Hyvät maanantait ja arvoitusta pukkaa ;D
Miksi hunaja on väriltään kullankeltaista?
A) Koska aurinko paistaa kukkiin.
B) Koska kukkien siitepöly on kullankeltaista.
C) Väri muodostuu jalostuksessa.
D) En tiedä.
Katso vastaus täältä:
http://www.artcenter.se/35/honung.gif
Arvoitus ??
12
452
Vastaukset
No enpä olis arvannut :D Onneksi laitan hunajaa vain ja harvoin teen sekaan, eli se erite vähän laimenee.
- Uppis
...ettei tullut inho hunajaa kohtaan ;DD
Tuo oli vielä pahempi kuin se mistä pääsiäismunat tulevat...
- Uppis
..etsippäs sekin, kun on ajankohtainenkin kohta, alkoipa kiinostamaan mikä se on ;DD
Uppis kirjoitti:
..etsippäs sekin, kun on ajankohtainenkin kohta, alkoipa kiinostamaan mikä se on ;DD
En kyllä millään muista missä se kuva oli mutta yritän etsiä.
Uppis kirjoitti:
..etsippäs sekin, kun on ajankohtainenkin kohta, alkoipa kiinostamaan mikä se on ;DD
Tuolla se on:)))
http://www.fun2forward.com/es-items/543.jpg- Uppis
tuputuu kirjoitti:
Tuolla se on:)))
http://www.fun2forward.com/es-items/543.jpg...no joo...vai sieltä ne ovatkin peräisin...*hoh hee hiii*...ja puput ovatkin niin kiihkeää sorttia, että ilmankos niitä pääsiäs munia riittääkin jokaiselle ;DD
Uppis kirjoitti:
...no joo...vai sieltä ne ovatkin peräisin...*hoh hee hiii*...ja puput ovatkin niin kiihkeää sorttia, että ilmankos niitä pääsiäs munia riittääkin jokaiselle ;DD
Kohta niitä saa syöttää naapurin mukuloille kun ne tulevat virpomaan:DDDD
- Uppis
tuputuu kirjoitti:
Kohta niitä saa syöttää naapurin mukuloille kun ne tulevat virpomaan:DDDD
...kerro sitten mistä ne ovat peräisin ;D
Uppis kirjoitti:
...kerro sitten mistä ne ovat peräisin ;D
...pupuissa oikein on vikana? Huono näkö? Yhdessä videossa yritti kissaa pökkästä takaa päin :D Minkäköhän näkönen elukka siitä olis tullut? :D:DD
- Uppis
lammas-jr kirjoitti:
...pupuissa oikein on vikana? Huono näkö? Yhdessä videossa yritti kissaa pökkästä takaa päin :D Minkäköhän näkönen elukka siitä olis tullut? :D:DD
...sattuisi sen osoitetta olemaan muistissa ;DD
Uppis kirjoitti:
...sattuisi sen osoitetta olemaan muistissa ;DD
Ei mulla ole linkkiä muistissa ja puol tuntia koitin ettiä enkä löytänyt.
Toivottavasti tämä korvaa menetetyn riemun: http://video.google.com/videoplay?docid=2050789726677437411&q=matrix
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654