Moi
Mistahän saisi osamaksulla ostettua tietokoneen?
Nettisivuja kaivataan kiitos.
mistä osamaksulla
15
20295
Vastaukset
- okoffsfg
www.netanttila.com
www.hobbyhall.fi - fghj
www.netanttila.fi
www.hobbyhall.fi- ostin minäki
ja hyvän koneen sain edullisesti osamaksulla. Osta sieltä, näkyy olevan taas hyviä tarjouksia. Kone toimii moitteetomasti. HobbyHallissa oli huonompia ja kalliimpia.
- Wille
ostin minäki kirjoitti:
ja hyvän koneen sain edullisesti osamaksulla. Osta sieltä, näkyy olevan taas hyviä tarjouksia. Kone toimii moitteetomasti. HobbyHallissa oli huonompia ja kalliimpia.
Eikö gigantti myy nykyisin osarilla myös.. jopa kannettavia.
- M26+
ostin minäki kirjoitti:
ja hyvän koneen sain edullisesti osamaksulla. Osta sieltä, näkyy olevan taas hyviä tarjouksia. Kone toimii moitteetomasti. HobbyHallissa oli huonompia ja kalliimpia.
Kyllähän NetAnttilasta saa mutta hinta on usein aika järkyttävä. 4 vuotta sitten kun viimeksi koneen ostin, vertailin hieman hintoja. NetAnttilassa oli tuolloin tarjous, jossa ovh. 1699,- keskusyksikköä myyntin "tarjouksella" 1399,- hinnalla. Lopulta ostin täysin saman merkkisen ja mallisen keskusyksikön eräästä pienemmästä nettikaupasta tasan 1100 eurolla. Se siitä tarjouksesta. Melko harhaanjohtavaa minusta.
Eli kannattaa käyttää vähän aikaa hintojen vertailuun, ja harkita vielä uudestaan sitä osamaksua vaihtoehtona. Joskus esimerkiksi kytkykaupalla voi saada kannettavia/miniläppäreitä hyvinkin edullisesti. Parhaimmillaan jopa tuntuvastikin halvemmalla, kuin esimerkiksi mitä maksaisi sama kone ja nettiliittymä erikseen.
- osamaksu
http://www.urheilukaupat.com/2008/11/tietokoneet-osamaksulla-netist.html
Myös tuolta saa kohtuu pienissä kuukausierissä osamaksulla tietokoneita. Myös kannettavat- frident
osamaksulla kirjoitti:
tuolta -> http://www.websale.fi/
http://www.elektroniikkakaupat.com/2008/12/tietokoneet-ja-osamaksulla.html
Tietokoneet ja kannettavat osamaksulla. Myös muu elektroniikka nettikaupoista. Suurimmassa osassa osamaksumahdollisuus.
- nettiluotolla
- löytyyhän niitä..
mainostaa telkussakin jotta n 40e /kk ja kone kotiin ja siihen sisältyy nettiyhteys...pitää tehdä tietty parin vuoden sopimus.
http://www.sonera.fi/Laajakaista/L%E4pp%E4rit - ihmettelen.....
kohtuullisia myydään 299-499 joten mihin sitä luottoa tarvitsee....
- tietäjä
Ei varmaan kovin hääppöistä kannettavaa saa 299 eurolla. Tässä on näitä osamaksulla saatavia vehkeitä: http://www.osamaksulla.com
- Kokonaishinta
tietäjä kirjoitti:
Ei varmaan kovin hääppöistä kannettavaa saa 299 eurolla. Tässä on näitä osamaksulla saatavia vehkeitä: http://www.osamaksulla.com
Hämärää kun ei erien määriä ilmoteta, samoin Soneran kuukausimaksulla tulee kalliiksi. Myös www.verkkokauppa.com tarjoaa paljon koneita osamaksula tosin vain 6 kk.
- ihmettele rauhassa
kyllähän niitä joka päiväseen facebook selailuun varmaan saakin tohon hintaan, mut jotkut ettii konetta vähän vaativampaan käyttöön.
- tietokone osamaksu
http://tietokoneosamaksulla.com/ sivusto neuvoo pari paikkaa josta voi ostaa tietokoneen osamaksulla. Sieltä myös vinkin koneen ostamiseen eli millainen kannattaa hommata...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
- 119724
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81715Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm64707- 42681
- 90618
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 17480