Onko positiivisia tai negatiivisia kokemuksia keskuspölynimurista ? Kannattaako sellainen ottaa uutta talopakettia hankittaessa ? Onko tehot riittävät ja minkälainen on käyttömukavuus ?
Keskuspölynimuri
5
698
Vastaukset
- Kokemusta on
Kannattaa hankkia uuteen taloon, miksei vanhaankin.
Tehot ovat yleensä paremmat kuin perässä vedettävillä.
Käytössä hiljainen ( varsinainen kone jossain varaston puolella ), ei kierrätä imuroituja pölyjä huoneilmassa vaan heittää pihalle, ei tarvitse erillisiä pölyimuripusseja ja tyhjennysväli on pidempi kuin tavallisilla pienillä imureilla.
Kätevä käyttää,imuriputki seinään ja siivoamaan.
Jotta ei tulisi pelkkiä kehuja. Kannattaa välttää imuroimasta putkistoa tukkoon, avaus huomattavasti hankalampaa. - Ano
Kyllähän keskuspölynimuri kuluu jo perusvarustukseen. Osa malleista on niin äänekkäitä että niitä ei kannata sijoittaa kodinhoitohuoneeseen tai muihin sisätiloihin, vaan mieluiten vaikka tekniseen tilaan. Putket on pitkiä, joten tehoa saa olla mielellään "riittävästi". Kannattaa ottaa malli jossa on kahvakäynnistys.
- pekka
huono puoli on se pitkä letku, joka taitaa olla yleensä olla yhdeksän metriä pitkä. Sen rullaaminen kaappiin ja muukin käsittely tuntuu välillä hankalalta. Kokonaisuutena katsottuna kannattaa kuitenkin ehdottomasti hankkia. Äläkä sitten osta ilman kahvakäynnistystä.
- imurointi ilo
lähes pakollinen ,yhden vuoden käyttänyt.
letkuhan niissä pitää olla aina . mielummin letku kuin pallukka . ja mikäli pystyt asentamaan vain yhden pistokkeen niin aina parempi .
rikka luukku on mielestäni turha . - beam
ostin beamin paketin bauhaussista ja asensin sen välikaton kautta, viiden sentin uretaanilla eristettynä . yhdellä imuliittimellä ja kaappi letkulle samaan kohtaan . todella kätevä ja nopea ja helppo kahvakäynnistysellä tietysti ! tosin lääniä on vain 100 m2 . ja se paketin mukana tullut muoviputki "imurin varsi" on ärsyttävä kun ei tahdo pysyä kahvassa ehkä teräs varsi on ainoa oikea . moottori pitää sitten melkoista meteliä joten ei asuintiloihin . minulla on lämpimässä autotallissa jossa ei sen pölysankon tyhjennys tuota ongelmia kun se aina pölyää semmoista erittäin hienoa pölyä tyhjennettäessä .
muuten erinomainen laite kun se vie mukanaan kaiken pölyn ja ei tarvitse ikinä ostaa pölypusseja . ja myös minulla on se "rikka luukku " turhan päiväinen vekotin koska letku on nopea ja kevyt ottaa esille . mutta kuten kirjoitin ehdoton lapsiperheille joisssa on koira ja muita pölyn kantajia tupa täynnä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941739
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401533- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9884- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829