Olen tulossa sinne ensi kun alussa ja nyt kaipaisin tietoa että mitä hotelleja siellä on.Cumulus ja vaakuna ainakin,mutta onko muita?Kiitos jo etukäteen!
Mitä hotelleja on Kotkassa?
7
2931
Vastaukset
- Majoitukseen
- Ei vaakuna
Sokoshotelli on nimeltään Kotkan Seurahuone. Varaa majoitus sieltä. Se on keskustassa - tosin keskusta tällä hetkellä täysin remontissa toriparkin ja Kauppakeskus Pasaatin rakentamisen takia.
- Kotkalainen
Seurahuone on Kotkan saarella minne täytyy erikseen mennä. Cumulus on keskkellä Kotkaa josta pääsee helposti tutustumaan koko Kotkaan.
- KTP on rautaa
Kotkan suurin hotelli on kaupungin ylläpitämä ja jatkuvasti n. 100% käyttöasteella pyörivä LiekkiHotelli.
Hotellin asiakkaat kuuluvat kotkan komujen ja demojen taloudellisista linjauksista johtuvan päihde- ja mielenterveysongelmaisten suureen ja alati kasvavaan joukkoon. - karhula
Jep. Cumulukseen kannattaa mennä. Keskellä Karhulan sykettä. Lähellä on myös huoltoasema.
- vastata
jos sinulla on auto käytössä löytyy myös best wester hotelli leikari 3 km karhulasta missä tämä cumulus on. leikarissa on myös erillinen rakennus mistä voi huoneen ottaa.
- Sinne tuleva
Kiitokset vastauksista...cumulukseen taidan mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809