kampaamo peili

tukka

onko minkälaisia partureita nämä naiset kellä kkokemusta

16

10036

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käynyt

arja mukava ja ammatti taitoinen sirpasta en tiedä

• =`o´=

Toinen tekee kaiken oman mielensä mukaan. Jos asiakas esittää toiveitaan, ne tyrmätään ihan tyhminä tyyliin "ei se käy sulle ollenkaan". En todellakaan saanut semmosta leikkausta kuin olisin halunnut, vaikka kuinka mielipiteeni esitin. Kysymys lienee kuitenkin asiakkaan toiveista ja hiuxista, ei kampaajan?!
      *****HiukSet rules!!!*****

• yh-äiti

käyn lasten kanssa peilissä aina. arja ja sirpa molemmat leikanneet hyvin kaikkien hiukset. lapsille käyn varaamassa ajat ja he käyvät itse kampaajalla ja aina ovat saaneet muodinmukaisen/oman pyytämänsä kampauksen.hinnat kyllä kaupungin kalleimmasta päästä.

• Pettynyt morsian

Minullakin on huono kokemus ko. kampaamosta viime kesältä. Hääkampauksestani ei tullut sellaista kuin olisin halunnut, vaan kiharat olivat tahmean ja rasvaisen näköiset. Vaikka valitin kiharoista kampaajalle, hän väitti vaan, että ne jää hunnun alle piiloon. Kampaaja ei suostunut tekemään minulle koekampausta vaan sanoi ettei siitä kuitenkaan tule samanlaista kuin hääpäivänä.. Olisi pitänyt vaan vaatia koekampausta, mutta luotin hänen ammattitaitoonsa niin sokeasti. Koemeikin sain sentään vaadittua ja siinä osoittautukin, ettei kampaaja kuunnellut ollenkaan toiveitani silmämeikin suhteen. Lopulta tein itse hääpäivän silmämeikin. Sain kuulla kampaajalta ivallisia kommentteja siitä, että minulla on omaperäiset silmärajaukset ja milloin olen sellaiset oppinut tekemään. Tällaista piti todella joutua kuuntelemaan omana hääpäivänään! En mene enää koskaan ko. kampaamoon.

• Jozucca
        Pettynyt morsian kirjoitti:

Minullakin on huono kokemus ko. kampaamosta viime kesältä. Hääkampauksestani ei tullut sellaista kuin olisin halunnut, vaan kiharat olivat tahmean ja rasvaisen näköiset. Vaikka valitin kiharoista kampaajalle, hän väitti vaan, että ne jää hunnun alle piiloon. Kampaaja ei suostunut tekemään minulle koekampausta vaan sanoi ettei siitä kuitenkaan tule samanlaista kuin hääpäivänä.. Olisi pitänyt vaan vaatia koekampausta, mutta luotin hänen ammattitaitoonsa niin sokeasti. Koemeikin sain sentään vaadittua ja siinä osoittautukin, ettei kampaaja kuunnellut ollenkaan toiveitani silmämeikin suhteen. Lopulta tein itse hääpäivän silmämeikin. Sain kuulla kampaajalta ivallisia kommentteja siitä, että minulla on omaperäiset silmärajaukset ja milloin olen sellaiset oppinut tekemään. Tällaista piti todella joutua kuuntelemaan omana hääpäivänään! En mene enää koskaan ko. kampaamoon.

Minulla sen sijaan on vain positiiviset kokemukset toissa kesän hääkampauksesta ja meikistä. Kampaus onnistui yli odotusten(koekampaus tehtiin) ja kerrankin näytin ammattilaisen tekemän meikin nätiltä. sulhanenkin sai kaupan päälle puuteroinnin, kun tuli hakemaan minua hääkuvaukseen kampaamosta. Kyseisessä kampaamosta työskentelee useita kampaajia, joten vaihtelua varmasti on, ei kuitenkaan pidä yleistää.

• suttunut perijä
        Jozucca kirjoitti:

Minulla sen sijaan on vain positiiviset kokemukset toissa kesän hääkampauksesta ja meikistä. Kampaus onnistui yli odotusten(koekampaus tehtiin) ja kerrankin näytin ammattilaisen tekemän meikin nätiltä. sulhanenkin sai kaupan päälle puuteroinnin, kun tuli hakemaan minua hääkuvaukseen kampaamosta. Kyseisessä kampaamosta työskentelee useita kampaajia, joten vaihtelua varmasti on, ei kuitenkaan pidä yleistää.

Itselläni oli taas huonoja kokemuksia katsoessani peiliin. Näytin kuulemma
        muiden hautajaisvieraiden silmissä hyvin osaanottavalta anoppini siunaus-
        tilaisuudessa.

• kakkanen loppu

oh hoh! ei kai vain kyseinen liike mainosta nyt itseään ja polje kilpailevaa, hyvätasoista kampaamoliikettä. Kyllähän Iisalmessa on kova kilpailu nykyään, mutta tosi- ammattilaiset erottuvat kyllä, eikä niiden suosioon tällaiset provoketjut vaikuta! Nielkää tappionne amatöörit

• tumma vai vaalea

Tämä jko leikkaa oman miellensä mukaan:)

tumma

• palvelu

muuten on siellä

• sköpädäduu

ainakin mun kohdalla meinas vedet valua silmistä kun tämä vaalea, muuten kyllä mukava ja ammattitaitoinen, nainen pesi mun hiuksia. siis iiiiikkk, millä näppivoimalla!! yleensä kampaajan suorittama hiustenpesu on nautinto mutta nyt puristin rystysillä penkistä kiinni... hui...

• sellanen

emäntä että en haluaisi sen käsitellyyn jos sillä liikkaa voimaa .En henk.kohtaisesti tykkää siitä ihmisestä:)

• seah hairspa
        sellanen kirjoitti:

emäntä että en haluaisi sen käsitellyyn jos sillä liikkaa voimaa .En henk.kohtaisesti tykkää siitä ihmisestä:)

Olen Peilin vakioasiakas, enkä voi kun ihmetellä näitä arvosteluja. Voisitte katsoa itse siellä kotona olevaan PEILIIN, syy löytynee sieltä. Molemmat osaavat hommansa, hyväntuulisuus huokuu heistä ja monta kertaa oma apatia on saanut kyytiä käsittelyn yhteydessä. Siispä käyttäydy toisia kohtaan siten niinkuin toivot itseäsi kohdeltavan. Hintataso on mielestäni kohdallaan, kotikampaamoyrittäjät eivät paini samassa sarjassa. Positiivista ajattelua elämäänne, hyvät arvostelijat.

• Jokaisella mielipiteensä

Kyllä minuakin Peilin vakioasiakkaana suuresti ihmetyttää nämä negatiiviset palautteet. Tänäänkin olen sinne menossa. Olen vaalean kampaajan vakioasiakas ja aina olen saanut erittäin hyvää palvelua ja vinkkejä kampaukseeni.Hiusten pesu on todellinen nautinto, koska siinä saa päähieronnan samalla. Ei mitään ärsyttävää hipelöintiä eikä vettä korviin tai paidankauluksesta sisään. :( Päin vastoin Hiuk-set -kampaamossa en ole enää käynyt aikoihin. Siellä hiukseni kyllä lyhennettiin ja todeeeella reilusti erilaisesta pyynnöstäni huolimatta. Mutta niinhän se menee kampaamoasioissakin, että toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä....

• Anonyymi

Itse olen hiukseni leikannut vuosia niin ei tarvitse toisia arvostella. Olen tyytyväinen ollut ja rahaa säästyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen hiukseni leikannut vuosia niin ei tarvitse toisia arvostella. Olen tyytyväinen ollut ja rahaa säästyy.

Lisään vielä edelliseen kommenttiini että en ole parturi- enkä kampaaja koulua käynyt. Elämän koulua siitäkin edestä taaplannut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      4528
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2551
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2394
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      21
      1835
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1732
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      82
      1573
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1572
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1407
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      23
      1277
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1155
    Aihe