Muistakaa nyt ihmeessä kaikki ottaa ketjut mukaan, nauttia hiljaisuudesta ja kärsiä kunnolla!
Illalla nimittäin ROKATAAN!
Tänään jytisee!
5
677
Vastaukset
- (DMgirl)
että Suomessa on parhaimmat fanittajat!
Areena rytisemään, eikä istuskella sitten siellä totisena, jookos ; )- Devotee
vaan vanhallakin nousee jalka korkealle!!!
See You! - (sisterofnight)
Devotee kirjoitti:
vaan vanhallakin nousee jalka korkealle!!!
See You!Mä olen tällä hetkellä päästäni ihan sekaisin, ei pysty keskittymään sitten mihinkään. Tai johtuisko se bensiinihöyryistä, kun yritin puhdistaa viiden vuoden takaista keikkapaitaa, heikoin tuloksin...
Muistakaa nauttia täysin rinnoin älkääkä välittäkö, vaikka vieruskaverit heittelee myrkyllisiä sivukatseita ilonpitonne johdosta. Tää on juhlaa! Pitääkin kerrata muutamat sanat.. Macro ja Leave in Silence tuskin tulee, kun ne oli Moskovassa, mutta jos sitten Damaged People ja Shake The Disease!!! Kaikki käy!!! - Kertokaa sit
(sisterofnight) kirjoitti:
Mä olen tällä hetkellä päästäni ihan sekaisin, ei pysty keskittymään sitten mihinkään. Tai johtuisko se bensiinihöyryistä, kun yritin puhdistaa viiden vuoden takaista keikkapaitaa, heikoin tuloksin...
Muistakaa nauttia täysin rinnoin älkääkä välittäkö, vaikka vieruskaverit heittelee myrkyllisiä sivukatseita ilonpitonne johdosta. Tää on juhlaa! Pitääkin kerrata muutamat sanat.. Macro ja Leave in Silence tuskin tulee, kun ne oli Moskovassa, mutta jos sitten Damaged People ja Shake The Disease!!! Kaikki käy!!!miten meni.
- (sisterofnight)
Kertokaa sit kirjoitti:
miten meni.
ja aivan täpinöissä :O :D Huh, onpas tätä odotettu, eipä taida jalat koskettaa maanpintaa muutamaan päivään.. viikkoon... kuukauteen... ***All I ever wanted all I ever needed is here in my aaaaarmzzzzzz***
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663342Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433147Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1182546- 432528
- 311943
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271840- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851455- 391320
- 821179