htm

"Ridley Scott's Blade Runner (1982) is currently on track for release as a multi-disc special edition in time for its 25th anniversary in 2007"

Joten eiköhän ensi vuonna kaupoistasta löydy taas Blade Runneria, Suomessakin, mutta tuskin ale-korista!

• Syneus(m)
        Ridley Fan kirjoitti:

Tein uudestaan google-hakuja Blade Runnerista ja löysin seuraavaa tietoa osoitteesta http://www.brmovie.com/BR_Special_Edition.htm

"Ridley Scott's Blade Runner (1982) is currently on track for release as a multi-disc special edition in time for its 25th anniversary in 2007"

Joten eiköhän ensi vuonna kaupoistasta löydy taas Blade Runneria, Suomessakin, mutta tuskin ale-korista!

myös kunnon äänillä. Nimittäin se aikaisempi Director.s cut dvd sisälsi vain DD.2.0 ja doldy surround raidat.

Ja näyttäisi muuten tulevan!

• skfidikkari

Juu, mulla taitaa olla tuo sama pahvikansijulkaisu. Sitä sai 10-15 euron hintaan Anttilan alelaarista 4-5 vuotta sitten. Eipä ole enää näkynyt aikoihin.

Muuten, jos vanhat merkit pitää paikkansa, puoli vuotta tuon juhlajulkaisun ilmestymisestä sitä saa puoleen hintaan alelaarista.

• merkinnöistä

päätellen ei voi enää tilata, loppunut filmiyhtiöltä. Eli ensi vuoden juhlajulkaisu ilmeisesti ainoa mahdollisuus, jos et kokeile huuto.netistä!

• Ridley Fan

Jep, huuto.netistä olen saanut sen verran huonoja kokemuksia, että odottelen ensi vuoteen. Uusi on aina uusi.

• Olio
        Ridley Fan kirjoitti:

Jep, huuto.netistä olen saanut sen verran huonoja kokemuksia, että odottelen ensi vuoteen. Uusi on aina uusi.

Huudossa oli huudettavana yhdessä vaiheessa, mutta hinnaksi tuli kilpailun jälkeen yli 80e!!! :)

• uusi dvd
      • Ridley fan

Kiitos tiedosta, taidan silti odotella ensi vuoteen.

Toissapäivänä tuli TV:stä Eastwoodin Armoton (Unforgiven). Elokuvan käsikirjoittaja on sama kuin Blade Runnerin.
        David Webb Peoples nimeltään.

• Max T W

melestäni se, että tuottajan versio, jossa selostaja-ääni on parempi versio. Mielestäni niin paljon parempi, että se on minulle ainakin se ainoa oikea. Ja sitä ei kai DVD:nä saa mistään? Directors cuttia on joka paikassa, mutta valitettavasti minun on tuijotettava vanhaa VHS-nauhaa...

• mieltä

Itse olen samaa mieltä että se ei ohjaajan versio on paljon parempi, etenkin elokuvan loppu vetoaa tunteisiin paljon paremmin...

• Ridley fan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      205
      15036
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      126
      10490
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      115
      10060
    4. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      109
      9331
    5. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      52
      9152
    6. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      56
      6925
    7. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      15
      6755
    8. 181
      6497
    9. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      163
      6147
    10. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      33
      5588
    Aihe