Kuinka nopeasti geishakuulilla saa tuloksia? Tuleeko vahvemmat lihakset/tiukemmaksi viikoissa, kuukausissa vai vuosissa? Asun ulkomailla enkä ole täältä moisia löytänyt. Mistä/minkälaiset kannattaisi aloittelijan tilata postitse kotiin? Entä smartballsit, ovatko ne erilaiset?
Täytyykö geishapalloja pitää joka päivä, otetaanko edes yöksi pois? Sanalla sanoen, miten niitä käytetään?
Geishakuulat taas...
22
7111
Vastaukset
- neito vielä
Minulla on mainitsemasi Smartballsit joita suositellaan aloittelijalle. Pidetään 1-2 tuntia päivässä, ja mieluimmin joka päivä. Alussa riittää 10-20 min.
Tuloksia sain alle puolessa vuodessa. Vaikka miesystävä jo aiemmin huomasi jotain tapahtuneen. - Toinen tunari
Mutta mitä ihmettä teen niiden kanssa? Pitäisikö niiden tuntua siltä, että ne tippuvat pois? Pitäisikö niitä vaan pitää sisällä? Ostin hiljan 18 mm, painavat metallikuulat ja suurin haaste niissä on ollut saada ne ulos...
- Utelias....
Jos istuu työpöydän ääressä niin kai niitä voi pitää vaikka 8 tuntia mutta ihanko oikeesti ne sillon jotaan vaikuttaa? Olen muuten luullut että smartballsit värisee ja geishakuulat vaan olla möllöttää, mutta näköjään oon ollut väärässä.
Löysin vihdoin täältä nettikaupan ja tilasin sekä metalliset että silikoniset smartballsit. Nettisivulla ei ollut paljon ohjeita mutta sanottiin kummiskin että voi joko tehdä pelvic excercises niillä tai "vedellä narusta" ?????? Ei puhuttu mitään että ne voi vain jättää sisään sellaisinaan. Pitäis saapua parissa päivässä, jännittävää! - Utelias....
Utelias.... kirjoitti:
Jos istuu työpöydän ääressä niin kai niitä voi pitää vaikka 8 tuntia mutta ihanko oikeesti ne sillon jotaan vaikuttaa? Olen muuten luullut että smartballsit värisee ja geishakuulat vaan olla möllöttää, mutta näköjään oon ollut väärässä.
Löysin vihdoin täältä nettikaupan ja tilasin sekä metalliset että silikoniset smartballsit. Nettisivulla ei ollut paljon ohjeita mutta sanottiin kummiskin että voi joko tehdä pelvic excercises niillä tai "vedellä narusta" ?????? Ei puhuttu mitään että ne voi vain jättää sisään sellaisinaan. Pitäis saapua parissa päivässä, jännittävää!Pystyykö niillä siis tiukentamaan paikkoja syvemmältäkin? Mulla on aika tiukka tuo emättimen suu ainakin papa-kokeen tekijöiden mielestä :) mutta luulen että väljyyttä on enemmän sisemmällä joten haluaisin näillä smartballseilla sitä tiukentaa. Onko se oikeasti mahdollista? Minkätyyppisiä tuloksia olette saaneet, millä harjoitteilla ja miten nopeasti?
- Kaisu
Utelias.... kirjoitti:
Pystyykö niillä siis tiukentamaan paikkoja syvemmältäkin? Mulla on aika tiukka tuo emättimen suu ainakin papa-kokeen tekijöiden mielestä :) mutta luulen että väljyyttä on enemmän sisemmällä joten haluaisin näillä smartballseilla sitä tiukentaa. Onko se oikeasti mahdollista? Minkätyyppisiä tuloksia olette saaneet, millä harjoitteilla ja miten nopeasti?
Minullakin sulkijalihas on melko tiukka ollutaina, mutta sieltä syvemmältä olin tosi väljä. Geishakuulat on auttaneet tähän hyvin. Kokemusta vasta alle 6 kk, mutta se aikaisempi "tyhjä tila" on jo kadonnut.
Laitan vaan nämä Smartballsit sisään, enkä muuta voimisteluja ole vielä tehnyt. Paitsi joskus (esim. koneella, tai telkkua katsellessa) vedellyt narusta kuulia ulospäin. - Utelias....
Kaisu kirjoitti:
Minullakin sulkijalihas on melko tiukka ollutaina, mutta sieltä syvemmältä olin tosi väljä. Geishakuulat on auttaneet tähän hyvin. Kokemusta vasta alle 6 kk, mutta se aikaisempi "tyhjä tila" on jo kadonnut.
Laitan vaan nämä Smartballsit sisään, enkä muuta voimisteluja ole vielä tehnyt. Paitsi joskus (esim. koneella, tai telkkua katsellessa) vedellyt narusta kuulia ulospäin.Nyt ne jo saapuivat ne tilaamani smartballsit. Hain töihin mennessä ne postista ja pistin vessassa sisään. Yllättävän stimuloivat vaikka vain istun tietokoneen ääressä! Luulen että aika paljon vain psykologista vaikutusta, tunnen jotain pientä ja niinpä teen puolitahattomasti jännitysliikkeitä. Kohta lähden kävelylle käytävälle...:-) Ajattelin hiukan vedellä narusta kylpyhuoneessa päivän mittaan...
Katsellaan miten tehoavat. - Utelias....
Utelias.... kirjoitti:
Nyt ne jo saapuivat ne tilaamani smartballsit. Hain töihin mennessä ne postista ja pistin vessassa sisään. Yllättävän stimuloivat vaikka vain istun tietokoneen ääressä! Luulen että aika paljon vain psykologista vaikutusta, tunnen jotain pientä ja niinpä teen puolitahattomasti jännitysliikkeitä. Kohta lähden kävelylle käytävälle...:-) Ajattelin hiukan vedellä narusta kylpyhuoneessa päivän mittaan...
Katsellaan miten tehoavat.No nyt olen yhden päivän kokeillut ja aika OK, mutta pienoinen vaiva kiskoa ne ulos joka kerta kun käy vessassa ja sitten tunkea takaisin sisään! Tarttee vähän liukuvoidetta sisäänlaittoon ainakin ekalla kerralla ja päivän mittaan se kuluu pois eikä sitä nyt aina jaksa vessaan raahata joten en vielä tiedä miten tätä käytännössä jaksan tehdä. Miten te muut hoidatte tämän puolen?
- toimistohiiri
Utelias.... kirjoitti:
No nyt olen yhden päivän kokeillut ja aika OK, mutta pienoinen vaiva kiskoa ne ulos joka kerta kun käy vessassa ja sitten tunkea takaisin sisään! Tarttee vähän liukuvoidetta sisäänlaittoon ainakin ekalla kerralla ja päivän mittaan se kuluu pois eikä sitä nyt aina jaksa vessaan raahata joten en vielä tiedä miten tätä käytännössä jaksan tehdä. Miten te muut hoidatte tämän puolen?
Aluksi poistin aina geishakuulat pissauksen ajaksi. Lihasten voimistumisen myötä nyt pystyn samalla supistamaan niitä tiettyjä tärkeitä lihaksia myös pissauksen ajan. Joten en ole sen takia pois ottanut.
Liukkaria laitan myös aina hieman sisäänlaitossa. Myöhemmin kuulien ärsytyksen takia märkyyttää kyllä riittää, ja paikat on liukkaat. - Bettina
Utelias.... kirjoitti:
Löysin vihdoin täältä nettikaupan ja tilasin sekä metalliset että silikoniset smartballsit. Nettisivulla ei ollut paljon ohjeita mutta sanottiin kummiskin että voi joko tehdä pelvic excercises niillä tai "vedellä narusta" ?????? Ei puhuttu mitään että ne voi vain jättää sisään sellaisinaan. Pitäis saapua parissa päivässä, jännittävää!tuo kuulien teho, jos niitä pelkästään "pitää". En voi mitenkään ymmärtää, miten ne voisivat lihaksia vahvistaa ja paikkoja tiukentaa, jos ne vain ovat sisällä. Eihän esim. hauiksetkaan kasva/kiinteydy, jos vain makaa sohvalla käsipaino kädessä. Kyllä niitä lihaksia pitää aktiivisesti harjoittaa.
- Maria06
Bettina kirjoitti:
tuo kuulien teho, jos niitä pelkästään "pitää". En voi mitenkään ymmärtää, miten ne voisivat lihaksia vahvistaa ja paikkoja tiukentaa, jos ne vain ovat sisällä. Eihän esim. hauiksetkaan kasva/kiinteydy, jos vain makaa sohvalla käsipaino kädessä. Kyllä niitä lihaksia pitää aktiivisesti harjoittaa.
Bettina ei ole tainnut koskaan kuulia kädessään pitää ja tunnustella ja kuulla miten ne värisevät....
Eli kuulat värisevät vaginan sisällä ja aiheuttavat lantionpohjanlihaksiin tätä kautta stimulointia.
Mitään sen erikoisempia harjoituksia ei tarvita, jos niin ei halua.
Muutamia harjoituksia kuitenkin tarjolla:
Makoile esim. sohvalla ja vedä palloja narusta ulospäin ja "vastusta" lihaksilla niiden ulos tuloa. Erittäin tehokas harjoitusmuoto. Toinen tapa on jännittää ja rentouttaa vuoron perään, esim. kävelessä kuulat sisällään, lantionpohjanlihaksia. Tuntuu myös tosi hyvälle :) siis kiihotusmielessä :) - tietämätön...
Maria06 kirjoitti:
Bettina ei ole tainnut koskaan kuulia kädessään pitää ja tunnustella ja kuulla miten ne värisevät....
Eli kuulat värisevät vaginan sisällä ja aiheuttavat lantionpohjanlihaksiin tätä kautta stimulointia.
Mitään sen erikoisempia harjoituksia ei tarvita, jos niin ei halua.
Muutamia harjoituksia kuitenkin tarjolla:
Makoile esim. sohvalla ja vedä palloja narusta ulospäin ja "vastusta" lihaksilla niiden ulos tuloa. Erittäin tehokas harjoitusmuoto. Toinen tapa on jännittää ja rentouttaa vuoron perään, esim. kävelessä kuulat sisällään, lantionpohjanlihaksia. Tuntuu myös tosi hyvälle :) siis kiihotusmielessä :)Mistä Utelias tilasit kuulat? Mitä hyötyä on lantionpohjan lihaksien vahvistamisesta? Muuta kuin miehistä tuntuu paremmalta kun jännittää niitä? ;) Vastauksia odotellen, tietämätön:)
- monesta paikasta
tietämätön... kirjoitti:
Mistä Utelias tilasit kuulat? Mitä hyötyä on lantionpohjan lihaksien vahvistamisesta? Muuta kuin miehistä tuntuu paremmalta kun jännittää niitä? ;) Vastauksia odotellen, tietämätön:)
Kuulia voi ostaa kaikista seksikaupoista, myös netistä. Ja tietääkseni myös apteekit myyvät niitä.
Kun lihakset ovat kunnossa nainen saa helpommin orgasmeja ja ne ovat voimakkampia. Tämän lisäksi vahvoista lihaksista on apua synnytyksessä ja virtsanpidätysongelmien kanssa. Enemmän hyötyä siis naiselle kuin miehelle!!! - Utelias....
monesta paikasta kirjoitti:
Kuulia voi ostaa kaikista seksikaupoista, myös netistä. Ja tietääkseni myös apteekit myyvät niitä.
Kun lihakset ovat kunnossa nainen saa helpommin orgasmeja ja ne ovat voimakkampia. Tämän lisäksi vahvoista lihaksista on apua synnytyksessä ja virtsanpidätysongelmien kanssa. Enemmän hyötyä siis naiselle kuin miehelle!!!Löysin naisille suunnatun nettiseksikaupan mutta asun ulkomailla joten ei hyötyä Suomessa asuvalle. Mutta tiedän että ainakin sincity.fi myy smartballseja ja myös netin kautta.
Jos tarkoitus on pitää vain 1-2 tuntia päivässä niin luulen että tämä homma onnistuu, sillä silloin voin pitää kuulia aina kun menen aerobicciin tai salille - aikaa kuluu silloin juuri tuo 1-2 tuntia matkoineen ja saan varmaan tehokkaan harjoituksen kun liikun aktiivisesti koko ajan. Myös pois ottaessa teen muutamia narustavetoja ja jos istun jonkin aikaa kotisohvalla telkkarin edessä tai lattialla venytellen. - Utelias....
Utelias.... kirjoitti:
Löysin naisille suunnatun nettiseksikaupan mutta asun ulkomailla joten ei hyötyä Suomessa asuvalle. Mutta tiedän että ainakin sincity.fi myy smartballseja ja myös netin kautta.
Jos tarkoitus on pitää vain 1-2 tuntia päivässä niin luulen että tämä homma onnistuu, sillä silloin voin pitää kuulia aina kun menen aerobicciin tai salille - aikaa kuluu silloin juuri tuo 1-2 tuntia matkoineen ja saan varmaan tehokkaan harjoituksen kun liikun aktiivisesti koko ajan. Myös pois ottaessa teen muutamia narustavetoja ja jos istun jonkin aikaa kotisohvalla telkkarin edessä tai lattialla venytellen.Olen kohta viikon käyttänyt näitä Smartballseja pääasiassa jumppatunneilla ja lenkillä mutta kyllä oli kauhun paikka kun menin eilen salsatunnille ja siinä alkuverryttelyssä tehtiin kunnon lantionheilautuksia ja väristelyjä puolelta toiselle ja täristettiin koko vartaloa eteen-taakse kävellessä ja tunsin miten pallot tärisivät sisälläni kuin vibraattori ja olivat lentää ulos!!! Hame päällä ja kaikki...olin kuolla kauhusta kun ajattelin että kohta ne lentää lattialle ja oli pakko rajoittaa liikehdintää..mutta ei ne sitten lentäneet ja aivan mainiolta ovat toistaiseksi tuntuneet. Katsotaan muutaman viikon päästä huomaako poikakaveri mitään muutosta!
- Anonyymi
Bettina kirjoitti:
tuo kuulien teho, jos niitä pelkästään "pitää". En voi mitenkään ymmärtää, miten ne voisivat lihaksia vahvistaa ja paikkoja tiukentaa, jos ne vain ovat sisällä. Eihän esim. hauiksetkaan kasva/kiinteydy, jos vain makaa sohvalla käsipaino kädessä. Kyllä niitä lihaksia pitää aktiivisesti harjoittaa.
näin miehenä tunne on paras kävellessä ja pysyy peppu lihakset kunnossa välillä pitää istua kun orkku meinaa tulla itsekseen
- Anonyymi
monesta paikasta kirjoitti:
Kun lihakset ovat kunnossa nainen saa helpommin orgasmeja ja ne ovat voimakkampia. Tämän lisäksi vahvoista lihaksista on apua synnytyksessä ja virtsanpidätysongelmien kanssa. Enemmän hyötyä siis naiselle kuin miehelle!!!kyllä treenattu pillu tuottaa myös miehelle nautintoa joka osaa puristella saa myös uudestaan kovaks
- Anonyymi
Tuolla hyvää yleistä tietoa geishakuulista, jos aihe kiinnostaa https://www.geishakuulat.fi
- Anonyymi
Saattaa olla, ettei aloittaja enää odota vastausta 18 vuoden jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa olla, ettei aloittaja enää odota vastausta 18 vuoden jälkeen.
Saattaa myös olla että keskustelulla on uusia lukijoita tässä vaiheessa alkuaikoina paikalla olleiden lisäksi. Nämä keskustelut kun tulevat osumina google-hauissa esille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa myös olla että keskustelulla on uusia lukijoita tässä vaiheessa alkuaikoina paikalla olleiden lisäksi. Nämä keskustelut kun tulevat osumina google-hauissa esille.
Oh hoh. Sinähän huomasit älykkään oivalluksen! Hyvä poika.
- Anonyymi
Eihän niillä treenata muuta kun lantionpohjanlihaksia tosiasiallisesti vaikuta tiukkuuteen mitenkään niitä lihaksia kun pitäs si osata käyttää seksinkin aikana
- Anonyymi
Sinua ei ole koskaan lypsetty lantionpohjalihaksilla? Huonokuntoinen ei paljoa tai pitkään jaksa mutta treenannut saa ihmeitä aikaan.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ping_pong_show
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631503Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271365Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701308Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2171181- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että282946IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel307943