Kummalla

tavalla...

Kummalla tavalla olette voittaneet enemmän rahapeleissä omilla numeroillanne vaiko koneen arpomilla?

45

22608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EllæN

      numerot ovat voittaneet enemmän kuin omat ruksit.

      • numero 2

        olen tehnyt omilla numeroilla joilla olen saanut edes omat pois... koneen arpomat ovat menneet tavallisesti ihan pieleen.. jokainen pelaa tavallaan... =)


      • TULI
        numero 2 kirjoitti:

        olen tehnyt omilla numeroilla joilla olen saanut edes omat pois... koneen arpomat ovat menneet tavallisesti ihan pieleen.. jokainen pelaa tavallaan... =)

        Viime viikon lotos 6 1 2993e konee arpoma .


      • Anne_unelias
        numero 2 kirjoitti:

        olen tehnyt omilla numeroilla joilla olen saanut edes omat pois... koneen arpomat ovat menneet tavallisesti ihan pieleen.. jokainen pelaa tavallaan... =)

        Todennäköisyyksistähän on kyse... ei niitä
        numeroita onnetar valkkaa....(tiesitkö?) sattuman sanelema juttu.

        Ihan sama kuka ne arpoo... pieni pää vai kone, sama tulos.

        Se, että saako omansa pois... onnea siihen tarvitaan... ei muuta....

        johan on jutunaihe :-))


      • on ihan
        TULI kirjoitti:

        Viime viikon lotos 6 1 2993e konee arpoma .

        tuurista kiinni.Itse käytän samoja numeroita ja
        olen saanut monta kertaa omani takaisin(tosin
        pieniä summia),mutta kuitenkin.


    • haravaan

      MUUTEN EI TUU

      • Nimetön

        Olen pelannut lottoa koko sen olemassaoloajan.
        Nykyisin pelaan 50€ panoksella viikoittain,
        se on antanut omat pois ja usein enemmänkin.
        Olen laskeskellut, että se on minimisatsaus, joka
        tuottaa. Onnea täytyy tietysti olla, mutta niinhän se on joka asiassa.


      • Reiska
        Nimetön kirjoitti:

        Olen pelannut lottoa koko sen olemassaoloajan.
        Nykyisin pelaan 50€ panoksella viikoittain,
        se on antanut omat pois ja usein enemmänkin.
        Olen laskeskellut, että se on minimisatsaus, joka
        tuottaa. Onnea täytyy tietysti olla, mutta niinhän se on joka asiassa.

        Aika paljon tulee takkiin kun jatkat muutaman vuoden tohon menoon! Sun laskelmat ei perustu mihinkään järkeen! Taidat olla matemaattisesti täysin lahjaton!


      • Tavallinen tallaaja
        Nimetön kirjoitti:

        Olen pelannut lottoa koko sen olemassaoloajan.
        Nykyisin pelaan 50€ panoksella viikoittain,
        se on antanut omat pois ja usein enemmänkin.
        Olen laskeskellut, että se on minimisatsaus, joka
        tuottaa. Onnea täytyy tietysti olla, mutta niinhän se on joka asiassa.

        Ystäväni on kova lottoomaan ja pelaa viikkossa vähintään 50 euron panoksella, tätä hän on tehnyt vuosia, uskoo myös rahan voimaan. Hän pitää kirjaa voitoistaan hän on saanut takaisin puolet sijoituksestaan.
        Itse lottoan lapun viikossa ei paljoa tule muttei menekkään. Jokeri minulla on joka viikko 20 vuoden aikana, olen kerran saanut 2 oikein. Että osaa kiertää :(


      • nimetön
        Nimetön kirjoitti:

        Olen pelannut lottoa koko sen olemassaoloajan.
        Nykyisin pelaan 50€ panoksella viikoittain,
        se on antanut omat pois ja usein enemmänkin.
        Olen laskeskellut, että se on minimisatsaus, joka
        tuottaa. Onnea täytyy tietysti olla, mutta niinhän se on joka asiassa.

        ite lottoan wiking lottoa satunnaisesti 1,50 ja olen tänä vuonna voittanut jo todella paljon nytkin keskiviikkona tuli sellaset 5 oik. ja rahaa en todellakaan käytä paljon kun olen työtön, jolla on velkaa ulosotossa. välillä on kyllä ulosotossa ihmetelly, kun olen maksanu yhtäkkiä sellasen 400-500 euroa ylimääräistä ja normaalisti maksan 150 e/kk jos hyvin sattuu niin olen veloista vapaa jo vuonna 2008


      • laskelmaa
        Nimetön kirjoitti:

        Olen pelannut lottoa koko sen olemassaoloajan.
        Nykyisin pelaan 50€ panoksella viikoittain,
        se on antanut omat pois ja usein enemmänkin.
        Olen laskeskellut, että se on minimisatsaus, joka
        tuottaa. Onnea täytyy tietysti olla, mutta niinhän se on joka asiassa.

        en ole räknänny.Lotonnut olen sen ensimmäisestä kierroksesta alkaen,vain kolme kertaa on jäänyt pois sama perusrivi.Mutta käytäntö on osoittanut että jatkuvasti kuudella täydellä kupongilla saa omansa pois.Kyllä osumatiheys kasvaa kun ruudukkoja enemmän. Työporukan kans pelattiin ja oikein huomattavilla rivimäärillä tuli hiukka vaikeuksia kun pienellä paikkakunnalla tein isoja pelejä ja sit kun alkoi eräs kioskiryhmittymä ilmoittaan että meillä pelattiin sillä ja sillä kierroksella se ja se voitto. Huhu levisi ja jouduin huonoon huutoon, alkoi paskapuheet että lottorahoillahan se "Kallen" (nimi muutettu) Audi on ostettu. Ja vitut ,Audi on ostettu Uruguaista saaduilla urakkahankkeilla mutta selitäppäs se näille kateellisille moukille. Siitä viisastuin ja aloin tekemään oman- ja porukkaloton reissussa vierilla paikkakunnilla. Ja oman lottotilini tein erääseen suureen Eteläsuomalaiseen pankiin,silloin siitä ei kukaan huutele. Nimittäin kaikkialla ei ole edes pankissa vaitiolovelvollisuutta.Mutta siellä pankin tallelokerossa on lapsille tilitiedot ja kirje.Eipähän tässä ole muutenkaan ryypätty ja rällätty.Sieltä pirun ja helvetin porteilta sit vilkuttelen kun lapset katsovat kirjeitään että Aha, iskä on näköjään joskus myös lotonnu.Saavat vetää pitkää tikkua kumpi ottaa Eiran ja kumpi Munkkiniemen huoneiston.Ja mun mielestä kolme kymppiä joka kierrokselle on aika vähän.Se on just sen verran mitä jos joisin viinaa ja kaljaa ja polttaisin askin päivässä.Just sen verran menis,mutta kun pelaa lottoo ni meneehän siitä tietty osansa veroihin mutta tuettaan niillä veikkausvoittovaroilla urheilua ja kulttuuria että minusta parempi niin.


      • Tavallinen tallaaja
        laskelmaa kirjoitti:

        en ole räknänny.Lotonnut olen sen ensimmäisestä kierroksesta alkaen,vain kolme kertaa on jäänyt pois sama perusrivi.Mutta käytäntö on osoittanut että jatkuvasti kuudella täydellä kupongilla saa omansa pois.Kyllä osumatiheys kasvaa kun ruudukkoja enemmän. Työporukan kans pelattiin ja oikein huomattavilla rivimäärillä tuli hiukka vaikeuksia kun pienellä paikkakunnalla tein isoja pelejä ja sit kun alkoi eräs kioskiryhmittymä ilmoittaan että meillä pelattiin sillä ja sillä kierroksella se ja se voitto. Huhu levisi ja jouduin huonoon huutoon, alkoi paskapuheet että lottorahoillahan se "Kallen" (nimi muutettu) Audi on ostettu. Ja vitut ,Audi on ostettu Uruguaista saaduilla urakkahankkeilla mutta selitäppäs se näille kateellisille moukille. Siitä viisastuin ja aloin tekemään oman- ja porukkaloton reissussa vierilla paikkakunnilla. Ja oman lottotilini tein erääseen suureen Eteläsuomalaiseen pankiin,silloin siitä ei kukaan huutele. Nimittäin kaikkialla ei ole edes pankissa vaitiolovelvollisuutta.Mutta siellä pankin tallelokerossa on lapsille tilitiedot ja kirje.Eipähän tässä ole muutenkaan ryypätty ja rällätty.Sieltä pirun ja helvetin porteilta sit vilkuttelen kun lapset katsovat kirjeitään että Aha, iskä on näköjään joskus myös lotonnu.Saavat vetää pitkää tikkua kumpi ottaa Eiran ja kumpi Munkkiniemen huoneiston.Ja mun mielestä kolme kymppiä joka kierrokselle on aika vähän.Se on just sen verran mitä jos joisin viinaa ja kaljaa ja polttaisin askin päivässä.Just sen verran menis,mutta kun pelaa lottoo ni meneehän siitä tietty osansa veroihin mutta tuettaan niillä veikkausvoittovaroilla urheilua ja kulttuuria että minusta parempi niin.

        Hyvin olet saanut jos noin on käynyt. Tottakai todennäköisyys kasvaa jos rivejä on enemmän. Mutta kun lähtökohta on 1 suhde 15.4 miljoonaan ja neljäänkin oikein 1 suhde 43:en ruletissakin taitaa olla parempi suhde. Tiedän innokkaan lottoojan joka saa kahdella lapulla useita 5 ja 6 oikein vuodessa tuuristahan se noilla kertoimilla on kiinni. Olet todella onnekas jos et voittojasi ole saanut edes isoilla systeemeillä, etkä haravalla.


    • Teevati

      Kun sama kone arpoo numerot ja voittonumerot niin et taatusti voita. Itsetehdytkin numerot menevät samaan tiedostoon ja arpomisohjelma tietää välttää niitä. Kun vaitoehtoja on niin paljon että ei voi arpoa kuin voittorivin niin syntyy niitä jättipotteja. Sitä ennen kuponkeja on täytetty rutkasti

      • erikoneet

        Mikä sama kone ?


      • Vähänälykkäämpi

        Niinpä. Nämä helvetin uuvatit tällä palstalla luulevat, että sama konee arpoo random-rivit jos sellaisia ostat sekä oikean rivin. Yritä näille sitten selittää miten asia oikeasti on...


    • mikä aihe keskustelulle...

      Täytä itse tai anna koneen arpoa: täsmälleen sama todennäköisyys on saada voitto! Koneen arpomana tuohon tullee enemmän satunnaisuutta, joten voitonjakajia voi olla vähemmän.
      Esimerkiksi 1,2,3,4,5,6,7 -rivi on ihan sama todennäköisyydeltään kuin mikä tahansa muukin, mutta sillä ei monta tuhatta euroa tule, koska sen tekee aika moni muu.

      -P

      • kaaosteoria

        Kaaosterian pitäisi estää tuon 1 2 3 4 5 6 7 numerosarjan tapahtuminen. Siksi on siis jonkun verran todennäköisempää että numerovat eivät tule tuolla tavoin peräkkäin.


      • Peksi
        kaaosteoria kirjoitti:

        Kaaosterian pitäisi estää tuon 1 2 3 4 5 6 7 numerosarjan tapahtuminen. Siksi on siis jonkun verran todennäköisempää että numerovat eivät tule tuolla tavoin peräkkäin.

        Ei kaaosteorialla tuon asian kanssa mitään tekemistä ole. Kaikilla riveillä on täsmälleen sama laskettavissa oleva todennäköisyys. Jos 1,2,3,4,5,6,7 olisi epätodennäköisempi kuin muut, niin muiden tn pitäisi silloin olla vastaavasti laskennallista suurempi. Mitkä rivit ovat sun mielestäsi tällaisia "kaaosteorian mukaan harvinaisempia" ? 2,3,4,5,6,7,8? 10,11,12,13,14,15,16? 1,3,5,7,9,11,13?

        -P


      • yhtähyvät/huonot
        Peksi kirjoitti:

        Ei kaaosteorialla tuon asian kanssa mitään tekemistä ole. Kaikilla riveillä on täsmälleen sama laskettavissa oleva todennäköisyys. Jos 1,2,3,4,5,6,7 olisi epätodennäköisempi kuin muut, niin muiden tn pitäisi silloin olla vastaavasti laskennallista suurempi. Mitkä rivit ovat sun mielestäsi tällaisia "kaaosteorian mukaan harvinaisempia" ? 2,3,4,5,6,7,8? 10,11,12,13,14,15,16? 1,3,5,7,9,11,13?

        -P

        Mahdollisuudet ovat. Jokainen rivi yhtä todennäköinen. Teetpä sitten miten tahansa rivin.


      • edellinen naaman aukoja
        Peksi kirjoitti:

        Ei kaaosteorialla tuon asian kanssa mitään tekemistä ole. Kaikilla riveillä on täsmälleen sama laskettavissa oleva todennäköisyys. Jos 1,2,3,4,5,6,7 olisi epätodennäköisempi kuin muut, niin muiden tn pitäisi silloin olla vastaavasti laskennallista suurempi. Mitkä rivit ovat sun mielestäsi tällaisia "kaaosteorian mukaan harvinaisempia" ? 2,3,4,5,6,7,8? 10,11,12,13,14,15,16? 1,3,5,7,9,11,13?

        -P

        Kaaosteoriahan nimenomaan perustuu siihen että pienikin muutos esim pallojen tipahtamisnopeudessa arvontakoneeseen voi olla vaikutus. Silloinhan jos kaikki menisi aina 100% saman kaavan mukaan ja pallot putoaisivat ja pyorisivat aina samalla lailla ja koneen pyörimisnopeus aina täsmälleen sama, niin eikö tuloksen pitäisi silloin olla aina sama? Eikö ole juuri kaaosta se että tulos voi olla melkein mikä vaan? Eli voisi toki olla myös 1234567, mutta miksi ei ole vielä koskaan tullut pelkkiä peräkkäisiä numeroita?


      • Peksi
        edellinen naaman aukoja kirjoitti:

        Kaaosteoriahan nimenomaan perustuu siihen että pienikin muutos esim pallojen tipahtamisnopeudessa arvontakoneeseen voi olla vaikutus. Silloinhan jos kaikki menisi aina 100% saman kaavan mukaan ja pallot putoaisivat ja pyorisivat aina samalla lailla ja koneen pyörimisnopeus aina täsmälleen sama, niin eikö tuloksen pitäisi silloin olla aina sama? Eikö ole juuri kaaosta se että tulos voi olla melkein mikä vaan? Eli voisi toki olla myös 1234567, mutta miksi ei ole vielä koskaan tullut pelkkiä peräkkäisiä numeroita?

        "Kaaosteoriahan nimenomaan perustuu siihen että pienikin muutos esim pallojen tipahtamisnopeudessa arvontakoneeseen voi olla vaikutus. Silloinhan jos kaikki menisi aina 100% saman kaavan mukaan ja pallot putoaisivat ja pyorisivat aina samalla lailla ja koneen pyörimisnopeus aina täsmälleen sama, niin eikö tuloksen pitäisi silloin olla aina sama? Eikö ole juuri kaaosta se että tulos voi olla melkein mikä vaan? Eli voisi toki olla myös 1234567, mutta miksi ei ole vielä koskaan tullut pelkkiä peräkkäisiä numeroita?"

        En ole ihan varma, milloin lotto on aloitettu, mutta jos arvaisin, että 1966 niin rivejä
        on arvottu 40 vuotta ja n 52 X vuodessa, eli reilut 2000 riviä. Se nyt ei ole mikään hirveän iso otanta kun tällä hetkellä mahdollisia erilaisia rivejä on useita kymmeniä miljoonia (en jaksa nyt laskea tarkasti)
        Eli sanopa (omasta päästäsi) mikä tahansa rivi - vaikka kuinka satunnaiselta tuntuva - rivi, niin voin lyödä vetoa, ettei tuotakaan ole koskaan tullut!

        Tuosta ei nyt ole niin hirveän vaikeaa tehdä simulaatiota ja näyttää, että 1,2,3,4,5,6,7 tulee täsmälleen niin usein kuin sen (ja minkä tahansa rivin) laskennallinen todennäköisyys on.

        -Peksi


      • koulunsa käyny....

        joo eli 1,2,3,4,5,6 ja 7 rivillä keskimäärin voittas noin 200e koska sitä tehdään käsittämättömän paljon....


    • Lottoa joskus

      ainakin minulle koneen arpoma rivi on tuonut yli 10000 euroa, omat valinnat ei juuri mitään.

    • Late

      Keskimäärin ihan yhtä paljon...

    • samoja numeroita

      niin silloin täytyy lotota joka perhanan viikko.. jos ei, niin silloin se on ihan sama.. samanlainen voittomahdollisuus kuitenkin..

    • Reiska

      Jos vähänkään osaatte käyttää aivojanne niin ne se on sama pelaatteko omilla rukseillanne vai koneen arpomilla. Kumpi on todennäköisempi lotossa 1,2,3,4,5,6,7 vai 1,8,15,16,32,35,39?
      Aivan sama todennäköisyys! Taitaa porukka olla matemaattisesti täysin osaamatonta!

      • ei lottoaja

        Tavallaa joka numerolla sama todennäköisyys, mutta ottamalla huomioon sen että kaikki ovat peräkkäisiä numeroita muuttaa todennäköisyyttä. Eihän ole vielä koskaan tullut kaikki numerot peräkkäin.

        Tiedoksi vaan! Kaikki vaikuttaa tilastotietouteen / todennäköisyyteen, esim. sekin onko omat vai koneen numerot, koska jos koneen numeroilla on enemmän täysosumia tullut kautta aikojen, on nytkin todennäköisempää että täysosuma tulee koneen numeroissa.

        Mutta kuitenkin muistettava että näin se menee, vale emävale ja tilasto.


      • Taasen pari sanaa..
        ei lottoaja kirjoitti:

        Tavallaa joka numerolla sama todennäköisyys, mutta ottamalla huomioon sen että kaikki ovat peräkkäisiä numeroita muuttaa todennäköisyyttä. Eihän ole vielä koskaan tullut kaikki numerot peräkkäin.

        Tiedoksi vaan! Kaikki vaikuttaa tilastotietouteen / todennäköisyyteen, esim. sekin onko omat vai koneen numerot, koska jos koneen numeroilla on enemmän täysosumia tullut kautta aikojen, on nytkin todennäköisempää että täysosuma tulee koneen numeroissa.

        Mutta kuitenkin muistettava että näin se menee, vale emävale ja tilasto.

        Itse asiassa jok'ikinen rivivaihtoehto ON yhtä todennäköinen (olettaen siis että kaikki lottopallot ovat täysin identtisiä). Jos ei jaksa kalkyylia laskea läpi, voi vaikka perustella ajatusta itselleen sillä, että eiväthän ne lottopallot tiedä mikä numero niillä sattuu olemaan kyljessä.

        Ja muuten kannattaa muistaa, että esim. rivin 1,2,3,4,5,6,7 esiintymiseen ei numeroiden tarvitse tulla peräkkäisessä järjestyksessä lottokoneesta.


      • tosia
        Taasen pari sanaa.. kirjoitti:

        Itse asiassa jok'ikinen rivivaihtoehto ON yhtä todennäköinen (olettaen siis että kaikki lottopallot ovat täysin identtisiä). Jos ei jaksa kalkyylia laskea läpi, voi vaikka perustella ajatusta itselleen sillä, että eiväthän ne lottopallot tiedä mikä numero niillä sattuu olemaan kyljessä.

        Ja muuten kannattaa muistaa, että esim. rivin 1,2,3,4,5,6,7 esiintymiseen ei numeroiden tarvitse tulla peräkkäisessä järjestyksessä lottokoneesta.

        Sehän nyt vielä puuttuisi, jos pallojen tulojärjestyksellä olisi merkitystä. Voisi pelaaminen loppua siihen, meinaan tulisi aika paljon vaihtoehtoja lisää.


      • Reiska
        ei lottoaja kirjoitti:

        Tavallaa joka numerolla sama todennäköisyys, mutta ottamalla huomioon sen että kaikki ovat peräkkäisiä numeroita muuttaa todennäköisyyttä. Eihän ole vielä koskaan tullut kaikki numerot peräkkäin.

        Tiedoksi vaan! Kaikki vaikuttaa tilastotietouteen / todennäköisyyteen, esim. sekin onko omat vai koneen numerot, koska jos koneen numeroilla on enemmän täysosumia tullut kautta aikojen, on nytkin todennäköisempää että täysosuma tulee koneen numeroissa.

        Mutta kuitenkin muistettava että näin se menee, vale emävale ja tilasto.

        Onko koneen arpomilla vai itse merkkaamilla tullut enemmän voittoja ei vaikuta todennäköiysyyteen tässä tapauksessa. Jos kolikkoa heitetään kerran ja tuloksena on klaava,niin ei se tarkoita sitä että klaava olisi todennäköisempi seuraavalla heitolla.

        Eikä se muuta todennäköisyyttä,onko numerot peräkkäisiä.


      • unirivi
        tosia kirjoitti:

        Sehän nyt vielä puuttuisi, jos pallojen tulojärjestyksellä olisi merkitystä. Voisi pelaaminen loppua siihen, meinaan tulisi aika paljon vaihtoehtoja lisää.

        tuli helmikuussa täyteen!kun oli voittoluokka 3 1 lisänumero , ja kolme x 4 ollut neljä oikein.ei muuta. luulisi ,että edes 30v aikana kerran 5 oikein ,mutta ei,.
        LOTTOKONE UUSIKSI!


      • sillä
        unirivi kirjoitti:

        tuli helmikuussa täyteen!kun oli voittoluokka 3 1 lisänumero , ja kolme x 4 ollut neljä oikein.ei muuta. luulisi ,että edes 30v aikana kerran 5 oikein ,mutta ei,.
        LOTTOKONE UUSIKSI!

        sinun pitää vaihtaa numeroita. Höpö höpö uninumeroita, tai jaa ne kolmeen ruutuun ja keksi itse loput.


    • The Real Jamo

      Aina omilla numeroilla.

    • mummorullasta saa parhaiten

      "olen tehnyt omilla numeroilla joilla olen saanut edes omat pois... koneen arpomat ovat menneet tavallisesti ihan pieleen.. jokainen pelaa tavallaan... =)"

      Todennäköisyys voittaa on sama riippumatta siitä, oletko vetänyt numerot päästäsi vai arponut koneella. Lyhyellä aika välillä voi omien ja koneen arpomien rivien välillä olla suurtakin eroa, mutta ajan myötä niiden pitäisi tasoittua.

      Mielenkiintoinen kokeilu oli, kun laiton netistä löytämääni lottosimulaattoriin sattumanvaraisen rivin ja laiton koneen arpomaan rivejä. Kone arpoi yhden rivin viikkoa kohti. Annoin koneen arpoa 200.000 vuoden rivit eli yli 10 miljoonaa riviä, enkä saanut yhtään täysosumaa.

      • ei tule

        Olen ollut isossa lottoporukassa 5o henk. eräs kitka piti ja nyt porukka on n. 35 henk. vanhassa rahassa panos oli vkoa kohden yli 2000 markkaa, ja ei ole tullut kuin 5 oikein kerran 10 rastin järjestelmässä, sekä muutama kerta neljä oikein. että eipä kannata, nyt vko panos per hlo. taitaa olla 5 e:n kieppeillä, eikä ole somemmaksi muuttunut. mukana olen ollut ainakin 1998 saakka.


      • ei_niin

        Loton suosio perustuu ihmisten heikkoon hahmotuskykyyn silloin kun pyöritellään numeroita tiiviissä sarakkeessa. Aivot hukkaavat mahdollisten rivivaihtoehtojen määrän ja todennäköisyys tuntuu paljon paremmalta kuin mitä se oikeasti on, 1/18 643 560.
        Homma aukeaa paremmin jos miettii yli 18 miljoonaa ihmistä seisomassa vieri vieressä ja koetat arvata sieltä yhden joka tietää sen oikean päävoittorivin. Vaatisi muuten kentän joka on ainakin 10 neliökilometriä, isompi kuin koko Kauniaisten kunta...


    • jos lottoan

      Satunnaisesti tulee pelattua enää. Kun nostivat hintoja riveissä, pudotimme vastaavasti porukkapelejä pienemmiksi, yleensä vielä kokonaissummaltaan pienemmäksi kuin ennen. Nyt tuokin kiinnostus on hävinnyt ja kun on tuo monopoli peleissä, olemme siirtyneet pelaamaan ulkomaille, jos pelaamme jotain.

    • arvuuttaja

      Hmmm.. koneen arpoma rivi vai ihan ite tehty

    • Rahatpoisjasassiin

      En kummillakaan. En myöskään porukkapeleillä.

    • höpönhöpönhöperöt

      Teroriassa tasapeli mutta käytännössä ihminen tekee päässä huomattavasti pienempää variaatiota verraten supertietokoneeseen ja näin ollen super vs super voi todenälöisemmin tuoda voiton JOS arvonta käpälöimätöntä.

      lotossa tämä variaation peitto alueen sattuvien kiertojen todenäköisyydet ylittää ihmisen elämän eli tämän päänupin variaation kyvyn ja päävoitto jää edeltä katsoen aivan 100% varmasti saamata. Superitetokone pystyy ikään ylittämään sen satunnaislukujen alueen missä ihmienen polkee koko ikänsä ja sieltä kautta ylittäen kaiken ihmismielen ymmärtämisen rajan myöskin saavuttamaan päävoiton ennen ihmistä.

      Tässä riittävä syy viedä lottoarvonta piiloon.

      • höpönhöpönhöperöt

        Voin helposti todistaa sen piilottelun riittävän syyn olemassaolon. Tänään voitin pienin panoksin nimeltä mainisemattomassa paikassa helpohkosti 10 euroa voittoja keräillen sen enempää nimeämättömällä tavalla. Yhtä helposti kuin tulikin hävisin kaikki 10 euroa samalla peli tavalla. Syystä et joku pystyi puuttumaan tähän pelaamiseeni, eikä puliukko näitä tapauksia koskaan tutki sillä puliukko Suomessa juotettu tyytyväiseksi.


      • höpönhöpönhöperöt

        Salatieteestä ei kyse tai terrorismin suunittelusta. Luodaan nikseillä illusio et kokee olevan tavallaan poissa tilanteesta ja voittoja alkaa tulemaan mut sitten joku katkaisee sen kokonaan. Äkisti vastalahjaksi huti puhdas putki :D Joku sen aiheuttaa mut en osaa päätellä varmasti mikä. Villi ajatusleikki onkin et jotkut instanssit määärää yksittäisen ihmeisen pärjäämisen tällä tapaa et nyt sinä olet sen laatuluokan ukko/akka joka ei rahallista hyötyä tule koskaan rahapeleistä saamaan. Vähän natsimainen kehityksen suunta.


    • mukana-_-

      Äsken kone arpoi Ärrällä 1€ rivin. Aina kannattaa yrittää..

    • marketkiosk

      En osaa sanoa, molemmilla joskus.
      Entä kummalla tavalla olette voittaneet enemmän tai useammin, netissä vai pelipaikalla pelaamalla?
      Veikkaan, että loton jättipotti menee pelipaikka pelaajalle tai porukalle.

    • eimitäänvälii

      Aivan sama kummalla tavalla pelaat, kun lopputulos on sama: Ei voittoa.

      Veikkaus, surua elämään.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe