Ninni kuin Seija Paakkonen

ihan karsee

Pitkänenänen ja viirusilmäinen missi. Häviää jonnekkin kuin aikoinaan 1970-luvulla Seija, oravanhammas, Paakkonen.

9

3316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oravanhammas...

...oli kyse.

• linkki......

• SANTTU2233
        linkki...... kirjoitti:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/missi.asp

klikkaa oikeasta reunasta edelliset missit -78 seija paakkola. Kuva tulee ihan tän ninnin viereen

roudaa kamaa tukusta. sillä on kahvila siin lähellä Tammistoa, haltialan tilalla en oo varma.

• layla
        linkki...... kirjoitti:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/missi.asp

klikkaa oikeasta reunasta edelliset missit -78 seija paakkola. Kuva tulee ihan tän ninnin viereen

jos noita kuvia rupeaa katsomaan, niin Seija Paakkola ei kyllä ainakaan rumin ole. esim. Päivi Uitto tai Merja Varvikko eivät kyllä alkuunkaan näytä misseiltä, hui kamala.

• qqqqqqqqqqqqqq

huono näkö! Kyllä Seija on kaunis. Sinusta ei tule koskaan oikeasti missituomaria.

• kans

aika hirvitys...

• Jeni***

oli oikealta nimeltään tämä Seija! Ja olihan muuten aika karmea missi sekin......

• Juokse mutkia

Paakkola ei ehlä ollut mikään 100% virheetön kaunotar, mutta sievä, luonnollinen tyttönen kuitenkin. Häntä täällä lyövät monet sellaiset, jotka eivät ole perehtyneet misseihin sitten vuoden 2004, ovatpahan vain kuulleet, että sen nimistä on mainittu rumaksi.

Paakkola on sentään sievä, aidon näköinen tyttö. Ninni ei ole mitään muuta kuin lähinnä transun näköinen, kulmikasnaamainen ja lattatukkainen leveälanne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      258
      2707
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      17
      2187
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      328
      1912
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      104
      1656
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      90
      1576
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      206
      1279
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1210
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1141
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1103
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1036
    Aihe