Muistakaa nyt ihmeessä kaikki ottaa ketjut mukaan, nauttia hiljaisuudesta ja kärsiä kunnolla!
Illalla nimittäin ROKATAAN!
Tänään jytisee!
5
671
Vastaukset
- (DMgirl)
että Suomessa on parhaimmat fanittajat!
Areena rytisemään, eikä istuskella sitten siellä totisena, jookos ; )- Devotee
vaan vanhallakin nousee jalka korkealle!!!
See You! - (sisterofnight)
Devotee kirjoitti:
vaan vanhallakin nousee jalka korkealle!!!
See You!Mä olen tällä hetkellä päästäni ihan sekaisin, ei pysty keskittymään sitten mihinkään. Tai johtuisko se bensiinihöyryistä, kun yritin puhdistaa viiden vuoden takaista keikkapaitaa, heikoin tuloksin...
Muistakaa nauttia täysin rinnoin älkääkä välittäkö, vaikka vieruskaverit heittelee myrkyllisiä sivukatseita ilonpitonne johdosta. Tää on juhlaa! Pitääkin kerrata muutamat sanat.. Macro ja Leave in Silence tuskin tulee, kun ne oli Moskovassa, mutta jos sitten Damaged People ja Shake The Disease!!! Kaikki käy!!! - Kertokaa sit
(sisterofnight) kirjoitti:
Mä olen tällä hetkellä päästäni ihan sekaisin, ei pysty keskittymään sitten mihinkään. Tai johtuisko se bensiinihöyryistä, kun yritin puhdistaa viiden vuoden takaista keikkapaitaa, heikoin tuloksin...
Muistakaa nauttia täysin rinnoin älkääkä välittäkö, vaikka vieruskaverit heittelee myrkyllisiä sivukatseita ilonpitonne johdosta. Tää on juhlaa! Pitääkin kerrata muutamat sanat.. Macro ja Leave in Silence tuskin tulee, kun ne oli Moskovassa, mutta jos sitten Damaged People ja Shake The Disease!!! Kaikki käy!!!miten meni.
- (sisterofnight)
Kertokaa sit kirjoitti:
miten meni.
ja aivan täpinöissä :O :D Huh, onpas tätä odotettu, eipä taida jalat koskettaa maanpintaa muutamaan päivään.. viikkoon... kuukauteen... ***All I ever wanted all I ever needed is here in my aaaaarmzzzzzz***
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099